Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Of de EBU heeft gelekt.
Die hebben hem al immers.
Iets met te schillen appeltjes.
Is er eigenlijk ooit uitgekomen wat dat Chrystal Ball-account was?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:11 schreef Momo het volgende:
Ik verbaas mij erover hoe diep Eurofans in alle hoekjes kunnen zoeken op het internet en toch dit soort dingen vinden. Dit is toch niet de fout dat in Nieuw Zeeland al online staat want daar is het nog geen 16:15. Maar goed ze vinden ook als een artiest in 2017 een dubieuze post hebben geliket op Instagram.
Dat was toch een of ander Oostenrijks afstudeerproject ofzo?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit uitgekomen wat dat Chrystal Ball-account was?
Ja, maar hoe die al die dingen konden lekken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toch een of ander Oostenrijks afstudeerproject ofzo?
Kan goed hoor, het zou voor wat er nu uit is zeker in mijn top 10 komen. Maar ik zou er geen geld op durven te wedden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een Top 10-kandidaat?
Nouquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit uitgekomen wat dat Chrystal Ball-account was?
Ja, dat was een grap die toen werd verteld. Maar denk gewoon dat het EBU was die op die manier meer aandacht wou. Echte ESF account heeft toen een paar dingen gepost en daarna snel verwijderd die erg lijken op wat de Crystal Ball toen plaatste.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toch een of ander Oostenrijks afstudeerproject ofzo?
Ja dat dus....quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook aldit overkomt Nederland juist niet de laatste jaren.
Ik denk dat het live ook wel erg goed kan worden en dan die killer smile erbij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:12 schreef RipCity het volgende:
Tekst 'klinkt' idd simpel. Wel meer een nummer wat live goed uit de bus kan komen dan op de radio. Het is weinig bijzonders en erg safe maar ach.. Doe dit maar een jaartje en leuk gewoon voor dat joch. Sympathieke kerel. Hoeven niet elk jaar 10 te scoren.
Nee joh.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:23 schreef CityPigeon het volgende:
We zijn weer terug bij af met generieke, brave radio2-liedjes
Dit gaat grote moeite hebben om door de semi's te komen!
Niks mis met Radio 2, aldus deze luisteraar van Radio 2!quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:23 schreef CityPigeon het volgende:
We zijn weer terug bij af met generieke, brave radio2-liedjes
Dit gaat grote moeite hebben om door de semi's te komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |