ja dat is jouw interpretatie, ik steun enkel Israël in alles wat ze doen omdat ik er het volste vertrouwen heb in wat ze doen het juiste isquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:03 schreef sp3c het volgende:
ik heb het niet over talloze slachtoffers gehad
je vind het zalig dat de boel weer losgaat ... dan vraag ik
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:36 schreef sp3c het volgende:
Stel Hamas zegt ja nu is het klaar, let maar op 7 oktober is niks vergeleken met wat we gaan doen
En iemand roept 'zalig!'
Dan moet ik het dus ook laten staan?
ik vond de uitspraak zalig, dat het is beest getemd wordt vind ik een noodzaakquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:11 schreef sp3c het volgende:
dat mag, dat is prima, dat doen er wel meer
maar als je het hervatten van oorlog zalig noemt vraag ik
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:36 schreef sp3c het volgende:
Stel Hamas zegt ja nu is het klaar, let maar op 7 oktober is niks vergeleken met wat we gaan doen
En iemand roept 'zalig!'
Dan moet ik het dus ook laten staan?
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom moet over elke scheet van Trump of Vance een topic worden gemaakt?
Omdat het de president en vice president van het grootste en machtigste land ter wereld zijn.quote:
En omdat een windje van juffrouw Jetten wat minder commotie geeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--------quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:57 schreef TweedeKlum* het volgende:
[..]
Ja, toch hoop ik van ganser harte op een kwaadaardige tumor met forse uitzaaiingen.
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:25 schreef sp3c het volgende:
Nee jij vergelijkt je gesprekspartners met kanker, das een trapje verder
quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef Scjvb het volgende:
Zou denken dat gescheld op de man, door wie dan ook, hier niet wordt gewaardeerd en vrij gauw weggejorist werd. Alvast dank.
Oorlog in Oekraïne #1151 - #84
[..]
Terechtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd door jullie (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan wordt dat gesanctioneerd.quote:
Verkapte banaanvraag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kan dit allemaal? Ik zou hier bans voor krijgen.
Nee het is sowieso niet getolereerd beide zijn wegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan tolereer je dat.
Dat dat mogelijk is hoort bij deze tijd. Ooit gaat die tijd wel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |