abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:25:12 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097327
Nee jij vergelijkt je gesprekspartners met kanker, das een trapje verder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:25:30 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097334
Maar nee mag niet
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:27:13 #243
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217097349
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:25 schreef sp3c het volgende:
Nee jij vergelijkt je gesprekspartners met kanker, das een trapje verder
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:28:50 #244
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217097369
Zou denken dat gescheld op de man, door wie dan ook, hier niet wordt gewaardeerd en vrij gauw weggejorist werd.

Alvast dank.

Oorlog in Oekraïne #1151 - #84

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Lulhannes
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Forum Admin dinsdag 18 maart 2025 @ 18:30:37 #245
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217097386
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
Klopt.
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef Scjvb het volgende:
Zou denken dat gescheld op de man, door wie dan ook, hier niet wordt gewaardeerd en vrij gauw weggejorist werd. Alvast dank.

Oorlog in Oekraïne #1151 - #84
[..]

Graag gedaan
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:31:22 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097395
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Terecht
pi_217097396
Wederom een excellente post van Straatmuzikant, zo te lezen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:33:32 #248
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217097412
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Terecht
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd door jullie (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan wordt dat gesanctioneerd.

Dat dat mogelijk is hoort bij deze tijd. Ooit gaat die tijd wel over. Helaas zien maar weinigen dat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217097424
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kan dit allemaal? Ik zou hier bans voor krijgen.
Verkapte banaanvraag.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:34:35 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097426
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan tolereer je dat.

Dat dat mogelijk is hoort bij deze tijd. Ooit gaat die tijd wel over.
Nee het is sowieso niet getolereerd beide zijn weg

Maar naar je mede fokkers is niet hetzelfde als naar het onderwerp van de discussie
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:35:25 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097431
Tenzij die ook een account heeft natuurlijk
pi_217106611
Kan deze topic dicht? Ja, het is trending op X, maar is zo slecht samengesteld dat er geen hond komt kijken

NWS / Nieuw vrijgegeven Kennedy files

Maar dan een andere vraag.

Wil je het überhaupt op fok hebben?

Volgens dezelfde files was het een vermeende samenwerking tussen de CIA en Mossad. Elke vorm van kritiek of het nu terecht is of niet is bij voorbaat antisemitisch

Wat voor soort antisemitisme moet ik aan denken? Ik zal twee voorbeelden geven

twitter

twitter

Ongeacht of de huidige topic nu dicht gaat
Of er een nieuwe topic wordt geopend
Of het topic verboden word

Ik zal het besluit van de mods respecteren. Wil alleen weten waar nu de grens ligt :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217107367
Geen gebrek aan nieuws igg

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 18:10:59 #254
485843 crew  Jippie
pi_217108040
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
Kan deze topic dicht? Ja, het is trending op X, maar is zo slecht samengesteld dat er geen hond komt kijken

NWS / Nieuw vrijgegeven Kennedy files

Maar dan een andere vraag.

Wil je het überhaupt op fok hebben?

Volgens dezelfde files was het een vermeende samenwerking tussen de CIA en Mossad. Elke vorm van kritiek of het nu terecht is of niet is bij voorbaat antisemitisch

Wat voor soort antisemitisme moet ik aan denken? Ik zal twee voorbeelden geven

[ x ]

[ x ]

Ongeacht of de huidige topic nu dicht gaat
Of er een nieuwe topic wordt geopend
Of het topic verboden word

Ik zal het besluit van de mods respecteren. Wil alleen weten waar nu de grens ligt :D
Kritiek op Israël is niet per definitie anti-semitisme. Verklaar je nader
pi_217108766
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Kritiek op Israël is niet per definitie anti-semitisme. Verklaar je nader
Er zijn geen objectieve criteria die je kan toetsen. Om te bepalen of iets antisemitisch is of niet. Wat er meestal gebeurt, is dat men de autoriteiten op dit gebied( ADL, CIDI, IHRA) raadpleegt. Om vervolgens de richtlijnen blind over te nemen.

Daarnaast is antisemitisme vloeibaar. Iets wat vandaag oke is om te zeggen, kan morgen als antisemitisch bestempeld worden. ' A hate that mutates' noemen ze dat geloof ik.

Aangezien Mossad en Israël vaak in het stuk voorkomen(the JFK files) . Dacht ik wellicht is het beter dat ik de mensen in blauw raadpleeg voordat ik zelf op eigen initiatief een topic hierover open

Ben wel benieuwd wat je zelf onder antisemitisme schaart
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 20:20:04 #257
485843 crew  Jippie
pi_217110036
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Er zijn geen objectieve criteria die je kan toetsen. Om te bepalen of iets antisemitisch is of niet. Wat er meestal gebeurt, is dat men de autoriteiten op dit gebied( ADL, CIDI, IHRA) raadpleegt. Om vervolgens de richtlijnen blind over te nemen.

Daarnaast is antisemitisme vloeibaar. Iets wat vandaag oke is om te zeggen, kan morgen als antisemitisch bestempeld worden. ' A hate that mutates' noemen ze dat geloof ik.

Aangezien Mossad en Israël vaak in het stuk voorkomen(the JFK files) . Dacht ik wellicht is het beter dat ik de mensen in blauw raadpleeg voordat ik zelf op eigen initiatief een topic hierover open

Ben wel benieuwd wat je zelf onder antisemitisme schaart
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zie staan in combi met de context van het item/ de discussie.
pi_217110925
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zie staan in combi met de context van het item/ de discussie.
Laat ik 1 van de richtlijnen van de IHRA erbij halen. Daarin staat:

quote:
Leugenachtige, ontmenselijkende, demoniserende of stereotiepe opmerkingen maken over Joden als zodanig of over de macht van de Joden als collectief geheel. Hierbij gaat het onder meer – maar niet uitsluitend – over de mythe van een wereldwijde Joodse samenzwering of de mythe dat Joden de media, de economie, regeringen of andere maatschappelijke instellingen controleren.
https://holocaustremembra(...)emitisme-van-de-ihra

Zal me hier focussen om slechts een claim die hier gemaakt is. Namelijk invloed op de economie, waar de FED een belangrijke rol in speelt.

Hoe kwam de FED tot stand? The Jewish forward heeft er het e.e.a. over te vertellen

The Jewish Story Behind the U.S. Federal Reserve Bank

https://forward.com/culture/325447/the-man-behind-the-fed/

Is er hier sprake van antisemitisme ja of nee? De autoriteiten op dit gebied zeggen ja, de Israëlische media vertellen weer een andere verhaal

En nu? Wie heeft er hier gelijk?

Of moeten we teruggaan naar ww2 en kijken hoe Adolf er tegenaan keek. En mocht Adolf een negatieve mening hebben over bankiers, maakt dat de claim over de FED wel antisemitisch, ondanks dat er wel een kern van waarheid in zit?

Mocht er een vage link zijn naar de protocollen, wat doen we hiermee dan?

Reuze benieuwd naar je mening :D
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 22:11:40 #259
485843 crew  Jippie
pi_217111216
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Laat ik 1 van de richtlijnen van de IHRA erbij halen. Daarin staat:
[..]
https://holocaustremembra(...)emitisme-van-de-ihra

Zal me hier focussen om slechts een claim die hier gemaakt is. Namelijk invloed op de economie, waar de FED een belangrijke rol in speelt.

Hoe kwam de FED tot stand? The Jewish forward heeft er het e.e.a. over te vertellen

The Jewish Story Behind the U.S. Federal Reserve Bank

https://forward.com/culture/325447/the-man-behind-the-fed/

Is er hier sprake van antisemitisme ja of nee? De autoriteiten op dit gebied zeggen ja, de Israëlische media vertellen weer een andere verhaal

En nu? Wie heeft er hier gelijk?

Of moeten we teruggaan naar ww2 en kijken hoe Adolf er tegenaan keek. En mocht Adolf een negatieve mening hebben over bankiers, maakt dat de claim over de FED wel antisemitisch, ondanks dat er wel een kern van waarheid in zit?

Mocht er een vage link zijn naar de protocollen, wat doen we hiermee dan?

Reuze benieuwd naar je mening :D
Nogmaals, ik kan dat pas beoordelen in samenhang context/ discussie. Gaat een reactie of OP de grens over, note ik het en flikker ik het weg.

Hier vage vragen stellen en een obscuur linkje posten doet bij mij de indruk ontstaan dat je mij een uitspraak wil ontlokken maar daar trap ik dus niet in Ali.
pi_217111345
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2025 22:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nogmaals, ik kan dat pas beoordelen in samenhang context/ discussie. Gaat een reactie of OP de grens over, note ik het en flikker ik het weg.

Hier vage vragen stellen en een obscuur linkje posten doet bij mij de indruk ontstaan dat je mij een uitspraak wil ontlokken maar daar trap ik dus niet in Ali.
Zou de Jewish Forward geen obscuur linkje willen noemen. Het enige wat ik vraag is om bepaalde grenzen te stellen, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.

Het maakt mij verder ook niet uit wat jullie besluiten. Ik wil graag duidelijkheid, thats it

Om terug te komen op mijn eerdere vraag. Alle referenties naar de Mossad en Israel wel of niet hier posten?

Als het ongewenst is,ook prima maar laat het dan ook duidelijk weten
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 22:33:15 #261
485843 crew  Jippie
pi_217111367
quote:
9s.gif Op woensdag 19 maart 2025 22:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zou de Jewish Forward geen obscuur linkje willen noemen. Het enige wat ik vraag is om bepaalde grenzen te stellen, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.

Het maakt mij verder ook niet uit wat jullie besluiten. Ik wil graag duidelijkheid, thats it

Om terug te komen op mijn eerdere vraag. Alle referenties naar de Mossad en Israel wel of niet hier posten?

Als het ongewenst is,ook prima maar laat het dan ook duidelijk weten
Nogmaals ik kan op voorhand niets toezeggen, kan pas oordelen als er daadwerkelijk iets is gepost.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 08:40:34 #262
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217126774
Goedemorgen mods :)

Zouden jullie dit topic svp willen reeksen:

NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide"

Het lijkt erop dat dit onderwerp toch wel leeft en actueel is ondanks het feit dat het door iemand wordt geroepen die wat minder populair is onder de mensen alsook Fok!ers.

En zouden jullie de TT svp willen veranderen in:

Europa pleegt civilisational suicide

want in feite is dat waar het topic over gaat, en niet dat het toevallig door Vance wordt geroepen, wat nogal wat irritatie oproept blijkbaar :X en qua posts nogal afleidt van waar het topic over gaat.

Bij voorbaat hartelijk dank :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 21-03-2025 08:53:03 ]
pi_217127192
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Tengano het volgende:

NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide"

Het lijkt erop dat dit onderwerp toch wel leeft en actueel is ondanks het feit dat het door iemand wordt geroepen die wat minder populair is onder de mensen alsook Fok!ers.

want in feite is dat waar het topic over gaat, en niet dat het toevallig door Vance wordt geroepen, wat nogal wat irritatie oproept blijkbaar :X en qua posts nogal afleidt van waar het topic over gaat.

Volgens mij was de TT die je voorstelt de oorspronkelijke en is die niet voor niets gewijzigd in wat het nu is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 21 maart 2025 @ 10:47:24 #264
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217128030
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 09:22 schreef recursief het volgende:

[..]
Volgens mij was de TT die je voorstelt de oorspronkelijke en is die niet voor niets gewijzigd in wat het nu is.
Nee hoor :)

Ik had hem namelijk een beetje herschreven vanaf de titel van die daily news Bron.

En met de huidige inzichten en TT blijkt men liever flauw te doen en te focussen op Vance, de VS en MAGA dan het onderwerp waar het (eigenlijk) over gaat.

Vandaar mijn verzoek :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Tengano op 21-03-2025 10:58:51 ]
pi_217128593
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:47 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee hoor :)

Ik had hem namelijk een beetje herschreven vanaf de titel van die daily news Bron.
Zowel "JD Vance: " als de aanhalingstekens rond de uitspraak zijn later door de moderatie toegevoegd. Dat weet ik 100% zeker.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 22 maart 2025 @ 23:22:59 #266
485843 crew  Jippie
pi_217148099
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Tengano het volgende:

NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide" #1

Ik zie maar 1 deel?
  zondag 23 maart 2025 @ 08:59:45 #267
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217149997
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 23:22 schreef Jippie het volgende:
Ik zie maar 1 deel?
Ja klopt Jippie. Het topic zat bijna tegen de 300 dus vandaar mijn verzoek, maar momenteel stokt het dus.

Maar goed, we zien het wel :)
pi_217155349
Dit is zogenaamd het Ramadan topic. Maar de laatste twee paginas is het enkel off topic geneuzel. Gooi het topic dicht of houd het topic vrij van islamofoob getrol, zou ik zeggen.

NWS / De Ramadan begint vrijdagavond 28 februari #3
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 maart 2025 @ 21:14:39 #269
485843 crew  Jippie
pi_217159135
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:50 schreef egayalS het volgende:
Dit is zogenaamd het Ramadan topic. Maar de laatste twee paginas is het enkel off topic geneuzel. Gooi het topic dicht of houd het topic vrij van islamofoob getrol, zou ik zeggen.

NWS / De Ramadan begint vrijdagavond 28 februari #3
Beetje geveegd, jullie mogen weer ^O^
pi_217165040
quote:
2s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Beetje geveegd, jullie mogen weer ^O^
ik heb er niks van gemerkt. Ondertussen door tig posts gescrolled zonder 1 post tegen te komen dat over de ramadan gaat.

Trollen topic is het geworden en kennelijk vinden de mods het best.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')