Zoals verzocht:quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:19 schreef golfer het volgende:
Dat kruidenvrouwtje.![]()
Ik had liever Klazien uit Zalk gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua smaak ook, overigens is het in italie zelf ook niet altijd heel duidelijk of je de echte hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:54 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke aflevering, kom niet aan de eetcultuur van Italianen!![]()
In dit geval ook wel terecht, visueel al een groot verschil tussen een echte en neppe San Marzano tomaat. Ik hou het toch maar bij de D.O.P.-versie uit blik.
Waarschijnlijk omdat je dan 5,- per tomaat zal moeten betalenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Ze zouden het dus wel kłnnen namaken maar doen het niet of niet goed,
Wie weet, er liggen bij de AH al meer erg dure tomaten (vooral die kleintjes, ik koop ze zelf nooit), dus dan kan dat er misschien ook nog wel bij. Ik hou het wel bij Mutti denk ik, maar misschien zou ik ze ooit wel eens kopen uit nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je dan 5,- per tomaat zal moeten betalen
Die blikken saus en ook de potjes augurken worden als ze dicht zijn toch verhit. Dus iedere bacterie zal wel dood gaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 00:43 schreef Dutch_view het volgende:
Er wordt wel eens gezeurd over de Kesbeke fabriek, dat ze met hun handen in potten zitten enzo.
Maar bij die conserven fabriek in Italiė zag het er al helemaal niet fris uit.
Die machines waar de blikken werden gevuld en voorzien van deksels zaten vol met aangekoekte zooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |