Laatste keer dat ik er was was in het Radboud denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar geweest ben.
Krijg je wel beveiliging in Nigeria?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Project moet nog beginnen
Ik moet nog steeds misschien naar Nigeria. Dat wordt iedere keer met een beetje uitgesteld en was ik eigenlijk een beetje op aan het wachten.
Er zijn echt weinig communisten geweest de laatste paar decennia vergeleken met het grootste deel van de 20e eeuwquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was goed raak in de regio tijdens de periode voor de bevrijding![]()
Maar ik doelde op het politieke klimaat van de laatste decennia
Eensch.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn echt weinig communisten geweest de laatste paar decennia vergeleken met het grootste deel van de 20e eeuw
Terecht, communisme werkt helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn echt weinig communisten geweest de laatste paar decennia vergeleken met het grootste deel van de 20e eeuw
Die moet je kistenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:52 schreef pullup het volgende:
Fascisten in overvloed, dat dan weer wel
Nee hoor, de -isten doen tegenwoordig alleen makkelijker alsof ze het niet zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die moet je kisten
Maar er wordt tegenwoordig ook wel heel makkelijk met allerlei -isten gestrooid.
Het werkt in China anders aardig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht, communisme werkt helemaal niet.
Ja dat zeker.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je wel beveiliging in Nigeria?![]()
Uh nee?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het werkt in China anders aardig.
Mooi,quote:
Ze houden het aardig vol.quote:
Gaat ook nog wel spannend worden of ze het daar langer gaan volhoudenquote:
Hoe zou je het dan noemen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het huidige politieke systeem in China heeft nog maar weinig met communisme te maken, behalve dat ze de term gebruiken.
Goeie.. zou het zo snel niet weten. Zal vast wel een term voor bestaan.quote:
Staatskapitalisme, toch weer een ismequote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie.. zou het zo snel niet weten. Zal vast wel een term voor bestaan.
Maar het één partij systeem, een heersende elite, een centrale planning van de economie tegelijkertijd gecombineerd met het toestaan van privébezit, rijkdom, privéleges en absurde controle op de massa.
Komt heel dicht bij een systeem wat ik niet zal benoemen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Staatskapitalisme, toch weer een isme
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie.. zou het zo snel niet weten. Zal vast wel een term voor bestaan.
Maar het één partij systeem, een heersende elite, een centrale planning van de economie tegelijkertijd gecombineerd met het toestaan van privébezit, rijkdom, privéleges en absurde controle op de massa.
Komt heel dicht bij een systeem wat ik niet zal benoemen.
Spreek je nu ook vloeiend Chinees?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:35 schreef engine het volgende:
Al heb ik een jaar in China gewoond en gewerkt als leraar en daarin merkte je toch communisme en nationalisme in het lesprogramma. En dat was al bij kleuters.
Ni hao Marcquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spreek je nu ook vloeiend Chinees?
Hoe bestel je een gefrituurde draak met mayo en 2 bitterballen in het chinees?quote:
Leef je leven en leef het leven.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
Wat staat hier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het al eens aan een Chinese voorgelegd.
Mayo kennen ze daar niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bestel je een gefrituurde draak met mayo en 2 bitterballen in het chinees?
Niet!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bestel je een gefrituurde draak met mayo en 2 bitterballen in het chinees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |