Ja ik wist meteen dat jij het mooi zou vinden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dit echt is vind ik het begin juist weer het allermooist haha.
Zo veel mensen zo veel smaken.
Gelukkig. Anders werd het maar saai allemaal.
Oh. Ja dan zit Cornald er wel naast.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:00 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Cornald zei dat het een winnend lied was.
Ja. Helemaal eens met dat laatste!quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik wist meteen dat jij het mooi zou vinden.![]()
Ik vind Frans een vreselijke taal en dat gedweep nog meer, maar het is wel wat ik van Claude verwacht dus geen probleem.
Ik blijf hoopvol.En mocht dit het zijn, is het niks om voor te schamen en gewoon een prima inzending.
Ik heb echt nul verstand van Al om ook maar ergens aan te kunnen horen of dit echt is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Helemaal eens met dat laatste!
Denk dat het live uitstekend uit de verf gaat komen als dit hem is.
En dat we over een paar maanden hier teruglezen en keihard moeten lachen. Of om mij die dacht dat het echt was (don't care, ik denk het gewoon, lach maar) of om iedereen die liep te pruttelen en het later toch allemaal een stuk leuker begon te vinden zoals wel vaker gebeurt.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
Van de Twitter, al dan niet een lek.
AI of ESF-hit?
[ afbeelding ]@TheFreshPrince was volgens mij ook bezig met AI nummers, is dit AI ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde een zin over mama's boy in het lied.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:05 schreef Momo het volgende:
Klinkt eigenlijk niet als iets dat typisch uit een AI song bot komt of ze moeten de stem van Claude op een ander nummer hebben geplakt. Ik mis de ode aan zijn moeder? Of was dat niet perse in het nummer zelf?
Nou ja, wat Frankrijk zelf tegenwoordig stuurt, is tekstueel ook niet echt het niveau van Moličre hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:45 schreef Zigsky het volgende:
Tering, wat een slechte tekst.
Dit moet inderdaad wel AI zijn.
Volgens AD is dit het.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:03 schreef BillDauterive het volgende:
Het is ontzettend knap als dit door AI gemaakt is. Ik vrees dat het toch een lek is.
Ja, ik merkte net de zin toen ik nog een keer luisterde. Maar ik had misschien beeld voor mij dat hele nummer over mama zou gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde een zin over mama's boy in het lied.
Dit is toch gewoon een Top 10-kandidaat?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:59 schreef Keyos het volgende:
Als de link écht is dan is het wel heel sneu voor Claude, de omroep en iedereen die in het traject betrokken is.
Over het nummer zoals die gelekt is: ik hoop niet dat dit hem is. Is het helemaal verschrikkelijk? Neen. Maar dit is geen gegarandeerde qualifier, laat staan dat we hoog mochten we in de finale komen.
Als je hoge ogen wilt scoren moet je artiest met een regelrechte banger komen, ook afgewogen tegen je bestaande nummers. Dan is dit niet het beste werk…
Ik heb er ook te weinig verstand van, van AI. Maar kan me bijna niet voorstellen dat het fake is, er klopt te veel zeg maar haha.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt nul verstand van Al om ook maar ergens aan te kunnen horen of dit echt is.![]()
We zijn wel meteen lekker wakker en kunnen zo de tijd doden.
Ach, in allerlei andere landen lekt ook van alles uit voor release. Ook de Milkshake Man gisteren was al gelekt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef RipCity het volgende:
Typisch Nederlands weer dat ze niks geheim kunnen houden.
Of de EBU heeft gelekt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef RipCity het volgende:
Typisch Nederlands Avro tros weer dat ze niks geheim kunnen houden.
Zo had ik het niet bekeken, oei dat is idd sneu.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik had zelf echt liever de tijd moeten doden want ik vind een lek echt immens sneu voor de artiest. Van welk land dan ook. Daar gaat je speciale moment.
Het lijkt me ook eerder dat het lek aan EBU-kant zit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach, in allerlei andere landen lekt ook van alles uit voor release. Ook de Milkshake Man gisteren was al gelekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |