Birdies zijn pwettyquote:
Ben ik er net weer.quote:
Jou kan ik niet in de steek laten.quote:
Nou gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou kan ik niet in de steek laten.
Ik moet nog wel boodschappen doen maar dan zal mijn parkiet wel even voor mij invallen.quote:
Wat aardig van jequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog wel boodschappen doen maar dan zal mijn parkiet wel even voor mij invallen.
Dan gaat mijn parkiet maar stofzuigen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat aardig van jeMaar ik ga zelf ook ff dingen doen
Arme meidquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan gaat mijn parkiet maar stofzuigen.
Moet ze maar geen bende maken. Eigen schuld.quote:
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ze maar geen bende maken. Eigen schuld.
quote:Ian Fleming's original James Bond novels haven't aged well. For example, Moonraker - published almost exactly 70 years ago in April 1955 - features a villain who's a super-rich industrialist and rocket-maker seeking to cause chaos because he's a secret Nazi. Such a silly idea!
Ik wist niet dat je dochter ook een bekende is van vogelspinnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal eens navraag doen of het een bekende is van mn dochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |