Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:29 schreef pullup het volgende:
Tenzij je lelijk tegen Dees was natuurlijk
Maar... maar... Hoe post je dan?quote:
Ouderwets met een postzegel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... maar... Hoe post je dan?
Huh, wat?quote:Zit je reversed cover op het account van Aiobi?
Hij heeft me gehacktquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... maar... Hoe post je dan?
Zit je reversed cover op het account van Aiobi?
Dan ga ik gehackt van hem makenquote:
Geloof ik niets van, jij vredelievende vegaibhin.quote:
Dat zal hem leren!quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof ik niets van, jij vredelievende vegaibhin.
Op zijn hoogst por je hem met je naaldhack!
Ik heb beeld.quote:
Domni in een zwartleren pakje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De vraag is van wie.. of van beide?
Dat vind ik óók een goed ideequote:Op woensdag 26 februari 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloof ik niets van, jij vredelievende vegaibhin.
Op zijn hoogst por je hem met je naaldhack!
Ga je me nu vertellen dat gehakt gehacked is door de vegafrenzy?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar gehackt is Vega hé?Met ck
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat gehakt gehacked is door de vegafrenzy?
Die zin moet je niet Googlenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Domni in een zwartleren pakje.
Zoveel fout aan die foto dat het gewoon ranzig isquote:
Geniale marketing, dat dan weer wel.quote:
Officieel mogen ze het niet gehakt noemen, vandaar dat ck.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniale marketing, dat dan weer wel.
Zolang je maar duidelijk weet wat je koopt en wat er in zit... prima!
(Xinds mijn vega dochter een paar maanden hier was... ben ik wat milder geworden)
Biefstuck is next ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Officieel mogen ze het niet gehakt noemen, vandaar dat ck.
Ze hebben ook kipstuckjes bijvoorbeeld
Ik ben ook wat milder geworden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geniale marketing, dat dan weer wel.
Zolang je maar duidelijk weet wat je koopt en wat er in zit... prima!
(Xinds mijn vega dochter een paar maanden hier was... ben ik wat milder geworden)
Dat dus idd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben ook wat milder geworden.
Maar ik krijg de hik van namen die op vleesproducten lijken. Zet er gewoon op wat het is.
Ze hebben een Ereburgerquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of toch eerst de Chamburger?
Een Gordon Blij?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hebben een Ereburger![]()
En een Auf Wieder Schnitzel en een Cordon Blij
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hebben een Ereburger![]()
En een Auf Wieder Schnitzel en een Cordon Blij
Zolang de control freaks de dienst niet uitmaken. Dus Gods gift taken in, 4 jaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:57 schreef chufi het volgende:
Hoe lang zou dit nog worden toegestaan daar in de US?
https://cdn.jwplayer.com/previews/d338zDPt
(vrije) uitloopstroock? Gemaakt van goede kippeneierenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis wel een leuk spelletje
Roockworst is te makkelijk
Rookgordijnworst te duidelijk
Rockworst?
Het is een beginquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
(vrije) uitloopstroock? Gemaakt van goede kippeneieren![]()
Oh nee wacht, dan is het niet meer vegan
Opbockenworst.quote:
Ga dan, anders maken we eenden worstquote:
En jij denkt dat je langs mijn parkiet komt?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga dan, anders maken we eenden worst
Wie denk je dat dat gaat regelenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij denkt dat je langs mijn parkiet komt?
Die bestaat alquote:
Binnenkort toch eens in DE een goede schnitzel gaan eten jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |