SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
las ooit dat er een pillenslikker op een grasveldje heeft gepoept en hond heeft die poep gegeten en was daarna onder invloedquote:Op zondag 23 februari 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Genoeg MDMA slikken, dan heb je geen laxeermiddel nodig.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lijkt me een broodje poep verhaalquote:Op zondag 23 februari 2025 03:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
las ooit dat er een pillenslikker op een grasveldje heeft gepoept en hond heeft die poep gegeten en was daarna onder invloed![]()
Die TT had ik ongeveer.
Maar ehAlcohol is OOK een DRUG he.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:56 schreef kree het volgende:
doe geen drugs. enne dat zou echt wss mijn ondergang zijn. Alchohol was al meer dan probleem geweest voor me. NO DRUGS
Zelfs een HARD DRUG.
Dat je dat niet snapt....![]()
Nu dan wel alcohol op..................?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Laat dit een wijze les voor je zijn. Eet nooit andermans poep.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
las ooit dat er een pillenslikker op een grasveldje heeft gepoept en hond heeft die poep gegeten en was daarna onder invloedProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik weet t wel sally..... en mss dingen die ik anders had moeten doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:59 schreef Sally het volgende:
Die TT had ik ongeveer.
Maar eh
[..]
Alcohol is OOK een DRUG he.
Zelfs een HARD DRUG.
Dat je dat niet snapt....![]()
Nu dan wel alcohol op..................?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 04:00 schreef mario390 het volgende:
dit model yaya 31 poept veel ,3 tot 4 keer per dag zacht en veel gase zo wat heb ik nog nie erlebt
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Direct ten huwelijk vragen! Samen scheetjes laten op de bankquote:Op zondag 23 februari 2025 04:00 schreef mario390 het volgende:
dit model yaya 31 poept veel ,3 tot 4 keer per dag zacht en veel gase zo wat heb ik nog nie erlebt
[ afbeelding ]![]()
Ja, dat wist ik. Maar ik denk dat kree dat niet weetquote:Op zondag 23 februari 2025 04:02 schreef Sally het volgende:
Wist je dat alcohol eigenlijk een harddrug is?![]()
ik weet het? rest ook denk?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:02 schreef Sally het volgende:
Wist je dat alcohol eigenlijk een harddrug is?Do what you love, love what you do!![]()
is lekker gaan op slechts muziek en de euforie die je daarbij voelt ook soort drugs?Uw ADH vitamine Worst
Dan zei je net wat anders.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga liever slecht op de lekkerste muziek met verschillende soorten drugs in m’n lijf.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
is lekker gaan op slechts muziek en de euforie die je daarbij voelt ook soort drugs?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
beetje wel ja dat. hoewel dat dan weer niet zo heel slecht. voor je gezondheid is. Hahahaquote:Op zondag 23 februari 2025 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
is lekker gaan op slechts muziek en de euforie die je daarbij voelt ook soort drugs?Do what you love, love what you do!![]()
dat mijne problem is dat het van sept. spanie bb over bb brasil
tot nu kolumbie mijn 3 favoriten met en kutvent zoenen![]()
jajaja je kunt er drama van maken wat je wil he?quote:
maar ik wil niet echt drama. snap je helemaal he, dat sowieso. maar er is ook nog iets van zelf en eigen idee over en willen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja eh... drama? Jij dronk/drinkt de alcohol hè.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja je kunt er drama van maken wat je wil he?
maar ik wil niet echt drama. snap je helemaal he, dat sowieso. maar er is ook nog iets van zelf en eigen idee over en willen.
En alcohol drinken is wel iets waar veel mensen een mening over hebben. Die verzinnen het niet hoor.
Lees anders nog eens je eigenste topic door.
Elders in ONZ.
Staan goede antwoorden in.
Kan je wat mee.
En JA, DRAMA.
Want:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ja. En kan verslavend zijn, net als de high na hardlopen. Maar gelukkig geen hard drugquote:Op zondag 23 februari 2025 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
is lekker gaan op slechts muziek en de euforie die je daarbij voelt ook soort drugs?![]()
je trekt aardig conclusie die er niet is he?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh... drama? Jij dronk/drinkt de alcohol hè.
En alcohol drinken is wel iets waar veel mensen een mening over hebben. Die verzinnen het niet hoor.
Lees anders nog eens je eigenste topic door.
Elders in ONZ.
Staan goede antwoorden in.
Kan je wat mee.
En JA, DRAMA.
Want:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.Do what you love, love what you do!![]()
maargoed kap beetje alle kortzichtigen toch wel af, heb ze niet nodig he denk?Do what you love, love what you do!![]()
Wat zeg ik dan dat niet waar is?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
je trekt aardig conclusie die er niet is he?
Dat jij niet gedronken hebt?
Dat je niet drinkt?
Of zeg je - hallelujah - dat jd geheelonthouder bent geworden?!?!?!![]()
![]()
zou wat zijn...!
![]()
Oh, en ik heb het dus van HEEL DICHTBIJ meegemaakt, dus kom niet aan van Jij weet er niks van.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat is niet waar aan mijn post.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:19 schreef kree het volgende:
maargoed kap beetje alle kortzichtigen toch wel af, heb ze niet nodig he denk?
Zeg het me.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dat alles boeit niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan dat niet waar is?
Dat jij niet gedronken hebt?
Dat je niet drinkt?
Of zeg je - hallelujah - dat jd geheelonthouder bent geworden?!?!?!![]()
![]()
zou wat zijn...!
![]()
Oh, en ik heb het dus van HEEL DICHTBIJ meegemaakt, dus kkm niet aan van Jij weet er niks van.
Veroordeel ik jou over iets dan?
Je trekt veels te veel conclusies en nu ook hier openbaar. die niet waar zijn of iig niet klopp[en zoals jij je ze denkt.
En daar heb ik problemen dan mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan maar 1 ding adviseren mbt kree... let it go. Hij heeft een bord voor zijn kop en zinnige discussies zijn niet mogelijk. Want het zijn altijd de anderen die het fout hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is niet waar aan mijn post.
Zeg het me.![]()
Johnnie en Jack, dat zijn pas échte vrienden.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:19 schreef kree het volgende:
maargoed kap beetje alle kortzichtigen toch wel af, heb ze niet nodig he denk?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dus zeggen geef maar gelijk? ja dag. dikke lul ermee.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 ding adviseren mbt kree... let it go. Hij heeft een bord voor zijn kop en zinnige discussies zijn niet mogelijk. Want het zijn altijd de anderen die het fout hebben.Do what you love, love what you do!![]()
trouwens en iedereen die hier nog midden in de nacht aan het posten heeft heeft sowiso probleem wss.Do what you love, love what you do!![]()
Dat maakt jouw probleem niet minder ernstig.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:24 schreef kree het volgende:
trouwens en iedereen die hier nog midden in de nacht aan het posten heeft heeft sowiso probleem wss.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
SSorry hoor, maar ik heb echt geen ongelijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:23 schreef kree het volgende:
[..]
dus zeggen geef maar gelijk? ja dag. dikke lul ermee.
En zowel: vertel me dan waar ik het mis heb.
Wat zijn mijn aannames?
Dat wilde je net niet zeggen, ook niet toen ik erom vroeg, dus dan nu NOG maar eens.
Waar zeg ik dingen die volgens jou niet kloppen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Had je andere plannen?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:29 schreef mario390 het volgende:
het is geluk dat ik overhaupt hier benProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
klopt, wat is mijn problee, dan volgens jou?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat maakt jouw probleem niet minder ernstig.Do what you love, love what you do!![]()
Dat heeft hij toch al gezegdquote:Dat heeft hij toch al gezegdquote:Op zondag 23 februari 2025 04:00 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
waar je het mis hebt is wel heel gelijhkn conclusie te trekken. zonder dat te vragen.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:32 schreef Sally het volgende:
S
[..]
Sorry hoor, maar ik heb echt geen ongelijk.
En zowel: vertel me dan waar ik het mis heb.
Wat zijn mijn aannames?
Dat wilde je net niet zeggen, ook niet toen ik erom vroeg, dus dan nu NOG maar eens.
Waar zeg ik dingen die volgens jou niet kloppen.waarDo what you love, love what you do!![]()
Je hebt blijkbaar problemen om te zeggen wat mijn aannames zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, wat is mijn problee, dan volgens jou?
Wat ik inmiddels 5x heb gevraagd.
Dan ga ik nu maar ""gewoon"" slapen.
Maar wel wéér met een kut gevoel.
Top.pie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Welke conclusie trok ik......?????quote:Op zondag 23 februari 2025 04:36 schreef kree het volgende:
[..]
waar je het mis hebt is wel heel gelijhkn conclusie te trekken. zonder dat te vragen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
we moeten ons sws gelukkig prijzen dat jij hier uberhaupt bentquote:Op zondag 23 februari 2025 04:29 schreef mario390 het volgende:
het is geluk dat ik overhaupt hier ben
Uw ADH vitamine Worst
je denkt het verkeerd gewoon? kan niet aneers zeggenquote:Op zondag 23 februari 2025 04:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar problemen om te zeggen wat mijn aannames zijn.
Wat ik inmiddels 5x heb gevraagd.
Dan ga ik nu maar ""gewoon"" slapen.
Maar wel wéér met een kut gevoel.
Top.pie.Do what you love, love what you do!![]()
Zonder Mario geen DTS.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we moeten ons sws gelukkig prijzen dat jij hier uberhaupt bent
lekker met zijn 5en achter de draaitafels waarvan er 2 draaien en 3 alleen dansen
Uw ADH vitamine Worst
Let wel.
Even uitleggen, nuanceren.
Ik heb het hier over zowel verleden tijd als tegenwoordige tijd.
"Jij dronk/drinkt de alcohol hè."
En er staat niet bij hoe lang, of hoe kort geleden.
Maar het staat me bij dat je vrij recent nog wél alcohol had gedronken.
Zoiets zei je, hier op FOK.
Dus het klinkt mss als Aanname, maar ik heb het wel degelijk verpakt in een ruime Interpretatie.
Dus hopelijk kan je het met deze uitleg een beetje anders ZIEN.
LEZEN.
En hopelijk heb je ook al mij 2 (nee nu 3 dacht?) PM 's inmiddels gelezen.
Goed gelezen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
met z'n 5en kan je een gavere set up van maken, beetje gemiste kansUw ADH vitamine Worst
begrepen hoor. maar maakt het iets uit denk je mijn mening anders met of zonder borreln op?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:43 schreef Sally het volgende:
Let wel.
Even uitleggen, nuanceren.
Ik heb het hier over zowel verleden tijd als tegenwoordige tijd.
"Jij dronk/drinkt de alcohol hè."
En er staat niet bij hoe lang, of hoe kort geleden.
Maar het staat me bij dat je vrij recent nog wél alcohol had gedronken.
Zoiets zei je, hier op FOK.
Dus het klinkt mss als Aanname, maar ik heb het wel degelijk verpakt in een ruime Interpretatie.
Dus hopelijk kan je het met deze uitleg een beetje anders ZIEN.
LEZEN.
En hopelijk heb je ook al mij 2 (nee nu 3 dacht?) PM 's inmiddels gelezen.
Goed gelezen.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet niet of ik het tot 6u trek, hoe lekker ik de muziek ook vind
Uw ADH vitamine Worst
Volhoudenquote:Op zondag 23 februari 2025 04:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of ik het tot 6u trek, hoe lekker ik de muziek ook vind![]()
![]()
wil ook niet te laat uitslapen, zodat ik nog wat aan mijn dag heb
kan ik bijv de cactus uitlaten en de keukentafel voerenUw ADH vitamine Worst
ik kom hier al lang he.
Enne als je nog mdden in de nacht hier post, dan ben je vrij of werkeloos. of weet ik veel.
nou ik kan het maar werk wel 40 uur per week, dus zal allmaal wel toeval zijn dat iedereen zoveel kan posten hier, mij olukt t nl niet.Do what you love, love what you do!![]()
WWat heb je gerookt?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:48 schreef hemarookworst het volgende:
wil ook niet te laat uitslapen, zodat ik nog wat aan mijn dag heb
kan ik bijv de cactus uitlaten en de keukentafel voeren![]()
![]()
Werk gewoon hoor, sta alle dagen op rond 4quote:Op zondag 23 februari 2025 04:49 schreef kree het volgende:
ik kom hier al lang he.
Enne als je nog mdden in de nacht hier post, dan ben je vrij of werkeloos. of weet ik veel.
nou ik kan het maar werk wel 40 uur per week, dus zal allmaal wel toeval zijn dat iedereen zoveel kan posten hier, mij olukt t nl niet.![]()
![]()
niks, word beetje melig als ik slaperig ben maar op blijftquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb nog wel iets om je wakker te houden. Kom het wel ff brengen.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of ik het tot 6u trek, hoe lekker ik de muziek ook vind
Maakte ook maar een geintjequote:Op zondag 23 februari 2025 04:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niks, word beetje melig als ik slaperig ben maar op blijft![]()
![]()
Goh, ALS we het dan over AANNAMES hebben?!quote:Op zondag 23 februari 2025 04:49 schreef kree het volgende:
ik kom hier al lang he.
nou ik kan het maar werk wel 40 uur per week, dus zal allmaal wel toeval zijn dat iedereen zoveel kan posten hier, mij olukt t nl niet.
Idiote redenering zo....
![]()
![]()
Ik heb weekend, nou goed?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HeHey sallyquote:Op zondag 23 februari 2025 04:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, ALS we het dan over AANNAMES hebben?!
Idiote redenering zo....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goh,ik dacht van wel?!quote:
ik ookquote:Op zondag 23 februari 2025 04:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, ALS we het dan over AANNAMES hebben?!
Idiote redenering zo....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
naja zolang jhet leuk is wel maar. ok dit gaat me te ver he.quote:
Nee dank uquote:Op zondag 23 februari 2025 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets om je wakker te houden. Kom het wel ff brengen.Uw ADH vitamine Worst
Dan lees je eigen topic in ONZ nog eens goed door. Staan erg sterke antwoorden in, inmiddels.quote:
Ga daar je beklag doen, ipv hier.
En in mijn PM's staat o.a. waarom ik zo boos was.
En nee, dat mag je niet hier openbaren.
En tja, jij wilde bellen.
Dat het niets opleverde, of in elk geval niet waar jij op hoopte blijkbaar?, daar kan ik niets aan doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Toch opmerkelijk dat je alleen met kree wil bellen... 🤔quote:Op zondag 23 februari 2025 05:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan lees je eigen topic in ONZ nog eens goed door. Staan erg sterke antwoorden in, inmiddels.
Dat het niets opleverde, of in elk geval niet waar jij op hoopte blijkbaar?, daar kan ik niets aan doen.![]()
gelezen die ook. DM. en bellen. naja je hing ff te snel mss op denk ik. maar goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan lees je eigen topic in ONZ nog eens goed door. Staan erg sterke antwoorden in, inmiddels.
Dat het niets opleverde, of in elk geval niet waar jij op hoopte blijkbaar?, daar kan ik niets aan doen.Do what you love, love what you do!![]()
ik haat beetje nl he als we dan aan het praten zijn en als dan niet mee eens maar zeggen van hang op?Do what you love, love what you do!![]()
Huh... whut....?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat je alleen met kree wil bellen... 🤔
Die snap ik niet.
HIJ wilde mij bellen he, om dingen te bepraten
Jammerlijk mislukt dus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het was een matig grapjequote:Op zondag 23 februari 2025 05:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh... whut....?
Die snap ik niet.
Jammerlijk mislukt dus.![]()
![]()
dit is wel waar dus, voor er helemaal weer andere dingen over begrepen gaan worden?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh... whut....?
Die snap ik niet.
Jammerlijk mislukt dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had gezegd 15 MINUTEN.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:03 schreef kree het volgende:
ik haat beetje nl he als we dan aan het praten zijn en als dan niet mee eens maar zeggen van hang op?
aangezien het toen al 01.00 was.
Doos.
Zucht.
Echt, je kon me toch van niets overtuigen, en jij bleef me maar niet begrijpen .....
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 23-02-2025 05:15:14 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou nouquote:Op zondag 23 februari 2025 05:06 schreef hemarookworst het volgende:
de vraag is eigenlijk ook waarom je je nr afgeeft...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tja.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:06 schreef hemarookworst het volgende:
de vraag is eigenlijk ook waarom je je nr afgeeft...
Ooit willen behoeden voor nog een keer wat héél doms.
Zodat hij een taxi zou pakken.....
tja naja. echt iik weet niet of ik nu.boos op je moet zijn of niet. :Squote:Op zondag 23 februari 2025 05:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had gezegd 15 MINUTEN.
aangezien het toen 01.00 was.
Doos.
Zucht.
Echt, je kon me toch van niets overtuigen, en jij bleef me maar niet begrijpen .....Do what you love, love what you do!![]()
niks mis mee? tis niet dat dat misbruikt is he? laat dat ff duidelijk zijn en kan sally ook wel zeggen, dat we het ff oneens zijn mag duidelijk zijn? maar dat heeft niks met nr misbruiken te maken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Weet je?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja naja. echt iik weet niet of ik nu.boos op je moet zijn of niet. :S
Voor mijn part doe je wat je wil.
Ik heb mijn handen ervan af getrokken.
En wil het hele gedoe liefst achter me laten.
Spijt als haren op mn hoofd dat ik ooit mijn nummer aannjou heb gegeven .
Echt.
Iedreen ongeveer verklaart me voor gek.
Nou, inderdaad.
Al die ergernis is zonde van de energie , het komt niet binnen , dringt niet door en dat is wat het is..
Beide partijen gaan er ook iedere keer op in..
![]()
Jullie maken het elkaar lekker moeilijk..
Is negeren een optie? Of misschien toch wat minder verwachten ?![]()
Als je iedere keer op elkaar blijft reageren dan maak je het jezelf zo lastig.
Ik snap het ook niet helemaal , het een houdt het ander in stand en gaat iedere keer door![]()
Let it gooooooo![]()
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zucht dan vind je jezelf wss beter als ik?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet je?
Voor mijn part doe je wat je wil.
Ik heb mijn handen ervan af getrokken.
En wil het hele gedoe liefst achter me laten.
Spijt als haren op mn hoofd dat ik ooit mijn nummer aannjou heb gegeven .
Echt.
Iedreen ongeveer verklaart me voor gek.
Nou, inderdaad.
maar maakt niet uit, even voor hier dan, je kunt wel zeggen dat ik je nr niet misbruikt hebt he enzo?
vind dat beetje lullig. want waarvoor jou nr gebruikt was alleen voor goeie.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk moet ook volgende keren eens meer nadenken voor ik iemand vertrouw.Do what you love, love what you do!![]()
Nou jaaaa.
Puzzie heeft gelojk hoor, maar eh..
Nog 1 ding dan?
Nee, ik voel me niet beter dan jij @kree ?!
Jij vroeg of je boos op me moest zijn?
Kan me niks schelen, dus.
En dat is het laatste wat ik erover kwijt wilde.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ikquote:Op zondag 23 februari 2025 05:19 schreef kree het volgende:
ik denk moet ook volgende keren eens meer nadenken voor ik iemand vertrouw.
Ga
Stuk
!
ok ik ben ook niet boos op jou. maar dit liep dan gewoon verkeerd denkquote:Op zondag 23 februari 2025 05:19 schreef Sally het volgende:
Nou jaaaa.
Puzzie heeft gelojk hoor, maar eh..
Nog 1 ding dan?
Nee, ik voel me niet beter dan jij @:kree ?!
Jij vroeg of je boos op me moest zijn?
Kan me niks schelen, dus.
En dat is het laatste wat ik erover kwijt wilde.
Tja is wat het is, en verder denk ik ook geen drama, maarja jammer mss wel?Do what you love, love what you do!![]()
Op de rest van de vragen is het:
"Dit is het antwoordapparaat van Sally. Ik kan geen antwoord geven op dit moment. Laat géén bericht achter na de piep. Ik ga ook niet terugbellen."Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
snao dat dat grappig is om te lezen, maar toch vind ik het niet zo leuk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ok. nouja geen drama dan verder hoop ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:21 schreef Sally het volgende:
Op de rest van de vragen is het:
"Dit is het antwoordapparaat van Sally. Ik kan geen antwoord geven op dit moment. Laat géén bericht achter na de piep. Ik ga ook niet terugbellen."Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hemel kree.. Dit kan gewoon niet.. Dit kan je niet maken!!!!quote:Op zondag 23 februari 2025 05:03 schreef kree het volgende:
ik haat beetje nl he als we dan aan het praten zijn en als dan niet mee eens maar zeggen van hang op?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zou niet weten waarom niet, maargoed dit is al opgelost,,, dus te laat ben je erbijquote:Op zondag 23 februari 2025 05:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn hemel kree.. Dit kan gewoon niet.. Dit kan je niet maken!!!!
nee tis klaarquote:Op zondag 23 februari 2025 05:30 schreef devzero het volgende:
Blijft dit maar doorgaan? Nou, dan ga ik ook maar slapen![]()
![]()
Dat mag ik hopen want dit verdient ze niet en ik vind het ook onbeschoft en brutaal hoe tegen haar doet.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:30 schreef kree het volgende:
[..]
zou niet weten waarom niet, maargoed dit is al opgelost,,, dus te laat ben je erbij
Niet okayMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
niet mee eens he? ,maargoed ik vind dat het nu opgelost is en ook publiek hier. dus laat het maar gaan? geen zin hierin om nog hier in toe te lichten.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen want dit verdient ze niet en ik vind het ook onbeschoft en brutaal hoe tegen haar doet.
Niet okayDo what you love, love what you do!![]()
niet dat ik het leuk vind trouwens, denk mss moet ik ff aantal maanden weg gaan van fok van trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
lolquote:Op zondag 23 februari 2025 05:34 schreef kree het volgende:
[..]
niet mee eens he? ,maargoed ik vind dat het nu opgelost is en ook publiek hier. dus laat het maar gaan? geen zin hierin om nog hier in toe te lichten.Nu is het feit dat het publiek wordt besproken ineens wel een ding?
Maar je hebt niet door wat je zelf allemaal aanricht met wat je hier zegt?
Daar had je net anders geen moeite mee kree,
Jij kan niet dingen van mensen eisen en dan het daarna downgraden en dan koetjes kalfjes blabla
[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 23-02-2025 05:50:51 ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hmmmmms dan weet jij niet wat er naar mij werd gezegd?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen want dit verdient ze niet en ik vind het ook onbeschoft en brutaal hoe tegen haar doet.
Niet okay
eerder he? doe nou niet of fok zo netjes is? wtf zeg. En denk zo onwijs niet netjes was ik nu niet eens als je het vergelijkt wat ik naar mijn hoofd heb gekregen. .......
welkom op fok.Do what you love, love what you do!![]()
Tja.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lolNu is het feit dat het publiek wordt besproken ineens wel een ding?
Maar je hebt niet door wat je zelf allemaal aanricht met wat je hier zegt?
Daar had je net anders geen moeite mee kree,
Jij kan dingen van mensen eisen en dan het daarna downgraden en dan koetjes kalfjes blabla
* Sally gooit antwoordapparaat aan
Je had net wel gelijk hoor, Puzzie. Met je 1e post van net (gezien? Had geen mention gedaan toen)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En wáárom kreeg je dat -privé- naar je hoofd..?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:40 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms dan weet jij niet wat er naar mij werd gezegd?
eerder he? doe nou niet of fok zo netjes is? wtf zeg. En denk zo onwijs niet netjes was ik nu niet eens als je het vergelijkt wat ik naar mijn hoofd heb gekregen. .......
welkom op fok.
Ik zeg het maar meteen erbij, ik wil geen misverstanden:
Omdat jij dingen uit privé op FOK! plaatste.
En nou ben ik ECHT slapen, gvd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
omdat wij botsten? verderr over algemeen was er niks mis?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:44 schreef Sally het volgende:
[..]
En wáárom kreeg je dat -privé- naar je hoofd..?
Ik zeg het maar meteen erbij, ik wil geen misverstanden:
Omdat jij dingen uit privé op FOK! plaatste.
En nou ben ik ECHT slapen, gvd.
`maargoed je wil het openbaar, prima. is mss leerzaam. bespreken we het openbaar ook.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
omdat wij botsten? verderr over algemeen was er niks mis?
`maargoed je wil het openbaar, prima. is mss leerzaam. bespreken we het openbaar ook.
Ha dSwJ niet gezegd dat jullie moesten stoppen met jullie geruzie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vrouwtje dotquote:Op zondag 23 februari 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
Ha dSwJ niet gezegd dat jullie moesten stoppen met jullie geruzie?![]()
![]()
haha ja beetje wel,. maar dit is gewoon meningsverschil enzo. en niks wat dan niet mag.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
Ha dSwJ niet gezegd dat jullie moesten stoppen met jullie geruzie?Do what you love, love what you do!![]()
Godver.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:46 schreef kree het volgende:
[..]
omdat wij botsten? verderr over algemeen was er niks mis?
`maargoed je wil het openbaar, prima. is mss leerzaam. bespreken we het openbaar ook.
Begrijpend lezen is moeilijk he.
Nee, niet openbaar.
IkIk hoor het wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
Ha dSwJ niet gezegd dat jullie moesten stoppen met jullie geruzie?
Mail is in de maak.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nouja gooi het in de doofpot, ik ben het er nog niet mee eens, maar ok danquote:Op zondag 23 februari 2025 05:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Godver.
Begrijpend lezen is moeilijk he.
Nee, niet openbaar.
Welkom in DTS. Hier kan je helemaal tot rust komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kak echt. Zo slecht heb ik nog nooit geslapen.
Onrustig.
ja lol. hartslag tot 130 enzo maar ok.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Welkom in DTS. Hier kan je helemaal tot rust komen.Do what you love, love what you do!![]()
en nu?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kak echt. Zo slecht heb ik nog nooit geslapen.
Onrustig.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook, maar dat heeft een andere oorzaakquote:Op zondag 23 februari 2025 05:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja lol. hartslag tot 130 enzo maar ok..
ik kom alweer tot rust, jij?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat heeft een andere oorzaak.
quote:Op zondag 23 februari 2025 05:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja.
* Sally gooit antwoordapparaat aan
Je had net wel gelijk hoor, Puzzie. Met je 1e post van net (gezien? Had geen mention gedaan toen)Ik kwam eigenlijk ff binnenvallen voor de leuk en zag toen jullie gesprek
Mijn excuus dat ik zo laconiek reageerde, ik zag later pas dat niet zomaar een gesprekje was tussen jullie..
Je kan altijd nog je nummer veranderen maar dat is eigenlijk niet een oplossing..
Daar moet kree wat aan gaan doen, iets met hulp want dit is niet okay en voor jou helemaal niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
klaar is klaar toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:50 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja beetje wel,. maar dit is gewoon meningsverschil enzo. en niks wat dan niet mag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:Op zondag 23 februari 2025 05:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Welkom in DTS. Hier kan je helemaal tot rust komen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha ja ff niet beste moment, maar geen zorgen hoor. ik denk is wel ok en opgelost nu.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]Ik kwam eigenlijk ff binnenvallen voor de leuk en zag toen jullie gesprek
Mijn excuus dat ik zo laconiek reageerde, ik zag later pas dat niet zomaar een gesprekje was tussen jullie..
Je kan altijd nog je nummer veranderen maar dat is eigenlijk niet een oplossing..
Daar moet kree wat aan gaan doen, iets met hulp want dit is niet okay en voor jou helemaal niet.
Gewoon lekker verder kletsen
Hey Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo paniek?quote:Op zondag 23 februari 2025 06:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig is het zondag anders dikke paniek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij jou?quote:Op zondag 23 februari 2025 06:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig is het zondag anders dikke paniek.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 05:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Welkom in DTS. Hier kan je helemaal tot rust komen.![]()
![]()
![]()
Maandag begeleid werk om 9uquote:
Als ik te weinig slaap is het kermisWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Maar dat is toch nog helemaal niet aan de orde?quote:
Je hebt nog een dag
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou bedanktquote:Op zondag 23 februari 2025 05:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Welkom in DTS. Hier kan je helemaal tot rust komen.![]()
Kimmie was nog MUZ
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik kreeg onlangs nog een lieve DM van haar.quote:
Aww dat is liefquote:Op zondag 23 februari 2025 06:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik kreeg onlangs nog een lieve DM van haar.![]()
Ik miste haar al langer maar zag haar nergens meer![]()
Gelukkig vannacht wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Deze manquote:Op zondag 23 februari 2025 04:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Werk gewoon hoor, sta alle dagen op rond 4![]()
Hoe is het met de boom gegaan gisteren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed hoor, vandaag restant verwerken en later haard blokken van maken. En zo komen ze de wortel uitfresen.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze man![]()
Hoe is het met de boom gegaan gisteren?
Mijn pa gisterochtend om 8u in zijn onderbroek naar buiten door die zaag en klap van die boom
Had het met hem gepland voor vandaag, maar had geen zin in gestress van je moet het zus ofzo doen![]()
Kan je hem niet laten maken?quote:Op zondag 23 februari 2025 06:04 schreef mario390 het volgende:
nog vor 3 uren weest ik niet of de pc nog werktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met boompjes gespeeld?quote:Op zondag 23 februari 2025 06:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Goed hoor, vandaag restant verwerken en later haard blokken van maken. En zo komen ze de wortel uitfresen.
Mijn pa gisterochtend om 8u in zijn onderbroek naar buiten door die zaag en klap van die boom
Had het met hem gepland voor vandaag, maar had geen zin in gestress van je moet het zus ofzo doenWerewolf
moet binnenkort ook het bureau gaan verplaatsen naar de schuurTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Was dus een verassing voor hem, je zei al dat ze er niets van wisten.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:24 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Goed hoor, vandaag restant verwerken en later haard blokken van maken. En zo komen ze de wortel uitfresen.
Had het met hem gepland voor vandaag, maar had geen zin in gestress van je moet het zus ofzo doen
quote:![]()
Beetje lullig misschien, maar hij is van eerst een uur je moet het zo en zo doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dus een verassing voor hem, je zei al dat ze er niets van wisten.
Ik ben kort van stof met zuks en rag om die zooi![]()
![]()
O okequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap het welquote:Op zondag 23 februari 2025 06:29 schreef Bally-b het volgende:
[..]![]()
[..]
Beetje lullig misschien, maar hij is van eerst een uur je moet het zo en zo doen.
Ik ben kort van stof met zuks en rag om die zooi![]()
Niet lullen maar poetsen!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik herken dat wel hoor, dat altijd beter weten en tips/adviezen/bevelen geven kan ik ook niet tegenquote:Op zondag 23 februari 2025 06:29 schreef Bally-b het volgende:
[..]![]()
[..]
Beetje lullig misschien, maar hij is van eerst een uur je moet het zo en zo doen.
Ik ben kort van stof met zuks en rag om die zooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoorde al jaar, het lijkt wel of hij steeds schever gaat, en dadelijk op ons huis met storm.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel![]()
Niet lullen maar poetsen!
Nu van het gezeik af![]()
![]()
hopelijk slaapt de vrouw een beetje door vandaag, wordt een drukke dag (wat zij nog niet weet)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
niet eens zijn met elkaar zal ik de laatste zijn die daar problemen mee heeft
maargoed het zat me beetje aan het denken, mss ben ik te hard geweest in meningen ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Vrouw bevalt op zonnebank, 'wist niet dat ze zwanger was'
Oke, vrouwlief gaat dus niet de zonnebank op
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, goed bedoeld. Maar is al dik in de 70.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik herken dat wel hoor, dat altijd beter weten en tips/adviezen/bevelen geven kan ik ook niet tegen
Staat dan alleen maar in de weg met zuks
Douchen en daarna weer zagen
Fijne dag![]()
![]()
![]()
Beetje afgezaagd afscheid zo maar doei dan maar hequote:Op zondag 23 februari 2025 06:35 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja, goed bedoeld. Maar is al dik in de 70.
Fijne dag![]()
![]()
O ja de babyshowerquote:Op zondag 23 februari 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
hopelijk slaapt de vrouw een beetje door vandaag, wordt een drukke dag (wat zij nog niet weet)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:zin in, ik ga met de heren het centrum in en de dames doen hun ding
Goed toch dat je het dan zo gedaan hebt.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:35 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja, goed bedoeld. Maar is al dik in de 70.
Fijne dag![]()
Fijne dag en wees voorzichtig
ALs je nu ook eens niet zo doorblijft drammen over dingen wie weet wordt het dan toch nog gezellig.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:37 schreef kree het volgende:
scheelt ik ben heel vergevingsgezind enzo. dus ok.![]()
Je hoeft niet overal op te reageren, leer ook dingen negeren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal je vrouw wel heel erg leuk vindenquote:Op zondag 23 februari 2025 06:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]zin in, ik ga met de heren het centrum in en de dames doen hun ding
eigenlijk is het wat aan de late kant, buik zit in de weg enzo.. hoorde haar vannacht al vloeken omdat ze bed amper in kwam. We hebben wel opstapjes maar die gebruikt ze uit eigenwijsheid niet. Maar vanaf vanavond welquote:Op zondag 23 februari 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal je vrouw wel heel erg leuk vinden
Beter was het een week of 3 eerder, over een week kan de kleine er al zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
weet wel en meestsal is het gezedllig. maar dit was gewoon onwijs menings verschil denk wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je nu ook eens niet zo doorblijft drammen over dingen wie weet wordt het dan toch nog gezellig.![]()
Je hoeft niet overal op te reageren, leer ook dingen negeren.
`dat is niet erg drenk? En kan ook best wel, maar mss liep t te veel uit. @Sally sorry. maar ook daarbij jij zelf ging er ook hard in.Do what you love, love what you do!![]()
Heeft ze zo grote buik dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
eigenlijk is het wat aan de late kant, buik zit in de weg enzo.. hoorde haar vannacht al vloeken omdat ze bed amper in kwam. We hebben wel opstapjes maar die gebruikt ze uit eigenwijsheid niet. Maar vanaf vanavond wel
Beter was het een week of 3 eerder, over een week kan de kleine er al zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is een flinke buik wel nu ja, laatste 2 weken is het hard gegaanquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dit bedoel ik nu. Nu is het klaar en begin je weer. Dan komt Sally later vandaag hier weer en die gaat er weer op reageren. Dan kom jij vanavond en gaat daar ook weer op reageren.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel en meestsal is het gezedllig. maar dit was gewoon onwijs menings verschil denk wel.
`dat is niet erg drenk? En kan ook best wel, maar mss liep t te veel uit. @:sally sorry. maar ook daarbij jij zelf ging er ook hard in.
Leren op tijd te stoppen zou ook wel eens fijn zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Awwquote:Op zondag 23 februari 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja is een flinke buik wel nu ja, laatste 2 weken is het hard gegaanSpannend!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja de kleine gaat dan hard groeien die laatste wekenquote:Op zondag 23 februari 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja is een flinke buik wel nu ja, laatste 2 weken is het hard gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dus. Leest nogal warrig.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dit bedoel ik nu. Nu is het klaar en begin je weer. Dan komt Sally later vandaag hier weer en die gaat er weer op reageren. Dan kom jij vanavond en gaat daar ook weer op reageren.
Leren op tijd te stoppen zou ook wel eens fijn zijnWerewolf
Hoe is het met je vader nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neuh want nooit uitgepraat is het dan toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dit bedoel ik nu. Nu is het klaar en begin je weer. Dan komt Sally later vandaag hier weer en die gaat er weer op reageren. Dan kom jij vanavond en gaat daar ook weer op reageren.
Leren op tijd te stoppen zou ook wel eens fijn zijn
Allemaal onder liefde wegstoppen en niet meer over hebben, niet fan van.Do what you love, love what you do!![]()
Fijn te horen, eindelijk of niet danquote:Op zondag 23 februari 2025 06:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed. Hij is thuis en eet heel goed hihi.
Jawelquote:Op zondag 23 februari 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, eindelijk of niet danWerewolf
Echt wel, volgende week kan het zo ver zijn, dan zit ze in de 37 weken, vandaag 36 weken preciesquote:Klopt, de laatste keer is ze al van de 1500 naar de bijna 2000 gram gegaan, denk wel dat ze u op haar streefgewicht van 2200-2300 gram zitquote:Op zondag 23 februari 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de kleine gaat dan hard groeien die laatste wekenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Netjes, fijn hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel, volgende week kan het zo ver zijn, dan zit ze in de 37 weken, vandaag 36 weken precies
[..]
Klopt, de laatste keer is ze al van de 1500 naar de bijna 2000 gram gegaan, denk wel dat ze u op haar streefgewicht van 2200-2300 gram zit
Maar waarom gaan ze haar eerder halen dan?
Het gaat nu beter met je vrouw, de kleine groeit goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke luister nou, ik vind dat je het anders moet doen, je moet eerst .....quote:Op zondag 23 februari 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik herken dat wel hoor, dat altijd beter weten en tips/adviezen/bevelen geven kan ik ook niet tegen
Eerst koffie.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jouquote:Op zondag 23 februari 2025 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dotteke luister nou, ik vind dat je het anders moet doen, je moet eerst .....geven ja ja ik weet het
Omdat de groei op een gegeven moment niet meer gemeten kan worden en dan kunnen ze buiten de buik betere zorg bieden dan binnen de buik. Omdat ze aan de kleine kant is, is ze ook eerder uitgegroeid in de buik, vergelijk het met een elastiekje, een korter elastiekje is ook eerder uitgerekt dan een lang elastiekje.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes, fijn hoor.
Maar waarom gaan ze haar eerder halen dan?
Het gaat nu beter met je vrouw, de kleine groeit goed.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heel goed, heel goedquote:.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt waar? Ik dacht van hoe langer ze in de buik zit, hoe beter...quote:Op zondag 23 februari 2025 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat de groei op een gegeven moment niet meer gemeten kan worden en dan kunnen ze buiten de buik betere zorg bieden dan binnen de buik. Omdat ze aan de kleine kant is, is ze ook eerder uitgegroeid in de buik, vergelijk het met een elastiekje, een korter elastiekje is ook eerder uitgerekt dan een lang elastiekje.
Nou, spannende tijden.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Username, goedemorgenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewekt door het gezang van een merel.
misschien toch eens die boom voor mn slaapkamerraam omhakken
Goedemorgen allemaal!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat eerste klopt ook, maar als de rek er uit is kunnen ze haar beter buiten de buik monitoren.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht van hoe langer ze in de buik zit, hoe beter...
Nou, spannende tijden.....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mogguh. Bally-b heeft de kettingzaag nog klaar liggen.quote:Op zondag 23 februari 2025 06:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
A op die manierquote:Op zondag 23 februari 2025 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat de groei op een gegeven moment niet meer gemeten kan worden en dan kunnen ze buiten de buik betere zorg bieden dan binnen de buik. Omdat ze aan de kleine kant is, is ze ook eerder uitgegroeid in de buik, vergelijk het met een elastiekje, een korter elastiekje is ook eerder uitgerekt dan een lang elastiekje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vraag @Bally-b die kan dat welquote:Op zondag 23 februari 2025 06:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen allemaal!
quote:Op zondag 23 februari 2025 06:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen allemaal!herkenbaar hier soms ook wakker van het gekwetter van de vogels, vooral in de zomer.
Morguh Amy
Sally slaapt nog (jij ookquote:Op zondag 23 februari 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]herkenbaar hier soms ook wakker van het gekwetter van de vogels, vooral in de zomer.
Morguh Sally)
O ja pppfffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke heeft koffie nodig.
* gebrokenglas schenkt haar mok extra vol.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lente achtig wel?quote:Op zondag 23 februari 2025 06:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen allemaal!Do what you love, love what you do!![]()
Dank je die gaat er wel in
Een kop koffie van GGquote:
stemt iedereen tevree.
Hoop ik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is wel erg en dat mag best benoemd worden..quote:Op zondag 23 februari 2025 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel en meestsal is het gezedllig. maar dit was gewoon onwijs menings verschil denk wel.
`dat is niet erg drenk? En kan ook best wel, maar mss liep t te veel uit. @:sally sorry. maar ook daarbij jij zelf ging er ook hard in.
Als je spijt hebt van wat je hebt gezegd of iets hebt gedaan wat eigenlijk totaal niet door de beugel kan dan probeer je die fout te herstellen door daar naar te handelen en je wat meer nederig op te stellen.. Niet Sorry zeggen en vervolgens nog weer een figuurlijke trap na te geven .. dat zegt namelijk dat je helemaal geen spijt hebt en je gelijk aan het zoeken bent om de schuld bij haar te leggen..
Sorry Dot ik probeer het netjes te houden , nette taal ..jeweet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nu overdrijf je het zelf ook denk? twee vechten twee schuld he?quote:Op zondag 23 februari 2025 06:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel erg en dat mag best benoemd worden..
Als je spijt hebt van wat je hebt gezegd of iets hebt gedaan wat eigenlijk totaal niet door de beugel kan dan probeer je die fout te herstellen door daar naar te handelen en je wat meer nederig op te stellen.. Niet Sorry zeggen en vervolgens nog weer een figuurlijke trap na te geven .. dat zegt namelijk dat je helemaal geen spijt hebt en je gelijk aan het zoeken bent en haar de schuld geeft..
Sorry Dot ik probeer het netjes te houden , nette taal ..jeweet
Enne najaDo what you love, love what you do!![]()
ALs het met liefde is gezet wel maar die AI koffie tja en vooral die oudbakken hoeft voor mij nietquote:Op zondag 23 februari 2025 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kop koffie van GG
stemt iedereen tevree.
Hoop ik.
dat verklaart de slaperigheidquote:Op zondag 23 februari 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het met liefde is gezet wel maar die AI koffie tja en vooral die oudbakken hoeft voor mij niet
niks protest, gewoon klaar.. Ook ik kan protest aantekenen middels TRquote:Op zondag 23 februari 2025 07:03 schreef kree het volgende:
het gaat ophouden nu, maar onder protest danTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey Puzzie,quote:Op zondag 23 februari 2025 06:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel erg en dat mag best benoemd worden..
Als je spijt hebt van wat je hebt gezegd of iets hebt gedaan wat eigenlijk totaal niet door de beugel kan dan probeer je die fout te herstellen door daar naar te handelen en je wat meer nederig op te stellen.. Niet Sorry zeggen en vervolgens nog weer een figuurlijke trap na te geven .. dat zegt namelijk dat je helemaal geen spijt hebt en je gelijk aan het zoeken bent om de schuld bij haar te leggen..
Sorry Dot ik probeer het netjes te houden , nette taal ..jeweetIk ben hier geen mod, maar SwJ was duidelijk gisteren over dit gebeuren.
SwJ in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17890] muziekje draaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had nog geen koffie van GG gehadquote:
En nog niet want et was niet gister maar vrijdag (nog erger)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
prima en doe maar. als je denkt niodig is?quote:Op zondag 23 februari 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
niks protest, gewoon klaar.. Ook ik kan protest aantekenen middels TR
Ik denk niet eneige van mijn kant hier probleem was,. en ok niet eens. en opgelost.
Dus prima. opgelost probleem.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je nagaanquote:Op zondag 23 februari 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En nog niet want et was niet gister maar vrijdag (nog erger)
Maar ik zit nu aan een bakkie van jou dus komt goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, dat is handig!quote:Op zondag 23 februari 2025 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Bally-b heeft de kettingzaag nog klaar liggen.
Maar de vogel is weer stil, de boom mag blijven.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heb je de luchtbuks gepakt ipv de zaag?quote:Op zondag 23 februari 2025 07:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, dat is handig!
Maar de vogel is weer stil, de boom mag blijven.
Ik heb er al een cap van gemaaktquote:Op zondag 23 februari 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie,Ik ben hier geen mod, maar SwJ was duidelijk gisteren over dit gebeuren.
SwJ in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17890] muziekje draaien![]()
Ik ben tegenwoordig overal op voorbereid
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat geeft toch niks? Ik lees ook niet vaak terug.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:08 schreef Puzzie het volgende:
Dat heb ik ook niet gelezen ,ik kwam ff buurtenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, wacht.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan ook niet alles zien, maar degene die het betreft wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:08 schreef Puzzie het volgende:
Dat heb ik ook niet gelezen ,ik kwam ff buurtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Nee dus ik heb SwJ ook niet gelezenquote:Op zondag 23 februari 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat geeft toch niks? Ik lees ook niet vaak terug.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
oei oeiquote:Op zondag 23 februari 2025 07:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dus ik heb SwJ ook niet gelezen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja het is wel elke keer dezelfde AI koffie, ik moet eens wat nieuws maken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vermoed dat ToT al eens een AI geïnspireerd kopje bolkkoffie heeft gemaakt
Dat is natuurlijk ook een oplossing.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb je de luchtbuks gepakt ipv de zaag?
Maar ik denk dat hij gewoon bezig was met zn wekronde en nu andere mensen aan het wakker maken isI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ga nieuwe maken....quote:Op zondag 23 februari 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het met liefde is gezet wel maar die AI koffie tja en vooral die oudbakken hoeft voor mij niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgende straat gepaktquote:Op zondag 23 februari 2025 07:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een oplossing.
Maar ik denk dat hij gewoon bezig was met zn wekronde en nu andere mensen aan het wakker maken is
Ik vind het wel leuk, fluitende vogels 's ochtends.quote:![]()
Hier zitten er ook een paar in de boom te tjilpen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik ook wel na grijze wintern.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, fluitende vogels 's ochtends.![]()
Hier zitten er ook een paar in de boom te tjilpen.
Ik tjilip gezellig meequote:
Kan ik weer verder dromen. Ik was net op vakantie en zat op een terrasje met uitzicht op een leuk jachthaventje te genieten van een stuk witte kinderbueno taartvraag me nu af of dat echt bestaat
Het waren vriendelijke dromen vannacht
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik kwam er een paar maanden geleden per ongeluk achter dat je een heel topic kan opslaan![]()
Nooit geweten dat je op een print icoontje kan klikken om iets te saven![]()
Ik zit bijna 18 jaar op FOK!!![]()
Nooit op gelet , ook nooit begrepen wat het nut was,
Nu wel![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zolang AI niet in mijn koffie zitquote:Op zondag 23 februari 2025 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is wel elke keer dezelfde AI koffie, ik moet eens wat nieuws maken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik sla liever droom op ofzo van ,mezelf..... fok kijk ik wel weer eens paar keer per week.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik kwam er een paar maanden geleden per ongeluk achter dat je een heel topic kan opslaan![]()
Nu wel
Hee, ja, nooit aan gedacht maar dat kan.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:15 schreef Puzzie het volgende:
Nu wel![]()
Ik maak soms captures van posts, voor bewijslast.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja, bewijslast.. ik heb nog ergens een post opgeslagen van vorige week:quote:Op zondag 16 februari 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat de zachtere lucht komt is al een vast gegeven. Qua temperatuur zal het nog kunnen veranderen maar eind volgende week hoe da ook dubbele cijfers. Sla deze post maar opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En het is uitgekomen.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, bewijslast.. ik heb nog ergens een post opgeslagen van vorige week:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
met andere woorden zeg je je hebt wel gerlijk, ,maar laat de wijste zijn dus?quote:Op zondag 23 februari 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leren op tijd te stoppen zou ook wel eens fijn zijnDo what you love, love what you do!![]()
Haal die enorme plaat voor je harses eens weg man. TR gezet.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
met andere woorden zeg je je hebt wel gerlijk, ,maar laat de wijste zijn dus?
Kap gewoonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ga ook even wat anders doen. Ik ben het wel zat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ben ook tijdje weg van fok, tot laters allenquote:
of wacht van hier dus, mss nog ander topic. doeiu.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2319 / +58 / +0 / 11015 / 11558
2. KillemWieft / 874 / +50 / +15 / 610 / 909
3. Dr.Mikey / 715 / +32 / +0 / 1158 / 1465
4. maily / 679 / +12 / +4 / 3292 / 3458
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 497 / +40 / +8 / 1100 / 1312
8. sp3c / 428 / +16 / +0 / 738 / 888
9. kree / 410 / +6 / +40 / 1749 / 2027
10. DJMO / 408 / +6 / +0 / 936 / 1177
11. HappyCharly / 275 / +39 / +0 / 1954 / 2178
12. Bally-b / 275 / +16 / +6 / 156 / 232
13. RedShoe / 251 / +29 / +0 / 4209 / 4388
14. Grotetijd / 226 / +4 / +0 / 2107 / 2313
15. Lovely / 222 / +2 / +0 / 2617 / 2855
16. Aapje30 / 216 / +8 / +0 / 1797 / 1929
17. mario390 / 210 / +0 / +7 / 449 / 555
18. Sally / 207 / +0 / +14 / 440 / 551
19. AardappelSchotel / 184 / +0 / +0 / 2450 / 2645
20. ToT / 180 / +12 / +0 / 3125 / 3294SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: