Geld maakt hem niet uitquote:Op zondag 23 februari 2025 11:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
10k kwijt om een paar dozijn kaartjes met nietszeggende berichten
Ik ook, maar je zit hier voor jezelfquote:Op zondag 23 februari 2025 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het irritant van Jordy.![]()
Als Jordy het zelf niet gedaan had maar een ander uit zijn team had hij pissig geweest zegt Pootje..
Hoezo zure gezichten van Axel. Axel zit in een ander teamquote:Op zondag 23 februari 2025 11:02 schreef OmaJacky het volgende:
Geweldig actie van Jordy.![]()
Heerlijk die kop van Pootje![]()
Die zure gezichten van Keanu en Axel...
Oh echt.........quote:Op zondag 23 februari 2025 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Is er in zijn team dus geen geld meer voor Pootje om op te stappen.
Omdat Axel Jordy totaal niet mag.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo zure gezichten van Axel. Axel zit in een ander team
liegen is een eigenschap die je prima kan gebruiken in dit spelquote:Op zondag 23 februari 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
Jody is een eikel. Een leugenachtige eikel.
Dat gegraai allemaal hequote:
Nee, hij heeft altijd gezegd dat die kaarten heel belangrijk waren.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
ja hij heeft zelf nog niks bekeken en ze lezen al alles.. apart weer hoe het gaat maar het lijkt hem niks uit te maken.quote:
Volgens mij heeft hij sinds gister al gezegd dat hij met de kaartjes te verleiden is. Hij heeft het ook al tijden over die dingen. En het geld interesseert hem niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
Hoezo liegt ie? Hij had toch gezegd dat ie dit ging doen? En dit is gewoon voor hemzelfquote:Op zondag 23 februari 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
ik vind hem geen eikelquote:Op zondag 23 februari 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy is een eikel. Een leugenachtige eikel.
Hij gaat hier last van krijgen de rest van zijn BB![]()
Als het stof is neer gedaald gaat hij het krijgen van zijn medebewoners.![]()
Inderdaad, hij heeft altijd gezegd dat het hem om de ervaring gaat. Het geld is gewoon mooi meegenomen en is niet belangrijk voor hem.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij sinds gister al gezegd dat hij met de kaartjes te verleiden is. Hij heeft het ook al tijden over die dingen. En het geld interesseert hem niet.
Dus hij is heel veel, maar geen leugenaar.
quote:Op zondag 23 februari 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee![]()
zijn team kan geen 10 k meer winnen deze week
Helemaal waar.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij sinds gister al gezegd dat hij met de kaartjes te verleiden is. Hij heeft het ook al tijden over die dingen. En het geld interesseert hem niet.
Dus hij is heel veel, maar geen leugenaar.
blijkbaar wel. Hoop op wat verduidelijkingquote:Op zondag 23 februari 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee![]()
Wat hij toch al ging krijgen als hij naar huis moest.quote:
Hij zij hun nog wel hij niet meer tochquote:Op zondag 23 februari 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee![]()
ah hij gaat nu wat zeggenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
blijkbaar wel. Hoop op wat verduidelijking
Ik weet nog in het begin. Toen was hij constant aan het door zagen over delen en je medebewoners niet naaien.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft altijd gezegd dat het hem om de ervaring gaat. Het geld is gewoon mooi meegenomen en is niet belangrijk voor hem.
Het kost hem 10K, maar het is zn recht.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat hij toch al ging krijgen als hij naar huis moest.
Maar nee. Jordy wil het nu. NU
Hij naait toch alleen zichzelf qua geld?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet nog in het begin. Toen was hij constant aan het door zagen over delen en je medebewoners niet naaien.
raar hij heeft toch geen 10 k? lees op x ook dat het zijn team niet schaadt..quote:Op zondag 23 februari 2025 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
blijkbaar wel. Hoop op wat verduidelijking
Ja die kan hij niet meer winnen deze week de anderen welquote:Op zondag 23 februari 2025 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het kost hem 10K, maar het is zn recht.
Heeft hij toch niet gedaan? Hij is heeft alleen zichzelf genaaid maar dat moet ie zelf weten.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet nog in het begin. Toen was hij constant aan het door zagen over delen en je medebewoners niet naaien.
Hij wilde dat al graag op valentijs dag.....dus nu is nog aan de late kant maar het deed zich niet eerder voor.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat hij toch al ging krijgen als hij naar huis moest.
Maar nee. Jordy wil het nu. NU
Dank u.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
Axel buiten tegen Jane: kan hij ook weer even vooruit , is hij blij, even een boostie
Hij is uit het contract gestapt, dus de andere 2 blijven over.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
raar hij heeft toch geen 10 k? lees op x ook dat het zijn team niet schaadt..
ik weet het dus ook niet.
Dacht: contract getekend met de andere teams.. 10 k te winnen deze week als team, als ze de verleidingen kunnen weerstaan deze week.
Weet het dan ook niet meer
Deed ze ook al bij de Mattheus en Sharice (al kan Sharice niet lezen)quote:Op zondag 23 februari 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet Milena dat nu voorlezen, zijn toch de kaarten van Jordy
Ook niet leuk voor degene die het sturen
nee hij is niet zuur, tenminste niet wat ik net zag en hoorde. Gunde het hem oprecht.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dank u.![]()
Dat is iets anders dan wat ik hier voor las ( Axel zuur kijken bullshit)
Hij heeft het contract toch verbroken..quote:Op zondag 23 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij naait toch alleen zichzelf qua geld?
Precies.. hij kan die 10 k niet meer winnen voor zijn team..quote:Op zondag 23 februari 2025 11:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij is uit het contract gestapt, dus de andere 2 blijven over.
Bij dit team is het easy money voor BB
Die ligt straks heel de dag in bed met zijn beertje.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo blij als een kleutertje met zijn beertje
Ja, voor zichzelf. Rest vh team kan nog gewoon geld pakken.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft het contract toch verbroken..
Ja inderdaad toen ook al.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Deed ze ook al bij de Mattheus en Sharice (al kan Sharice niet lezen)
Zijn eigen contract de andere 2 hebben nog wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft het contract toch verbroken..
Toen hij hoorde dat het alleen impact had voor Jordy was hij ok. Daarvoor wat hij zuur voor Pootje en was Jordy weer asoquote:Op zondag 23 februari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee hij is niet zuur, tenminste niet wat ik net zag en hoorde. Gunde het hem oprecht.
Ja en dan? Jordy doet niet meer mee voor de spellen?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij is uit het contract gestapt, dus de andere 2 blijven over.
Bij dit team is het easy money voor BB
Al het geld wat ze hebben gaat uiteindelijk naar de winnaar.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:10 schreef happyme28 het volgende:
H
[..]
Heeft hij toch niet gedaan? Hij is heeft alleen zichzelf genaaid maar dat moet ie zelf weten.
Grote kleine kinderen daarquote:Op zondag 23 februari 2025 11:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo blij als een kleutertje met zijn beertje
Inb4, pootje mag met 5k naar huis en mag niet uit het contract stappen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies.. hij kan die 10 k niet meer winnen voor zijn team..
Ik zie hem zelf op beeld de kaarten doorgeven aan Milena omdat ze het zo leuk vind, ik heb het idee dat hij het juist leuk vind, maar kan er naast zitten hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet Milena dat nu voorlezen, zijn toch de kaarten van Jordy
Ook niet leuk voor degene die het sturen
Nou, ehh, details weten we niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dan? Jordy doet niet meer mee voor de spellen?
Waarom is hij leider van het team dan.
Wat is de functie van een team?
Vage shit weer.
Dan kan iedereen alles wel gewoon kopen van die 10 k.
Iedereen blij
Mooi dat hij dit doet, en inderdaad ik denk dat verleden jaar hij het ontzettend tegen vond vallen dat fan kaarten stuurde en voor opgeroepen werden en totaal niet meer in beeld kwamen met de kaarten.....Al dat geld om die kaarten te versturen was duidelijk voor niks......quote:Op zondag 23 februari 2025 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, voor zichzelf. Rest vh team kan nog gewoon geld pakken.
Ik denk 10000 voor het winnende team en na ontbinding van de teams delen, maar dan niet met Jordy.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
Dus wat ik hier lees is er 90.000 euro in het teamspel. 10 k per persoon
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan nog steeds voor een vrijstelling spelen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dan? Jordy doet niet meer mee voor de spellen?
Waarom is hij leider van het team dan.
Wat is de functie van een team?
Vage shit weer.
Dan kan iedereen alles wel gewoon kopen van die 10 k.
Iedereen blij
zo heb ik het niet begrepen, ik begreep 10K per teamquote:Op zondag 23 februari 2025 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 11:15 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet Jordy ook zelf hequote:Op zondag 23 februari 2025 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zelf nog geen kaart gepakt. De rest leest alles eerst
BB bepaalt gewoon hoeveel er uiteindelijk in de pot komt. Zal wel rond de 50K zijn. Je weer nooit hoeveel er uiteindelijk ingezeten zou hebben. Er is al voor meer dan 10K gamechangers gekocht. Hoor je niemand overquote:Op zondag 23 februari 2025 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al het geld wat ze hebben gaat uiteindelijk naar de winnaar.
Dus....
Elsa zou woest zijn 😁quote:Op zondag 23 februari 2025 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zelf nog geen kaart gepakt. De rest leest alles eerst
Ja ik ook. Maar dan hebben Pootje en Keanu dus niks. Niks meer te kiezen of te winnen want Jordy heeft alles gebruikt.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo heb ik het niet begrepen, ik begreep 10K per team
Maar heeft die 10 k toch gebruikt.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]10k per team maar jordy is uit het contract gestapt en maakt dus geen deel meer uit van het contract
Volgens mij zei hij...dit niet zoquote:Op zondag 23 februari 2025 11:13 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy heeft het vanaf het begin al over valentijn en de kaarten.
Hij was super pissed omdat hij ze niet had.
Voor zo'n persoon als Jordy snap ik het helemaal dat hij geen moer om geeft dat hij geen kans kan maken op de pot van deze week. Dat geld interesseert hem niks. Het gaat hem puur om de BB ervaring.
Axel zit er voor het geld, zei hij net tegen Jane.
Jordy heeft het contract verbroken. Zijn teamleden kunnen nu ieder 5k winnen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar dan hebben Pootje en Keanu dus niks. Niks meer te kiezen of te winnen want Jordy heeft alles gebruikt.
Nee, hij heeft geen 10K betaald. Het heeft hem alleen de kans op 10K gekost.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar heeft die 10 k toch gebruikt.
Dan is er geen 10 k meer over voor de andere twee
Zal terug kijken want ik heb het ook gehoord dat hij dat zei......quote:Op zondag 23 februari 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel wordt expres verkeerd gequote de hele tijd.
En waar kwam dan die 10 k vandaan die Jordy heeft nmoeten betalen/opgeven voor die doos met kaarten. Die heeft hij toch niet gratis gekregen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:19 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft het contract verbroken. Zijn teamleden kunnen nu ieder 5k winnen.
Hij heeft de kans op een derde deel van 10k opgegeven voor de kaarten.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar heeft die 10 k toch gebruikt.
Dan is er geen 10 k meer over voor de andere twee
Nee hij heeft geen relatie....mss het enige waar hij door verleid zou kunnen worden is mss geld bedrag.quote:
Okee aan dit antwoord heb ik wat...quote:Op zondag 23 februari 2025 11:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen 10K betaald. Het heeft hem alleen de kans op 10K gekost.
Okeequote:Op zondag 23 februari 2025 11:21 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft de kans op een derde deel van 10k opgegeven voor de kaarten.
Hij heeft niets moeten betalen hij heeft zijn kans op moeten opgeven.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En waar kwam dan die 10 k vandaan die Jordy heeft nmoeten betalen/opgeven voor die doos met kaarten. Die heeft hij toch niet gratis gekregen.
Het is 10k voor het team dus een derde deel.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:23 schreef rinardo het volgende:
De exacte uitleg van Jordy was
Jordy geeft uitleg:
Kreeg de vraag, wil je het contract verbreken voor 10k? Antwoord was neen.
Maar toen bleek dat het enkel over Jordy's contract/geld ging. De andere teamleden hebben wél nog kans op hun 10k
Toen nam hij de verleiding en kocht voor 10K zijn Valentijns post
Heel mooi gebaar naar zijn fans en niet andere tekort doet.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:23 schreef rinardo het volgende:
De exacte uitleg van Jordy was
Jordy geeft uitleg:
Kreeg de vraag, wil je het contract verbreken voor 10k? Antwoord was neen.
Maar toen bleek dat het enkel over Jordy's contract/geld ging. De andere teamleden hebben wél nog kans op hun 10k
Toen nam hij de verleiding en kocht voor 10K zijn Valentijns post
Niet betaald zelf geen kans meer erop.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En waar kwam dan die 10 k vandaan die Jordy heeft nmoeten betalen/opgeven voor die doos met kaarten. Die heeft hij toch niet gratis gekregen.
Snap ik, fuck die kaartjes (en Jordy). Slob voor de winquote:Op zondag 23 februari 2025 11:27 schreef Flow3r het volgende:
Jordy heeft geen fk te maken met Pootje en Keanu, je speelt daar voor jezelf![]()
Keanu vindt sowieso eten belangrijker dan kijken bij de kaartjes
ik begrijp het anders, maar ieder zn eigen betekenisquote:Op zondag 23 februari 2025 11:24 schreef marky het volgende:
[..]
Het is 10k voor het team dus een derde deel.
Nope, denk het niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:24 schreef marky het volgende:
[..]
Het is 10k voor het team dus een derde deel.
Tuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2025 11:28 schreef spapaars het volgende:
Daar zit je dan héél blij te zijn met je teddyberen.
Jordy zit 24/7 in een rol.
Keanu zat al te zeuren dat hij door Jordy misschien geen kans meer maakte op geld of dat hij door Jordy misschien op de nominatiebank terecht zou komenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ik, fuck die kaartjes (en Jordy). Slob voor de win
Nee, denk dat hij een van de weinigen is die geen rol speelt.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:28 schreef spapaars het volgende:
klopt Jordy speelt het spel, dat zegt hij ook elke keer. Eigenlijk is dat ook de bedoeling van dit spel, het spel spelen, maar ieder speelt het op zijn eigen manier. sommigen blijven zichzelf, dat kan ook, maar dan speel je niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:28 schreef spapaars het volgende:
Dom gelul van keanu niet door jordy op de bank maar door zichzelfquote:Op zondag 23 februari 2025 11:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Keanu zat al te zeuren dat hij door Jordy misschien geen kans meer maakte op geld of dat hij door Jordy misschien op de nominatiebank terecht zou komen
Jammer dan, speel maar voor jezelf![]()
[ afbeelding ]
Axel heeft een spreekverbod over wat hij te horen kreeg in de PR.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:30 schreef zodeju het volgende:
toen Keanu vroeg ben benieuwd hoeveel kaarten jij hebt tegen Axel.
Tsjaaa.....mij pakken ze niet..
Met andere woorden wat kan mij die kaarten schelen. (denk ik dan he)
Nee hij zei : "benieuwd wat er voor jou lag"quote:Op zondag 23 februari 2025 11:30 schreef zodeju het volgende:
toen Keanu vroeg ben benieuwd hoeveel kaarten jij hebt tegen Axel.
Tsjaaa.....mij pakken ze niet..
Met andere woorden wat kan mij die kaarten schelen. (denk ik dan he)
Dat schrijf ik het team heeft 10k. Jordy had hooguit een derde deel gehad bij gelijke verdeling.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nope, denk het niet.
Keanu en Pootje hebben een contract getekend voor 10k.
Dus het contract voor 10k is nu tussen BB en Keanu/ Pootje.
Axel zit er voor het geld daar doet hij alles voor zelfs met Sharice in bed kruipenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee hij zei : "benieuwd wat er voor jou lag"
Axel : "Mij pakken ze niet.. daarom was ik ook zo snel weer terug"
Gister is Axel dus na het telefoontje naar de panicroom geweest blijkbaar maar niet in gegaan op aanbod.
zo begreep ik het eruit
Hij mag het er niet over hebben , dat is wat anders over wat hij te horen kreeg.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel heeft een spreekverbod over wat hij te horen kreeg in de PR.
Het is ook de onduidelijkheid die BB zelf heeft gecreeerd geloof ikquote:Op zondag 23 februari 2025 11:33 schreef rinardo het volgende:
Ze kennen zelf de spelregels ook niet echt, want Axel en Keanu net in discussie, Keanu denkt dat omdat Jordy nu zn contract heeft verbroken, er nog 10K is voor de 2 overgebleven in dat team dus 5K pp
hij mocht al niet ergens over praten toen hij de telefoon had opgenomen volgens mijquote:Op zondag 23 februari 2025 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij mag het er niet over hebben , dat is wat anders over wat hij te horen kreeg.
Als hij dat aanbod wel had genomen dan is het wat anders.....
Denk dat niemand die het aanbod niet aannemen er over mag praten.
Het zal ook echt wel zo zijn....maar Axel heeft te vlug gehandeld zonder wat te vragen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy legt het nog eens uit
Hij denkt dat hij niks meer kan krijgen van de 10 k, andere 2 in zijn team wel
Ze weten zelf niet eens hoe het zit.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Klopt volgens mij ook maar iedereen heeft het hier over vanacht.....quote:Op zondag 23 februari 2025 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
hij mocht al niet ergens over praten toen hij de telefoon had opgenomen volgens mij
hoe kun je dat weten?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zal ook echt wel zo zijn....maar Axel heeft te vlug gehandeld zonder wat te vragen.
Dat is ook gewoon de enige logische conclusie die je kunt trekken, als BB letterlijk zei dat Pootje en Keanu nog wel kans blijven maken op de 10kquote:Op zondag 23 februari 2025 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze weten zelf niet eens hoe het zit.
Hij denkt dat het zo is.
Dus zoals hij het nu denkt heeft hij Keanu en Pootje bevoordeeld want die kunnen nu nog 5000 te man winnen.
Okee
Ik snap er niks meer van, Axel en Keanu blijkbaar ook niet. We zien het wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Dat heeft Jordy zelf meermaals gezegdquote:Op zondag 23 februari 2025 11:37 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik weet nog dat hier werd geschreven dat Jordy zijn verleiding alleen zou nemen als ze de Valentijnskaarten op tafel zouden leggen. Nou, chapeau aan diegene hier die Jordy blijkbaar erg goed kent! 👍🏻
Ik quote Axel zeker niet express.!!quote:Op zondag 23 februari 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel wordt expres verkeerd gequote de hele tijd.
Klopt Axel wilt enkel geld, eigen woorden.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik quote Axel zeker niet express.!!
Hij heeft echt net tegen Jane tijdens de wandeling buiten over geld had . Jordy boeit het geld niet en voor Axel is geld wel belangrijk. Hij wil iets van een cafe openen.
Dat is wat ik bedoelde.
Eens, je kan ook zien hoe blij hij er mee is, en de emotie die hij toonde toen hij de kaarten niet kreeg , de dag voor Valentijn, was ook echtquote:Op zondag 23 februari 2025 11:38 schreef Roxiebb het volgende:
Jordy is oprecht blij met alle kaartjes, ik snap niet dat iemand daar aan kan twijfelen.
Neen, rare actie van hem.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:39 schreef Flow3r het volgende:
Keanu is nog steeds niet komen kijken bij Jordy ?
Zo is het hem door BB uitgelegd anders had hij het niet gekocht.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze weten zelf niet eens hoe het zit.
Hij denkt dat het zo is.
Dus zoals hij het nu denkt heeft hij Keanu en Pootje bevoordeeld want die kunnen nu nog 5000 te man winnen.
Okee
Opzich is dat ook de opzet van het spel, ga voor het geld, ga voor de winstquote:Op zondag 23 februari 2025 11:40 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Klopt Axel wilt enkel geld, eigen woorden.
ja, inderdaad. Dit kun je toch niet faken ? Mooi om te zien zo blij dat hij is.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:38 schreef Roxiebb het volgende:
Jordy is oprecht blij met alle kaartjes, ik snap niet dat iemand daar aan kan twijfelen.
Omdat hij wat ik hier lees gezegd heeft....mij pakken ze niet.......daarom was ik weer zo vlug terug.quote:
Hij is wel gaan kijken, maar iedereen ligt op een hoop daar kaartjes te lezen en hij stond ook achter een pan in de keuken, dus is even op en neer gelopen. Hij gaat op een ander moment vast wel even kaartjes kijken als het wat rustiger is.quote:
Ook de kennis dat ze hun teammaten ermee het geld niet ontnemen... dat is een belangrijke factor, hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:40 schreef Juultje1981 het volgende:
Jordy is toch wel de ideale speler voor BB. Hij heeft er hiermee wel voor gezorgd dat meer verleid kunnen worden. Stel je voor dat niemand in de verleiding zou komen maar doordat Jordy de eerste is zal er meerdere volgen
Ja en nee, je zou bij mij niet moeten aankomen met het excuus ja maar Jordy heeft het ook gedaan en ik mocht mijn contract niet verbrekenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:40 schreef Juultje1981 het volgende:
Jordy is toch wel de ideale speler voor BB. Hij heeft er hiermee wel voor gezorgd dat meer verleid kunnen worden. Stel je voor dat niemand in de verleiding zou komen maar doordat Jordy de eerste is zal er meerdere volgen
Jawel nadat hij uitgelegd kreeg geen geld verloren te zijn. Hij gaf zelfs aan bij de zelfde verleiding ook uit het contract te stappen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:39 schreef Flow3r het volgende:
verliezend team aan het eind vd week komt misschien op de bankquote:Op zondag 23 februari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Maar er zal op de een of andere manier toch wel nadeel zijn voor Keanu en Pootje.
Anders slaat dat team toch nergens op.
Dat denk ik ook wel ja, hij heeft de verleiding geopend! een 1e in zoiets is altijd moeilijk, als er al 3 geweest zijn die de verleiding konden weerstaan, dan volgt de 4e vaak ook om hem te weerstaan. de toon is gezet.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:40 schreef Juultje1981 het volgende:
Jordy, Keanu en Pootje op de bank?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
verliezend team aan het eind vd week komt misschien op de bank
quote:Op zondag 23 februari 2025 11:39 schreef Flow3r het volgende:
Nee, heeft net voordeel!quote:Op zondag 23 februari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Maar er zal op de een of andere manier toch wel nadeel zijn voor Keanu en Pootje.
Anders slaat dat team toch nergens op.
blijkbaar welquote:Op zondag 23 februari 2025 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Neem aan dat Jordy niet meer kan strijden voor 'z'n team'?
Niemand verwijt hem dit toch.....dit is zijn goed recht...de een zit daar voor de ervaring de ander voor het geld.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Opzich is dat ook de opzet van het spel, ga voor het geld, ga voor de winst
Pootje en keanu reageerde eerst zuur. Mattie komt jordy knuffel gevenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand verwijt hem dit toch.....dit is zijn goed recht...de een zit daar voor de ervaring de ander voor het geld.
Dacht dat we eindelijk van die krengen af waren.quote:
Mattie waait met alle winden mee, amper nog voor serieus te nemen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie zegt je bent gewoon een topper
Die dachten in eerste instantie gewoon dat ie hun met die kaartjes genaaid had, zou ook zuur zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje en keanu reageerde eerst zuur. Mattie komt jordy knuffel geven
Jawel. Het gaat nu niet meer om verleiding.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Neem aan dat Jordy niet meer kan strijden voor 'z'n team'?
Mattie (de puppet van Jordy) is het *** Niet Nodig dit******in het huis. Zagen en zeuren over de afgeschoren haartjes in de douche maar tegelijkertijd in de boudoir zijn baard en snor bijkippen met schaar en scheerapparaat en daarna alles van de make-up tafel wegvegen op het tapijt. Met Keanu is hij ook de meest ***** betreffende keukenactiviteiten. Niet opruimen alles smerig achterlaten voor de anderen en alles aan hun broek afvegen. Bah!quote:Op zondag 23 februari 2025 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie zegt je bent gewoon een topper
op zich is dat een goed spelelement om met alle winden mee te waaien , in het huis In ieder geval, maar de kijkers zullen dat zien, en daar moet je ook aan denken als je met deze instelling het huis in gaatquote:Op zondag 23 februari 2025 11:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mattie waait met alle winden mee, amper nog voor serieus te nemen.
BB heeft op dag 1 gezegd ieder speelt individueel, denk daar aan, je speelt voor jezelfquote:Op zondag 23 februari 2025 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die dachten in eerste instantie gewoon dat ie hun met die kaartjes genaaid had, zou ook zuur zijn.
Ben ik nu ook, ben dat gedram met die kaartjes onderhand wel beu. Vind het jammer dat het team niet genaaid is en dat ie nog steeds aan die spellen kan mee doen, ingaan op verleidingen had wat dat betreft wel strakker/strenger gemogen, slappe hap zo.
Het is zijn tactiek.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
op zich is dat een goed spelelement om met alle winden mee te waaien , in het huis In ieder geval, maar de kijkers zullen dat zien, en daar moet je ook aan denken als je met deze instelling het huis in gaat
Ja hij zei ook nog. Nou ik ga het ook pakken ik wil ook die kaarten, want hij heeft ze nu ook. En daarna toen die hoorde dat Jordy uit het contract was gestapt toen zei die nou als Pootje dit nu ook doet heb ik die 10 K helemaal voor mijzelf en was hij die kaarten al weer vergeten. Keanu wil altijd meer meer meer. Ook als ze iets extra krijgen van BB is hij altijd de eerste die zegt dat BB beter nog dit en dat extra had kunnen geven of iets anders dan ze hebben gekregen, Hij is nooit tevredenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Keanu zat al te zeuren dat hij door Jordy misschien geen kans meer maakte op geld of dat hij door Jordy misschien op de nominatiebank terecht zou komen
Jammer dan, speel maar voor jezelf![]()
[ afbeelding ]
Mijne ook nietquote:Op zondag 23 februari 2025 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is zijn tactiek.
Maar niet mijn ding.
als je bij een barbier komt, nemen ze ook niet voor elke klant een hele nieuwe neustrimmerquote:Op zondag 23 februari 2025 11:55 schreef zodeju het volgende:
Gadverdamme, Pootje wil de neustrimmer gebruiken van Axel.....
Alsof BB daar zo consequent in isquote:Op zondag 23 februari 2025 11:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
BB heeft op dag 1 gezegd ieder speelt individueel, denk daar aan, je speelt voor jezelf
Ik kom nooit bij een barbier en heb geen idee hoe dat werkt en gaat.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:56 schreef Verida het volgende:
[..]
als je bij een barbier komt, nemen ze ook niet voor elke klant een hele nieuwe neustrimmer![]()
Hij zal wel schoongeveegd zijn neem ik aan.
Terwijl het geld voor de winnaar isquote:Op zondag 23 februari 2025 11:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ja hij zei ook nog. Nou ik ga het ook pakken ik wil ook die kaarten, want hij heeft ze nu ook. En daarna toen die hoorde dat Jordy uit het contract was gestapt toen zei die nou als Pootje dit nu ook doet heb ik die 10 K helemaal voor mijzelf en was hij die kaarten al weer vergeten. Keanu wil altijd meer meer meer. Ook als ze iets extra krijgen van BB is hij altijd de eerste die zegt dat BB beter nog dit en dat extra had kunnen geven of iets anders dan ze hebben gekregen, Hij is nooit tevreden
quote:Op zondag 23 februari 2025 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
keanu mag voor 10k anti depressiva kopen
hoe weet jij dat ze verstandelijk beperkt zijn?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:07 schreef ledn81 het volgende:
kaartjes van verstandelijk beperkten en bekenden voor Jordy
omdat hij dat letterlijk voorlas. "ik ben verstandelijk beperkt en mag soms kijken en de begeleiding kijkt soms ook mee"quote:Op zondag 23 februari 2025 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ze verstandelijk beperkt zijn?
Dat stond in de tekst ''hey Jordy ik ben verstandelijk beperkt, en ik kijk vaak, soms kijkt de leiding ook even mee''quote:Op zondag 23 februari 2025 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ze verstandelijk beperkt zijn?
zij weet hoe dat werkt, gezelligheid maken met de kaartjesquote:Op zondag 23 februari 2025 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Leuk dat Jolien voor hem alles kaartjes ophangt
oh, oke, maar dat is 1 verstandelijk beperkte, niet verstandelijk beperktenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
omdat hij dat letterlijk voorlas. "ik ben verstandelijk beperkt en mag soms kijken en de begeleiding kijkt soms ook mee"
bizar he!quote:Op zondag 23 februari 2025 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij knapt er wel van op
hij ziet er 10 jaar jonger uit dan gisteren
Die hebben bij de planning en uitvoering hartelijk gelachen.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hij heeft zijn verleiding wel makkelijk gemaakt voor de FEBO
Die kan ook wel een opsteker gebruikenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Terug
Keanu zou zich nu toch ook wel laten verleiden door de kaartjes
Of een aanstekerquote:Op zondag 23 februari 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kan ook wel een opsteker gebruiken
Of ze hebben het hem gegund.....en al die kaartopstuurders.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hij heeft zijn verleiding wel makkelijk gemaakt voor de FEBO
Als hij kaartjes krijgt zal het ook niet genoeg zijn. Hij speelt het spel niet. Doet amper mee aan de spellen, ws door zijn onzekerheid. Buigt elk gesprek naar zichzelf, ik, ik, ik x 100. Zegt elke week te gaan knallen en dat hij zichzelf niet heeft kunnen laten zien. Eet de hele toko leeg.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kan ook wel een opsteker gebruiken
Nou dat denk ik niet....misschien een paar dubbel maar hij is er nog lang niet....quote:Op zondag 23 februari 2025 12:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij heeft alles al een keer of tien opnieuw gelezen
Bij wijze van spreken, hij geniet ervanquote:Op zondag 23 februari 2025 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet....misschien een paar dubbel maar hij is er nog lang niet....
Precies, hij blij en hij haalt natuurlijk ook veel info uit de kaartjes, en hij wil graag fansquote:Op zondag 23 februari 2025 12:40 schreef zodeju het volgende:
Het is niet mijn favo maar wat gun ik hem dit.....hier voor zit hij erin als je die wand bekijkt met kaartjes.![]()
Beter als die herhalingen van de postcast.....daar zet ik dan het geluid van uit maar vergeet weer af en toe te kijken.....en dan kunnen ze zo weer een half uur verder zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:43 schreef chufi het volgende:
Rest van de dag 2 streams op kaartjes lezende Jordy ?
Echt?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze vind het oprecht leuk ook voor hem ze vind het zelf ook leuk hahaquote:Op zondag 23 februari 2025 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Leuk dat Jolien voor hem alles kaartjes ophangt
Ik ook voor geen millimeter en dat is voor meerderen daar. Milena noemde het zelf meerdere keren een peutertuin.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:51 schreef KangaP het volgende:
Hoe oud is diene gast Jordy 27 , jawadde dit snap ik niet
Wtf heeft Milena op haar gezicht gesmeerd !quote:Op zondag 23 februari 2025 09:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor als je kijkt naar het verschil met sharice
[ link | afbeelding ]
Hij vindt er niks aan, als er briefjes geld hingen was het een ander verhaal.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:45 schreef Luna68 het volgende:
Is Axel niet komen kijken bij de kaartjes? Beetje zuur toch, iedereen is blij voor Jordy en Gunther’s hem
Zei hij dit?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vindt er niks aan, als er briefjes geld hingen was het een ander verhaal.
Ja, Milena zelf zat in de peutertuin....met de kinderlijke grapjes.....quote:Op zondag 23 februari 2025 12:53 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik ook voor geen millimeter en dat is voor meerderen daar. Milena noemde het zelf meerdere keren een peutertuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |