Spuitelf pruttelt nog even na. En nee, dat ging niet over de begintijd.quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
🥳🥳🥳🥳
Dus Ik had die tijd gewoon gelijk wanneer jij als door een wesp gestoken reageerde riep dat ik ook gewoon niet kon kijken.
🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
Vanavond:quote:Op maandag 1 december 2025 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Spuitelf pruttelt nog even na. En nee, dat ging niet over de begintijd.
Ja, klopt.quote:Op maandag 1 december 2025 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Patat is de aardappel, friet is wat we er van maken.
Geen idee, ik vond het wel intrigerend klinken.quote:Op maandag 1 december 2025 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]typische hollandse marketing kul.
Ossewit is vast vet toch.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Marijn in een Amsterdams frietkot waar een Portugees knaapje staat, tenenkrommend, maar goed, wel een lekker joch. 6 euro voor een medium portie, Mozes kriebel.
Overginds, die rechthoekig gesneden Friet worden in Duitsland weer als "Hollands" gezien.
"Dat ras is moe" (Binten), zou een typetje van Michiel Romein kunnen zijn. Maar gewoon een directe eerlijke aardappelhandelaar. Bij Agria gaat het om efficiëntie, productie, grote aardappels.
Die voorzitter van de frituristen is een verademing, geweldige man, en heeft gelijk. Maar goed, schil aan de friet geeft wel een lekkere smaak, is weer eens wat anders. Leuk om te zien dat de Belgen zich geheel de pis niet lauw laten maken, wil jij dat zo? Prima joh, en noem je dat Vlaams, soit, als jij daar blij van wordt. Maar verwacht niet dat wij dat eten. Kocht een keer van die gepaneerde friet van Aviko, dat was de laatste keer dat ik wat van Aviko kocht. Vetpan vol met troep die van de frieten afkwam, een klein vermogen aan Ossewit verpest.
Blancheren en voorbakken is verder prima. Ik doe het zelf niet. Schil (meestal) de aardappelen, en snij ze met een mes, onregelmatig, dikke stukken, dunne stukken. Voorbakken in ossenwit, af laten koelen, zodat ze uitdampen. Afbakken bij 180 graden, weer in de ossenwit. Belgisch? Ja, de mayonaise. Geen zoete troep.
Als ik ze kan krijgen, Binten, maar meestal is de kwaliteit daarvan erg slecht. Agria is ook goed, binten zijn lekkerder, gebruik ook graag Frieslanders.
Ossewit is idd vast vetquote:Op dinsdag 2 december 2025 12:26 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ossewit is vast vet toch.
Ik wil graag weer een friteuse aanschaffen.
Normaal gebruikte ik Diamant.
Ik ben geen frituurder, maar heb je dat niet altijd met gepaneerde producten? Zodat je nat de bitterballen, kroketten of weetikveel je vet weg kan doen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:10 schreef Jan_Onderwater het volgende: Kocht een keer van die gepaneerde friet van Aviko, dat was de laatste keer dat ik wat van Aviko kocht. Vetpan vol met troep die van de frieten afkwam, een klein vermogen aan Ossewit verpest.
Ik hou mijn friteuse met ossewit alleen voor frietenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben geen frituurder, maar heb je dat niet altijd met gepaneerde producten? Zodat je nat de bitterballen, kroketten of weetikveel je vet weg kan doen?
30.000 euro per kilo loont wel.quote:
Huppelkutje die zich arts durft te noemen heeft zelf ook het nodige ingespoten bij zichzelf.quote:Op maandag 8 december 2025 22:02 schreef NoCigar het volgende:
Een arts deals een wat dommige influenceer praat, jammer weer.
…of kuit…😇quote:Op maandag 8 december 2025 22:35 schreef golfer het volgende:
Het is dus wat we vroeger gewoon hom noemden.
Hom is vissensperma. Kuit zijn vrouwelijke visseneitjes.quote:
Proberr hetquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:56 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn vrouw vraagt of sperma van een hond (Bello, retriever, twee jaar oud) dezelfde verjongende effecten heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |