Hij zei nochtans dat hij het wel fijn vond om het op het grote scherm te kunnen meekijken?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:46 schreef Droopie het volgende:
Jordy zit heel de avond al in zijn specialmode.
Die is teleurgesteld dat ie niet bij de freeze mocht zijn.
Hoor die liever dan s2 nu.. Milena met haar 'schattebol' tegen sharicequote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:51 schreef Droopie het volgende:
Jordy en Kiki kunnen voortaan het ontbijtnieuws presenteren
Ieder kwartier hetzelfde zeggen, en af en toe wat nieuws toevoegen.
De ster van de show. Hoe durft BB hem uit te sluitenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:46 schreef Droopie het volgende:
Jordy zit heel de avond al in zijn specialmode.
Die is teleurgesteld dat ie niet bij de freeze mocht zijn.
Hij was helemaal niet teleurgesteld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
De ster van de show. Hoe durft BB hem uit te sluiten
Tegen Keanu. Kan het niet zo goed na vertellen.quote:
het brood verhaal?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen Keanu. Kan het niet zo goed na vertellen.
Klopt hij gaf aan dat die vergeten was dat er afgesproken was dat er s avonds geen brood meer gegeten mocht worden. Daarom willen ze er voor zorgen dat er morgenvroeg gewoon 2 broden zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy doet dit wel goed wel nog 2 broden maken voor de ochtend
Jolien zal ook zelf niet iemand aanspreken, ze stookt liever iemand anders op. dan kan zij het lieve meisje blijven spelenquote:
Dat heeft ze toch echt al meerdere keren gedaan inmiddels.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien zal ook zelf niet iemand aanspreken, ze stookt liever iemand anders op. dan kan zij het lieve meisje blijven spelen
Oh echt? Heb ik allemaal gemistquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch echt al meerdere keren gedaan inmiddels.
ja.. da fuqquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu weet je wat echt raar is ik was een keer P... aan het kijken en toen zag ik een vriend van mij
Hij heeft wel even gekeken
![]()
Voor diepgang, kijk naar Nieuwsuur....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:07 schreef Verida het volgende:
Zijn dit de gesprekken met diepgang die zo gewaardeerd worden ?
Het is elke avond het zelfde
nee dat is een braaf meisjequote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:08 schreef Kissingbird het volgende:
sterke domme verhalen tijd van Keanu
En Jolien weet opeens van niks..
Het is toch niet de bedoeling dat ze in elkaars kasten gaan zitten....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:07 schreef Flow3r het volgende:
Milena wil gaan kijken waar Jody's gamechangers zijn
Nee dit zijn de stomvervelende nominatiegesprekken en koetjes en kalfjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:07 schreef Verida het volgende:
Zijn dit de gesprekken met diepgang die zo gewaardeerd worden ?
Het is elke avond het zelfde
1 hersencel minder en ze kakt op de vloer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:09 schreef Flow3r het volgende:
Bij een bank van 3 denkt Milena dat Jordy naar huis gaat
Echtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:07 schreef Flow3r het volgende:
Milena wil gaan kijken waar Jody's gamechangers zijn
mooi laten denkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:09 schreef Flow3r het volgende:
Bij een bank van 3 denkt Milena dat Jordy naar huis gaat
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhu.. ik zeg alleen parenclub..
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar wat zeer openhartige nachtsessies gemist![]()
![]()
ik luister tussen de regels doorquote:
Moet ermee lachen als ik hem zo hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:14 schreef engine het volgende:
Op een gegeven moment gingen mensen de kogel naar mij schieten en toen ging ik terug schieten. En dat is wat er is gebeurd.
Ze wil er zelf ook niet op.....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena wil Jordy er niet op en heeft het gehad met Jolien zegt ze
jane kiest zelfs de rat buiten nog boven milenaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:15 schreef Flow3r het volgende:
Milena : ik heb het over Jane, die kiest iedereen van het kartel boven mij, iedereen van het huis boven mij
Axel heeft ze nog niet zo goed onder controle........quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:15 schreef engine het volgende:
Moeilijkheden in het terrortwin bondje
Tegen zulke domheid kan je niet opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel heeft ze nog niet zo goed onder controle........
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice als Jane zich niet bij ons aansluit dan is die ook reddeloos verloren
Die wil zelfs geen 1procent risico nemen.......zelfs niet als het voor Sharice is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tegen zulke domheid kan je niet op
Milena heeft zo de bibbers, die is aan het nagelbijten
Nee, die laat Jane altijd als vangnet fungeren .....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:17 schreef Flow3r het volgende:
Axel : hij ( Jordy ) gaat hem 100 % aan mij geven
Ik ga er geen 2 en een half k voor betalen
Ik hoop het, zo jammer, vond hem in het begin echt wel een leuke knul, maar hoe langer ik hem zie en hoor, hoe dommer ik hem vindquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:18 schreef odie22 het volgende:
tsja axel, je onderschat je tegenstanders, kost je je kop
Dat mag toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena zei iets, Jordy zei ....
Axel: ik luister nooit naar die vent... wat een haat, dit heeft niets met spel te maken, is echt persoonlijk
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:20 schreef Kissingbird het volgende:
Milena lacht er een beetje mee
Axel : 1 van die 4 moet weg.. is gewoon zo
Sharice `; is echt te belachelijk voor woorden.. hele tijd die suite sessies om te kotsen
Gelukkig doen ze dat zelf niet
Ik zeg nergens dat dat niet mag, ik constateer uit zijn woorden dat hij een hekel aan de persoon heeft en niets met het spel te maken heeftquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat mag toch ook gewoon?
Hij heeft iets persoonlijks tegen Jordy
Haha Axel had het wel gedaan als hij die gamechangers had gehad Jordy andersom nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:17 schreef Flow3r het volgende:
Axel : hij ( Jordy ) gaat hem 100 % aan mij geven
Ik ga er geen 2 en een half k voor betalen
En dat is toch echt Sharice......quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:20 schreef Kissingbird het volgende:
Milena lacht er een beetje mee
Axel : 1 van die 4 moet weg.. is gewoon zo
Sharice `; is echt te belachelijk voor woorden.. hele tijd die suite sessies om te kotsen
Gelukkig doen ze dat zelf niet
Klopt.. maar zo zie je hoe ze naar een ander kijktquote:
😯 Dan gaat dat nog eens tegenvallen als de genomineerden bekend zijn gemaakt 😊quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Axel, een van die 4 móet weg, die groep móet uit elkaar, het liefst heb ik Jordy weg
[ afbeelding ]
Dat is je goed recht. Ik heb opeens een liedje in mijn hoofd 'De meeste dromen zijn bedrogquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik luister tussen de regels door
leef je dromenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Ik heb opeens een liedje in mijn hoofd 'De meeste dromen zijn bedrog
maar als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog'.
Nou, dit was toch appeltje eitje voor hem, maar die 2 zijn echt zo eigenwijs (zeg ik het nog netjes).quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:24 schreef marky het volgende:
Axel zijn zelfoverschatting kent geen grenzen.
Yep, en dat besef kwam vanacht bij #TeamOepsiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:22 schreef Flow3r het volgende:
Denk ook dat er 1 van die groep weg gaat, ze zijn met 5, anders wordt het 5 tegen 3
Ik hoop dat ie weg gaat vrijdagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou, dit was toch appeltje eitje voor hem, maar die 2 zijn echt zo eigenwijs (zeg ik het nog netjes).
Ja, hij is hoofd van die groep terwijl Jane denkt dat hun twee bij elkaar horen en alleen bij de andere zijn om wat te horen.....maar Axel is alleen voor zichzelf bezig.....zodra het erop aan komt gooit hij haar lachend eruit bij wijze van spreken....geloof nooit dat haar ogen open zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:24 schreef Flow3r het volgende:
Axel hoort duidelijk bij de Milena/Sharice groep
Heel duidelijk als Jane in bed ligt en slaapt en niks kan zien
Maar haar ogen waren al open geloof ik
Mattheusquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
weet iemand zo wie er targetpin hebben ?
en Axel knijpt hem voor Jordy, hij kan er niet over ophoudenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien knijpt ondertussen woezel samen
jeetje 5quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mattheus
Jolien
Jane
Jordy
Sharice
Na Axel, geen zorgen dan zijn Milena en Sharice zo weg.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie weg gaat vrijdag![]()
Hij denkt teveel voor die meiden, door hem zitten we nóg langer opgescheept met Milena
Ze worden wat onzeker.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Axel : er moet morgen nog iets komen, die jongen is veel te lacherig ( Jordy )
[ afbeelding ]
Dus de boosheid van Jordy op Axel is verdwenen, target van Matt naar Milena en Jordy zijn target wegquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus zegt Milena gaat het mij kwalijk nemen
Jordy nee nee morgen gaat ze het mij kwalijk nemen
Donderdag als ze erop staat gaat ze het jouw kwalijk nemen
Ik denk dat hij daar gelijk in heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus zegt Milena gaat het mij kwalijk nemen
Jordy nee nee morgen gaat ze het mij kwalijk nemen
Donderdag als ze erop staat gaat ze het jouw kwalijk nemen
Is ook wel vreemd, 5 targets, 1 vrijstelling en 3 mensen met niks?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vindt het raar dat er maar 1 vrijstelling is
Pootje het is een eer om de vrijstelling te dragen deze week
Nadat ik heb gewonnen van tactical mattie
* Kodiak100 Hoopt dat er niemand voor milena komtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
Milena wil graag een vriendin zien
moet ze die eerst nog gaan makenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
Milena wil graag een vriendin zien
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Hoopt dat er niemand voor milena komt
quote:
Jordy wilde Milena erop zetten, wilde toen uit boosheid Axel erop zetten (omdat hij Jane voor de bus gegooid had) zei toen zelf dit is emotie uit boosheid en is nu weer terug bij Milena.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dus de boosheid van Jordy op Axel is verdwenen, target van Matt naar Milena en Jordy zijn target weg
Nee dat was in het geval dat Keanu dat moet doen maar die durft het niet om iets op te pinnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:41 schreef mazaru het volgende:
De onderdanen van Jordy moeten hem kiezen als zij iemand moeten kiezen om een belangrijke beslissing te nemen. Ze knikken nederig ja
Axel helemaal overgestaptquote:
Hij gebruikt de zin die milena ook gebruiktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:47 schreef Krambo het volgende:
''Ik heb een leuke tijd met haar gehad en nog steeds maar ik spreek haar niet meer''
Keanu logica
De zelfverheerlijking van die gasten is echt tenenkrommendquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:47 schreef Krambo het volgende:
''Ik heb een leuke tijd met haar gehad en nog steeds maar ik spreek haar niet meer''
Keanu logica
Nee die hebben minderwaardigheids complexenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
De zelfverheerlijking van die gasten is echt tenenkrommend
Dat is dus wat Matti zegt net.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:51 schreef Willewa het volgende:
Milena is het type vrouw dat mannen vertrouwen geeft en op het moment dat je je opent over je onzekerheden, het super toxic tegen je gaat gebruiken als je niet doet wat ze wil.
Fles kwijt, bal kwijt... gaat lekker met hemquote:
De week dat de kinderen bij haar ex zijn zeker. Maar dit is toch wel liefde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena gaat om de week bij Sharice logeren
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:54 schreef kater1 het volgende:
[..]
De week dat de kinderen bij haar ex zijn zeker. Maar dit is toch wel liefde.
Broek uit tieten op de plankquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:58 schreef Flow3r het volgende:
Jolien heeft haar tieten op de rand gelegd![]()
[ afbeelding ]
trustenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Broek uit tieten op de plank![]()
slaap lekker COS
Zijn dat niet die bouwhelmen van toen de sauna kwam.?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:58 schreef Flow3r het volgende:
Jolien heeft haar tieten op de rand gelegd![]()
[ afbeelding ]
Mattie wacht tot het brood klaar is en gaat volgens mij dan meteen een nieuwe makenquote:
De hele dag ligt die horizontaal op de bank of op bed, en ineens komt die tot leven als die moet slapenquote:
Wat denk je?quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:05 schreef marky het volgende:
Als ze Jordy er niet uit krijgen gaan ze vanzelf nog een keer gillend naar huis lol
Ze hebben vaak leuke gesprekkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:06 schreef Flow3r het volgende:
Jordy heeft de afgelopen weken veel te weinig genoten
Maar nu steeds meer : I love you Big brother
[ afbeelding ]
Tja tot hij weer een tegenslag krijgt...quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:06 schreef Flow3r het volgende:
Jordy heeft de afgelopen weken veel te weinig genoten
Maar nu steeds meer : I love you Big brother
[ afbeelding ]
Van wie er nog zijn wel ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:08 schreef Flow3r het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Jordy is de enige bewoner om wie ik echt heb moeten lachen
Ik ook, soms erger ik me ook wel aan hem, maar hij durft het spel te spelen en doet het ook vaak met veel lol en dat vind ik juist leuk aan hem.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:08 schreef Flow3r het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Jordy is de enige bewoner om wie ik echt heb moeten lachen
Tegenslag hoort bij het leven en ook bij het spelquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tja tot hij weer een tegenslag krijgt...
Zo als ze moeder dus eigenlijk ook doet. Soms sla je je hand voor je gezicht met wat doe je nu maar aan de andere kant ik lach mij rot om al zijn doordachten ideeen plannen en genieten. Hij is eigenlijk een Ashley met een gekke kant.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, soms erger ik me ook wel aan hem, maar hij durft het spel te spelen en doet het ook vaak met veel lol en dat vind ik juist leuk aan hem.
Zeker, bij Jordy is het altijd zo extreem, ene moment helemaal hyper, ander moment is alles kutquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tegenslag hoort bij het leven en ook bij het spel
Voorlopig niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tja tot hij weer een tegenslag krijgt...
ja dat, maar Ashley had geen humor zoals Jordy. Ik hou van zijn open houding, zegt wat hij vindt en hoe hij over alles denkt, dat maakt hem kwetsbaar, maar verdiend imo ook respectquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:13 schreef marky het volgende:
[..]
Zo als ze moeder dus eigenlijk ook doet. Soms sla je je hand voor je gezicht met wat doe je nu maar aan de andere kant ik lach mij rot om al zijn doordachten ideeen plannen en genieten. Hij is eigenlijk een Ashley met een gekke kant.
Ik heb daar dus respect voor de highs en lows alles laat hij zien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeker, bij Jordy is het altijd zo extreem, ene moment helemaal hyper, ander moment is alles kut
Bij Jordy is het echt what you see is what you getquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb daar dus respect voor de highs en lows alles laat hij zien.
Ik zeg ook niet dat het slecht is, wel opvallendquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb daar dus respect voor de highs en lows alles laat hij zien.
nadat die vriend in de vakantie een opmerking had gemaakt, die hem heel erg heeft gekwetstquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:18 schreef Flow3r het volgende:
Keanu ook buiten
Jordy heeft 9 jaar een vriend gehad die hij nu niet meer spreekt, er kwam weinig van de kant van die vriend, geen ruzie gehad maar Jordy wou er geen moeite meer in steken
[ afbeelding ]
Ik vond Ashley onuitstaanbaar en Jordy niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:13 schreef marky het volgende:
[..]
Zo als ze moeder dus eigenlijk ook doet. Soms sla je je hand voor je gezicht met wat doe je nu maar aan de andere kant ik lach mij rot om al zijn doordachten ideeen plannen en genieten. Hij is eigenlijk een Ashley met een gekke kant.
Ze denken waarschijnkijk dat ze buiten tactische besprekingen hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:19 schreef kater1 het volgende:
De terror twins opeens wakker en in de gang, wat nu weer. Net lag Sharice nog gewoon in bed...
Preciesquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ook dit is de reden dat ik BB kijk. Dit soort gesprekken
Als ze dat doen en vinden, dat kan écht nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:22 schreef Flow3r het volgende:
OMG, gaan ze Jordy;s gamechangers zoeken ?
???quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:23 schreef Flow3r het volgende:
Milena gaat water halen om te kijken
[ afbeelding ]
Ze nemen alvast een voorschot op als ze genomineerd. Ze denken dat we dit leuk vinden terrortwins.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:23 schreef Flow3r het volgende:
Milena gaat water halen om te kijken
[ afbeelding ]
2e helft van Big Brother is altijd zo mooi wat dit betreft, banden zijn dan inmiddels sterk, vriendschappen zijn ontstaan, vertrouwen gekweekt om echt open en persoonlijk te zijn, meer ruimte voor diepgang ipv de drukte van de eerste helft.quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit zijn toch mooie gesprekken, vaak laat op de avond. Ik hou ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |