quote:Op woensdag 26 februari 2025 06:19 schreef pullup het volgende:
Wat de hel![]()
![]()
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lj2mhga6kk2a
En hij twijfelde aan de aftakelende geestelijke staat van Bidon???quote:Op woensdag 26 februari 2025 06:19 schreef pullup het volgende:
Wat de hel![]()
![]()
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lj2mhga6kk2a
Hey, lang niet gezienquote:
ALtijd lekker thnxquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Koffie?
Ik hoef het zelf ook nietquote:
Ieuwww doe mij maar zwartquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
starbucks caramel frappuccino
Idd en gewoon uit een koffiezetding.quote:
Nog erger jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
starbucks caramel frappuccino
Heb ik niet meer, ik schenk het opquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd en gewoon uit een koffiezetding.
Dat keur ik ook goed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, ik schenk het op
Lekker, hopelijk is ie nog warm Kom net van de fysio en de handen zijn ijskoudquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt een lekker bakkie in c_.
Dat ruikt altijd zo lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, ik schenk het op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef Domnivoor het volgende:
Koffie, goed plan ☕️
Een paar jaar geleden kreeg ik een Nespresso-apparaat cadeau
Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koffie, goed plan ☕️
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekkie
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hou jij van Nespresso?quote:
Ik vind het lekkere koffie en heb zelf zo'n apparaat gehad, maar weggegeven aan m'n dochter.quote:
Ik kan hem aansluiten als je weer eens langskomt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het lekkere koffie en heb zelf zo'n apparaat gehad, maar weggegeven aan m'n dochter.
Nog beterquote:Ik heb nu een koffiebonenmachine.
Is dat zo'n ding waar je ook cappuccino mee kan maken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het lekkere koffie en heb zelf zo'n apparaat gehad, maar weggegeven aan m'n dochter.
Ik heb nu een koffiebonenmachine.
Ja. Ik ben een koffieliefhebber en het is gewoon heel gemakkelijk. Een cortado kun je er ook mee maken. Vind ik ook erg lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding waar je ook cappuccino mee kan maken?
Mijn zoon heeft ook een koffie ding, geen idee hoe het heetquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een koffieliefhebber en het is gewoon heel gemakkelijk. Een cortado kun je er ook mee maken. Vind ik ook erg lekker.
Koffie, goed plan ☕️
Ik wil hem wel overnemen, mijne doet het niet goed meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik maal ook zelf, maar druk wel op een knopje van de koffiebonenmaler.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
Ik heb een goed filterapparaat, een Moccamaster![]()
En ik maal mijn bonen nog met de hand
Die Nespresso is ook niet perse verkeerd hoor maar ik drink vooral s'ochtends goede flinke bakken en dan is filterkoffie ideaal
maar wel elektrisch?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
En ik maal mijn bonen nog met de hand
Met een hamer op het aanrecht.quote:
Heb laatst deze gekocht nadat de vorige het toch 8 jaar had volgehouden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maal ook zelf, maar druk wel op een knopje van de koffiebonenmaler.
Apparaatje is al 50 jaar oud en werkt nog prima.
Naast 1 kopje nespresso als ik bezoek heb of meerdere bakjes zet.
Dan in zo'n cafetiere
Is het al weekend?quote:
Had ik dorum doner?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |