abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2025 @ 14:59:33 #1
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216807089
https://www.telegraaf.nl/(...)anders-volgt-ontslag.

Nou als ze dat hier doen, dan zitten er hier ook heel wat mensen in de problemen die al jaren betaald thuis blijven ,
als ex Payroll ambtenaar weet ik daar alles van

Vroeger hadden we een prikklok
Er is wel eens geopperd om dat weer in te stellen , maar was heeeeel snel onderuit gehaald
presentielijsten , ha ha haha
Bedrijfsarts ??// ha ha ha ha
quote:
Musk aan alle ambtenaren VS:

beantwoord mail, anders volgt ontslag

BERLIJN - Elon Musk, adviseur van de Amerikaanse president Donald Trump, komt zaterdag met een opvallende opdracht aan alle overheidsmedewerkers.
Ze moeten verslag uitbrengen van hun werkweek.
Doen ze dat niet, dan verliezen ze hun baan.

„In overeenstemming met de instructies van president Trump zullen alle federale werknemers binnenkort een e-mail ontvangen met het verzoek verslag te doen van wat ze de week ervoor hebben gedaan.

Als ze niet reageren, wordt dat beschouwd als ontslag”, aldus Musk op X.

Musk, de rijkste persoon ter wereld, is door Trump aangesteld om leiding te geven aan het nieuw opgerichte adviesorgaan DOGE, dat een einde moet maken aan „verspilling, fraude en misbruik” bij overheidsuitgaven.
Niet mijn topic.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 23 februari 2025 @ 15:03:50 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216807147
Waarom moet er worden vermeld steeds dat die Musk de rijkste persoon op aarde is? Wat ís het voor man? Volgens mij een vreemde eend in de bijt.
  zondag 23 februari 2025 @ 15:11:11 #3
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216807222
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 15:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom moet er worden vermeld steeds dat die Musk de rijkste persoon op aarde is? Wat ís het voor man? Volgens mij een vreemde eend in de bijt.
Blijkbaar zijn er mensen die dan denken dat je dan kijk op alles hebt en alles ook nog eens naar eer en geweten uitvoert. Nooit is er eens een rijke man in de geschiedenis geweest die oneerlijk is, blijkbaar. Het grappige is dat de juichende groep juist Soros van dit soort praktijken beschuldigde, terwijl hij nooit aan de knoppen heeft mogen zitten, niet eens in de buurt.

Misschien is het meer dat als je politiek als een voetbalwedstrijd ziet, je bij alles voor je team gaat juichen en daarbij allerlei dingen verzinnen om net te doen alsof het allemaal geniaal is. Rijk alleen is dus niet genoeg, hij moet ook nog eens aan 'jouw' kant staan en in dit geval zich voordoen als een soort Robin Hood, terwijl ie juist de Sherif of Nothingham is, schrijffout intended.
pi_216807363
Wie zet het in hun urenverantwoording als ze zes minuten ondeclareerbaar bezig waren door bijvoorbeeld naar de wc te gaan?
pi_216807376
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 15:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
Wie zet het in hun urenverantwoording als ze zes minuten ondeclareerbaar bezig waren door bijvoorbeeld naar de wc te gaan?
Ik neem mijn laptop mee zodat ik ook daar declarabel ben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 23 februari 2025 @ 15:33:29 #6
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216807426
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 15:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
Als je bijvoorbeeld op een klantenservice werkt dan moet je een afwezigheid langer dan 5 minuten soms met je leven verdedigen. In die 5 minuten moet je poepen, plassen en je koffie kunnen halen, volgens de mensen. Dat vaak ook nog tegen een heel laag loon en je kunt je voorstellen dat op zulke plekken het verloop gigantisch is.
  zondag 23 februari 2025 @ 16:00:05 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216807823
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 15:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als je bijvoorbeeld op een klantenservice werkt dan moet je een afwezigheid langer dan 5 minuten soms met je leven verdedigen. In die 5 minuten moet je poepen, plassen en je koffie kunnen halen, volgens de mensen. Dat vaak ook nog tegen een heel laag loon en je kunt je voorstellen dat op zulke plekken het verloop gigantisch is.
De rechtse/oudlinkse droom.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216807978
Iemand van jullie al gemaild naar DOGE met de grootst mogelijke onzin dat je kunt bedenken :') ?
Cindy De Vuyst
  zondag 23 februari 2025 @ 16:14:45 #9
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216808033
wij hebben ook veel te veel regels hier

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 23 februari 2025 @ 16:16:58 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216808094
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:14 schreef michaelmoore het volgende:

Tijd dat de baas van Ahold daar eens even in gaat snijden met twee tieners...
  zondag 23 februari 2025 @ 16:20:55 #11
323876 michaelmoore
pi_216808186
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tijd dat de baas van Ahold daar eens even in gaat snijden met twee tieners...
we betalen ons scheel aan heffingen en zijn de hele dag druk met rare lijstjes van de overheid invullen omdat alle ambtenaren werk moeten hebben

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 23-02-2025 16:31:23 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 23 februari 2025 @ 16:21:49 #12
323876 michaelmoore
pi_216808207
quote:

[..]
Als je bijvoorbeeld op een klantenservice werkt dan moet je een afwezigheid langer dan 5 minuten soms met je leven verdedigen.

In die 5 minuten moet je poepen, plassen en je koffie kunnen halen, volgens de mensen.

Dat vaak ook nog tegen een heel laag loon en je kunt je voorstellen dat op zulke plekken het verloop gigantisch is.
dan ga je daar toch niet werken, ik was met 5 minuten weg , jas aan weg
pi_216808273
POLL
Cindy De Vuyst
pi_216808392
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
we betalen ons scheel aan heffingen en zijn de hele dag druk met rare lijstjes van de overheid invullen omdat alle ambtenaren werk moeten hebben
'We'? Jij bent toch pensionado die de helft van de tijd in het buitenland zit?
  zondag 23 februari 2025 @ 16:33:04 #15
323876 michaelmoore
pi_216808409
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
'We'? Jij bent toch pensionado die de helft van de tijd in het buitenland zit?
nu ben ik een twee maand hier om jou te pesten.

maar voor jou , ik werk ook nog 3 dagen per week ,, dus morgen weer werken
pi_216808414
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nu ben ik een twee maand hier om jou te pesten
Alleen ben ik dan weer niet 'hier'.
pi_216808418
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 15:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik neem mijn laptop mee zodat ik ook daar declarabel ben.
Als je geen gezeik met je baas wilt hebben, geef je gewoon op dat je de hele dag declarabel was. Verder zal het hem meestal ook een worst wezen, zolang de klanten niet gaan klagen.

Managers hebben meestal liever een heleboel gezellige werknemers die niet te hard werken, dan een paar hele goede. In de productie is dat anders.
  zondag 23 februari 2025 @ 16:34:01 #18
323876 michaelmoore
pi_216808421
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Alleen ben ik dan weer niet 'hier'.
ik heb daar ook glasvezel
  zondag 23 februari 2025 @ 16:36:45 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216808449
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
we betalen ons scheel aan heffingen en zijn de hele dag druk met rare lijstjes van de overheid invullen
Nou, ik heb het meerdere posts geprobeerd, maar ik heb het idee dat jij de comments niet eens leest. Ja lijkt je best te doen om vooral het punt van de comment totaal te negeren.

Niemand is tegen dingen meer efficiënt maken, het gaat erom hoe, door wie en waarom door diegene. En daarnaast kun je dan beter met een plan komen dan mensen wegtreiteren, snijden in vangnetten (ze allemaal stopzetten) en ga zo door.

Stel je bent iemand met een handicap, die door DEI gewoon kon gaan werken en zo bijdragen aan de maatschappij. Om ergens te kunnen werken moeten er op de werkplek enige veranderingen plaatsvinden, wat zijn steun had via de overheid. Nu kunnen die aanpassingen niet gedaan worden zonder de wil van de werkgever, en dus kan iemand met een handicap daar niet werken in de praktijk. Vervolgens is de medicatie ineens vele malen duurder geworden, maar ook is de financiële hulp stopgezet. Hoe gaat deze persoon weer werken of de huur betalen? Wat gaat er dan met zo'n persoon gebeuren? Daarnaast word je ook nog eens als een crimineel neergezet.

En dit is nog maar DEI, maar mensen met een goede diploma kunnen vast ergens werken zou je zeggen. Dat klopt, alleen als ze in massa's worden ontslagen en ze misschien al van loonstrook naar loonstrook leefden, ja, die komen linea recta in de problemen. Dat doet ook weer wat met een mens.

Nogmaals, niemand is tegen efficiency, maar nu moeten veel Amerikanen maar hopen dat Musk goede intenties heeft, ondanks dat hij al meerdere keren heeft bewezen onbetrouwbaar te zijn. Hij heeft daarnaast directe belangen bij alles wat hij aan het wegsnijden is. Ook heeft hij geen oog voor de mens zelf, wat hij laat zien met zijn tirannieke manier van bedrijfsvoering. Ook dat heeft zo zijn uitwerking op mensen, je maakt misbruik van mensen op die manier, die erg afhankelijk zijn van hun salaris. In plaats van ervoor te zorgen dat deze mensen rechten hebben, probeert hij die rechten juist af te nemen. Vakbonden slopen, overuren niet uitbetalen, geen vrije dagen, geen minimumloon, ga zo maar door.

Dat kan echt op geen enkele manier als 'goed' worden gezien, het is je rijnste bedrog.
  zondag 23 februari 2025 @ 16:39:11 #20
323876 michaelmoore
pi_216808487
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nou, ik heb het meerdere posts geprobeerd, maar ik heb het idee dat jij de comments niet eens leest. Ja lijkt je best te doen om vooral het punt van de comment totaal te negeren.

Niemand is tegen dingen meer efficiënt maken, het gaat erom hoe, door wie en waarom door diegene. En daarnaast kun je dan beter met een plan komen dan mensen wegtreiteren, snijden in vangnetten (ze allemaal stopzetten) en ga zo door.

Stel je bent iemand met een handicap, die door DEI gewoon kon gaan werken en zo bijdragen aan de maatschappij. Om ergens te kunnen werken moeten er op de werkplek enige veranderingen plaatsvinden, wat zijn steun had via de overheid. Nu kunnen die aanpassingen niet gedaan worden zonder de wil van de werkgever, en dus kan iemand met een handicap daar niet werken in de praktijk. Vervolgens is de medicatie ineens vele malen duurder geworden, maar ook is de financiële hulp stopgezet. Hoe gaat deze persoon weer werken of de huur betalen? Wat gaat er dan met zo'n persoon gebeuren? Daarnaast word je ook nog eens als een crimineel neergezet.

En dit is nog maar DEI, maar mensen met een goede diploma kunnen vast ergens werken zou je zeggen. Dat klopt, alleen als ze in massa's worden ontslagen en ze misschien al van loonstrook naar loonstrook leefden, ja, die komen linea recta in de problemen. Dat doet ook weer wat met een mens.

Nogmaals, niemand is tegen efficiency, maar nu moeten veel Amerikanen maar hopen dat Musk goede intenties heeft, ondanks dat hij al meerdere keren heeft bewezen onbetrouwbaar te zijn. Hij heeft daarnaast directe belangen bij alles wat hij aan het wegsnijden is.

Ook heeft hij geen oog voor de mens zelf, wat hij laat zien met zijn tirannieke manier van bedrijfsvoering. Ook dat heeft zo zijn uitwerking op mensen, je maakt misbruik van mensen op die manier, die erg afhankelijk zijn van hun salaris. In plaats van ervoor te zorgen dat deze mensen rechten hebben, probeert hij die rechten juist af te nemen. Vakbonden lopen, overuren niet uitbetalen, geen vrije dagen, geen minimumloon, ga zo maar door.

Dat kan echt op geen enkele manier als 'goed' worden gezien, het is je rijnste bedrog.
j a met zulke rhetoric onstaat dus een overschot aan ambtenaren

je kunt niet en de vis en het haakje sparen
  zondag 23 februari 2025 @ 16:40:33 #21
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216808508
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
j a met zulke rhetoric onstaat dus een overschot aan ambtenaren

je kunt niet en de vis en het haakje sparen
pi_216808539
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:33 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Als je geen gezeik met je baas wilt hebben, geef je gewoon op dat je de hele dag declarabel was. Verder zal het hem meestal ook een worst wezen, zolang de klanten niet gaan klagen.

Managers hebben meestal liever een heleboel gezellige werknemers die niet te hard werken, dan een paar hele goede. In de productie is dat anders.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_216808576
quote:

[..]
Musk wil vast weten hoe het zit met jouw stoelgang. Heb je al een mail gestuurd?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216808581
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:14 schreef michaelmoore het volgende:

Dat probleem los je niet op door een random percentage ambtenaren te ontslaan. Het enige wat je dan krijgt is teveel regels die selectief worden toegepast.
  zondag 23 februari 2025 @ 16:46:17 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216808582
quote:
11s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Musk wil vast weten hoe het zit met jouw stoelgang. Heb je al een mail gestuurd?
Ik zit al meer dan een half jaar met mijn stoel in de gang. Misschien willen ze mij weghebben.
  zondag 23 februari 2025 @ 16:48:06 #26
323876 michaelmoore
pi_216808606
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat probleem los je niet op door een random percentage ambtenaren te ontslaan. Het enige wat je dan krijgt is teveel regels die selectief worden toegepast.
met teveel regels en teveel ambtenaren dan draait een belastingdienst vast in zichzelf, ook door de politiek die veel teveel regeltjes verzint

niemand bij de belastingdienst weet nog hoe het zit en niemand weet nog waar iets staat
  zondag 23 februari 2025 @ 16:49:07 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216808616
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
met teveel regels en teveel ambtenaren dan draait een belastingdienst vast in zichzelf
Niets tussen 0 en 100.
pi_216808697
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 14:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Doe dat eens. We wachten nog.
Als jij jezelf wil laten kennen als enorme domme lul, be my guest.
pi_216808710
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij jezelf wil laten kennen als enorme domme lul, be my guest.
We blijven wachten.
pi_216808787
quote:

[..]

Nogmaals, niemand is tegen efficiency, maar nu moeten veel Amerikanen maar hopen dat Musk goede intenties heeft, ondanks dat hij al meerdere keren heeft bewezen onbetrouwbaar te zijn. Hij heeft daarnaast directe belangen bij alles wat hij aan het wegsnijden is. Ook heeft hij geen oog voor de mens zelf, wat hij laat zien met zijn tirannieke manier van bedrijfsvoering. Ook dat heeft zo zijn uitwerking op mensen, je maakt misbruik van mensen op die manier, die erg afhankelijk zijn van hun salaris. In plaats van ervoor te zorgen dat deze mensen rechten hebben, probeert hij die rechten juist af te nemen. Vakbonden slopen, overuren niet uitbetalen, geen vrije dagen, geen minimumloon, ga zo maar door.

Tja, dit uiteraard allemaal een kwestie van perspectief. Ik kan mij goed voorstellen dat dit door linksgeoriënteerde mensen als verschrikkelijk wordt beschouwd, maar veel rechtsgeoriënteerde Amerikanen zien dit weer totaal anders.

Je haalt hier bijvoorbeeld ook vakbonden en tevens een minimumloon aan, dat is simpelweg niet iets waar elke Amerikaan een voorstander van is. Sterker nog, zo is maar 9% van alle Amerikanen is lid van een vakbond (bron).

Ten slotte gaat het er ook enorm om wie zulke veranderingen implementeert, ook dit geef je al aan in je post, en we weten dat alles wat Trump doet per definitie tot geschreeuw en gejammer weet te leiden bij de linkerflank van het politieke spectrum.

De realiteit is een reorganisatie is heel normaal, snoeien in de Amerikaanse overheid is ook begrijpelijk gezien hoe deze zijn gegroeid de afgelopen decennia. Kortom, het is toch echt een verschil van visie, waar jij jouw visie als de enige juiste probeert te presteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216808857
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit uiteraard allemaal een kwestie van perspectief. Ik kan mij goed voorstellen dat dit door linksgeoriënteerde mensen als verschrikkelijk wordt beschouwd, maar veel rechtsgeoriënteerde Amerikanen zien dit weer totaal anders.

Je haalt hier bijvoorbeeld ook vakbonden en tevens een minimumloon aan, dat is simpelweg niet iets waar elke Amerikaan een voorstander van is. Sterker nog, zo is maar 8% van alle Amerikanen is lid van een vakbond (bron).

Ten slotte gaat het er ook enorm om wie zulke veranderingen implementeert, ook dit geef je al aan in je post, en we weten dat alles wat Trump doet per definitie tot geschreeuw en gejammer weet te leiden bij de linkerflank van het politieke spectrum.

De realiteit is een reorganisatie is heel normaal, snoeien in de Amerikaanse overheid is ook begrijpelijk gezien hoe deze zijn gegroeid de afgelopen decennia. Kortom, het is toch echt een verschil van visie, waar jij jouw visie als de enige juiste probeert te presteren.
Ik zie twee miljardairs die medewerkers als uitschot behandelen. Mensen die niet in de miljardairs klasse zitten en dat goedpraten vind ik aan de ene kant lachwekkend en aan de andere kant kijk ik er met minachting naar omdat ze dit soort gedrag mogelijk maken.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:07:24 #32
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_216808868
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dan ga je daar toch niet werken, ik was met 5 minuten weg , jas aan weg
Nog net declarabel dus, ouwe vos ^O^
pi_216808887
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik zie twee miljardairs die medewerkers als uitschot behandelen. Mensen die niet in de miljardairs klasse zitten en dat goedpraten vind ik aan de ene kant lachwekkend en aan de andere kant kijk ik er met minachting naar omdat ze dit soort gedrag mogelijk maken.
Er wordt medewerkers in een mail gevraagd wat hun takenpakket is, dat is niet mensen als uitschot behandelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin zondag 23 februari 2025 @ 17:09:05 #34
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216808898
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wordt medewerkers in een mail gevraagd wat hun takenpakket is, dat is niet mensen als uitschot behandelen.
Claimen dat ze ontslagen worden als ze niet reageren wel
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216808914
quote:

[..]

Je haalt hier bijvoorbeeld ook vakbonden en tevens een minimumloon aan, dat is simpelweg niet iets waar elke Amerikaan een voorstander van is. Sterker nog, zo is maar 8% van alle Amerikanen is lid van een vakbond (bron).

Weet je nog, dat musk al zijn managers opdracht had gegeven om (als ik het goed herinner) 20% van al hun werknemers te ontslaan. 1 daarvan weigerde, de manager die over de snelladers ging, dus heeft hij toen die hele afdeling gesloten. Dat is hij nu ook met alle ministeries aan het doen. De ministeries waar hij of Trump een hekel aan hebben worden opgeheven, de rest drastisch uitgedund. Het heeft dus niet zo veel nut om tegen te stribbelen.

Zoals @Vis1980 ook al aan heeft gegeven, zitten die ambtenaren daar met een reden. Vaak om de bevolking te helpen. Ook tegen nietsontziende bedrijven. Dus als je 2 biljoen wilt besparen, krijgt de bevolking veel minder bijstand en het bedrijfsleven veel minder tegenstand. Het recht van de sterkste rijkste.
  Forum Admin zondag 23 februari 2025 @ 17:11:24 #36
pi_216808930
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:10 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Weet je nog, dat musk al zijn managers opdracht had gegeven om (als ik het goed herinner) 20% van al hun werknemers te ontslaan. 1 daarvan weigerde, de manager die over de snelladers ging, dus heeft hij toen die hele afdeling gesloten. Dat is hij nu ook met alle ministeries aan het doen. De ministeries waar hij of Trump een hekel aan hebben worden opgeheven, de rest drastisch uitgedund. Het heeft dus niet zo veel nut om tegen te stribbelen.

Zoals @:Vis1980 ook al aan heeft gegeven, zitten die ambtenaren daar met een reden. Vaak om de bevolking te helpen. Ook tegen nietsontziende bedrijven. Dus als je 2 biljoen wilt besparen, krijgt de bevolking veel minder bijstand en het bedrijfsleven veel minder tegenstand. Het recht van de sterkste rijkste.
Zelfs als je een efficiëntie slag wil maken is dit niet de manier.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216808936
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Claimen dat ze ontslagen worden als ze niet reageren wel
Dat gaat een paar stappen te ver inderdaad, dat ben ik helemaal met je eens.

Maar dan is het dus meer de eventuele maatregel voor het niet reageren op de mail, dan de mail zelf, die het probleem is.
pi_216808961
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Maar dan is het dus meer de eventuele maatregel voor het niet reageren op de mail, dan de mail zelf, die het probleem is.
Ze moeten blijkbaar ook aangeven of ze thuis of op kantoor werken. Volgende stap: terug naar kantoor of oprotten. Dat scheelt ook weer een heleboel salarissen.
pi_216808969
quote:

De realiteit is een reorganisatie is heel normaal
Niemand zegt ook dat dat het niet is. De manier waarop is alleen wat raar, maar goed, dat krijg je als je een reorganisatie op keta doet.
pi_216808981
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:10 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

Zoals @:Vis1980 ook al aan heeft gegeven, zitten die ambtenaren daar met een reden. Vaak om de bevolking te helpen. Ook tegen nietsontziende bedrijven. Dus als je 2 biljoen wilt besparen, krijgt de bevolking veel minder bijstand en het bedrijfsleven veel minder tegenstand. Het recht van de sterkste rijkste.
Tja, dit is weer het links-rechts verschil in wereldbeeld.

Want niet iedereen is namelijk van mening dat alle ambtenaren nodig zijn en per definitie de bevolking helpen, een aanzienlijk aantal maakt zich ook schuldig aan activisme (ondermijnen daarmee de democratie) en ook staan overheden niet bekend om hun efficiëntie.
pi_216808992
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Reageer binnen twee dagen en anders ben je ontslagen. Lachen als je ziek bent, of een hele volle mailbox hebt of 30 andere redenen.

En zouden hun leidinggevenden niet moeten weten wat ze uitvoeren? Omgedraaide wereld dat een medewerker het bestaan van zijn functie moet gaan verdedigen. En als klapper: no way dat DOGE genoeg mensen heeft om miljoenen mails te analyseren dus dit gaat gewoon door Elon zijn AI machine heen. Ontslagen door fucking Grox.

Dus verklein lekker verder. Na het goedpraten van opgegraven lijken als afval rondstrooien is dit klein bier.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:15:08 #42
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216808993
Ik neem aan dat we dit binnenkort in Nederland ook gaan krijgen. Volgens het regeerakkoord moet er immers binnen deze regeerperiode nog 22% van het ambtenarenapparaat uit en daar zijn ze nog niet aan begonnen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_216808995
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Niemand zegt ook dat dat het niet is. De manier waarop is alleen wat raar, maar goed, dat krijg je als je een reorganisatie op keta doet.
En vind dat je zelf de enige bent die zinnig werk doet.
  Forum Admin zondag 23 februari 2025 @ 17:15:29 #44
pi_216809000
quote:

[..]

Dat is voor mij de crux, Musk voert zijn opdracht uit. Daar kun je over twisten en tobben, maar de manier waarop is echt niet zuiver.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:16:24 #45
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216809006
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat is voor mij de crux, Musk voert zijn opdracht uit.
Nah, het lijkt toch verdacht veel op een opdracht die hij aan zichzelf heeft gegeven.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Forum Admin zondag 23 februari 2025 @ 17:17:06 #46
pi_216809021
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
Ik neem aan dat we dit binnenkort in Nederland ook gaan krijgen. Volgens het regeerakkoord moet er immers binnen deze regeerperiode nog 22% van het ambtenarenapparaat uit en daar zijn ze nog niet aan begonnen.
De politie is de grootste werkgever, daar kunnen er best wel wat van weg.
pi_216809022
quote:
Na het regeerakkoord ook niks meer van vernomen. Ook niet welke regels ze gaan afschaffen om het mogelijk te maken. Volgens mij gaat het neerkomen op fantasie cijfers om op papier de begroting rond te hebben.
pi_216809026
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:13 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ze moeten blijkbaar ook aangeven of ze thuis of op kantoor werken. Volgende stap: terug naar kantoor of oprotten. Dat scheelt ook weer een heleboel salarissen.
En ook daar zie ik geen probleem in, waarom mag het niet duidelijk zijn of mensen thuiswerken of op kantoor? Daarnaast zal het wisselen wat organisaties prefereren en daar is simpelweg niet bij elke organisatie evenveel keuzevrijheid.

De nieuwe regering-Trump wil mensen op kantoor hebben, dan moet je je daar als ambtenaar in gaan schrikken of een andere baan zoeken.
quote:

[..]
Dat is voor mij de crux, Musk voert zijn opdracht uit. Daar kun je over twisten en tobben, maar de manier waarop is echt niet zuiver.
Prima, dat vind ik begrijpelijke kritiek. Maar de kritiek bij velen gaat toch wat verder dan dat.
  Forum Admin zondag 23 februari 2025 @ 17:17:53 #49
pi_216809033
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nah, het lijkt toch verdacht veel op een opdracht die hij aan zichzelf heeft gegeven.
Eens hoor, hij zal het zien als "zijn" opdracht ja.
pi_216809102
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit is weer het links-rechts verschil in wereldbeeld.

Want niet iedereen is namelijk van mening dat alle ambtenaren nodig zijn en per definitie de bevolking helpen, een aanzienlijk aantal maakt zich ook schuldig aan activisme (ondermijnen daarmee de democratie) en ook staan overheden niet bekend om hun efficiëntie.
De efficiëntie van de vrije markt gaat over het vermogen om geld van onder naar boven te pompen. Die ambtenaren zitten dan in de weg: ze maken dat moeilijker voor bedrijven, door ze aan allerlei regels te houden en verplaatsten een gedeelte van het geld weer terug naar de bevolking.

Wat ze meestal over het hoofd zien is, dat hoe minder geld de bevolking heeft, hoe minder ze aan het bedrijfsleven kunnen betalen. Als je alle salarissen halveert, halveer je ook alle winsten.
  Trouwste user 2022 zondag 23 februari 2025 @ 17:26:27 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_216809150
De grensrechter van ons eerste vroeg tijdens de ledenvergadering waarom de mosterd in de kantine 5 cent duurder was geworden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 februari 2025 @ 17:29:15 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216809185
quote:

[..]

Als hij claimt dat je ontslagen wordt als je niet op zijn mail reageert dan is het geen "eventuele maatregel", dan is het gewoon dreigen met ontslag.

Dat hij daarmee ver buiten zijn boekje gaat en een ontslag waarschijnlijk geen stand houdt voor de rechter doet daar niet aan af, hij dreigt gewoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 februari 2025 @ 17:30:35 #53
323876 michaelmoore
pi_216809208
quote:
sturen ze weer de dure en de goede weg
pi_216809216
De tweet:

twitter

De email:

quote:
Ze moeten verslag uitbrengen van hun werkweek.
quote:
„In overeenstemming met de instructies van president Trump zullen alle federale werknemers binnenkort een e-mail ontvangen met het verzoek verslag te doen van wat ze de week ervoor hebben gedaan.
Is het nou zo moeilijk voor de pers om dit correct te vertalen? Ze moeten niet "verslag uitbrengen van hun werkweerk" of "verslag doen van wat ze hebben gedaan". Ze moeten verslag doen van wat ze de week ervoor voor elkaar hebben gekregen (got done) / hebben bereikt (accomplished).

Vertellen wat je hebt gedaan is niet heel bijzonder (hoewel in veel gevallen overbodig extra werk) . Opsommen wat je bereikt hebt/voor elkaar hebt gekregen (minimaal 5 punten) is een stuk venijniger en cynischer en een opmaat naar meer ontslagen als het antwoord meneer Musk niet bevalt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:32:02 #55
323876 michaelmoore
pi_216809232
quote:

[..]
jijj hiij heeft het zelf verzonnen, omdat de vergunningverlening van de FAA voor space X zo stroef liep
  zondag 23 februari 2025 @ 17:32:20 #56
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216809236
quote:

[..]
Hij is niet eens bevoegd. En heeft zelf op allerlei manieren belangen in wat ie allemaal in handen heeft. Dat is geen verschil in rechts en links, dat is het verschil in democratie en dictatuur.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:32:39 #57
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216809240
quote:

[..]
Heeft gekocht zelfs.
pi_216809241
Volkomen normale reorganisatie, iedereen die hier vragen bij heeft is gewoon links.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:33:03 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216809246
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik lees juist overal dat de politie niets doet en dat er te weinig blauw op straat is.
  Forum Admin zondag 23 februari 2025 @ 17:33:54 #60
pi_216809259
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik lees juist overal dat de politie niets doet en dat er te weinig blauw op straat is.
Zitten allemaal op FOK!
  zondag 23 februari 2025 @ 17:34:10 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216809267
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En vervolgens nog harder huilen dat er geen boeven gepakt worden...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Forum Admin zondag 23 februari 2025 @ 17:34:43 #62
pi_216809273
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hij is niet eens bevoegd. En heeft zelf op allerlei manieren belangen in wat ie allemaal in handen heeft. Dat is geen verschil in rechts en links, dat is het verschil in democratie en dictatuur.
Ik weet het. Hij kan niet eens politiek ter verantwoording worden geroepen omdat hij geen deel uitmaakt van Trumps administratie.
pi_216809291
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:29 schreef Leandra het volgende:
Dat hij daarmee ver buiten zijn boekje gaat en een ontslag waarschijnlijk geen stand houdt voor de rechter doet daar niet aan af, hij dreigt gewoon.
Dan vervangt Trump toch gewoon die rechters.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:38:15 #64
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216809312
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik weet het. Hij kan niet eens politiek ter verantwoording worden geroepen omdat hij geen deel uitmaakt van Trumps administratie.
Daarom snap ik werkelijk niet waarom er net wordt gedaan alsof dit doodnormaal is. Dan snapt zo iemand totaal niet wat onze Westerse waarden zijn, die rechtsstaat en grondwet is niet voor niets opgezet. Met andere woorden: het klinkt alsof zo iemand het Westen haat.
pi_216809331
In 5 bulletpoints zodat het makkelijker door AI beoordeeld kan worden natuurlijk :')
pi_216809334
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:26 schreef tong80 het volgende:
De grensrechter van ons eerste vroeg tijdens de ledenvergadering waarom de mosterd in de kantine 5 cent duurder was geworden.

Wat kost bij jullie nu een patat met een kaassouffle?
.
pi_216809360
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Daarom snap ik werkelijk niet waarom er net wordt gedaan alsof dit doodnormaal is. Dan snapt zo iemand totaal niet wat onze Westerse waarden zijn, die rechtsstaat en grondwet is niet voor niets opgezet. Met andere woorden: het klinkt alsof zo iemand het Westen haat.
Wat Musk doet is niet tegen de wet, omdat nog niemand op het idee was gekomen dat iemand dat zomaar zou doen. Er is geen wet die het verbied.

Er zijn vast wel een heleboel wetten die er indirect iets over zeggen en die je er dan bij kunt slepen. Maar dan gaat het heel lang duren voor er wat gebeurt.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:42:23 #68
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216809375
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:39 schreef Raw85 het volgende:
In 5 bulletpoints zodat het makkelijker door AI beoordeeld kan worden natuurlijk :')
Het Witte Huis zegt dat hij geen functie heeft, dus sinds wanneer is Musk ineens hun baas?
  zondag 23 februari 2025 @ 17:45:41 #69
323876 michaelmoore
pi_216809425
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
politie die gaat zo snel ze kunnen op kantoor zitten dat verdient altijd beter
  zondag 23 februari 2025 @ 17:46:55 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216809446
quote:

[..]

En zelfs als je reageert gaat een AI bepalen of je antwoord goed genoeg is. Die gaat even over het lot van miljoenen werkenden bepalen. Je krijgt daar straks zoveel randomheid. Probeer eens met de fok AI @Nova te praten. Die antwoorden zijn echt niet altijd logisch. Straks krijg je supernuttige mensen die eruit moeten, en de daadwerkelijke neusvreters die mooi antwoord hebben opgeschreven en mogen blijven.
pi_216809455
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De tweet:

[ x ]

De email:

[ afbeelding ]
[..]
[..]
Is het nou zo moeilijk voor de pers om dit correct te vertalen? Ze moeten niet "verslag uitbrengen van hun werkweerk" of "verslag doen van wat ze hebben gedaan". Ze moeten verslag doen van wat ze de week ervoor voor elkaar hebben gekregen (got done) / hebben bereikt (accomplished).

Vertellen wat je hebt gedaan is niet heel bijzonder (hoewel in veel gevallen overbodig extra werk) . Opsommen wat je bereikt hebt/voor elkaar hebt gekregen (minimaal 5 punten) is een stuk venijniger en cynischer en een opmaat naar meer ontslagen als het antwoord meneer Musk niet bevalt.
Dus als je 's maandags niet werkt, zie je het pas als het te laat is.

Het is ook zo summier, dat heel veel mensen het niet zullen begrijpen.
pi_216809460
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:41 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Wat Musk doet is niet tegen de wet, omdat nog niemand op het idee was gekomen dat iemand dat zomaar zou doen. Er is geen wet die het verbied.

Er zijn vast wel een heleboel wetten die er indirect iets over zeggen en die je er dan bij kunt slepen. Maar dan gaat het heel lang duren voor er wat gebeurt.
Zo werkt privaatrecht (je mag ALLES tenzij bij wet verboden).

Bestuursrecht werkt net andersom: een overheidsorgaan mag in beginsel NIETS, tenzij het in wet of regelgeving is bepaald.
.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:49:21 #73
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216809473
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
politie die gaat zo snel ze kunnen op kantoor zitten dat verdient altijd beter
Ja, dat dekt de hele lading... En dan gaan ze zeker allemaal baantjes doen die eigenlijk helemaal geen zin hebben...
pi_216809489
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:48 schreef r_one het volgende:

[..]
Bestuursrecht werkt anders: een overheidsorgaan mag in beginsel NIETS, tenzij het bij wet is geregeld.
Interessant. Dat wist ik niet. Maar Musk werkt niet voor de overheid, hij is een soort consultancybureau, zoals een McKinsey, dat in opdracht van de president de overheid reorganiseert.
pi_216809492
Gelijk in Nederland ook invoeren dit.
pi_216809496
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:50 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Interessant. Dat wist ik niet. Maar Musk werkt niet voor de overheid, hij is een soort consultancybureau, zoals een McKinsey, dat in opdracht van de president de overheid reorganiseert.
Ambtenaren wel.
.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:51:48 #77
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216809499
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:48 schreef r_one het volgende:

[..]
Zo werkt privaatrecht.

Bestuursrecht werkt anders: een overheidsorgaan mag in beginsel NIETS, tenzij het in wet of regelgeving is bepaald.
Ik voorspel een enorme toename in criminaliteit, overleden mensen die het niet meer konden betalen en het aantal daklozen.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:52:30 #78
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216809507
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:50 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Precies, want als hij officieel is, dan moet hij vanwege belangenverstrengeling zijn bedrijven opgeven.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:53:04 #79
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216809516
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:51 schreef jakosi het volgende:
Hallo Jakosi,

De AI bot heeft bepaald dat je een niksnut bent. Je bent ontslagen kut!

Gr gr. Je baas
pi_216809636
quote:
Aldus een überproductieve Fok!ker met een productieve output waar je U tegen zegt. :Y

Hoe was het ook alweer? 80% van de werknemers vindt zich bij de beste 20% horen? :')
  Trouwste user 2022 zondag 23 februari 2025 @ 18:03:22 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_216809687
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef r_one het volgende:

[..]
Wat kost bij jullie nu een patat met een kaassouffle?
Te duur qua geld dat het kost. ;) Maar ik trek me er niks meer van aan. Geld laat ik rollen en elke week paling of kipdijen. ;)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216809716
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:01 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Aldus een überproductieve Fok!ker met een productieve output waar je U tegen zegt. :Y

Hoe was het ook alweer? 80% van de werknemers vindt zich bij de beste 20% horen? :')
"Ik ben veel beter in mijn bullshit job dan mijn collega's!"
pi_216809841
quote:
Wat invoeren, dat we naar Geert moeten mailen wat we de afgelopen week bereikt hebben?
  zondag 23 februari 2025 @ 18:14:51 #84
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216809884
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Wat invoeren, dat we naar Geert moeten mailen wat we de afgelopen week bereikt hebben?
Nee, dat gaat Musk dan ook met zijn AI doen.
  zondag 23 februari 2025 @ 18:32:47 #85
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216810136
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:04 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
"Ik ben veel beter in mijn bullshit job dan mijn collega's!"
Nou misschien moeten we ook een Afrikaan inhuren om te gaan snijden in banen. Ben benieuwd naar hun lovende reacties.
  zondag 23 februari 2025 @ 18:33:57 #86
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_216810151
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit is weer het links-rechts ver
Waarom moet het altijd een links/rechts discussie zijn. Dat doen je maatjes eagles chivas en epicbeardman ook altijd.

De rest nooit. Ik vraag me af waarom.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_216810189
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef Gunner het volgende:

[..]
Waarom moet het altijd een links/rechts discussie zijn. Dat doen je maatjes eagles chivas en epicbeardman ook altijd.

Dit gaat ook veel verder dan het eeuwige links/rechts hokjes denken.

Dit gaat over de totale afbraak van de rechtsstaat en het zich toe eigenen van de totale macht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 23 februari 2025 @ 18:38:04 #88
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216810203
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef Gunner het volgende:

[..]

Lekker polariseren, hokjesdenken en met poep gooien naar de 'tegenpartij'. Kortzichtig en primitief.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216810232
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nou misschien moeten we ook een Afrikaan inhuren om te gaan snijden in banen. Ben benieuwd naar hun lovende reacties.
In de vorige eeuw verlaagde de overheid de werkloosheid door infrastructuur aan te leggen. Daar hebben we tegenwoordig die bullshit baantjes voor. En dat is maar goed ook, want rechts vind de overheid altijd te groot en wil dat geld rechtstreeks aan het bedrijfsleven geven. Dus anders zouden ze allemaal op straat staan.

En infrastructuur aanleggen kan ook niet meer, want dat kost geld en daar moet je goedkope buitenlanders voor importeren.

Maar zo ver hebben Trump, Musk en hun kiezers er niet over nagedacht.
pi_216810385
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 15:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, er kan beter vermeld worden dat het een migrant is.
Bovendien is het zeer de vraag of ie nog wel de rijkste is, de aandelen kelderen gestaag namelijk.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  zondag 23 februari 2025 @ 18:55:40 #91
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216810471
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:49 schreef 215 het volgende:

[..]
Ja, er kan beter vermeld worden dat het een migrant is.
...
Omdat hij wit is, lijkt expat mij correcter.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 23 februari 2025 @ 18:57:16 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216810497
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:55 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Omdat hij wit is
, lijkt expat mij correcter.
Whut? :?
En een expat is slechts tijdelijk gestationeerd in een ander land.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216810847
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]
We blijven wachten.
Nee, alleen domme lullen die mijn post niet kunnen begrijpen.
pi_216811048
quote:
Nou, ik heb het meerdere posts geprobeerd, maar ik heb het idee dat jij de comments niet eens leest.
Doet gewoon zijn eigen ding. Eigen bubble. Er zijn hier ook running gags over wat de stokpaardjes zijn. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_216811090
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 19:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je begrijpt jezelf niet want je kunt geen onderbouwing geven in wat Musk na al het gedebunk nog werkelijk uitzonderlijk maakt, op het gegeven na dat het een briljante subsidieslurpende oplichter is.
pi_216811134
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 18:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Zou Geert Faber zo'n grote vernedering aan willen doen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216811137
Meneer Roark zit met een gigantische stijve pompzwengel in de broek dat men "eindelijk" de overheid eens gaat runnen als een bedrijf.

Men kan dan enkel denken in de zeer primitieve vorm van "output". Gij zult produceren.

Dat er allerhande zaken geregeld moeten worden is buiten de scoop.

Je kunt de overheid m.i. niet en gewoon nooit runnen als een bedrijf. Het is een enorme denkfout dit.
pi_216811147
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 19:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Een enorm zwaktebod Vemmer. :)
pi_216811176
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Reageer binnen twee dagen en anders ben je ontslagen. Lachen als je ziek bent, of een hele volle mailbox hebt of 30 andere redenen.

En zouden hun leidinggevenden niet moeten weten wat ze uitvoeren? Omgedraaide wereld dat een medewerker het bestaan van zijn functie moet gaan verdedigen. En als klapper: no way dat DOGE genoeg mensen heeft om miljoenen mails te analyseren dus dit gaat gewoon door Elon zijn AI machine heen. Ontslagen door fucking Grox.

Dus verklein lekker verder. Na het goedpraten van opgegraven lijken als afval rondstrooien is dit klein bier.
Wat wat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 23 februari 2025 @ 20:21:06 #100
323876 michaelmoore
pi_216811493
nou dat werknemers naar hun werk moeten gaan daar kan ik wel in mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')