Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:25 schreef sp3c het volgende:
Nee jij vergelijkt je gesprekspartners met kanker, das een trapje verder
quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef Scjvb het volgende:
Zou denken dat gescheld op de man, door wie dan ook, hier niet wordt gewaardeerd en vrij gauw weggejorist werd. Alvast dank.
Oorlog in Oekraïne #1151 - #84
[..]
Terechtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd door jullie (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan wordt dat gesanctioneerd.quote:
Verkapte banaanvraag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kan dit allemaal? Ik zou hier bans voor krijgen.
Nee het is sowieso niet getolereerd beide zijn wegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan tolereer je dat.
Dat dat mogelijk is hoort bij deze tijd. Ooit gaat die tijd wel over.
Kritiek op Israël is niet per definitie anti-semitisme. Verklaar je naderquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
Kan deze topic dicht? Ja, het is trending op X, maar is zo slecht samengesteld dat er geen hond komt kijken
NWS / Nieuw vrijgegeven Kennedy files
Maar dan een andere vraag.
Wil je het überhaupt op fok hebben?
Volgens dezelfde files was het een vermeende samenwerking tussen de CIA en Mossad. Elke vorm van kritiek of het nu terecht is of niet is bij voorbaat antisemitisch
Wat voor soort antisemitisme moet ik aan denken? Ik zal twee voorbeelden geven
[ x ]
[ x ]
Ongeacht of de huidige topic nu dicht gaat
Of er een nieuwe topic wordt geopend
Of het topic verboden word
Ik zal het besluit van de mods respecteren. Wil alleen weten waar nu de grens ligt
Er zijn geen objectieve criteria die je kan toetsen. Om te bepalen of iets antisemitisch is of niet. Wat er meestal gebeurt, is dat men de autoriteiten op dit gebied( ADL, CIDI, IHRA) raadpleegt. Om vervolgens de richtlijnen blind over te nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kritiek op Israël is niet per definitie anti-semitisme. Verklaar je nader
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zie staan in combi met de context van het item/ de discussie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er zijn geen objectieve criteria die je kan toetsen. Om te bepalen of iets antisemitisch is of niet. Wat er meestal gebeurt, is dat men de autoriteiten op dit gebied( ADL, CIDI, IHRA) raadpleegt. Om vervolgens de richtlijnen blind over te nemen.
Daarnaast is antisemitisme vloeibaar. Iets wat vandaag oke is om te zeggen, kan morgen als antisemitisch bestempeld worden. ' A hate that mutates' noemen ze dat geloof ik.
Aangezien Mossad en Israël vaak in het stuk voorkomen(the JFK files) . Dacht ik wellicht is het beter dat ik de mensen in blauw raadpleeg voordat ik zelf op eigen initiatief een topic hierover open
Ben wel benieuwd wat je zelf onder antisemitisme schaart
Laat ik 1 van de richtlijnen van de IHRA erbij halen. Daarin staat:quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zie staan in combi met de context van het item/ de discussie.
https://holocaustremembra(...)emitisme-van-de-ihraquote:Leugenachtige, ontmenselijkende, demoniserende of stereotiepe opmerkingen maken over Joden als zodanig of over de macht van de Joden als collectief geheel. Hierbij gaat het onder meer – maar niet uitsluitend – over de mythe van een wereldwijde Joodse samenzwering of de mythe dat Joden de media, de economie, regeringen of andere maatschappelijke instellingen controleren.
Nogmaals, ik kan dat pas beoordelen in samenhang context/ discussie. Gaat een reactie of OP de grens over, note ik het en flikker ik het weg.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat ik 1 van de richtlijnen van de IHRA erbij halen. Daarin staat:
[..]
https://holocaustremembra(...)emitisme-van-de-ihra
Zal me hier focussen om slechts een claim die hier gemaakt is. Namelijk invloed op de economie, waar de FED een belangrijke rol in speelt.
Hoe kwam de FED tot stand? The Jewish forward heeft er het e.e.a. over te vertellen
The Jewish Story Behind the U.S. Federal Reserve Bank
https://forward.com/culture/325447/the-man-behind-the-fed/
Is er hier sprake van antisemitisme ja of nee? De autoriteiten op dit gebied zeggen ja, de Israëlische media vertellen weer een andere verhaal
En nu? Wie heeft er hier gelijk?
Of moeten we teruggaan naar ww2 en kijken hoe Adolf er tegenaan keek. En mocht Adolf een negatieve mening hebben over bankiers, maakt dat de claim over de FED wel antisemitisch, ondanks dat er wel een kern van waarheid in zit?
Mocht er een vage link zijn naar de protocollen, wat doen we hiermee dan?
Reuze benieuwd naar je mening
Zou de Jewish Forward geen obscuur linkje willen noemen. Het enige wat ik vraag is om bepaalde grenzen te stellen, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan dat pas beoordelen in samenhang context/ discussie. Gaat een reactie of OP de grens over, note ik het en flikker ik het weg.
Hier vage vragen stellen en een obscuur linkje posten doet bij mij de indruk ontstaan dat je mij een uitspraak wil ontlokken maar daar trap ik dus niet in Ali.
Nogmaals ik kan op voorhand niets toezeggen, kan pas oordelen als er daadwerkelijk iets is gepost.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zou de Jewish Forward geen obscuur linkje willen noemen. Het enige wat ik vraag is om bepaalde grenzen te stellen, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.
Het maakt mij verder ook niet uit wat jullie besluiten. Ik wil graag duidelijkheid, thats it
Om terug te komen op mijn eerdere vraag. Alle referenties naar de Mossad en Israel wel of niet hier posten?
Als het ongewenst is,ook prima maar laat het dan ook duidelijk weten
Volgens mij was de TT die je voorstelt de oorspronkelijke en is die niet voor niets gewijzigd in wat het nu is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Tengano het volgende:
Goedemorgen mods![]()
Zouden jullie dit topic svp willen reeksen:
NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide"
Het lijkt erop dat dit onderwerp toch wel leeft en actueel is ondanks het feit dat het door iemand wordt geroepen die wat minder populair is onder de mensen alsook Fok!ers.
En zouden jullie de TT svp willen veranderen in:
Europa pleegt civilisational suicide
want in feite is dat waar het topic over gaat, en niet dat het toevallig door Vance wordt geroepen, wat nogal wat irritatie oproept blijkbaaren qua posts nogal afleidt van waar het topic over gaat.
Bij voorbaat hartelijk dank![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:22 schreef recursief het volgende:
[..]
Volgens mij was de TT die je voorstelt de oorspronkelijke en is die niet voor niets gewijzigd in wat het nu is.
Zowel "JD Vance: " als de aanhalingstekens rond de uitspraak zijn later door de moderatie toegevoegd. Dat weet ik 100% zeker.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik had hem namelijk een beetje herschreven vanaf de titel van die daily news Bron.
Ik zie maar 1 deel?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Tengano het volgende:
Goedemorgen mods![]()
Zouden jullie dit topic svp willen reeksen:
NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide" #1
Het lijkt erop dat dit onderwerp toch wel leeft en actueel is ondanks het feit dat het door iemand wordt geroepen die wat minder populair is onder de mensen alsook Fok!ers.
En zouden jullie de TT svp willen veranderen in:
Europa pleegt civilisational suicide
want in feite is dat waar het topic over gaat, en niet dat het toevallig door Vance wordt geroepen, wat nogal wat irritatie oproept blijkbaaren qua posts nogal afleidt van waar het topic over gaat.
Bij voorbaat hartelijk dank![]()
Ja klopt Jippie. Het topic zat bijna tegen de 300 dus vandaar mijn verzoek, maar momenteel stokt het dus.quote:
Beetje geveegd, jullie mogen weerquote:Op zondag 23 maart 2025 16:50 schreef egayalS het volgende:
Dit is zogenaamd het Ramadan topic. Maar de laatste twee paginas is het enkel off topic geneuzel. Gooi het topic dicht of houd het topic vrij van islamofoob getrol, zou ik zeggen.
NWS / De Ramadan begint vrijdagavond 28 februari #3
ik heb er niks van gemerkt. Ondertussen door tig posts gescrolled zonder 1 post tegen te komen dat over de ramadan gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |