opening van wat?quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:37 schreef Flow3r het volgende:
ze doen de opening en dan proosten ze binnen
[ afbeelding ]
Ging dacht ik over op de vloer slapen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:37 schreef tassie127 het volgende:
Oma van sharice voelde ook het matras in de kamers. Ach is zo slecht nog niet om hierop te slapen op de grond. Niemand dat gezien?
Ja dat het niet zo erg was al ze dachtquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ging dacht ik over op de vloer slapen.
Heerlijk, in z'n pyjama met een glaasje ranjaquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Komt nu eerst een speech, opening van het hoofdkantoor van het kartel![]()
Dan heb je vanavond/ net mooie gesprekken gemist over vriendschap met eerst Mattie en Jordy, later kwam Keanu erbijquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:44 schreef tassie127 het volgende:
Ik kijk nu the summit op Videoland. Meer inhoud dan big brother! Kijk alleen nog streams als er wat interessants is en da’s bar weinig!
Over Keanu dacht ik, bij Sharice en Milenaquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Er wordt weer gal gespuugd over wie is een beetje onduidelijk
Dat ziet er toch wat minder feestelijk uit...quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah het andere kartel huisvest in het boudoir
Inderdaad plus de eerste freezequote:Op woensdag 26 februari 2025 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan heb je vanavond/ net mooie gesprekken gemist over vriendschap met eerst Mattie en Jordy, later kwam Keanu erbij
Die heb ik gezien😂maar zijn echt nep hahaquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan heb je vanavond/ net mooie gesprekken gemist over vriendschap met eerst Mattie en Jordy, later kwam Keanu erbij
quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien😂maar zijn echt nep haha
Was niks nep aan hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nep-goede gesprekken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig hoofdkantoor en nee denk niet dat BB dit van te voren had kunnen bedenken. Door verveling verzinnen ze van alles en vind dit echt leukquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:47 schreef marky het volgende:
Zou BB ooit bedacht gedacht hebben dat de vendingmachineruimte hiervoor gebruikt zou worden.
Ze willen een fotoquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel even checken of er camera’s op staan
Benieuwd of het allemaal lukt morgen, anders is het weer een kutspelquote:
zat aan een cameraquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:51 schreef Krambo het volgende:
Keanu ZC? wat deed hij (ik was even verhuisd naar de dames in het boudoir)
Ze willen een fotoquote:
Kon het niet zien, iets met Francien ofzo?quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:51 schreef Krambo het volgende:
Zat aan de camera (*Francien) hij wilde een foto van het Hoofdkantoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:51 schreef Krambo het volgende:
trustenquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ze gaan naar bedwas een kort overleg.
Ik ga ook slapen, fijne nacht allemaal, slaap lekker
Alle sporen worden zorgvuldig uitgewistquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze wassen de champagneglazen nog even netjes af (Jordy en Mattie)
Was al eerder met aardappelbakgate. Hebben ze ook een groepsfoto gemaakt in de vendingmachinequote:
Ja kloptquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Was al eerder met aardappelbakgate. Hebben ze ook een groepsfoto gemaakt in de vendingmachine
Hij had er twee en zij wilde graag een knuffel, woezel en pip.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het wel raar dat Jolien met een beer loopt die Jordy heeft gekregen van zijn fans
Ik weet het, maar tochquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij had er twee en zij wilde graag een knuffel, woezel en pip.
Was wel lief van hem, hij zal hem vast wel terugkrijgenquote:
Echt héquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy heeft heel de avond zitten loeren op dit moment.
Tis net een junkie.
Hij heeft nog niets gepakt om te eten, dus hoe bedoel je? Zeggen er later op de avond wel meer dat ze trek hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy heeft heel de avond zitten loeren op dit moment.
Tis net een junkie.
Benieuwd of dat zo blijftquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets gepakt om te eten, dus hoe bedoel je? Zeggen er later op de avond wel meer dat ze trek hebben
Er lag een wentelteefje koud te worden. Matt zegt pak hem, Keanu wilde hem rustig opeten, Jordy wilde hem ook niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Echt hé![]()
En hoe hij nu alweer bezig is met wat hij volgende week achterover kan drukken
Ze hebben onbeperkt brood nu dus hij kan gerust door eten, maar dan wel steeds weer nieuwe bakkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er lag een wentelteefje koud te worden. Matt zegt pak hem, Keanu wilde hem rustig opeten, Jordy wilde hem ook niet.
Toen baalde Jordy denk ik al, dat ie niet een wentelteefje kon eten tijdens een late night snack.
Hij wilt gewoon iedere avond dat gevoel ervaren van vriendschap, eten stelen en sensa.
Met de hoeveelheid eten hier en de keren dat je dit wilt doen, gaat hem niet worden.
Gaan ze nu ook doen, dit brood wordt er uit gehaald en ze gaan er meteen een nieuwe bakken in de BBMquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben onbeperkt brood nu dus hij kan gerust door eten, maar dan wel steeds weer nieuwe bakken
En niet Matt opeens s'avonds brood pakken, dat je daar om 2100 mee bezig bent, apart he.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben onbeperkt brood nu dus hij kan gerust door eten, maar dan wel steeds weer nieuwe bakken
Moet je dat er ook uithalen als het klaar is of is het aanzetten en naar bed?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaan ze nu ook doen, dit brood wordt er uit gehaald en ze gaan er meteen een nieuwe bakken in de BBM
Nee zetten ze aan en dan naar bed, hebben ze eerder zo gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Moet je dat er ook uithalen als het klaar is of is het aanzetten en naar bed?
Waar heb je het over ze hebben een koekje gegeten met een glaasje Ranja. Verder is er niets gegeten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er lag een wentelteefje koud te worden. Matt zegt pak hem, Keanu wilde hem rustig opeten, Jordy wilde hem ook niet.
Toen baalde Jordy denk ik al, dat ie niet een wentelteefje kon eten tijdens een late night snack.
Hij wilt gewoon iedere avond dat gevoel ervaren van vriendschap, eten stelen en sensa.
Met de hoeveelheid eten hier en de keren dat je dit wilt doen, gaat hem niet worden.
Matt heeft tegen de afspraak in brood gegetenquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:13 schreef marky het volgende:
[..]
Waar heb je het over ze hebben een koekje gegeten met een glaasje Ranja. Verder is er niets gegeten.
Heeft Jordy nou nog niet door dat Jane dubbelspel speelt, de snitch?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heeft alle tactische gesprekken gemist, ging al heel vroeg slapen. Axlel moet haar morgen nog wel even bewerken en vertellen wat ze moet doen.
Ik hoop dat ze haar eigen ding blijft doen
Ze kunnen onbeperkt brood bakken en dus eten. Ik zie het probleem niet. Ze hebben gewacht om dit brood er uit te halen en de machine meteen weer aan te zetten om nog een brood te bakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Matt heeft tegen de afspraak in brood gegeten
Geen idee wat de reden van de afspraak was eigenlijk?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kunnen onbeperkt brood bakken en dus eten. Ik zie het probleem niet. Ze hebben gewacht om dit brood er uit te halen en de machine meteen weer aan te zetten om nog een brood te bakken.
Goedemorgen @Rhosyn ik heb juist die lamlendige Pootje dat is echt een toevoeging voor de dynamiekquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Begonnen met een poll..minst favoriet? Hoezo minst? Helemaal niet favoriet. Nul komma nul.
Ronduit de pest aan.
Jordy
Is toch niet een kwestie van geloven. Je ziet wat je ziet je hoort wat je hoort. Een uitzending vult soms de gaten in maar ook lang niet alles. De streams geven veel meer context.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
Er staan er een paar bij de eerste tonen van het alarm naast hun bed.
Jordy, Jane, Milena...
Maar Pootje staat al onder de douche
Kijk en daarom geloof ik niks van de streams want je ziet dingen niet..
Dat mogen we zelf invullen en dat wordt hier steeds gedaan.
Zelf invullen wat ze niet zien of horen.
Zo zonde
Van de cos
Te weinig, Er wordt meer achter gehouden dan we daadwerkelijk zien en horen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:12 schreef marky het volgende:
[..]
Is toch niet een kwestie van geloven. Je ziet wat je ziet je hoort wat je hoort. Een uitzending vult soms de gaten in maar ook lang niet alles. De streams geven veel meer context.
Je krijgt van de streams toch een veel beter beeld van de karakters dan de uitzwnding daar zie je alleen een uitvergroting van een gebeuren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Te weinig, Er wordt meer achter gehouden dan we daadwerkelijk zien en horen.
Het evenwicht is totaal zoek.
De uitzendingen kijk ik niet. Gaat van de hak op de tak. Context wordt weg geknipt. Ik ben geïnteresseerd in hoe mensen leven met elkaar en daarnaast elkaar weg stemmen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:25 schreef marky het volgende:
[..]
Je krijgt van de streams toch een veel beter beeld van de karakters dan de uitzwnding daar zie je alleen een uitvergroting van een gebeuren.
Vroegah had je 4 streams maar daar werden er ook effectief maar twee van gebruikt.
Het is gewoon een geniepige manier van pesten, ik hou daar echt niet van.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
En Jordy dan gillen naar Axel, Terwijl hij het beslag staat te maken Goedemorgen Axel hoe gaat die blabla
hier Axel die valt zo hard door de mandquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen @:Rhosyn ik heb juist die lamlendige Pootje dat is echt een toevoeging voor de dynamiek
van de groep en onverstaanbaar
En Axel is er ook niet de persoon naar om tegen Jordy te zeggen dat pannenkoeken bakken het enige is wat hij kan en graag wil doen voor de bewoners en dat hij het jammer vindt dat Jordy dat over neemt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is gewoon een geniepige manier van pesten, ik hou daar echt niet van.
Het is weer net als toen hij nog samen met Niels bezig was om Axel helemaal uit te sluiten, toen voelde hij zich gesteund door Niels en nu voelt hij zich gesteund door zijn "kartel"
Sorry maar van de week heeft jordy ook al pannekoeken gebakken. Heeft Axel er patent op? Dit kan je toch geen pesten noemen. In mijn ogen overdrevenquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is gewoon een geniepige manier van pesten, ik hou daar echt niet van.
Het is weer net als toen hij nog samen met Niels bezig was om Axel helemaal uit te sluiten, toen voelde hij zich gesteund door Niels en nu voelt hij zich gesteund door zijn "kartel"
Ach Axel is hard aan het werkquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar van de week heeft jordy ook al pannekoeken gebakken. Heeft Axel er patent op? Dit kan je toch geen pesten noemen. In mijn ogen overdreven
Jij vindt Jordy een toffe peer dus geen wonder dat je het overdreven vindt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar van de week heeft jordy ook al pannekoeken gebakken. Heeft Axel er patent op? Dit kan je toch geen pesten noemen. In mijn ogen overdreven
Gister heeft mattie en co een paar broden gebakken. Is dat dan ook pesten want ja pootje deed dat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach Axel is hard aan het werk
zijn clubje bij elkaar te houden
waar ze beide als eerste uit zullen liggen als het zover is
Nee ik zie dingen hoe ze zijn. Dit is geen pesten. Dan zou ook niemand meer brood mogen maken want dat heeft pootje paar keer gedaan en gister anderen is dat dan ook pesten. Pfffquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jij vindt Jordy een toffe peer dus geen wonder dat je het overdreven vindt.
Het is hier wel weer niveautje kinderachtigquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh echt? Tis net echt kristal. Ik ga ff kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]Nieuwe serie.. "SpringGlas" van Ikea
quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is hier wel weer niveautje kinderachtig![]()
![]()
En ook altijd van dezelfde mensen![]()
Dit wordt bijna grappig
Er zijn er volgens mij al 2 uit zichzelf gesprongen. Maar kan ook dat Mileentje net toevallig in de buurt was en er iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Tis net echt kristal. Ik ga ff kijken.
5 seconden later....
Oh wacht
je moet er maar zin aan hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:53 schreef -river- het volgende:
Toen ze pannenkoeken hadden gewonnen heeft Jordy ze gebakken omdat hij dat zo leuk vond mocht hij dat van de rest dus ik geloof niet dat dit iets met pesten te maken heeft.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zijn er volgens mij al 2 uit zichzelf gesprongen. Maar kan ook dat Mileentje net toevallig in de buurt was en er iets mee te maken heeft.
Hij heeft het gister beloofd dat te doen. Dat heeft niets te maken met dat Axel het graag doet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Waar kijk ik nu naar. Jordy die staat pannenkoeken te bakken. Pest ventje is het. Hij weet dat Axel dat graag doet.
Jordy moet eerst nog de DBK in om zijn brilantje taak uit te voeren met nominatietargets swappen..quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
gooi dat nominatie alarm er maar in
zou het mooiste zijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy moet eerst nog de DBK in om zijn brilantje taak uit te voeren met nominatietargets swappen..
Maar hoop eigenlijk dat hij dat stiekem in de DBK moet doen en niets mag zeggen en iedereen in de DBK opeens met zijn mond vol tanden zit omdat er wat andere mensen targets hebben.
Dat zou het nog een beetje spannend maken voor ons/hen
Hij heeft een sterk vermoede maar dat weet je alleen zeker als ze echt tegen het kartel gaat stemmen nu.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft Jordy nou nog niet door dat Jane dubbelspel speelt, de snitch?
Ach als jolien erop staat blijft ze toch wel tegenover charice of milena bvquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
Gaat Jane nu haar eigen ondergang tekenen
door met de evil twins(zo noemen ze zichzelf) mee te gaan?
Inderdaad, ik ben blij dat mijn dochter hier ze altijd wil maken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet er maar zin aan hebben
smorgens vroeg
ook wel tegenover Axelquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:56 schreef Koos1958 het volgende:
A
[..]
Ach als jolien erop staat blijft ze toch wel tegenover charice of milena bv
Blijkbaar welquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
Ik mag hopen van niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
Ze zit al in het ander groepjequote:Op woensdag 26 februari 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
Als Jane slim is doet ze wat ze zelf wil
dat gaat haar meer opleveren dan meegaan met de suite
Ze zegt nu wel ik hoor bij niemand maar ze heeft allang gekozenquote:
ipv dat ze zich zo laat beïnvloeden door Axelquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zegt nu wel ik hoor bij niemand maar ze heeft allang gekozen
Vindt haar steeds minder leuk.....ze komt zo onbetrouwbaar over ook al is het spel.....vooral als dubbelspion.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:54 schreef Puzzie het volgende:
Jane speelt weer zogenaamd dubbelagent>?
Zonde
Jane staat er nu tussen en dat is haar eigen schuld. Ze moet gaan bepalen wie ze kan vertrouwen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:55 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft een sterk vermoede maar dat weet je alleen zeker als ze echt tegen het kartel gaat stemmen nu.
Van twee walletjes eten komt vaak karmaquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:03 schreef -river- het volgende:
Niemand behalve Jane weet werkelijk op wie ze gaat stemmen, zijn enkel vermoedens.
Vermoedens zijn toch geen waarheid.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van twee walletjes eten komt vaak karma
Wat wil je nou eigenlijk zeggenquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Vermoedens zijn toch geen waarheid.
omdat Axel haar dat heeft aangepraatquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:07 schreef -river- het volgende:
Als Jane Shar gaat redden is ze superdom maar ik zie niet in waarom ze dat zou doen.
Dat is toch waar BB omdraait. Tactiekquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ze klagen wel over jordy dat hij zo tactisch zou zijn maar die jane is minstens even tactisch bezig.. en eigenlijk nog wel veel tactischer
Ik denk dat ze geen keuze gaat maken tussen de teams omdat ze klem zit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:03 schreef -river- het volgende:
Niemand behalve Jane weet werkelijk op wie ze gaat stemmen, zijn enkel vermoedens.
En heeft ze het ook gedaan dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Axel haar dat heeft aangepraat
Ik zie maar een ding. Jordy heeft het beste voor met Jane. Axel heeft het beste voor met Axel. Jordy heb ik vaker andere mensen zien redden. Axel heb ik alleen zichzelf zien redden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jane staat er nu tussen en dat is haar eigen schuld. Ze moet gaan bepalen wie ze kan vertrouwen.
Jordy, Keanu, Mattheus en Jolien << dit zijn snitchen
of
Axel, Charice, Milena en Pootje. << dit zijn personen die zichzelf zijn los van wat je van hun karakter vindt.
Lastig.
Voor Jane.![]()
Kom maar Kom maar Kom maar
We zullen het zien....quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:07 schreef -river- het volgende:
Als Jane Shar gaat redden is ze superdom maar ik zie niet in waarom ze dat zou doen.
ze bespreekt nu alles met S en Mquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Jane niet zo tactisch
ze heeft nu al meerdere malen laten zien
dat haar tactisch vermogen niet al te groot is
Zowel Jane als Axel overschatten zichzelfquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
Als milena erbij staat saven die 2 elkaar en niet janequote:Op woensdag 26 februari 2025 09:09 schreef riri het volgende:
Ja Jane,niet slim, één van de 2 grootste pesters in het huis (Charise en Milena) omarmen doordat ze je belooft te saven en niet op je gaat stemmen dat geeft je de genadeklap bij de kijker uiteindelijk of snap je dat niet?
Ze heeft werkelijk een hekel aan die twee, ik denk niet dat ze een van hun gaat redden, maar we zullen zien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze bespreekt nu alles met S en M
elke info die ze van het 'kenau ' kartel heeft
ik ben bang van welquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze heeft werkelijk een hekel aan die twee, ik denk niet dat ze een van hun gaat redden, maar we zullen zien.
Nou ja sowieso blind iemand steunen omdat je hem zielig vindt is nooit een goed teken..quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Zowel Jane als Axel overschatten zichzelf
Jane weet ook dat dit niet zo blijft hè hun nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze heeft werkelijk een hekel aan die twee, ik denk niet dat ze een van hun gaat redden, maar we zullen zien.
Haar spelen ook niet.....ga bijna denken dat ze zichzelf hoger inschat dan ze in werkelijkheid is.....quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
Wat zeg je dat netjesquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:14 schreef marky het volgende:
Onaangepaste Pootje kan zijn oerinstincten niet beheersen. Roept een paar keer hard Jolien.
jij denkt dat het hier anders is ???quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:15 schreef Verida het volgende:
Jane weet natuurlijk ook dat, als zij zich zou aansluiten bij het "kartel " dat zij er dan als eerste uit zou liggen als er gekozen moet worden wie mag blijven
Dan wordt het echt "last in, first out"
1 vraagteken is voldoende hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat het hier anders is ???
Suiker ok. maar eieren kan niet teveel zijn.....zie er zo nog 4 liggen in de priveslaapkamer..quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor net de bevestiging dat ze geen suiker ( alleen voor brood) of geen eieren meer krijgen omdat ze teveel er van eten. Veel teveel.
Keanu hoor ik zeggen dat ze hun pindakaas moeten geven want daar hebben ze zuinig mee gedaan.
tuurlijk nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
1 vraagteken is voldoende hoor
Ja, ik denk dat het hier iets anders ligt.
dat doet ze dan maar lekker thuisquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:18 schreef Ebinas het volgende:
Milene gaat volgende week ook eens shoppen in de kluis
Zo zonde, dan ga ik maar voor de enige die overblijft en dat is Jolien. Die is behulpzaam en denk niet alleen aan zichzelf is slimmer als ze zich voordoet totaal anders dan Jane en Axel.quote:
ik blijf wel teammattiquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo zonde, dan ga ik maar voor de enige die overblijft en dat is Jolien. Die is behulpzaam en denk niet alleen aan zichzelf is slimmer als ze zich voordoet totaal anders dan Jane en Axel.
I hope soquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doet ze dan maar lekker thuis
Heel graag, of zij of Shar eruit en geen vrijwillige exit van pootje!quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doet ze dan maar lekker thuis
Moet zeggen dat zij (Jolien) mij ook het meeste bevalt qua gedrag dat ze daar toont.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo zonde, dan ga ik maar voor de enige die overblijft en dat is Jolien. Die is behulpzaam en denk niet alleen aan zichzelf is slimmer als ze zich voordoet totaal anders dan Jane en Axel.
ik vind dat Jolien het heel goed doetquote:
Ja, en dat had ik in begin totaal niet gezien.....staat best wel stevig in haar schoenen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moet zeggen dat zij mij ook het meeste bevalt qua gedrag dat ze daar toont.
Al is het wel heel saai, maar ze houdt zich staande zonder al dat nare gekonkel tegen elkaar
Mooiquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zou het zijn? Turtle Wax of Commandant. Het blinkt goed. Kan ze ook gebruiken op haar auto![]()
[ afbeelding ]
het beste wat Jolien is overkomen daarquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dat had ik in begin totaal niet gezien.....staat best wel stevig in haar schoenen.
Met Jeff hadden we het waarschijnlijk ook nooit gezien, omdat hij zo overheerste bij die 2.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dat had ik in begin totaal niet gezien.....staat best wel stevig in haar schoenen.
Ik vind Jolien (behalve dat ze voor Jeff viel:')) ook echt wel een fijn mensen mens.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat Jolien het heel goed doet
heeft inzicht
doorziet dingen sneller dan de meesten
Kleding kast ok. maar make up hadden ze nog wel langer achterwege mogen laten.....quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zou het zijn? Turtle Wax of Commandant? Het blinkt goed. Kan ze ook gebruiken op haar auto![]()
[ afbeelding ]
Een ieder die later binnenkwam en zich op Axel ging stortte omdat ze wisten dat hij populair was was natuurlijk bedenkelijk. Wat voor Jane spreekt is dat ze ook heel duidelijk het gesprek met Jordy en Niels aanging.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja sowieso blind iemand steunen omdat je hem zielig vindt is nooit een goed teken..
Ik mag hopen Jane het spel verliest
Ik zie iemand die, zoals ook de andere dagen, duidelijk geen ochtendmens isquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
Jane zit er ook aan tafel
als lam die naar de slachtbank wordt geleid
als je een beetje mensen kunt lezen
weet je al hoe of wat
Wordt hopelijk een drukke dag! Ochtend de games, daarna Jordy naar de DBK voor zijn keuzes (zal wel in 1x gedaan worden), nomineren en misschien nog wel een of meerdere freezes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
allemaal naar de slaapkamer
team paars
naar de gameroom
Beloftes in een spel moet je niet persoonlijk opvatten, in een spel zijn dat soort dingen toegestaan, in het echte leven is dat anders .quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:09 schreef riri het volgende:
Ja Jane,niet slim, één van de 2 grootste pesters in het huis (Charise en Milena) omarmen doordat ze je belooft te saven en niet op je gaat stemmen dat geeft je de genadeklap bij de kijker uiteindelijk of snap je dat niet?
Ik denk niet dat jezelf ophangen aan de terrortwins gaat helpe en je ook in dit spel niet populair gaat maken zeker omdat Jane geen target is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Beloftes in een spel moet je niet persoonlijk opvatten, in een spel zijn dat soort dingen toegestaan, in het echte leven is dat anders .
Volgende game.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
allemaal naar de slaapkamer
team paars
naar de gameroom
Jezus, ziet ze het zelf niet ofzo? dit is toch verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zou het zijn? Turtle Wax of Commandant? Het blinkt goed. Kan ze ook gebruiken op haar auto![]()
[ afbeelding ]
Dan gaat alles naar Keanu, de andere twee hebben hun contract verbroken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:37 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Ik denk dat het gaat over het verdelen van het contract geld.
Je bedoelt die trui die behangen is met sloopafval?quote:
En er een andere beloning bv de spiegels tegenover zetten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:41 schreef Verity het volgende:
Keanu: Dan zullen ze het wel anders gaan doen met de freeze. Dan kunnen jullie (Jordy en Pootje) er wel bij zijn.
Dat heeft Keanu goed bedacht, dat denk ik ook.
Wat is he eigenlijk geworden met die stemming die de kijker kon kiezen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:44 schreef -river- het volgende:
[..]
En er een andere beloning bv de spiegels tegenover zetten.
Een lompe hork is het.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:45 schreef zodeju het volgende:
Zo zonde van Pootje.....vindt hem een leuke kop hebben met mooie tanden als hij lacht....maar totaal niet leuk qua type.....gadverdamme......
Broodquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is he eigenlijk geworden met die stemming die de kijker kon kiezen.
Tuinmeubelen
Spiegels
Brood
Toch......
Ja, het brood.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is he eigenlijk geworden met die stemming die de kijker kon kiezen.
Tuinmeubelen
Spiegels
Brood
Toch......
Spiegel van de wc, bourdoir en tuinset zijn toch alleen nog over? Het zou best kunnen dat hij ze dit op deze manier laat winnen. Al vind ik dat wel erg lang duren allemaal.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:44 schreef -river- het volgende:
[..]
En er een andere beloning bv de spiegels tegenover zetten.
Zal ook prachtig zijn als Jordy doet wat hij zei dat hij de target van Matti naar Milena laat gaan en dat Matti die dan mag opspelden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
Milena is aan het zeuren
Matti lijkt er ietwat klaar mee
Milena snap ik wel, maar mssn moet ze wat eerder gaan vissen bij mensen ipv last minute als het te heet onder dr voeten wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus doet pathetisch over zijn GC oid dat hij het moeilijk vind in te zetten want iemand is dan de dupe.
Zegt Milena: je hebt hem toch gekocht? Toch niet om naar te kijken?
Scherp
zou goed voor Matti zijn om dat te doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:51 schreef marky het volgende:
[..]
Zal ook prachtig zijn als Jordy doet wat hij zei dat hij de target van Matti naar Milena laat gaan en dat Matti die dan mag opspelden.
ben blij dat je het zegtquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena snap ik wel, maar mssn moet ze wat eerder gaan vissen bij mensen ipv last minute als het te heet onder dr voeten wordt.
Nu komt het wel heel desperate over.
ze blijft maar prikkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:56 schreef Jockari het volgende:
Milena noemt Matti een "lichtgeraakt venke".
Die reactie krijgt ze vanmiddag van Mattie opgepriktquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze blijft maar prikken
hopen op een reactie
die moeten nog naar de gameroom met Mattiquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:59 schreef Ireth het volgende:
Hebben we nog maar 2 bewoners in dat huis?? Hoor alleen maar dat gezemel van die 2 zure dames...
Target van mattie gaat naar milena en die van jordy zelf verdwiintquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Bij de huidige stand van targets en er van uitgaande dat Jordy zijn Target aan Milena geeft, dan krijgen we dus een volledig Belgische vrouwen bank
het zou me niks verbazen als er nog wat gestuurd gaat wordenquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Bij de huidige stand van targets en er van uitgaande dat Jordy zijn Target aan Milena geeft, dan krijgen we dus een volledig Belgische vrouwen bank
En dan volgende week een volledige Nederlandse mannen bank.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus is er ook nog, ligt stil te luisteren op bed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:59 schreef Ireth het volgende:
Hebben we nog maar 2 bewoners in dat huis?? Hoor alleen maar dat gezemel van die 2 zure dames...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |