SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jesus maak dan iig een TT aan. Dat jagen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
En je dacht laat ik het nog maar even een keer benoemen in een interessante spoilerquote:Op maandag 24 februari 2025 23:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh gisternacht dan? Ik las in elk geval terug en dacht echt![]()
![]()
Scuziquote:Op maandag 24 februari 2025 23:38 schreef Soury het volgende:
Jesus maak dan iig een TT aan. Dat jagen
Well, life can be a riot
Op zich is het wel interessantquote:Op maandag 24 februari 2025 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
En je dacht laat ik het nog maar even een keer benoemen in een interessante spoiler
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het was interessant om terug te lezen ja, het is een kleurrijk stoïcijns eigenwijs figuur
Well, life can be a riot
Absoluut zoWell, life can be a riot
Ja en soms ben je net op tijd voor de bezemwagenquote:Op maandag 24 februari 2025 23:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms is DTS heel interessant. 's Nachts ook.
Februari is wel de maand van de voorjaarsschoonmaak.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en soms ben je net op tijd voor de bezemwagen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Februari is wel de maand van de voorjaarsschoonmaak.
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Februari is wel de maand van de voorjaarsschoonmaak.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar meneer grotetijd lijkt wel een obsessie te hebben met Kree.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat hij de boel een stukje leuker maakt op zijn eigenwijze manierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja… kloptquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar meneer grotetijd lijkt wel een obsessie te hebben met Kree.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou nee, maar vind het fascinerend hoe iemand zo hardleers en koppig kan zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar meneer grotetijd lijkt wel een obsessie te hebben met Kree.
Terwijl ik het ook gewoon oprecht een hele aardige dude vindtWell, life can be a riot
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet hij alleen maar een groepje die hem graag benadelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar meneer grotetijd lijkt wel een obsessie te hebben met Kree.Iedereen is een kutlultrut
Ja stom laat die jongen lekker.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet hij alleen maar een groepje die hem graag benadelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet hij alleen maar een groepje die hem graag benadelen.Heb geen obsessie met Kree. Maar vind sommige van zijn gedragingen gewoon interessant en hoe je soms echt heel leuk met 'm kan ouwehoeren, en 5 minuten later hij je echt het bloed onder je nagels vandaan haalt met stoïcijns zijn
Well, life can be a riot
Het is een sport om hem uit de tent te lokken.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ja vooral als iemand al een dag niet aan het posten is en dan nog moet het over hem gaan, in negatieve zin. Laat lekker gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet hij alleen maar een groepje die hem graag benadelen.![]()
Het is een beetje ken je fokkers. Natuurlijk zit hij soms dom te lullen en slaat het nergens op. Maar zo ken ik er wel meerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Heb geen obsessie met Kree. Maar vind sommige van zijn gedragingen gewoon interessant en hoe je soms echt heel leuk met 'm kan ouwehoeren, en 5 minuten later hij je echt het bloed onder je nagels vandaan haalt met stoïcijns zijn
Truequote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een beetje ken je fokkers. Natuurlijk zit hij soms dom te lullen en slaat het nergens op. Maar zo ken ik er wel meerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sommigen lullen dom en worden bewierookt, anderen kunnen nooit wat goed doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een beetje ken je fokkers. Natuurlijk zit hij soms dom te lullen en slaat het nergens op. Maar zo ken ik er wel meer![]()
EensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gek eigenlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Sommigen lullen dom en worden bewierookt, anderen kunnen nooit wat goed doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Sommigen lullen dom en worden bewierookt, anderen kunnen nooit wat goed doen.Iedereen is een kutlultrut
Is zoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Sommigen lullen dom en worden bewierookt, anderen kunnen nooit wat goed doen.Well, life can be a riot
Ik moest ook wel even lachen dat kree één van de prinsessen wel aantrekkelijk vond. Een hele lading bagger over hem heen omdat ze te jong was voor hem.Uhhhh................................
“Als je boven de 30 bent is een vrouw van onder de 25 niet oké”
Zoiets stond er toch?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik deel die fascinatie welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook gek en tegelijkertijd ook interessant hoe dat werkt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit is ook wel de meest interessante topics op fok wat soap betreft. Even door de smileys heen scrollendquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook gek en tegelijkertijd ook interessant hoe dat werkt.
Oke dit vind ik dan wel weer een beetje hypocriet.
Ik krijg net tegenspraak omdat ik het heb over Kree die in een topic Zondagnacht weer z'n typische zelf was. Maar nu gaan er hier mensen zélf door op uitspraken van hem in dat topic van 2 dagen terug
Well, life can be a riot
Er gebeurt veel hier in deze reeks ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens mij begrijp je het niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:22 schreef Grotetijd het volgende:
Oke dit vind ik dan wel weer een beetje hypocriet.
Ik krijg net tegenspraak omdat ik het heb over Kree die in een oud topic weer z'n typische zelf was. Maar nu gaan er hier mensen zélf door op uitspraken van hem in dat topic van 2 dagen terugWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan begrijp ik het niet.
Ik ga in elk geval m'n ogen sluiten en verder uitzieken. Joe
Well, life can be a riot
Nee ik weet niet meer hoe of wat maar er zijn er meer die denken dat ze Leonardo di Caprio zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:20 schreef Moeraskat het volgende:
“Als je boven de 30 bent is een vrouw van onder de 25 niet oké”
Zoiets stond er toch?
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik weet niet meer hoe of wat maar er zijn er meer die denken dat ze Leonardo di Caprio zijndat is wel een beetje man-eigen vind ik.
Niet mijn type.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik weet niet meer hoe of wat maar er zijn er meer die denken dat ze Leonardo di Caprio zijn![]()
![]()
Heb liever Victor Reinier
Ik vind het zelf ook helemaal niks. Maar ik bedoel eigenlijk mannen op leeftijd.quote:Iedereen is een kutlultrut
Met leven?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook helemaal niks. Maar ik bedoel eigenlijk mannen op leeftijd.![]()
![]()
Acteren, de zoveelstequote:Iedereen is een kutlultrut
Oja. Maar hij blijft knapquote:
Oh ik dacht alquote:
Vind er niet zo veel aan.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ja, helaasquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is het een slachtoffer van de woke of zou hij zich echt hebben misdragen. Bedoel een snuifje coke nu en dan is wel redelijk geaccepteerd.quote:Iedereen is een kutlultrut
Het topic op fok heeft het voor mij verpestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo, maar smaken verschillen gelukkig.
Haha ja gelukkig want anders wilde elke vrouw dezelfde manquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo, maar smaken verschillen gelukkig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De geluiden zijn wisselend.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een slachtoffer van de woke of zou hij zich echt hebben misdragen. Bedoel een snuifje coke nu en dan is wel redelijk geaccepteerd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lijkt me ook lastig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee denk ik als je onder een vergrootglas ligt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat het anders zit. Meestal wordt het wel sappiger gebrachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het lijkt me ontzettend frustrerend als er dingen over je worden beweerd die niet waar zijn en je kan er niets aan doen om het te weerleggen, omdat je niet geloofd wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat het anders zit. Meestal wordt het wel sappiger gebracht![]()
Je misdragen anno 2025 is ook iets wat je op je bordje krijgt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat het anders zit. Meestal wordt het wel sappiger gebrachtIedereen is een kutlultrut
En het went nooit denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Het lijkt me ontzettend frustrerend als er dingen over je worden beweerd die niet waar zijn en je kan er niets aan doen om het te weerleggen, omdat je niet geloofd wordt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een grapje is voor de één is voor de ander grensoverschrijdend gedrag.quote:Iedereen is een kutlultrut
Japquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een grapje is voor de één is voor de ander grensoverschrijdend gedrag.
We horen er vast nog wel wat overWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ha dat is ook wel zoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
Ik moest ook wel even lachen dat kree één van de prinsessen wel aantrekkelijk vond. Een hele lading bagger over hem heen omdat ze te jong was voor hem.Uhhhh................................
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey vriendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap
We horen er vast nog wel wat over
Nou ja het is wel de linker iigIedereen is een kutlultrut
Die man van lucky lettersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nou ja het is wel de linker iig![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
EeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zit maar even op mn handen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Waarom nou weer ik zie alleen maar smileysquote:
@Shii : je schreef van de week iets over spoilers (en dat je het vervelend vindt, nu net ook)
Maar meestal is een spoiler ook bedoeld zodat users die geen account hebben, niet mee kunnen lezen.
Met name vaak gebruikt in R&P en soms ook in SEX.
Verklaart dat mss wat meer?
Hier in DTS ook nog wel gebruikt om dingen niet meteen op te laten vallen, dat klopt
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga er niet weer over beginnen, mag niet meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom nou weer ik zie alleen maar smileys
Maarrrrr... Ik heb toch nog een leuk weekend gehad
quote:
Er zit nogal een verschil in SEX/KPD/R&P en onzin.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:30 schreef Sally het volgende:
@:Shii : je schreef van de week iets over spoilers (en dat je het vervelend vindt, nu net ook)
Maar meestal is een spoiler ook bedoeld zodat users die geen account hebben, niet mee kunnen lezen.
Met name vaak gebruikt in R&P en soms ook in SEX.
Verklaart dat mss wat meer?
Hier in DTS ook nog wel gebruikt om dingen niet meteen op te laten vallen, dat kloptIedereen is een kutlultrut
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in SEX/KPD/R&P en onzin.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in SEX/KPD/R&P en onzin.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja wat mij betreft gaat iedereen overal lekker los. Met of zonder spoilersquote:
Bij voorkeur zonder.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft gaat iedereen overal lekker los. Met of zonder spoilers
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja hup met die billen bloot en geef je 06 nummer ook gelijkquote:
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hup met die billen bloot en geef je 06 nummer ook gelijk
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Iemand zoekt zijn parkietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Verder wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Tv staat wel weer te hard.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is niet zo simpel he?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou maar weer verhuizen als ik jou was.Iedereen is een kutlultrut
Buurman omleggen is ook niet zo simpel. Dus tja…dan maar verhuizen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je kan winnen van JustinK als je hele nachten doorhaalt. Normale mensen gaan er geestelijk aan onderdoor.quote:Iedereen is een kutlultrut
Het is slopend.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Buurman omleggen is ook niet zo simpel. Dus tja…dan maar verhuizen.Iedereen is een kutlultrut
Hoe dan ?quote:Iedereen is een kutlultrut
Wat ergquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nou ja het is wel de linker iigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ken je dat topic nietquote:
Kloptquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bierbuiken galorequote:
bumpers....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hopelijk is het op de slaapkamer niet zo hoorbaar vandaag. Straks werken en daarna nog bij de crisis dienst op visite kan wel wat slaap gebruiken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja FOK! knokploeg kan ik me nog wat bij voorstellen maar DTSquote:
Onwijs kut allemaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk is het op de slaapkamer niet zo hoorbaar vandaag. Straks werken en daarna nog bij de crisis dienst op visite kan wel wat slaap gebruiken.Iedereen is een kutlultrut
Als je met @kree en @mario390 voor z’n deur staat is het probleem zo opgelost.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja FOK! knokploeg kan ik me nog wat bij voorstellen maar DTSProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gelukkig 1 uur pas beginnen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2413 / +38 / +0 / 11530 / 12108
2. KillemWieft / 967 / +69 / +24 / 652 / 983
3. Dr.Mikey / 789 / +47 / +20 / 1262 / 1595
4. maily / 757 / +36 / +0 / 3638 / 3840
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 515 / +15 / +0 / 1117 / 1335
8. sp3c / 494 / +65 / +0 / 778 / 939
9. kree / 433 / +0 / +0 / 1869 / 2158
10. DJMO / 411 / +1 / +0 / 969 / 1212
11. RedShoe / 328 / +48 / +0 / 4918 / 5141
12. mario390 / 287 / +73 / +0 / 517 / 652
13. HappyCharly / 285 / +3 / +5 / 2030 / 2270
14. Bally-b / 275 / +0 / +0 / 156 / 232
15. Lovely / 243 / +7 / +0 / 2774 / 3034
16. Grotetijd / 230 / +3 / +1 / 2115 / 2327
17. Aapje30 / 227 / +6 / +0 / 1886 / 2025
18. Sally / 208 / +0 / +1 / 447 / 561
19. ToT / 203 / +14 / +0 / 3344 / 3530
20. Rob / 193 / +24 / +0 / 213 / 258SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Valt mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee valt niet mee.
Denk niet dat dat handig is. Kree is slimmerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je met @:kree en @:mario390 voor z’n deur staat is het probleem zo opgelost.
Jeetje als Victor Reinier fan.quote:Iedereen is een kutlultrut
Tegenwoordig is de knokploeg vervangen voor de vuurwerkbomWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tja. Je kunt niet alles bijhoudenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel een klassieker hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tja. Je kunt niet alles bijhoudenIedereen is een kutlultrut
“GEWOON BETALEN!”quote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:35 schreef Moeraskat het volgende:
Tegenwoordig is de knokploeg vervangen voor de vuurwerkbomProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Een gedichtje voor jou gaat het niet worden deze maand, wat enorm verdrietig. Sterktequote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Momentje, ben in gesprek met 113.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Een gedichtje voor jou gaat het niet worden deze maand, wat enorm verdrietig. SterkteProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat kan nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Momentje, ben in gesprek met 113.die is al in gesprek met iemand anders
Nou zegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Jij stalkte mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel half uur was er niemand en ineens welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ff hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
CopaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ok fanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
Hee @:Paul
De meeting is in Tilburg, en 31 mei pas, je bent wel erg vroegWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Lieffie:*quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UN. Hoe vond je vrouw de babyshower?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was erg leuk! Ze was een beetje overdonderd ze maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UN. Hoe vond je vrouw de babyshower?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Redelijk. En jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die rot wekkers ook altijd hè. Stoorzendersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die rot wekkers ook altijd hè. Stoorzenders![]()
Echt welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou, mijn eerste column staat over "Het leven van Jyske", morgen online
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
nou, mijn eerste column staat over "Het leven van Jyske", morgen online![]()
![]()
Oeh, en vrijdag horen we of de kleine volgende week gehaald wordt
MogguhhDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Spannend!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
Oeh, en vrijdag horen we of de kleine volgende week gehaald wordt![]()
quote:
Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2429 / +38 / +16 / 11538 / 12125
2. KillemWieft / 992 / +69 / +49 / 655 / 989
3. Dr.Mikey / 799 / +47 / +30 / 1263 / 1601
4. maily / 757 / +36 / +0 / 3638 / 3840
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 567 / +15 / +52 / 1122 / 1346
8. sp3c / 545 / +65 / +51 / 781 / 945
9. kree / 433 / +0 / +0 / 1869 / 2158
10. DJMO / 411 / +1 / +0 / 969 / 1212
11. RedShoe / 328 / +48 / +0 / 4918 / 5141
12. mario390 / 307 / +73 / +20 / 517 / 658
13. HappyCharly / 285 / +3 / +5 / 2030 / 2270
14. Bally-b / 275 / +0 / +0 / 156 / 232
15. Lovely / 243 / +7 / +0 / 2774 / 3034
16. Grotetijd / 230 / +3 / +1 / 2115 / 2327
17. Aapje30 / 227 / +6 / +0 / 1886 / 2025
18. Sally / 208 / +0 / +1 / 447 / 561
19. ToT / 203 / +14 / +0 / 3344 / 3530
20. Rob / 193 / +24 / +0 / 213 / 258SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
11e
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik vind het niet kunnenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland![]()
Faber?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
nee, laat de politiek daar maar eens wat aan doen!![]()
![]()
Gelukkig welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er is meer politiek behalve Faber![]()
![]()
zo mar eens richting de bank, als vrouwlief thuis is de laatste puntjes op de i op de kinderkamer
Succes manquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
zo mar eens richting de bank, als vrouwlief thuis is de laatste puntjes op de i op de kinderkamer![]()
![]()
Banksequote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
zo mar eens richting de bank, als vrouwlief thuis is de laatste puntjes op de i op de kinderkamer![]()
Mogguh aardappel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
DinsdagDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Môgguh!
Sow, wakker worden met Funny pics van de dag hier met Mini-ToT naast me is niet echt verstandig!Gelukkig zat hij tv te kijken en zag hij verder niks!
Toch maar even weggeklikt.![]()
Snel weer Vrijmibabes opzettenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:55 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Sow, wakker worden met Funny pics van de dag hier met Mini-ToT naast me is niet echt verstandig!Gelukkig zat hij tv te kijken en zag hij verder niks!
![]()
![]()
Niks mis met wat vrouwelijk schoonquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:55 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
quote:
.
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: