Ik zit weer op 40 km/week hardlopen. Dus 4 uur van m'n week bezig met rennenquote:
Ik haal veel inspiratie van het YouTube kanaal Felu - fit by cookingquote:Op zondag 16 maart 2025 22:39 schreef capricia het volgende:
Mensen nog goede recepten voor de mealprep? Eiwitrijk enzo. Lunch, diner, maakt me niet uit.
Ik heb deze al een paar keer gemaakt voor na het trainen:
Pastasalade met tonijn enzo: https://www.ah.nl/r/1190447
En bagels (of volkoren broodjes) hüttenkäse met zalm enzo, ook altijd prima.
Ik zoek nog wat inspiratie.
Oh leuk! Ga ik die ook eens kijken.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:44 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik haal veel inspiratie van het YouTube kanaal Felu - fit by cooking
Doe je ook een ‘loading phase’?quote:Op maandag 17 maart 2025 08:01 schreef Pinuts het volgende:
Sinds zaterdag ook gestart met creatine. Benieuwd wat dit gaat doen voor zowel gewicht, looks/pomp, kracht en herstel.
Ik ben dol op wentelteefjes, die zijn ook te preppenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:39 schreef capricia het volgende:
Mensen nog goede recepten voor de mealprep? Eiwitrijk enzo. Lunch, diner, maakt me niet uit.
Ik heb deze al een paar keer gemaakt voor na het trainen:
Pastasalade met tonijn enzo: https://www.ah.nl/r/1190447
En bagels (of volkoren broodjes) hüttenkäse met zalm enzo, ook altijd prima.
Ik zoek nog wat inspiratie.
Heb ik ook gedaan, nu 4 weken geledenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Nee ik neem gewoon 3-5 gram per dag dus zal een week of 3 duren voordat het 'werkt'
Ja ben benieuwd of ik er iets van merk.quote:
Oh lekker!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben dol op wentelteefjes, die zijn ook te preppen
Hoeveel eieren per week is geen probleem om te eten?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:31 schreef D. het volgende:
Oja, ik doe wel altijd wat meer ei dan de recepten, om het eiwitrijker te maken
Google zegt 6 per week ivm cholestrol, maar ken genoeg mensen die dat per dag consumeren, dus tja…quote:Op maandag 17 maart 2025 10:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel eieren per week is geen probleem om te eten?
Ik hou van ei.
Dat cholesterol verhaal is allang achterhaaldquote:Op maandag 17 maart 2025 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Google zegt 6 per week ivm cholestrol, maar ken genoeg mensen die dat per dag consumeren, dus tja…
Welk gedeelte? Dat eieren verhogend werken?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat cholesterol verhaal is allang achterhaald
Het cholesterol in ons lichaam wordt vooral beïnvloed door verzadigde vetten. Verzadigd vet zit bijvoorbeeld in volle melkproducten en kaas, vet vlees, gebak, snacks enzovoorts.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Dat eieren verhogend werken?
In eieren ook, maar de hoeveelheid valt mee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het cholesterol in ons lichaam wordt vooral beïnvloed door verzadigde vetten. Verzadigd vet zit bijvoorbeeld in volle melkproducten en kaas, vet vlees, gebak, snacks enzovoorts.
Beperking van de eiconsumptie wordt alleen nog aangeraden voor sommige mensen, zoals diabeten en mensen met een familiale aanleg voor een te hoog cholesterol.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
In eieren ook, maar de hoeveelheid valt mee.
Nouja, ik eet er geen ei minder om
Heb je een bron?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beperking van de eiconsumptie wordt alleen nog aangeraden voor sommige mensen, zoals diabeten en mensen met een familiale aanleg voor een te hoog cholesterol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |