quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Davy ziet er uit als een type huismanquote:Op maandag 24 februari 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Davy Klaassen wordt wild van haar handigheid
Zij lasser, hij thuis met de drielingquote:Op maandag 24 februari 2025 20:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Davy ziet er uit als een type huisman
Huub heeft lasser geghost.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Geef ons gewoon een match op de maandag
Echt hè?quote:
Altijd vervelend, die agenda’s die kwijtraken.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Op naar de volgende date…….. als de agenda gevonden is
@cherrycokequote:Op maandag 24 februari 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand hier hoe dit allemaal opname technisch in elkaar steekt?
Wanneer wordt dat gesprekje na de date, op de barkrukken, opgenomen?
Juist van hem niet verwacht. Leek me wel integere (verlegen) jochie. Had het iig netjes afgehandeld. Arme brechtje gaat hier wel even last van houden denk ik.quote:
Gewoon na de date naar het regie hokje naast de restaurant studio toch. En daarna nog even dat stukje filmen van samen weglopen. Dan terugkomen om microfoon en zender af te doen en dan mag je echt weg gaan lijkt me.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand hier hoe dit allemaal opname technisch in elkaar steekt?
Wanneer wordt dat gesprekje na de date, op de barkrukken, opgenomen?
Geen idee.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon na de date naar het regie hokje naast de restaurant studio toch. En daarna nog even dat stukje filmen van samen weglopen.
Huub heeft zijn date bedonderd door niet meer te reageren, nadat ze bij het programma besloten hadden om een tweede date te plannen.quote:
oh ja denk dat ze na uitlopen restaurant eerst nog die 'tussenstukjes' apart opnemen van hoe ze het vinden en wat hun eerste indruk was enzo. En pas daarna elkaar weer 'terug zien'.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik begrijp die begroeting tijdens die eindscene nooit zo, vandaar mijn vraag…
Die worden misschien wat later opgenomen?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik begrijp die begroeting tijdens die eindscene nooit zo, vandaar mijn vraag…
Klinkt plausibel voor de 'Hallo, jij ook hier?' en 'Lang niet gezien, haha…' begroetingen…quote:Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
oh ja denk dat ze na uitlopen restaurant eerst nog die 'tussenstukjes' apart opnemen van hoe ze het vinden en wat hun eerste indruk was enzo. En pas daarna elkaar weer 'terug zien'.
Heel mooiquote:Op maandag 24 februari 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Op naar de volgende date…….. als de agenda gevonden is
ja dat klopt, na de date dan ga je eerst naar boven daar zit je dan met zijn tweeen dan krijg je de vraag "willen jullie elkaar nog een keer zien" daarna ga je naar buiten naar een zeecontainer daar krijg je fragmenten te zien dan vraagt de man of vrouw achter de camera wat zoals: hoe vond jij de date verlopen oid, dit is na de opname, daarna word je teruggebracht naar het pondje voor centraal station.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon na de date naar het regie hokje naast de restaurant studio toch. En daarna nog even dat stukje filmen van samen weglopen. Dan terugkomen om microfoon en zender af te doen en dan mag je echt weg gaan lijkt me.
@:cherrycoke
Maar wist jij dan al die tijd (voor het op tv kwam) hoe jouw etentje er op beeld uitzag?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja dat klopt, na de date dan ga je eerst naar boven daar zit je dan met zijn tweeen dan krijg je de vraag "willen jullie elkaar nog een keer zien" daarna ga je naar buiten naar een zeecontainer daar krijg je fragmenten te zien dan vraagt de man of vrouw achter de camera wat zoals: hoe vond jij de date verlopen oid, dit is na de opname, daarna word je teruggebracht naar het pondje voor centraal station.
Nee helemaal niet, ik vond het knip en plak werk en ook de stukken die niet werden laten zien wel interessant maar gaf nog niet helemaal het hele beeld van de date, want die was rampzaligquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wist jij dan al die tijd (voor het op tv kwam) hoe jouw etentje er op beeld uitzag?
Ja, ik reageerde op je stuk ‘fragmenten’. Dus je hebt wel fragmenten gezien (niet de hele uitzending logischerwijs die dan nog niet gemaakt is)?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vond het knip en plak werk en ook de stukken die niet werden laten zien wel interessant maar gaf nog niet helemaal het hele beeld van de date, want die was rampzalig
kleine fragmentjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik reageerde op je stuk ‘fragmenten’. Dus je hebt wel fragmenten gezien (niet de hele uitzending logischerwijs die dan nog niet gemaakt is)?
Ja zo snel kunnen ze natuurlijk niet monteren idd.quote:
Leuk joh. Niet verwacht.quote:
Heb je hier laten weten dat je mee ging doen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vond het knip en plak werk en ook de stukken die niet werden laten zien wel interessant maar gaf nog niet helemaal het hele beeld van de date, want die was rampzalig
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:12 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Heb je hier laten weten dat je mee ging doen?
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer aanmelden, maar kan me voorstellen dat je nu hartelijk bedankt.
Vrijdag ook weer schaatsen, maar dan vooraf geen kleine aflevering First Dates maar iets over seks.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:25 schreef Dutch_view het volgende:
Als t goed is een herhalingwant voetjebal
Ja die kerel met die neptanden was er idd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:25 schreef Dutch_view het volgende:
Als t goed is een herhalingwant voetjebal
Stukje Human Interestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijdag ook weer schaatsen, maar dan vooraf geen kleine aflevering First Dates maar iets over seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |