Op de OP naquote:
Laten we het maar lezen als een voltooid deelwoord.quote:
Zo bedoel ik het ook.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laten we het maar lezen als een voltooid deelwoord.
Alles is veranderd.
welke waanzin?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij doet niet mee aan die waanzin?
Van niet veranderen, alles moet hetzelfde blijvenquote:
o nee hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van niet veranderen, alles moet hetzelfde blijven
Mensen kunnen volgens mij niet tegen dingen die hetzelfde blijven. De wens naar verbetering is eerder een wens naar verandering, ook als deze niet beter uitpakt. En dan kan men achteraf zeiken dat vroeger alles beter was.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Verandering moet verbetering zijn en dat is niet altijd zo.
moet dat?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Verandering moet verbetering zijn en dat is niet altijd zo.
Zondequote:
Geen idee waar dat is ookquote:Op maandag 24 februari 2025 21:15 schreef chufi het volgende:
Het 50-er jaren straatje waar ik vroeger (vorige eeuw) woonde ziet er nu heel anders uit
chufi in SPL / Raad de Straat - Amsterdam - Deel 77
Waarom zou je anders veranderen?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
moet dat?
ben ik het niet mee eens.
sommige dingen kunnen ook veranderen zonder dat je er zelf invloed op hebt.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom zou je anders veranderen?
Mensen moeten ook aan veranderingen wennen, sommige hebben daar moeite mee voordat ze de voordelen inzien.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
sommige dingen kunnen ook veranderen zonder dat je er zelf invloed op hebt.
en soms is het "beter" en soms niet.
dat is ook persoonlijk .....
dat gebeurt ookquote:Op maandag 24 februari 2025 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen moeten ook aan veranderingen wennen, sommige hebben daar moeite mee voordat ze de voordelen inzien.
Niet altijd zonder slag of stoot.quote:
neequote:Op maandag 24 februari 2025 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet altijd zonder slag of stoot.
Veranderingen moet je tijd geven. Als mensen het gewend zijn dan willen ze niet meer terug.quote:
meestal wel ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veranderingen moet je tijd geven. Als mensen het gewend zijn dan willen ze niet meer terug.
En sommige veranderingen zijn keihard een achteruitgangquote:Op maandag 24 februari 2025 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen moeten ook aan veranderingen wennen, sommige hebben daar moeite mee voordat ze de voordelen inzien.
We kregen eens daglicht tl-buizen op het werk. 3/4 vloeken want het was zo 'n vel licht. Sommigen hadden het over zonnebrand kopen en anderen haalde de helft eruit.quote:
uitgeruster naar huis gaan op het einde van je werkdagquote:Op maandag 24 februari 2025 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We kregen eens daglicht tl-buizen op het werk. 3/4 vloeken want het was zo 'n vel licht. Sommigen hadden het over zonnebrand kopen en anderen haalde de helft eruit.
Na een paar weken moesten ze wel toegeven dat ze uitgeruster naar huis gingen aan het eind vd dag.
Van vel licht?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
uitgeruster naar huis gaan op het einde van je werkdag![]()
Je slaapt nog beter als je die tl-buizen uitzetquote:Op maandag 24 februari 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
uitgeruster naar huis gaan op het einde van je werkdag![]()
Als je goed wilt slapen dan weet ik nog wel meer middelen.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je slaapt nog beter als je die tl-buizen uitzet
oeh, vertelquote:Op maandag 24 februari 2025 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je goed wilt slapen dan weet ik nog wel meer middelen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
vandaar die zonnebrand @:Superbadeendje
Birdies zijn pwettyquote:
Ben ik er net weer.quote:
Jou kan ik niet in de steek laten.quote:
Nou gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou kan ik niet in de steek laten.
Ik moet nog wel boodschappen doen maar dan zal mijn parkiet wel even voor mij invallen.quote:
Wat aardig van jequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog wel boodschappen doen maar dan zal mijn parkiet wel even voor mij invallen.
Dan gaat mijn parkiet maar stofzuigen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat aardig van jeMaar ik ga zelf ook ff dingen doen
Arme meidquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan gaat mijn parkiet maar stofzuigen.
Moet ze maar geen bende maken. Eigen schuld.quote:
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ze maar geen bende maken. Eigen schuld.
quote:Ian Fleming's original James Bond novels haven't aged well. For example, Moonraker - published almost exactly 70 years ago in April 1955 - features a villain who's a super-rich industrialist and rocket-maker seeking to cause chaos because he's a secret Nazi. Such a silly idea!
Ik wist niet dat je dochter ook een bekende is van vogelspinnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal eens navraag doen of het een bekende is van mn dochter
Ze komt op veel exotische plekkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dochter ook een bekende is van vogelspinnen.
Spinvogelquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben wel bekend met vogelspinnen (heb er jarenlange ervaring mee). En ik vind het maar een vaag verhaal.
Het zal wel een of ander vliegend insect geweest geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik heb toevallig laatst oude beelden gezien van Harlingen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:TT
Hoe mooi Nijmegen was in 1920
Bekijk deze YouTube-video
Ik had een filmpje van Utrecht maar er zijn er nu best wel veel filmpjes van Nederlandse steden rond 1920.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst oude beelden gezien van Harlingen.
Wel mooi om te zien
Echter geen enkele zo mooi en schoon als Nijmegenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een filmpje van Utrecht maar er zijn er nu best wel veel filmpjes van Nederlandse steden rond 1920.
Nijmegen staat er ook tussen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echter geen enkele zo mooi en schoon als Nijmegen
Helaas is Nijmegen eerst platgebombardeerd door de geallieerden... en daarna geplunderd door de communistenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nijmegen staat er ook tussen.
Dat was een foutje.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helaas is Nijmegen eerst platgebombardeerd door de geallieerden... en daarna geplunderd door de communisten
Welke communisten?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helaas is Nijmegen eerst platgebombardeerd door de geallieerden... en daarna geplunderd door de communisten
Hele hordes!quote:
Niet de communisten maar die regio werd best wel door geallieerden geplunderd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Nijmegen eerst platgebombardeerd door de geallieerden... en daarna geplunderd door de communisten
Het was goed raak in de regio tijdens de periode voor de bevrijdingquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet de communisten maar die regio werd best wel door geallieerden geplunderd.
Hele gemeentekassen werden geplunderd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was goed raak in de regio tijdens de periode voor de bevrijding![]()
Maar ik doelde op het politieke klimaat van de laatste decennia
Door jouw opmerkingen ff gaan zoeken... ik wist niet dat het zo erg wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele gemeentekassen werden geplunderd.
Die zat ik net al te lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door jouw opmerkingen ff gaan zoeken... ik wist niet dat het zo erg was
https://historiek.net/gea(...)gio-nijmegen/132729/
Als ik er aan denk zal ik dit eens aan mijn vader vragen of die er nog wat van weet. Hij is gammel maar gelukkig nog helderquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zat ik net al te lezen.
Kunnen mooie verhalen zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik er aan denk zal ik dit eens aan mijn vader vragen of die er nog wat van weet. Hij is gammel maar gelukkig nog helder
Hebben ze daar ook rum dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hele hordes!
Het heeft niet voor niets de bijnaam: "Havanna aan de Waal"
Als je ooit Band of Brothers gezien hebt,quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door jouw opmerkingen ff gaan zoeken... ik wist niet dat het zo erg was
https://historiek.net/gea(...)gio-nijmegen/132729/
Sowieso. Nijmegen heeft alles. Nijmegenquote:
Hoe is het met je slaapdek?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso. Nijmegen heeft alles. Nijmegen
Lang geleden dat ik daar geweest ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso. Nijmegen heeft alles. Nijmegen
Project moet nog beginnenquote:
Lol, ellende jaquote:
Laatste keer dat ik er was was in het Radboud denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar geweest ben.
Krijg je wel beveiliging in Nigeria?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Project moet nog beginnen
Ik moet nog steeds misschien naar Nigeria. Dat wordt iedere keer met een beetje uitgesteld en was ik eigenlijk een beetje op aan het wachten.
Er zijn echt weinig communisten geweest de laatste paar decennia vergeleken met het grootste deel van de 20e eeuwquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was goed raak in de regio tijdens de periode voor de bevrijding![]()
Maar ik doelde op het politieke klimaat van de laatste decennia
Eensch.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn echt weinig communisten geweest de laatste paar decennia vergeleken met het grootste deel van de 20e eeuw
Terecht, communisme werkt helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn echt weinig communisten geweest de laatste paar decennia vergeleken met het grootste deel van de 20e eeuw
Die moet je kistenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:52 schreef pullup het volgende:
Fascisten in overvloed, dat dan weer wel
Nee hoor, de -isten doen tegenwoordig alleen makkelijker alsof ze het niet zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die moet je kisten
Maar er wordt tegenwoordig ook wel heel makkelijk met allerlei -isten gestrooid.
Het werkt in China anders aardig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht, communisme werkt helemaal niet.
Ja dat zeker.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je wel beveiliging in Nigeria?![]()
Uh nee?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het werkt in China anders aardig.
Mooi,quote:
Ze houden het aardig vol.quote:
Gaat ook nog wel spannend worden of ze het daar langer gaan volhoudenquote:
Hoe zou je het dan noemen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het huidige politieke systeem in China heeft nog maar weinig met communisme te maken, behalve dat ze de term gebruiken.
Goeie.. zou het zo snel niet weten. Zal vast wel een term voor bestaan.quote:
Staatskapitalisme, toch weer een ismequote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie.. zou het zo snel niet weten. Zal vast wel een term voor bestaan.
Maar het één partij systeem, een heersende elite, een centrale planning van de economie tegelijkertijd gecombineerd met het toestaan van privébezit, rijkdom, privéleges en absurde controle op de massa.
Komt heel dicht bij een systeem wat ik niet zal benoemen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Staatskapitalisme, toch weer een isme
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie.. zou het zo snel niet weten. Zal vast wel een term voor bestaan.
Maar het één partij systeem, een heersende elite, een centrale planning van de economie tegelijkertijd gecombineerd met het toestaan van privébezit, rijkdom, privéleges en absurde controle op de massa.
Komt heel dicht bij een systeem wat ik niet zal benoemen.
Spreek je nu ook vloeiend Chinees?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:35 schreef engine het volgende:
Al heb ik een jaar in China gewoond en gewerkt als leraar en daarin merkte je toch communisme en nationalisme in het lesprogramma. En dat was al bij kleuters.
Ni hao Marcquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spreek je nu ook vloeiend Chinees?
Hoe bestel je een gefrituurde draak met mayo en 2 bitterballen in het chinees?quote:
Leef je leven en leef het leven.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
Wat staat hier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het al eens aan een Chinese voorgelegd.
Mayo kennen ze daar niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bestel je een gefrituurde draak met mayo en 2 bitterballen in het chinees?
Niet!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bestel je een gefrituurde draak met mayo en 2 bitterballen in het chinees?
quote:Op woensdag 26 februari 2025 06:19 schreef pullup het volgende:
Wat de hel![]()
![]()
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lj2mhga6kk2a
En hij twijfelde aan de aftakelende geestelijke staat van Bidon???quote:Op woensdag 26 februari 2025 06:19 schreef pullup het volgende:
Wat de hel![]()
![]()
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lj2mhga6kk2a
Hey, lang niet gezienquote:
Dat is correct en tevens juist. Koffie?quote:
ALtijd lekker thnxquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Koffie?
Ik hoef het zelf ook nietquote:
In elk geval erg duur.quote:
starbucks caramel frappuccinoquote:
Ieuwww doe mij maar zwartquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
starbucks caramel frappuccino
Idd en gewoon uit een koffiezetding.quote:
Nog erger jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
starbucks caramel frappuccino
Heb ik niet meer, ik schenk het opquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd en gewoon uit een koffiezetding.
Dat keur ik ook goed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, ik schenk het op
Lekker, hopelijk is ie nog warm Kom net van de fysio en de handen zijn ijskoudquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt een lekker bakkie in c_.
Dat ruikt altijd zo lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, ik schenk het op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef Domnivoor het volgende:
Koffie, goed plan ☕️
Een paar jaar geleden kreeg ik een Nespresso-apparaat cadeau
Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koffie, goed plan ☕️
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekkie
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hou jij van Nespresso?quote:
Ik vind het lekkere koffie en heb zelf zo'n apparaat gehad, maar weggegeven aan m'n dochter.quote:
Ik kan hem aansluiten als je weer eens langskomt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het lekkere koffie en heb zelf zo'n apparaat gehad, maar weggegeven aan m'n dochter.
Nog beterquote:Ik heb nu een koffiebonenmachine.
Is dat zo'n ding waar je ook cappuccino mee kan maken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het lekkere koffie en heb zelf zo'n apparaat gehad, maar weggegeven aan m'n dochter.
Ik heb nu een koffiebonenmachine.
Ja. Ik ben een koffieliefhebber en het is gewoon heel gemakkelijk. Een cortado kun je er ook mee maken. Vind ik ook erg lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding waar je ook cappuccino mee kan maken?
Mijn zoon heeft ook een koffie ding, geen idee hoe het heetquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een koffieliefhebber en het is gewoon heel gemakkelijk. Een cortado kun je er ook mee maken. Vind ik ook erg lekker.
Koffie, goed plan ☕️
Ik wil hem wel overnemen, mijne doet het niet goed meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik maal ook zelf, maar druk wel op een knopje van de koffiebonenmaler.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
Ik heb een goed filterapparaat, een Moccamaster![]()
En ik maal mijn bonen nog met de hand
Die Nespresso is ook niet perse verkeerd hoor maar ik drink vooral s'ochtends goede flinke bakken en dan is filterkoffie ideaal
maar wel elektrisch?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
En ik maal mijn bonen nog met de hand
Met een hamer op het aanrecht.quote:
Heb laatst deze gekocht nadat de vorige het toch 8 jaar had volgehouden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maal ook zelf, maar druk wel op een knopje van de koffiebonenmaler.
Apparaatje is al 50 jaar oud en werkt nog prima.
Naast 1 kopje nespresso als ik bezoek heb of meerdere bakjes zet.
Dan in zo'n cafetiere
Is het al weekend?quote:
Had ik dorum doner?quote:
Ja dat wel, mijn vader stond er altijd op het met de hand te malenquote:
Nog plannen voor het weekend?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:06 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom antwoorden jullie met tegenvragen?
Natuurlijk nietquote:
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar dat is geen antwoord
Dat ook ja. Begin-midden-eind allemaal opquote:
Werkenquote:
Ik ben alom immuun maar vleermuis is niet te vretenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, is dit niets voor jou?
Je krijg er geen griep van
Food
Grote jongen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook ja. Begin-midden-eind allemaal op![]()
En jij?
Je antwoordt tegenwoordig voor mijquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Werken![]()
Aoibhin gaat Wie is de mol kijken.
TMIquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Werken![]()
Aoibhin gaat Wie is de mol kijken.
Waarom vraag je het dan?quote:
Ook lekker....zonder de prei en courgette danquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grote jongen.
Pasta met prei, courgette en zalm, ook allemaal op. Straks een lekkere sinaasappel, ik zit in mijn sinaasappelperiode
Ik vroeg naar jouw plannen, niet naar die van Aoibhin.quote:
Hoe weet je dat, dat het niet te vreten is?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben alom immuun maar vleermuis is niet te vreten
Lekkere druiven zijn lekker. Zijn er lekkere druiven nu?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ook lekker....zonder de prei en courgette dan![]()
Sinasappel![]()
Al heb ik meer een druivenperiode. Is net snoep.
Intuitiequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, dat het niet te vreten is?
Ook lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kip, rijst, paprika... moet nog wel beginnen
Komt wel dichtbij zo, heb net ook druiven gekochtquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ook lekker....zonder de prei en courgette dan![]()
Sinasappel![]()
Al heb ik meer een druivenperiode. Is net snoep.
-/- blinde vink = lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
Blinde vinkjes met gebakken aardappeltjes, stoofpeertjes en spruitjes
Moet ook nog beginnen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkere druiven zijn lekker. Zijn er lekkere druiven nu?
Soms proef ik stiekem even bij Jumbo.
Goede keuze! Ze zijn momenteel erg lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo, heb net ook druiven gekocht
Alle onderbouwing die ik nodig hebquote:
Ik heb geen idee of en wanneer het druiventijd is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Goede keuze! Ze zijn momenteel erg lekker.
In de (na-)zomer toch pasquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of en wanneer het druiventijd is.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Domni wil druiven in zijn tuin gaan laten groeien, heb ik uit een betrouwbare bron
Wie moet dat gaan doen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Domni wil druiven in zijn tuin gaan laten groeien, heb ik uit een betrouwbare bron
In Australië is dat nuquote:
Ik dacht najaar, misschien toch even googelen.quote:
Gvd wat een pechquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ff geen honger ben super pissed.
Net na de zomer ging mijn autotje kapot.. Ik denk laat ik nu eens een wat nieuwere kopen en iets meer uitgeven.. rekening geplunderd. Had drie maanden garantie gaat tie in maand 4 kapot.. niet te maken. Hoop gezeik.. probeerde het nog te verhalen.. maarja.. moet toch naar mijn werk.
Uit de bodem nog de laatste dubbeltjes gevist en een oud barrel gekocht om toch te kunnen rijden.. die technisch goed zou zijn.. en nbu rij ik net naar huis.. en gaan alle lampjes branden en ben stotterend thuis gekomen.
Echt zo klaar mee.. Drie autos stuk in een half jaar ! Kan wel janken!
Dat is flink balen GOA…quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net na de zomer ging mijn autotje kapot.. Ik denk laat ik nu eens een wat nieuwere kopen en iets meer uitgeven.. rekening geplunderd. Had drie maanden garantie gaat tie in maand 4 kapot.. niet te maken. Hoop gezeik.. probeerde het nog te verhalen.. maarja.. moet toch naar mijn werk.
Uit de bodem nog de laatste dubbeltjes gevist en een oud barrel gekocht om toch te kunnen rijden.. die technisch goed zou zijn.. en nbu rij ik net naar huis.. en gaan alle lampjes branden en ben stotterend thuis gekomen.
Betrouwbare bron uit de wandelgangen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
Godver, dat is inderdaad klotequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is het verschil tussen Noord Indiaase en Zuid Indiaase curry?quote:
Wat een pech allemaal bij elkaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Betrouwbare bron uit de wandelgangen.
1200 km?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Noord Indiaase en Zuid Indiaase curry?
Is gewoon kut.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
tnx voor het medeleven allen ,, tis ook maar blik en ben gezond... maar ben wel ff helemaal klaar mee.
Garage was al dicht, hoop nu dat ik morgenvroeg dat stukje er nog mee haal.
Kusje op je hoofdquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
tnx voor het medeleven allen ,, tis ook maar blik en ben gezond... maar ben wel ff helemaal klaar mee.
De lengtegraad?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Noord Indiaase en Zuid Indiaase curry?
Meh zegquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe dan ook, blijft klote.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Echt heel klotequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En dat maal driequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Echt heel klote![]()
Ik zou met zekerheid janken als m'n auto nu kapot zou gaan.
Help me out herequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk ineens weer aan jouw auto met strik enzo
Vanaf dit weekend te beleven bij de vogelbeschermingquote:
Mijn tegenstander in Wordfeud legt net afpel en ik las Apfel. Toeval bestaat nietquote:
Nu nog slagroomquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tegenstander in Wordfeud legt net afpel en ik las Apfel. Toeval bestaat niet
Flügels gevaarlijk?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef chufi het volgende:
Ah carnaval weekend... Marc kijk uit voor die kleine flesje op de straat!!!
Ik ga vluchten en vooral niet in het centrum komenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef chufi het volgende:
Ah carnaval weekend... Marc kijk uit voor die kleine flesje op de straat!!!
Big brother is watching you?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tegenstander in Wordfeud legt net afpel en ik las Apfel. Toeval bestaat niet
Hier ook jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga vluchten en vooral niet in het centrum komen
Zag net wel dat de Flugel nu ook bij de AH te krijgen is
Idd buiten overal waar muziek is is het carnavalsmuziekquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hier ook jaen staat ook al dagen carnavalsmuziek op in de supermarkt.
In een duurdere voordeelverpakking dan eldersquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Degene die die dingen bedacht heeft is ook binnenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kreeg ergens vorig jaar een nieuwe/andere auto.quote:
Nog nooit gehad ...quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Degene die die dingen bedacht heeft is ook binnen
En er zit ook maar 10% alcohol in. Tis gewoon een dure slok fruitwijn
Mis je weinig aan.quote:
Jeetje,quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
“Je bent niet ingelogd of je hebt een ban.”
Wat heb ik nou weer gedaan?
Getsiequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd buiten overal waar muziek is is het carnavalsmuziek
Dat zijn er al twee meer dan ik heb gezien in Adamquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nooit veel van carnaval meegekregen. Dat leeft hier niet zo.
Een paar jaar geleden was hier in Utrecht een optocht met ± 2 wagens.
Ben je al op pad of echt morgen pas?quote:
Echt carnaval begint hier zondag zelfs pas. Met de optocht.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je al op pad of echt morgen pas?
Ow dan heb je nog mooi even tijd om in te drinkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt carnaval begint hier zondag zelfs pas. Met de optocht.
Vooral tijd om te schapboten zodat ik het huis niet uit hoef zondagquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow dan heb je nog mooi even tijd om in te drinken
Zal wel meevallen zolang je maar niet naar Duitsland hoeftquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral tijd om te schapboten zodat ik het huis niet uit hoef zondag
Dinsdag op kantoor in een andere stad hier, dan kan interessant worden
Waarom zou dat erg zijn?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal wel meevallen zolang je maar niet naar Duitsland hoeft
Iest met Dees ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
Oh noquote:
Oh jeequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |