Ik moet zeggen dat het Naanbrood niet verkeerd is.quote:
Hij kiest er zelf voor om zich hier voor te lenen.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben je sommelier van een sterrenrestaurant en dan mag je de beste chocomel gaan uitkiezen.
Wat een droeftoeter ben je dan…
Ze zullen er wel goed voor betaald worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben je sommelier van een sterrenrestaurant en dan mag je de beste chocomel gaan uitkiezen.
Wat een droeftoeter ben je dan…
De passievrucht heeft gewonnen.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:57 schreef golfer het volgende:
Blauwe bessen die winnen van tomaten en passievrucht.
Appels en peren...
Daarom, alles is goed.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kiest er zelf voor om zich hier voor te lenen.
Mwa, dat was zijn mening. Het testpanel bestaat uit veel meer testers.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahaha de smerigste heeft de award.
Denken dat er een testpanel isquote:Op maandag 24 februari 2025 22:04 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Mwa, dat was zijn mening. Het testpanel bestaat uit veel meer testers.
Ja, maar 90% krijgt een prijs. Dan slaat die hele award toch nergens op?quote:[ afbeelding ] Op maandag 24 februari 2025 22:18 schreef JanGroen het volgende:
Er zijn meerdere sommeliers die de producten proeven. Dat heb je zelf kunnen horen. Als er 10 merken chocomelk als “lekker” worden beoordeeld zijn er dus ook 10 die het label mogen gebruiken.
Ga je de sommelier individueel producten laten testen zoals hier dan hoeft de uitslag inderdaad niet overeen te komen met die van de groep. Vond dit niet de beste / sterkste conclusie van de Keuringsdienst.
Ik vind dat deze post wel een prijs verdient.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik bepaal zelf wel wat ik lekker vind. Of dat nu kaas, bier, wijn of chocomel is, of boeken, films of TV series. Een serie als Friends kan nog zoveel geroemd worden, vind er geen zak an. Old Amsterdam kan nog zoveel gouden medailles winnen, vind het een matige kaas.
Ongelofelijk Jack, dat ik deze kan bestellen.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind dat deze post wel een prijs verdient.
Jij krijgt de Fok!excellent award. Kost wel 50 euro om die te mogen ontvangen. Als je dat bedrag even naar mij overmaakt, knutsel ik die award voor jou in elkaar.
Het is ook geen test waarbij er een winnaar wordt gekozen, het is een test of de producten “lekker” zijn of “niet lekker”. Aangezien iedereen een andere smaak heeft, zullen veel producten als “lekker” of “goed” getest worden en dus het label krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, alles is goed.
Wat een sukkel ben je dan om zo je geloofwaardigheid te grabbel te gooien, met je bouquet en palet voor chocomel…
Ik ken dit fenomeen van awards en predikaten al heel lang van dichtbij, aangezien ik me ook in een business begeef waar dit soort 'prijzen' gangbaar zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:37 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Het is ook geen test waarbij er een winnaar wordt gekozen, het is een test of de producten “lekker” zijn of “niet lekker”. Aangezien iedereen een andere smaak heeft, zullen veel producten als “lekker” of “goed” getest worden en dus het label krijgen.
Ik gebruikte al Aldi shampoo van 2 gulden voordat het als beste uit de test kwam.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:15 schreef Bocaj het volgende:
'1 de Beste' is geen prijs maar gewoon het huismerk van DIRK!![]()
https://www.dirk.nl/zoeken/producten/1e%20de%20beste
Ik kijk altijd eerst op de onderste schappen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:56 schreef JanGroen het volgende:
Sowieso laat ik mij niet verlijden door keurmerken. Ik koop wat ik lekker vind en bekijk de verpakking niet eens: Nutricia chocomelk, Calvé pindakaas, Pijnenburg ontbijtkoek, enz.. Ik ga echt niet staan zoeken waar wel een keurmerk op zit en waar niet.
Ik over het algemeen ook niet. Al ben ik qua wijnen wel geneigd om te kijken hoe Hamersma deze beoordeeld heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:56 schreef JanGroen het volgende:
Sowieso laat ik mij niet verlijden door keurmerken. Ik koop wat ik lekker vind en bekijk de verpakking niet eens: Nutricia chocomelk, Calvé pindakaas, Pijnenburg ontbijtkoek, enz.. Ik ga echt niet staan zoeken waar wel een keurmerk op zit en waar niet.
Het is kleurstof, Astaxanthine, die aan het voer wordt toegevoegd. E-nummer E161j.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:40 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Kweekzalm is lichtroze, wilde zalm bijna rood. Het lijkt een ijzeren regel, maar waarom is dat eigenlijk zo? Als de redactie van Keuringsdienst van Waarde op onderzoek gaat, blijkt dat de kleur van zalm niet zoveel zegt over waar de vis vandaan komt.
Klopt.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is kleurstof, Astaxanthine, die aan het voer wordt toegevoegd. E-nummer E161j.
Dat vind ik toch wat anders, tuurlijk kijk ik ook wel eens naar de beoordeling van journalisten en kenners.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook niet. Al ben ik qua wijnen wel geneigd om te kijken hoe Hamersma deze beoordeeld heeft.
En dus caroteen en krill.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is kleurstof, Astaxanthine, die aan het voer wordt toegevoegd. E-nummer E161j.
quote:Vissers, dames en influencers worden er opgewonden van: parels. Prachtige praal zeer sporadisch geschonken door gulle oesters. Maar gek is het, dat je over zo'n zeldzaam wonder der natuur haast struikelt in winkelstraat en webshop. Van een paar cent per oorbel tot duizenden euro’s voor een ketting. Hoe kan dat? Keuringsdienst van waarde gaat op een schitterende zoektocht en eindigt in een Chinees moeras.
Parels (schelpscherven) in de mossels geïmplanteerd, uiteindelijke parel kost 20 eurocent, parels zijn massa product…quote:
quote:Kaastaart doet geen enkele kassa rinkelen, maar zet het er in het Engels op en het is een vetpot: cheesecake. Van winkelstraat tot supermarktschap: overal waar je kijkt, is cheesecake. Er is cheesecakethee en cheesecakebier. Cheesecakekoek en cheesecakepap. En dan heeft elk etablissement ook nog eens gewoon een soort cheesecaketaart te koop. Maar wat is cheesecake eigenlijk? De Keuringsdienst verdiept zich in taart van kaas, waar de kaas soms ver te zoeken blijkt te zijn.
Ja er is echt geen enkele reden om daar 10k voor neer te tellen, sterker nog elk bedrag boven de 25 lijkt me al teveel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:20 schreef DWMLion het volgende:
Je zult een heel goed verkooppraatje moeten hebben wil je die 10k ketting verkopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |