waarom wil je datquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee is niet slecht, maar wil 25% eiwit. Dacht dat ik daar wel zat

zou eerder op een hoeveelheid gram zetten dan ipv percentagequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet toch ergens naar streven!

Dan heb je niet erg je best gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
100 x 3 DL deze keer @:flippingcoin
[..]
ben het sinds deze week aan het bijhouden. Gemiddeld 2465
44% carbs
37% fat
19% protein
het is niet best

Ik doe lean bulk, daarvoor was 40% eiwit, 40%, koolhydraten, 20%vet het adviesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee is niet slecht, maar wil 25% eiwit. Dacht dat ik daar wel zat

hoeveel kom je per week aan daarmee?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je niet erg je best gedaan
Laatste 3 dagen
3193
3301
3223
die 3301 kon ik niets aan doen, wilde mijn broodjes hamburger niet aanpassen

dat is absurd veelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe lean bulk, daarvoor was 40% eiwit, 40%, koolhydraten, 20%vet het advies
Met 3200 kcal is dat dus 360 gram eiwit

Ik ben pas een week bezig, nog niets aangekomenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoeveel kom je per week aan daarmee?

nou ja dan moet het naar 130gmquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou eerder op een hoeveelheid gram zetten dan ipv percentage

post aangepast, het is 320grquote:

nog steeds wel erg hoog denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
post aangepast, het is 320gr
Ik had in eerste instantie een berekening voor 3600kcal gemaakt, maar na een eerste dag 'proberen' vond ik 3200 al best een opgaaf, en aanzienlijk meer dan ik al at, dus richt ik me eerst op 3200 komende tijd, en kan het dan naar boven (of onder) bijstellen

Ik heb ook niet zoveel eiwit nodig, maar ik heb wel kcal nodig die ik niet nog meer uit koolhydraten en vet wil halen, dus dan maar uit eiwit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nog steeds wel erg hoog denk ik
Bekijk deze YouTube-video

ah okequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel eiwit nodig, maar ik heb wel kcal nodig die ik niet nog meer uit koolhydraten en vet wil halen, dus dan maar uit eiwit.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:

Ik ben lekker even op vakantie geweest. Nu weer terug in de routine met gezond eten en sporten. Gestart met wat nieuwe oefeningen, rdl's en (negative/assisted) chinups, en damn, de spierpijn is real.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |