SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Heb je jezelf aan de snelweg geplakt ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is maandag hè
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aha oké leukquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of nietquote:Op maandag 24 februari 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan hier "Theo" op photoshoppen en de doek is van mij!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil ook lijmen. Maar de vullingen zijn op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jeetje wat flauwquote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef JustinK het volgende:
Zoals een onbekende Chinees ooit zei: "ik kan lijmen en dichten..."
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja plomberen doen ze tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook lijmen. Maar de vullingen zijn op.![]()
Die theedoek ken ik ergens vanquote:Op maandag 24 februari 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan hier "Theo" op photoshoppen en de doek is van mij!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
sambal bijquote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef JustinK het volgende:
allemaal blij
alleen niet bij de schijtelij![]()
Andle van Duin zei ooit: "ik kan lijmen en dichten, zondel mijn schil op te lichten"quote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef JustinK het volgende:
Stond hij daar in zijn bananenpak![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja plomberen doen ze tegenwoordig niet meer.
Een beetje sambal is niet heet, maar stop eens een peper in je reetquote:Op maandag 24 februari 2025 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
sambal bij
allemaal blij
alleen niet bij de schijterij![]()
Als ik dat doe gaat de peper doodquote:Op maandag 24 februari 2025 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een beetje sambal is niet heet, maar stop eens een peper in je reet![]()
Staat me idd iets van bij ja!quote:Op maandag 24 februari 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Andle van Duin zei ooit: "ik kan lijmen en dichten, zondel mijn schil op te lichten"
Stond hij daar in zijn bananenpak![]()
![]()
Nee. In levenden lijvequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Neuh. Rob heeft honderd van die dingen liggen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
99quote:Op maandag 24 februari 2025 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Rob heeft honderd van die dingen liggen.![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
tot de volgendequote:Op maandag 24 februari 2025 21:17 schreef Rob het volgende:
Fijne avond
* Rob heeft er al weer genoeg van![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2400 / +56 / +25 / 11498 / 12071
2. KillemWieft / 943 / +15 / +69 / 636 / 957
3. Dr.Mikey / 765 / +7 / +43 / 1229 / 1554
4. maily / 735 / +46 / +14 / 3590 / 3785
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 515 / +11 / +15 / 1117 / 1335
8. sp3c / 494 / +1 / +65 / 777 / 938
9. kree / 433 / +63 / +0 / 1869 / 2158
10. DJMO / 411 / +2 / +1 / 968 / 1211
11. RedShoe / 328 / +29 / +48 / 4918 / 5141
12. mario390 / 287 / +11 / +73 / 517 / 652
13. HappyCharly / 280 / +2 / +3 / 2024 / 2256
14. Bally-b / 275 / +6 / +0 / 156 / 232
15. Lovely / 243 / +14 / +7 / 2774 / 3034
16. Aapje30 / 227 / +5 / +6 / 1886 / 2025
17. Grotetijd / 226 / +0 / +0 / 2107 / 2313
18. Sally / 207 / +14 / +0 / 444 / 556
19. ToT / 203 / +9 / +14 / 3336 / 3520
20. Rob / 193 / +0 / +24 / 213 / 258SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
twee over half tien boysOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
T regentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
In deze tijdzone hierquote:Op maandag 24 februari 2025 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu weet ik ook weer hoe laat het is.![]()
![]()
Misschien over een tijdjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die horen al twee uur te slapen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja was je bijna op het verkeerde been gezetquote:Op maandag 24 februari 2025 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh goed punt. Ik was al verbaast dat het hier avond zou zijn![]()
Ik was bijna hongerig naar bed gegaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was je bijna op het verkeerde been gezet![]()
omgquote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was bijna hongerig naar bed gegaan.![]()
Maar niet moe?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was bijna hongerig naar bed gegaan.![]()
Ik zou vast wel in slaap zijn gevallen in mijn warme bedje. Maar dan had ik misschien weer een hoop drama van kree gemist.quote:![]()
vandaag niet hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou vast wel in slaap zijn gevallen in mijn warme bedje. Maar dan had ik misschien weer een hoop drama van kree gemist.
misschien vrijdag weer #tip![]()
![]()
Als @kree naar jullie meeting gaat, vertel hem zo min mogelijk persoonlijke informatie, want hij zal het hier posten.![]()
hij post vooral over kreequote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef devzero het volgende:
Als @:kree naar jullie meeting gaat, vertel hem zo min mogelijk persoonlijke informatie, want hij zal het hier posten.![]()
Ik zal hem straks even bellen en vertellen dat ik zwanger ben, maar dat hij dat vooral hier niet mag posten...quote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
vandaag niet hoor
misschien vrijdag weer #tip![]()
Hij heeft nu vast weer storingsdienst ofzoquote:Op maandag 24 februari 2025 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou vast wel in slaap zijn gevallen in mijn warme bedje. Maar dan had ik misschien weer een hoop drama van kree gemist.![]()
hoe laat ga je bellen?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal hem straks even bellen en vertellen dat ik zwanger ben, maar dat hij dat vooral hier niet mag posten...
niet schelden he!!!!!![]()
Gast! Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal hem straks even bellen en vertellen dat ik zwanger ben, maar dat hij dat vooral hier niet mag posten...![]()
![]()
Hij is wat hardhorend, dus ik ben bang dat ik wat luider zal moeten pratenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
hoe laat ga je bellen?
niet schelden he!!!!!![]()
![]()
en als je iets geks ruikt; dat zijn zijn Somalische burenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is wat hardhorend, dus ik ben bang dat ik wat luider zal moeten praten![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
en als je iets geks ruikt; dat zijn zijn Somalische buren![]()
![]()
Dat losse schroefje in zijn bovenkamer is allang verdwenen, dat is geen acute storing meer.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij heeft nu vast weer storingsdienst ofzo![]()
Alleen die rollende knikker dan nog?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat losse schroefje in zijn bovenkamer is allang verdwenen, dat is geen acute storing meer.![]()
"DAT JE EEN DOP- LUL BENT!!!! BEGRIJP JE ME???"quote:Op maandag 24 februari 2025 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is wat hardhorend, dus ik ben bang dat ik wat luider zal moeten praten![]()
moet ik weer hier aan denken: Gekke schroefjes uit de Alpen geven artsen hier kopzorgen; kom naar huis voor je operatiequote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat losse schroefje in zijn bovenkamer is allang verdwenen, dat is geen acute storing meer.![]()
![]()
![]()
Die tussen de asbestvezels hun allochtonesisch voer zitten te koken waarvan de dampen bij hem naar binnen trekken?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
met zwarte pakken aanquote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Die tussen de asbestvezels hun allochtonesisch voer zitten te koken waarvan de dampen bij hem naar binnen trekken?![]()
![]()
Als ik daar naast zou wonen, dan zouden die buren lopen klagen dat hun nederlandse buurman wel aardig is, maar het toch raar is dat die de helft van de week wil mee etenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
Betaalmuurbolk.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
moet ik weer hier aan denken: Gekke schroefjes uit de Alpen geven artsen hier kopzorgen; kom naar huis voor je operatie![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
als je nou eens op een trampoline zou staan he![]()
![]()
Terwijl mensen uit Polen geheel tegen het stereotype in alles goed aanpakken wat uiteraard irritatie opwekt omdat hij niet los kan gaan over het broddelwerk wat ze zouden verrichten, tot hij toevallig toch een openstaand badkamerraampje aantreft en die gaat filmen!quote:Toch nog een win te pakken dus!
![]()
![]()
mogelijkheden te overquote:Op maandag 24 februari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Terwijl mensen uit Polen geheel tegen het stereotype in alles goed aanpakken wat uiteraard irritatie opwekt omdat hij niet los kan gaan over het broddelwerk wat ze zouden verrichten, tot hij toevallig toch een openstaand badkamerraampje aantreft en die gaat filmen!Toch nog een win te pakken dus!
![]()
![]()
Het moetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De moord op Pascale goed geacteerd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja lekkerquote:Op maandag 24 februari 2025 22:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja de dag weer doorgekomen. De kop is eraf.![]()
![]()
Ik laser nu opquote:Op maandag 24 februari 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij mazzel... Anders de laser erop.![]()
![]()
![]()
Nee gewoon thuiswerken. Verder niets meegemaakt. Is ook weleens lekker.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij nog een spannende dag gehad vandaag?![]()
En jouw dag?![]()
22:33They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach ook lekker, zo'n dag al weiger ik dan weer thuis te werkenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee gewoon thuiswerken. Verder niets meegemaakt. Is ook weleens lekker.![]()
En jouw dag?![]()
Begin basketbal arm te krijgen, afgelopen week Noorden vakantie, Zuiden bereid zich al voor op Carnaval. Dus op meter of 4 van mij staat een papierbak en daar ben ik de hele dag proppen in aan het gooienNiet heel veel te doen maar moet er zijn, want velen "ziek, zwak en misselijk nog steeds thuis"
Lach met een schone bips![]()
Redemption RayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het begon best goed, eerst Carnaval en daarna lekker skiënquote:Op maandag 24 februari 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach ook lekker, zo'n dag al weiger ik dan weer thuis te werken![]()
Begin basketbal arm te krijgen, afgelopen week Noorden vakantie, Zuiden bereid zich al voor op Carnaval. Dus op meter of 4 van mij staat een papierbak en daar ben ik de hele dag proppen in aan het gooienNiet heel veel te doen maar moet er zijn, want velen "ziek, zwak en misselijk nog steeds thuis"
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
Gekke Gerrit je wil te graag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was een tijdje perfectquote:Op maandag 24 februari 2025 22:25 schreef devzero het volgende:
22:22:22![]()
Het is alleen jammer dat de klok op de FOK! servers een beetje voor looptSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dan inderdaadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Climate change opvoeren, en alleen nog zomer carnaval en geen skiën of winters meerquote:Op maandag 24 februari 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
het begon best goed, eerst Carnaval en daarna lekker skiën![]()
Bekijk deze YouTube-video
The Simpsons hebben nog veel akeligere voorspellingen voor 2025 hoor.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
en daar werd in 2021 over gezongen ....Lach met een schone bips![]()
Baba Vanga trouwens ookquote:Op maandag 24 februari 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
en daar werd in 2021 over gezongen ....
Kloptquote:Op maandag 24 februari 2025 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
The Simpsons hebben nog veel akeligere voorspellingen voor 2025 hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb after eight
zie ook https://timesofindia.indi(...)leshow/116589246.cms voor 2025quote:Op maandag 24 februari 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de Simpsons luisterde![]()
Gestopt met lezen hier: 2066: The U.S. discovers an "environmental destructor" weapo ..quote:Op maandag 24 februari 2025 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
zie ook https://timesofindia.indi(...)leshow/116589246.cms voor 2025
Dan ben ik toch al deaudLach met een schone bips![]()
Een mega verpakking maar ze zijn kleiner heb ik het idee.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt. Vroeger staken ze boven het papiertje uit, beetje langwerpig. Nu is het een vierkantje.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een mega verpakking maar ze zijn kleiner heb ik het idee.![]()
linksom of rechtsom gaat het toch allemaal minder ... helaasquote:Op maandag 24 februari 2025 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een mega verpakking maar ze zijn kleiner heb ik het idee.
lekker van genieten!!!!![]()
Creature commandoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is de laatste nog steeds voor James?quote:Op maandag 24 februari 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt. Vroeger staken ze boven het papiertje uit, beetje langwerpig. Nu is het een vierkantje.![]()
Oeps, net opgegeten.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
is de laatste nog steeds voor James?![]()
![]()
James wordt daar heel ziek vanquote:Op maandag 24 februari 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
is de laatste nog steeds voor James?
Smile, it's free therapy.![]()
ik bedoelde uiteraard een andere James.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
James wordt daar heel ziek van
In livrei. En ik denk met witte handschoentjes![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
is de laatste nog steeds voor James?Ik heb nog wat eiersalade over, wilde eigenlijk mee naar werk nemen morgen voor op brood. Met ui en bacon. Maar kan anders wel wat vers belegde Duitse broodjes voor mezelf halen, kom er toch doorheenquote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
ik bedoelde uiteraard een andere James.
In livrei. En ik denk met witte handschoentjes![]()
![]()
Weet ik maar de James die ik ken word er heel heel ziek van
Smile, it's free therapy.![]()
daar wordt steeds voor gewaarschuwdquote:Op maandag 24 februari 2025 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet ik maar de James die ik ken word er heel heel ziek van![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
daar wordt steeds voor gewaarschuwd![]()
Is echt niet goed voor honden. Vorige hond heeft wel eens chocolade van tafel gepikt.. meteen naar de dierenarts gegaan.Smile, it's free therapy.![]()
Mijn leen husky ruikt het als het in een zak in de kast zit die chocola en begint dan tegen de kast te praten. Vreet ook al zijn hele leven af en toe wat chocola.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Is echt niet goed voor honden. Vorige hond heeft wel eens chocolade van tafel gepikt.. meteen naar de dierenarts gegaan.Lach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn leen husky ruikt het als het in een zak in de kast zit die chocola en begint dan tegen de kast te praten. Vreet ook al zijn hele leven af en toe wat chocola.![]()
Is vooral in grote hoeveelheden giftig voor honden.
Geef het mijn hond gewoon niet.Smile, it's free therapy.![]()
Bij mij krijgt ie het ook niet, wil geen gedoe op mijn geweten hebben als het fout gaat. Maar weet dat ie soms een klein stukje krijgt "thuis".....quote:Op maandag 24 februari 2025 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Is vooral in grote hoeveelheden giftig voor honden.
Geef het mijn hond gewoon niet.Lach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Precies!quote:Op maandag 24 februari 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt. Vroeger staken ze boven het papiertje uit, beetje langwerpig. Nu is het een vierkantje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee snap ik. Zou dat risico met andermans beestje ook niet willen nemen.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij mij krijgt ie het ook niet, wil geen gedoe op mijn geweten hebben als het fout gaat. Maar weet dat ie soms een klein stukje krijgt "thuis".....Smile, it's free therapy.![]()
Is ook gewoon raar om te doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee joh, ga dat eens uitleggen hoe het fout ging. Heb gewoon hondenkoekies staanquote:Op maandag 24 februari 2025 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee snap ik. Zou dat risico met andermans beestje ook niet willen nemen.
Dat zeg je goedquote:Op maandag 24 februari 2025 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Er worden steeds meer honden vermenselijkt.
Foute boel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij katten doen ze het ook. Ik snap dat nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
TjoepkesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een kinderwagen en kleertjes voor je hondquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Bizar jaquote:Op maandag 24 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Een kinderwagen en kleertjes voor je hondWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat heet een God Complex, omdat we het kunnen doen we het. En denken daarbij vooral niet bij de gevolgen naquote:Op maandag 24 februari 2025 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij katten doen ze het ook. Ik snap dat niet
Ik vind dat ook niet best.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel kattensnoepjes voor m'n kat, maar voor de rest alleen maar gewoon voer.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij katten doen ze het ook. Ik snap dat niet![]()
Sommige laag bij de grond hondjes is een bedekking wel nodig. Maar laat de kerstkleding en tierlantijntjes maar achterwegenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik heb geen huisdierenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die tokkie honden
R.I.P DTS.![]()
Met platte neuzen en uitpuilende ogen zodat ze altijd benauwd zijn en koppijn hebben.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:10 schreef Shii het volgende:
Of van die doorgefokte beestjes die niet meer gezond zijn.![]()
![]()
En agressiefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het zijn ook vaak mode accessoires. Voor de leukquote:Op maandag 24 februari 2025 23:10 schreef Shii het volgende:
Of van die doorgefokte beestjes die niet meer gezond zijn.Iedereen is een kutlultrut
Ik zag laatst zo'n klein hondje met de tong uit de bek. Niet van het hijgen, maar gewoon constant. Zielig.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
Met platte neuzen en uitpuilende ogen zodat ze altijd benauwd zijn en koppijn hebben.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja omdat sommige chiwawas altijd koppijn hebben, ik vind het ook kut hondenquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik zei het net al, dat is het God complex van mensen, iets proberen te schapen wat niet door de natuur zelf geschapen is als dier met alle gevolgen van dien voor de gezondheid van zo'n beestje. Maar puur voor de leuk.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n klein hondje met de tong uit de bek. Niet van het hijgen, maar gewoon constant. Zielig.Lach met een schone bips![]()
En het wordt in stand gehouden door de mensen die toch illegaal zo'n beestje aanschaffen.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zei het net al, dat is het God complex van mensen, iets proberen te schapen wat niet door de natuur zelf geschapen is als dier met alle gevolgen van dien voor de gezondheid van zo'n beestje. Maar puur voor de leuk.![]()
Want ze moeten NU een hondje. Weet je nog begin corona? Mensen thuiswerken.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:18 schreef Shii het volgende:
[..]
En het wordt in stand gehouden door de mensen die toch illegaal zo'n beestje aanschaffen.
Heel veel van die beestjes zitten nu in het asiel.![]()
Klopt, en zo vervaagd raszuiverheid en krijg je steeds meer broedsels die eigenlijk er niet hadden moeten zijn. En ja vaak met gezondheidsproblemen. Daarom is het zo belangrijk dat als iemand een hond neemt dat bij een erkend fokker gebeurt. En niet zomaar bij nestjes her en der.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:18 schreef Shii het volgende:
[..]
En het wordt in stand gehouden door de mensen die toch illegaal zo'n beestje aanschaffen.Lach met een schone bips![]()
En verplichte cursussen.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en zo vervaagd raszuiverheid en krijg je steeds meer broedsels die eigenlijk er niet hadden moeten zijn. En ja vaak met gezondheidsproblemen. Daarom is het zo belangrijk dat als iemand een hond neemt dat bij een erkend fokker gebeurt. En niet zomaar bij nestjes her en der.![]()
Ik ook niet. Had vorig jaar een 5 tal vissen gekocht, barbeeltjes.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk na 3 maanden waren ze allemaal overleden![]()
Maar ik ben niet perse meer een huisdiertype. Laat mij maar gewoon lekker alleen zijn (eventueel een nieuwe partner daargelaten)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mijn moeder heeft een chihuahua, beestje is he-le-maal getraumatiseerd door een rondrennend peutertje van 2 die alleen maar met dat hondje liep te rennen en op te tillen en te doen. Uiteindelijk kregen wij dat beestje en hebben d'r echt vanaf 0 moeten opvoeden en mensen weer moeten leren vertrouwen. En dat is echt geen agressief hondjequote:Op maandag 24 februari 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja omdat sommige chiwawas altijd koppijn hebben, ik vind het ook kut honden
Well, life can be a riot
Ik ga snurken, ogen beginnen te branden... Dus veel plezier nog allen tezamen
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had vorig jaar een 5 tal vissen gekocht, barbeeltjes.Ik heb wel katten en één hond gehad soms twijfel ik wel om een huisdier te nemen. Maar doe het maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk na 3 maanden waren ze allemaal overleden![]()
Maar ik ben niet perse meer een huisdiertype. Laat mij maar gewoon lekker alleen zijn (eventueel een nieuwe partner daargelaten)
Zou voor mij wel ergens een uitkomst zijn. Kom ik weer wat vaker op straat en het staat minder stom om tegen een echte hond/kat aan te praten dan tegen een pluche husky in bedquote:Op maandag 24 februari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel katten en één hond gehad soms twijfel ik wel om een huisdier te nemen. Maar doe het maar niet.
Well, life can be a riot
Ze praten allebei niet terug hoor.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou voor mij wel ergens een uitkomst zijn. Kom ik weer wat vaker op straat en het staat minder stom om tegen een echte hond/kat aan te praten dan tegen een pluche husky in bed![]()
![]()
Katten wil ik sowieso niet meer. En een hond is toch wel een enorme verantwoordelijkheid wat betreft regelmatig uitlaten. Maar een hond geeft zoveel lol en gezelligheid, ik mistte haar ook vreselijk maar toen was ik nog met twee en nu durf ik het niet meer aan.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou voor mij wel ergens een uitkomst zijn. Kom ik weer wat vaker op straat en het staat minder stom om tegen een echte hond/kat aan te praten dan tegen een pluche husky in bedIedereen is een kutlultrut
Ik snap het wel ik liep ook tegen ze te lullenquote:
Nee, maar je hebt meer luisterend oor aan een huisdier, dan een pluche huskyquote:
En het is fijn om gewoon je gedachten er uit te kunnen gooien, zonder dat je in het luchtledige lultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt meer luisterend oor aan een huisdier, dan een pluche husky
En het is fijn om gewoon je gedachten er uit te kunnen gooien, zonder dat je in het luchtledige lultDoe gewoon niet die spoilers. Ik vind het superirritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht was kree er helemaal niet.![]()
Ze herkennen ook je toon welquote:Op maandag 24 februari 2025 23:31 schreef Shii het volgende:
Ik praat ook tegen m'n kat en die miauwt ook gewoon lekker terug.
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt meer luisterend oor aan een huisdier, dan een pluche husky
En het is fijn om gewoon je gedachten er uit te kunnen gooien, zonder dat je in het luchtledige lultStop met stokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En ze babbelen echt wel terug en kunnen ook echt wel wat gedaan krijgen met hun miauwen. Er zit echt wel verschil in het soort miauwen.quote:![]()
Altijd over kree die jongenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh gisternacht dan? Ik las in elk geval terug en dacht echtquote:Op maandag 24 februari 2025 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Doe gewoon niet die spoilers. Ik vind het superirritant.
Vannacht was kree er helemaal niet.
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: