Elke keer als er een minuut voorbij is legt ze er 1 naar de andere kantquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
Geen idee hoe Jane met dat bestek telt
Maar wat er nu ligt klopt niet
Nee ze hebben net al gedruktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Volgens mijn moeten ze nu drukken 19 minuten
Wat ik zag lagen er al 7 of meerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Elke keer als er een minuut voorbij is legt ze er 1 naar de andere kant
O ok dan zit ik fout sollyquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ze hebben net al gedrukt
Zullen nu rond de 15minuten en aftellend zitten
Slapen en rusten...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:28 schreef marky het volgende:
Pootje wil slapend rijk worden. Wat doet die man eigenlijk in dat programma.
Zo slim zijn nu weer nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Er kan toch gewoon iemand anders even tellen ... hoe moeilijk is het om dit op te lossen.
Dat mocht toch niet van iedere groep 1 persoonquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Er kan toch gewoon iemand anders even tellen ... hoe moeilijk is het om dit op te lossen.
Er mogen er maar 3 drukkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet van iedere groep 1 persoon
david doet hetzelfde met stukjes papier ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:47 schreef kater1 het volgende:
Jane speelt inderdaad ietsepietsie vals met het bestek
Ja hoor ze vragen aan elkaar , waar ben jij?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze doen dat wel. Dus zo slim zijn ze wel
Ik dacht dat ze van iedere groep 1 persoon mochten aanwijzen.quote:
Andere bewonersquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hoor ze vragen aan elkaar , waar ben jij?
En dan als klap op de vuurpijl de freeze.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou laat de audio boodschappen van de familie ook maar doorkomen
3 mensen spelenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van iedere groep 1 persoon mochten aanwijzen.
Mocht het niet lukken dat dan pas de andere tijd konden kopen.
Dan heb ik het dus verkeerd begrepen
ik maak tik fouten.. wil ik die verbeteren en dan vergeet ik wat hij zegtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Ik heb poging geen eens gewaagd
Dan speelt BB valsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
op mijn stopwatch niet, ik mistte maar 3 seconden![]()
Ben je familie van Keanu?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
bij de laatste komt een freeze en dan krijgen ze alsnog een zegel
ik heb het voorspeld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dus ze zitten bij elkaar al 20 minuten te vroeg gedruktquote:
Ja, ze moeten nog 65 minuten, dus dat gaat ze nog 4x drukken kosten. 2 gaan geld kosten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus ze zitten bij elkaar al 20 minuten te vroeg gedrukt
Die pakt alles wat daar te pakken valt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:59 schreef Flow3r het volgende:
Jane : laat mij drukken dan
en Pootje telt tot 3 en drukt
wat is het toch een ....![]()
Net ook al wilde ze drukken, ze was opgestaan en toen drukte hij of matt ook snelquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:59 schreef Flow3r het volgende:
Jane : laat mij drukken dan
en Pootje telt tot 3 en drukt
wat is het toch een ....![]()
Ik gok dat ze alle 3 een keer extra gaan drukkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze moeten nog 65 minuten, dus dat gaat ze nog 4x drukken kosten. 2 gaan geld kosten.
Het maakt nu nog niet uit wie druktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net ook al wilde ze drukken, ze was opgestaan en toen drukte hij of matt ook snel
Ik denk niet dat BB daarin trapt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ze slim zijn laten ze David drukken als er betaald moet worden, want zowel David als Jordy zitten niet meer in dat contract
Tis wat hij zelf heeft gezegdquote:
Je hebt er alleen niks aanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Zouden ze inmiddels zich ook bedenken dat er elk half uur een zegel valt
Wel minimaal 2 minuten koud en daarna 2 minuten warm door laten lopen, dan kunnen de legionella's er uitquote:
Ik ook maar volgens BB zat die er niet bijquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht ook een echte koffiezetter.
Hopelijk geven ze er ook een kok bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht ook een echte koffiezetter.
Die hebben ze toch al met Janequote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze er ook een kok bij.
Uit het contractgeldquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wat hij zelf heeft gezegd
Degene die drukt kost het geld
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Typisch ... wat ze zingen is ook al niet te verstaan.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Typisch ... wat ze zingen is ook al niet te verstaan.
Nee een vrouwquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:10 schreef Jockari het volgende:
Zei pootje nu dat zijn vrouw dat zingt ???
Tijdens de persweeën zeker???quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:10 schreef Jockari het volgende:
Zei pootje nu dat zijn vrouw dat zingt ???
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:11 schreef Jockari het volgende:
Die groep zingt al zoals Pootje praat... Niet te verstaan.
Misschien kan hij nu even zijn waffeltje houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:13 schreef Verity het volgende:
Vind het wel leuk om eens deze kant van Pootje te zien, vol met energie. Hij leeft helemaal op.
Ik denk niet dat ze gaan drukken, kost ze geld uit het contractquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wat hij zelf heeft gezegd
Degene die drukt kost het geld
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:13 schreef marky het volgende:
Ah nu moeten we weer heel elitair gaan doen over teringherrie 😁
Mijn buurjongen is er ook helemaal gek mee. Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:13 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja hoor. Is niet helemaal mijn muziek maar kan het wel waarderen.
Ze zullen wel moeten gaan drukken voor geld, ze lopen al te veel achter qua tijd...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaan drukken, kost ze geld uit het contract
Uit de SV
Daarna kost het 100 euro per druk uit het contract geld.
Jullie spelen met elkaar en niet tegen elkaar.
Precies. Dus als Pootje drukt dan gaat het van dat contract af ook al zit hij er niet meer in.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uit de SV
Als ze niet drukken is de opdracht misluktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uit de SV
Niet waar. Uit het contractquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze niet drukken is de opdracht mislukt
Ze spelen samen voor de keuken
Maar het geld gaat er per persoon af
Dus of bij pootje of bij Matti of bij Jane
Bij hun persoonlijkquote:
Dat was sowieso al de bedoeling. Maar wie gaat er voor cash drukken? That's the questionquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:16 schreef Ireth het volgende:
Nog 1x gratis drukken, alleen voor jane! Daarna betalen!
Hoe hebben pas 3 zegels voor de keuken toch?? Wordt betalen!
dacht 4 al of nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:16 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben pas 3 zegels voor de keuken toch?? Wordt betalen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners luister goed
Jullie gaan spelen voor de keuken
De knop is verbonden met de timer van 20 minuten
Jullie moeten voorkomen dat de timer afloopt
iedere keer dat er gedrukt wordt is gaat de timer terug naar 20 minuten
3 uur lang moet de timer lopen
De 3 spelers mogen elk 3x drukken
Volgens mij heb ik zo alles
Ze zitten 3 in een ander contract.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij hun persoonlijk
Van het contract
Zo is het gezegd
Was ook wel te verwachten dat ze sowieso 1 of 2 keer zouden moeten drukken voor geldquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:16 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben pas 3 zegels voor de keuken toch?? Wordt betalen!
Rond de klok van 14 uurquote:
Picobello bvquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:23 schreef Flow3r het volgende:
Is toch allemaal geen muziek jongens,geen Princefans in da house, badd![]()
Ksst jij hebt al een Purple Rain teamquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:23 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:23 schreef Flow3r het volgende:
Kom maar doorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:23 schreef Flow3r het volgende:
Pootje zingt Paarse Regen ook best vaakquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:23 schreef Flow3r het volgende:
Ja dat zag ik ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:29 schreef greysbones het volgende:
Als Jane wat doet
Gaat ze sneller tikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Of freezzzzeeeennn doet het niet meer, de temperatuur is aangenaam buiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:36 schreef KinKiJan het volgende:
Slechts de schijn van een freeze zou ook prima zijn![]()
"Bewoners, ffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrr-vrijspelen van de keuken, dat kost nou eenmaal moeite"
David, controleer je zender!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:38 schreef Donna1000 het volgende:
big brother is lekker bezig, david waarom heb je oordopjes in, snurk ik? vraagt BB
Ja, mogelijkheden genoeg!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of freezzzzeeeennn doet het niet meer, de temperatuur is aangenaam buiten.
Lekker nummer 🎶quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
Even dans- en lipsync-showtje van Mattheus op wat zijn lievelings-song lijkt te zijn
Hier nog 1quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:44 schreef Flow3r het volgende:
wat een muziek![]()
sorry hoor, ben blij dat ik een ouwe muts ben en nog echte muziek ken
😂🤣quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:36 schreef KinKiJan het volgende:
Slechts de schijn van een freeze zou ook prima zijn![]()
"Bewoners, ffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrr-vrijspelen van de keuken, dat kost nou eenmaal moeite"
Je zegt precies wat is dachtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:44 schreef Flow3r het volgende:
wat een muziek![]()
sorry hoor, ben blij dat ik een ouwe muts ben en nog echte muziek ken
"Beter te vroeg dan te laat".quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:46 schreef mazaru het volgende:
Pootje doet wat Pootje wil. Luistert naar niemand
Ik hoorde helemaal geen muziekquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Kende het nummer niet, maar echt slechte muziek kun je dat toch niet noemen?
Even teruggespoeld en Shazam aangezet: song was Yonaguni van Bad Bunny
nja, zou ik ook doen, hoor.quote:
Kreeg er wel een beetje vakantiegevoel vanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoorde helemaal geen muziek![]()
alleen wat gehum en gezeur
oke smaken verschillen![]()
nee dit was nog de leukste van de 3quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Kende het nummer niet, maar echt slechte muziek kun je dat toch niet noemen?
Even teruggespoeld en Shazam aangezet: song was Yonaguni van Bad Bunny
Klopt. 17:05 is de 3 uur voorbijquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze zijn nu bezig voor het laatste zegel toch?
iedere keer dat er gedrukt wordt is gaat de timer terug naar 20 minutenquote:
Thxquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt. 17:05 is de 3 uur voorbij
Handig om je volume daarop aan te passen. Ik verwacht een lawaai explosie na die 3 uren van relatieve rustquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt. 17:05 is de 3 uur voorbij
Ik snap er niets meer van, dacht dat hij zijn contract geld al kwijt was van die brief die hij heeft gekregen vandaag?quote:
3 minuten geleden .. toen was het nog 10 minuten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
laten ze ons de klok niet meer zien?
zo'n 3/4 min. geledenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
laten ze ons de klok niet meer zien?
Maar hij zat in een team en van dat team zit alleen Keanu nog in dat contract. Dus gaat het van dat geld af. Anders zou hij gratis mogen drukken want het ging niet van het persoonlijke geld af.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van, dacht dat hij zijn contract geld al kwijt was van die brief die hij heeft gekregen vandaag?
O lekker dan, van een ander zijn geld afsnoepen, dat dat zomaar mag.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij zat in een team en van dat team zit alleen Keanu nog in dat contract. Dus gaat het van dat geld af. Anders zou hij gratis mogen drukken want het ging niet van het persoonlijke geld af.
Keanu is het rijkst als hij niet toegeeft aan een verleiding. Als hij wel toegeeft dan is dat hele bedrag toch weg.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, van een ander zijn geld afsnoepen, dat dat zomaar mag.
Denk niet dat Keanu die paar honderd euro erg vind voor kans op meer etenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, van een ander zijn geld afsnoepen, dat dat zomaar mag.
Volgens mij heeft BB een beetje gesmokkeldquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
LOL David drukt op 10 seconden voor tijd
Nee.. ik heb teruggespoeld.. begon exact om 14:04 bij ons. En eindigde exact om 17:04quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB een beetje gesmokkeld
Maar het ging om het contract geld volgens de SV niet het persoonlijk budgetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Keanu is het rijkst als hij niet toegeeft aan een verleiding. Als hij wel toegeeft dan is dat hele bedrag toch weg.
zou leuk zijn als zw voor hem een macdrive zouden maken. 1 uur onbeperktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk niet dat Keanu die paar honderd euro erg vind voor kans op meer eten
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. ik heb teruggespoeld.. begon exact om 14:04 bij ons. En eindigde exact om 17:04
Dat klopt toch ook? Nu is er nog 9800 over van dat contractgeldquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het ging om het contract geld volgens de SV niet het persoonlijk budget
Volgens mij stonden ze inmiddels op 11000 toch? Vanwege gewonnen spel. Dus nu 10800quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook? Nu is er nog 9800 over van dat contractgeld
O dacht dat als je er iets van gebruikte het contract verbroken wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee alleen als je aan een verleiding toegeeftquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat als je er iets van gebruikte het contract verbroken was
9900, pootje heeft ergens 100 euro mee verdiend dacht ikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB laat elke nacht warm water door de leidingen lopenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
Zo dan. Dat is snel warm. Bij mij moet de kraan altijd een tijdje doorlopen voor hij warm wordt
[ afbeelding ]
Oh oke, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:12 schreef Luna68 het volgende:
[..]
9900, pootje heeft ergens 100 euro mee verdiend dacht ik
Andere jaren zat er een boilertje onder de wasbak, te lang kraan laten lopen, moest hij weer opladen/warm worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
Zo dan. Dat is snel warm. Bij mij moet de kraan altijd een tijdje doorlopen voor hij warm wordt
[ afbeelding ]
Zoals Pootje straks met de brief van z'n vrouw.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee alleen als je aan een verleiding toegeeft
Dat was persoonlijk geld. Dit ging om het geld dat met het contract valt te verdienenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje heeft van de week 1000 euro verdiend met de opdracht waar hij ook zijn vrijstelling heeft gewonnen nu is daar 200 euro van uit gegeven
Dat was geen persoonlijk geld maar geld wat aan het contract verdiend wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was persoonlijk geld. Dit ging om het geld dat met het contract valt te verdienen
Ik vindt het echt een afschuwelijke kleurquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
Nog meer appelblauwzeegroen in de keuken
Oh oke, heel verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat was geen persoonlijk geld maar geld wat aan het contract verdiend was
Ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt het echt een afschuwelijke kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |