Weet je wie wel wordt gedekt?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Controleerbaar, maar niet de gehele keten wordt er door gedekt.
Met een aangeleerd kinderstemmetje want dat is zo schattigquote:Op donderdag 6 november 2025 19:13 schreef NoCigar het volgende:
Marijn zegt nu al drie keer quasi verbaast 'oh?' achter elkaar. En uiteraard lekker naar Australië op onze kostenom aldaar verbazing te acteren: 'I've never heard about that!'
Marijn is niet naar Australië geweest.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:13 schreef NoCigar het volgende:
Marijn zegt nu al drie keer quasi verbaast 'oh?' achter elkaar. En uiteraard lekker naar Australië op onze kostenom aldaar verbazing te acteren: 'I've never heard about that!'
Leek niet echt op een blokker ? Ja je zag een blokker logo op de gevel maar volgens mij was dit een winkel ernaast ?quote:Op maandag 10 november 2025 21:39 schreef Isane het volgende:
Pannenverkopermedewerker van de blokker
Als je het gevolgd zou hebben had je kunnen lezen dat ze niet wegbezuinigd worden maar dat vanaf 2026 het aantal afleveringen van Keuringsdienst van Waarde teruggebracht wordt van 30 naar 20 per seizoen.quote:Op maandag 1 december 2025 14:06 schreef Remco het volgende:
Zal me niets verbazen dat de Keuringsdienst van Waarde ook op de lijst staat met programma's die worden wegbezuinigd.
Ah okee dat heb ik dan net gemist. Neemt niet weg dat ze onderhand naar mijn idee een stuk minder relevant zijn dan 10 jaar terug.quote:Op maandag 1 december 2025 14:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het gevolgd zou hebben had je kunnen lezen dat ze niet wegbezuinigd worden maar dat vanaf 2026 het aantal afleveringen van Keuringsdienst van Waarde teruggebracht wordt van 30 naar 20 per seizoen.
Waarschijnlijk gaan ze wekenlang op rondtocht door België om daar bij elk frietkot met een zak 'Vlaamse friet' aan te komen kakken, en daar dingen te zeggen als: 'deze friet gebruiken jullie dus', 'goh' en (verbaasd) 'Nee?' 'Oh?'.quote:Op maandag 1 december 2025 14:06 schreef Remco het volgende:
Ik zie ze nu alweer een zak Vlaamse friet en een zak huismerk friet openmaken en vol verwondering de grootte vergelijken en tot de conclusie komen dat er geen verschil in zit. En dan 30 minuten afvragen hoe dit wel niet kan.
Zal me niets verbazen dat de Keuringsdienst van Waarde ook op de lijst staat met programma's die worden wegbezuinigd.
Ik zelf vond ze de eerste paar jaar (2002-2005) ook wat vernieuwender en actiegericht. Met name de slaafvrije cacao uitzendingen van Teun van de Keuken, wat resulteerde in Tony's Chocolonely.quote:Op maandag 1 december 2025 14:16 schreef Remco het volgende:
Ah okee dat heb ik dan net gemist. Neemt niet weg dat ze onderhand naar mijn idee een stuk minder relevant zijn dan 10 jaar terug.
🥳🥳🥳🥳quote:Op maandag 1 december 2025 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zelf vond ze de eerste paar jaar (2002-2005) ook wat vernieuwender en actiegericht. Met name de slaafvrije cacao uitzendingen van Teun van de Keuken, wat resulteerde in Tony's Chocolonely.
En de onderwerpen die Wouter Klootwijk behandelde waren leerzaam.
Spuitelf pruttelt nog even na. En nee, dat ging niet over de begintijd.quote:Op maandag 1 december 2025 15:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
🥳🥳🥳🥳
Dus Ik had die tijd gewoon gelijk wanneer jij als door een wesp gestoken reageerde riep dat ik ook gewoon niet kon kijken.
🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
Vanavond:quote:Op maandag 1 december 2025 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Spuitelf pruttelt nog even na. En nee, dat ging niet over de begintijd.
Ja, klopt.quote:Op maandag 1 december 2025 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Patat is de aardappel, friet is wat we er van maken.
Geen idee, ik vond het wel intrigerend klinken.quote:Op maandag 1 december 2025 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]typische hollandse marketing kul.
Ossewit is vast vet toch.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Marijn in een Amsterdams frietkot waar een Portugees knaapje staat, tenenkrommend, maar goed, wel een lekker joch. 6 euro voor een medium portie, Mozes kriebel.
Overginds, die rechthoekig gesneden Friet worden in Duitsland weer als "Hollands" gezien.
"Dat ras is moe" (Binten), zou een typetje van Michiel Romein kunnen zijn. Maar gewoon een directe eerlijke aardappelhandelaar. Bij Agria gaat het om efficiëntie, productie, grote aardappels.
Die voorzitter van de frituristen is een verademing, geweldige man, en heeft gelijk. Maar goed, schil aan de friet geeft wel een lekkere smaak, is weer eens wat anders. Leuk om te zien dat de Belgen zich geheel de pis niet lauw laten maken, wil jij dat zo? Prima joh, en noem je dat Vlaams, soit, als jij daar blij van wordt. Maar verwacht niet dat wij dat eten. Kocht een keer van die gepaneerde friet van Aviko, dat was de laatste keer dat ik wat van Aviko kocht. Vetpan vol met troep die van de frieten afkwam, een klein vermogen aan Ossewit verpest.
Blancheren en voorbakken is verder prima. Ik doe het zelf niet. Schil (meestal) de aardappelen, en snij ze met een mes, onregelmatig, dikke stukken, dunne stukken. Voorbakken in ossenwit, af laten koelen, zodat ze uitdampen. Afbakken bij 180 graden, weer in de ossenwit. Belgisch? Ja, de mayonaise. Geen zoete troep.
Als ik ze kan krijgen, Binten, maar meestal is de kwaliteit daarvan erg slecht. Agria is ook goed, binten zijn lekkerder, gebruik ook graag Frieslanders.
Ossewit is idd vast vetquote:Op dinsdag 2 december 2025 12:26 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ossewit is vast vet toch.
Ik wil graag weer een friteuse aanschaffen.
Normaal gebruikte ik Diamant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |