Huppelkutje die zich arts durft te noemen heeft zelf ook het nodige ingespoten bij zichzelf.quote:Op maandag 8 december 2025 22:02 schreef NoCigar het volgende:
Een arts deals een wat dommige influenceer praat, jammer weer.
…of kuit…😇quote:Op maandag 8 december 2025 22:35 schreef golfer het volgende:
Het is dus wat we vroeger gewoon hom noemden.
Hom is vissensperma. Kuit zijn vrouwelijke visseneitjes.quote:
Proberr hetquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:56 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn vrouw vraagt of sperma van een hond (Bello, retriever, twee jaar oud) dezelfde verjongende effecten heeft.
Nee, als je hond Bello heet dan werkt het niet. Je kan hem natuurlijk wel een andere naam geven!quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:56 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn vrouw vraagt of sperma van een hond (Bello, retriever, twee jaar oud) dezelfde verjongende effecten heeft.
Nee, dat werkt alleen bij zeehonden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:56 schreef Hugo_Treger het volgende:
Gelukkig zijn mannen een stuk stabieler.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Cosmetica, heerlijk, maar vrouwen onzeker en je kan ze echt alles, ALLES verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2025 13:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wanneer je echt milieu vriendelijk wilt wassen, dan als hoofdwasmiddel Soda gebruiken.
Was er niet eerder een aflevering over allesreinigers waarbij bleek dat het milieuvoordeel hem vooral in de gerecyclede verpakking zat en niet zozeer in het product zelf, of herinner ik me dat fout?quote:Op maandag 15 december 2025 12:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Steeds meer mensen zeggen hun reguliere wasmiddel vaarwel en gebruiken de nieuwe wasstrips. Het wasmiddel zit dan in geconcentreerde vorm in een oplosbare strip en deze lost tijdens de wasbeurt helemaal op.
Het biedt veel voordelen: geen grote zware flessen, minder plastic afval en niet meer knoeien met vloeistoffen.
Het klinkt allemaal fantastisch, maar Keuringsdienst van Waarde wil weleens weten wat er allemaal waar is van de claims die de producenten doen. Met name op het gebied van milieu doen ze grote uitspraken, maar is deze manier van wassen in dat opzicht wel echt een verbetering?
quote:Op maandag 15 december 2025 13:47 schreef NoCigar het volgende:
Was er niet eerder een aflevering over allesreinigers waarbij bleek dat het milieuvoordeel hem vooral in de gerecyclede verpakking zat en niet zozeer in het product zelf, of herinner ik me dat fout?
Dank voor de link.quote:
Selectief editten,quote:Op maandag 15 december 2025 15:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank voor de link.
Trouwens: de info van de klantenservice is toch ook ontluisterend en verbijsterend.
Zelf heb ik wel betere ervaringen overigens als ik eens ergens voor bel.
Globale samenstellingquote:Op woensdag 17 december 2025 07:09 schreef 111210 het volgende:
Leuke aflevering weer. Die knakker die een nipje water neemt probeert nog heel zelfverzekerd en goed verhaal op te hangen
Hier al jaren neutral waspoeder, maar goed dat is natuurlijk ook het garantie dat daar geen rommel in zit
Ah een aantal plastics idd, wij kopen het eigenlijk alleen omdat er idd geen parfum en kleirstoffen in zitten. Niet specifiek met plastic in het achterhoofdquote:Op woensdag 17 december 2025 12:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Globale samenstelling
• Hoofdbestanddelen: natriumsulfaat (vulstof), natriumcarbonaat (soda, waterontharder) en calciumcarbonaat.
• Wasactieve stoffen: anionogene surfactanten zoals sodium dodecylbenzenesulfonate en niet-ionogene surfactanten zoals C12-15 pareth-7 en laureth-7, die vet en vuil losmaken en schuim vormen.
• Waterontharders/bouwstoffen: natriumsilicaat, zeoliet, citroenzuur en polymeren (zoals sodium acrylic acid/MA copolymer) die kalk binden en de werking van het wasmiddel verbeteren.
Overige hulpstoffen en enzymen
• Enzymen: protease, lipase, amylase en mannanase om eiwit-, vet- en zetmeelvlekken bij lagere temperaturen af te breken.
• Stabiliserende en technische hulpstoffen: cellulose- of andere polymeren om te voorkomen dat vuil zich opnieuw aan de was hecht, antischuimmiddel (bijv. phenylpropyl dimethicone) en bindmiddelen zoals PEG-75 en dextrine.
• Wat er juist níet in zit: parfum, kleurstoffen en optische witmakers ontbreken in de parfumvrije Neutral-varianten; ze zijn hypoallergeen en bedoeld voor de gevoelige huid.
Wel polymeren maar geen plastics/kunststoffenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:33 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ah een aantal plastics idd, wij kopen het eigenlijk alleen omdat er idd geen parfum en kleirstoffen in zitten. Niet specifiek met plastic in het achterhoofd
Ja die productie in china en dan vervoer hadden al wat mensen comments op die dan gewist werden begreep ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:46 schreef 111210 het volgende:
En mothers earth kan binnenkort wel faillissement aanvragen. Bij al hun social media staan de comments inmiddels uit en een hoop mensen voelen zich genaaid door de ontransparante werkwijze van dit bedrijf.
Blijkt overigens ook dat ze die sheets in china laten produceren. Kan je je natuurlijk ook afvragen hoe milieuvriendelijk het daar allemaal gaat
Deze volgens mij, Dubai pistache flappen van AH:quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:34 schreef NoCigar het volgende:
Wat proefde zij nu als eerste bij die Turkse bakker dat ze vies vond? Ik lette even niet op. Verder wel interessant.
Daar betaal je dan ook goed voor. Snap dat een hoop mensen geen 2,- voor een klein blokje baklava willen of kunnen betalen.quote:Op maandag 22 december 2025 23:45 schreef golfer het volgende:
Die Turkse bakker gebruikt wel echt 100% pistache in de baklava.
Tja, zo ken ik een chocolatier die fantastische handgemaakte bonbons maakt met geweldige ingredienten. Daar menen mensen de reviews dan te moeten schrijven dat bonbons bij de HEMA veel goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 06:56 schreef 111210 het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook goed voor. Snap dat een hoop mensen geen 2,- voor een klein blokje baklava willen of kunnen betalen.
Verder beetje een saaie aflevering, zeker na die van vorige week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |