SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
las ooit dat er een pillenslikker op een grasveldje heeft gepoept en hond heeft die poep gegeten en was daarna onder invloedquote:Op zondag 23 februari 2025 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Genoeg MDMA slikken, dan heb je geen laxeermiddel nodig.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lijkt me een broodje poep verhaalquote:Op zondag 23 februari 2025 03:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
las ooit dat er een pillenslikker op een grasveldje heeft gepoept en hond heeft die poep gegeten en was daarna onder invloed![]()
Die TT had ik ongeveer.
Maar ehAlcohol is OOK een DRUG he.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:56 schreef kree het volgende:
doe geen drugs. enne dat zou echt wss mijn ondergang zijn. Alchohol was al meer dan probleem geweest voor me. NO DRUGS
Zelfs een HARD DRUG.
Dat je dat niet snapt....![]()
Nu dan wel alcohol op..................?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Laat dit een wijze les voor je zijn. Eet nooit andermans poep.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
las ooit dat er een pillenslikker op een grasveldje heeft gepoept en hond heeft die poep gegeten en was daarna onder invloedProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik weet t wel sally..... en mss dingen die ik anders had moeten doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:59 schreef Sally het volgende:
Die TT had ik ongeveer.
Maar eh
[..]
Alcohol is OOK een DRUG he.
Zelfs een HARD DRUG.
Dat je dat niet snapt....![]()
Nu dan wel alcohol op..................?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 04:00 schreef mario390 het volgende:
dit model yaya 31 poept veel ,3 tot 4 keer per dag zacht en veel gase zo wat heb ik nog nie erlebt
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Direct ten huwelijk vragen! Samen scheetjes laten op de bankquote:Op zondag 23 februari 2025 04:00 schreef mario390 het volgende:
dit model yaya 31 poept veel ,3 tot 4 keer per dag zacht en veel gase zo wat heb ik nog nie erlebt
[ afbeelding ]![]()
Ja, dat wist ik. Maar ik denk dat kree dat niet weetquote:Op zondag 23 februari 2025 04:02 schreef Sally het volgende:
Wist je dat alcohol eigenlijk een harddrug is?![]()
ik weet het? rest ook denk?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:02 schreef Sally het volgende:
Wist je dat alcohol eigenlijk een harddrug is?Do what you love, love what you do!![]()
is lekker gaan op slechts muziek en de euforie die je daarbij voelt ook soort drugs?Uw ADH vitamine Worst
Dan zei je net wat anders.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ga liever slecht op de lekkerste muziek met verschillende soorten drugs in m’n lijf.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
is lekker gaan op slechts muziek en de euforie die je daarbij voelt ook soort drugs?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
beetje wel ja dat. hoewel dat dan weer niet zo heel slecht. voor je gezondheid is. Hahahaquote:Op zondag 23 februari 2025 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
is lekker gaan op slechts muziek en de euforie die je daarbij voelt ook soort drugs?Do what you love, love what you do!![]()
dat mijne problem is dat het van sept. spanie bb over bb brasil
tot nu kolumbie mijn 3 favoriten met en kutvent zoenen![]()
jajaja je kunt er drama van maken wat je wil he?quote:
maar ik wil niet echt drama. snap je helemaal he, dat sowieso. maar er is ook nog iets van zelf en eigen idee over en willen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja eh... drama? Jij dronk/drinkt de alcohol hè.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja je kunt er drama van maken wat je wil he?
maar ik wil niet echt drama. snap je helemaal he, dat sowieso. maar er is ook nog iets van zelf en eigen idee over en willen.
En alcohol drinken is wel iets waar veel mensen een mening over hebben. Die verzinnen het niet hoor.
Lees anders nog eens je eigenste topic door.
Elders in ONZ.
Staan goede antwoorden in.
Kan je wat mee.
En JA, DRAMA.
Want:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Ja. En kan verslavend zijn, net als de high na hardlopen. Maar gelukkig geen hard drugquote:Op zondag 23 februari 2025 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
is lekker gaan op slechts muziek en de euforie die je daarbij voelt ook soort drugs?![]()
je trekt aardig conclusie die er niet is he?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh... drama? Jij dronk/drinkt de alcohol hè.
En alcohol drinken is wel iets waar veel mensen een mening over hebben. Die verzinnen het niet hoor.
Lees anders nog eens je eigenste topic door.
Elders in ONZ.
Staan goede antwoorden in.
Kan je wat mee.
En JA, DRAMA.
Want:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.Do what you love, love what you do!![]()
maargoed kap beetje alle kortzichtigen toch wel af, heb ze niet nodig he denk?Do what you love, love what you do!![]()
Wat zeg ik dan dat niet waar is?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
je trekt aardig conclusie die er niet is he?
Dat jij niet gedronken hebt?
Dat je niet drinkt?
Of zeg je - hallelujah - dat jd geheelonthouder bent geworden?!?!?!![]()
![]()
zou wat zijn...!
![]()
Oh, en ik heb het dus van HEEL DICHTBIJ meegemaakt, dus kom niet aan van Jij weet er niks van.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat is niet waar aan mijn post.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:19 schreef kree het volgende:
maargoed kap beetje alle kortzichtigen toch wel af, heb ze niet nodig he denk?
Zeg het me.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dat alles boeit niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan dat niet waar is?
Dat jij niet gedronken hebt?
Dat je niet drinkt?
Of zeg je - hallelujah - dat jd geheelonthouder bent geworden?!?!?!![]()
![]()
zou wat zijn...!
![]()
Oh, en ik heb het dus van HEEL DICHTBIJ meegemaakt, dus kkm niet aan van Jij weet er niks van.
Veroordeel ik jou over iets dan?
Je trekt veels te veel conclusies en nu ook hier openbaar. die niet waar zijn of iig niet klopp[en zoals jij je ze denkt.
En daar heb ik problemen dan mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan maar 1 ding adviseren mbt kree... let it go. Hij heeft een bord voor zijn kop en zinnige discussies zijn niet mogelijk. Want het zijn altijd de anderen die het fout hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is niet waar aan mijn post.
Zeg het me.![]()
Johnnie en Jack, dat zijn pas échte vrienden.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:19 schreef kree het volgende:
maargoed kap beetje alle kortzichtigen toch wel af, heb ze niet nodig he denk?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dus zeggen geef maar gelijk? ja dag. dikke lul ermee.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 ding adviseren mbt kree... let it go. Hij heeft een bord voor zijn kop en zinnige discussies zijn niet mogelijk. Want het zijn altijd de anderen die het fout hebben.Do what you love, love what you do!![]()
trouwens en iedereen die hier nog midden in de nacht aan het posten heeft heeft sowiso probleem wss.Do what you love, love what you do!![]()
Dat maakt jouw probleem niet minder ernstig.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:24 schreef kree het volgende:
trouwens en iedereen die hier nog midden in de nacht aan het posten heeft heeft sowiso probleem wss.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
SSorry hoor, maar ik heb echt geen ongelijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:23 schreef kree het volgende:
[..]
dus zeggen geef maar gelijk? ja dag. dikke lul ermee.
En zowel: vertel me dan waar ik het mis heb.
Wat zijn mijn aannames?
Dat wilde je net niet zeggen, ook niet toen ik erom vroeg, dus dan nu NOG maar eens.
Waar zeg ik dingen die volgens jou niet kloppen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Had je andere plannen?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:29 schreef mario390 het volgende:
het is geluk dat ik overhaupt hier benProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
klopt, wat is mijn problee, dan volgens jou?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat maakt jouw probleem niet minder ernstig.Do what you love, love what you do!![]()
Dat heeft hij toch al gezegdquote:Dat heeft hij toch al gezegdquote:Op zondag 23 februari 2025 04:00 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
waar je het mis hebt is wel heel gelijhkn conclusie te trekken. zonder dat te vragen.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:32 schreef Sally het volgende:
S
[..]
Sorry hoor, maar ik heb echt geen ongelijk.
En zowel: vertel me dan waar ik het mis heb.
Wat zijn mijn aannames?
Dat wilde je net niet zeggen, ook niet toen ik erom vroeg, dus dan nu NOG maar eens.
Waar zeg ik dingen die volgens jou niet kloppen.waarDo what you love, love what you do!![]()
Je hebt blijkbaar problemen om te zeggen wat mijn aannames zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, wat is mijn problee, dan volgens jou?
Wat ik inmiddels 5x heb gevraagd.
Dan ga ik nu maar ""gewoon"" slapen.
Maar wel wéér met een kut gevoel.
Top.pie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Welke conclusie trok ik......?????quote:Op zondag 23 februari 2025 04:36 schreef kree het volgende:
[..]
waar je het mis hebt is wel heel gelijhkn conclusie te trekken. zonder dat te vragen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
we moeten ons sws gelukkig prijzen dat jij hier uberhaupt bentquote:Op zondag 23 februari 2025 04:29 schreef mario390 het volgende:
het is geluk dat ik overhaupt hier ben
Uw ADH vitamine Worst
je denkt het verkeerd gewoon? kan niet aneers zeggenquote:Op zondag 23 februari 2025 04:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar problemen om te zeggen wat mijn aannames zijn.
Wat ik inmiddels 5x heb gevraagd.
Dan ga ik nu maar ""gewoon"" slapen.
Maar wel wéér met een kut gevoel.
Top.pie.Do what you love, love what you do!![]()
Zonder Mario geen DTS.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we moeten ons sws gelukkig prijzen dat jij hier uberhaupt bent
lekker met zijn 5en achter de draaitafels waarvan er 2 draaien en 3 alleen dansen
Uw ADH vitamine Worst
Let wel.
Even uitleggen, nuanceren.
Ik heb het hier over zowel verleden tijd als tegenwoordige tijd.
"Jij dronk/drinkt de alcohol hè."
En er staat niet bij hoe lang, of hoe kort geleden.
Maar het staat me bij dat je vrij recent nog wél alcohol had gedronken.
Zoiets zei je, hier op FOK.
Dus het klinkt mss als Aanname, maar ik heb het wel degelijk verpakt in een ruime Interpretatie.
Dus hopelijk kan je het met deze uitleg een beetje anders ZIEN.
LEZEN.
En hopelijk heb je ook al mij 2 (nee nu 3 dacht?) PM 's inmiddels gelezen.
Goed gelezen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
met z'n 5en kan je een gavere set up van maken, beetje gemiste kansUw ADH vitamine Worst
begrepen hoor. maar maakt het iets uit denk je mijn mening anders met of zonder borreln op?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:43 schreef Sally het volgende:
Let wel.
Even uitleggen, nuanceren.
Ik heb het hier over zowel verleden tijd als tegenwoordige tijd.
"Jij dronk/drinkt de alcohol hè."
En er staat niet bij hoe lang, of hoe kort geleden.
Maar het staat me bij dat je vrij recent nog wél alcohol had gedronken.
Zoiets zei je, hier op FOK.
Dus het klinkt mss als Aanname, maar ik heb het wel degelijk verpakt in een ruime Interpretatie.
Dus hopelijk kan je het met deze uitleg een beetje anders ZIEN.
LEZEN.
En hopelijk heb je ook al mij 2 (nee nu 3 dacht?) PM 's inmiddels gelezen.
Goed gelezen.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet niet of ik het tot 6u trek, hoe lekker ik de muziek ook vind
Uw ADH vitamine Worst
Volhoudenquote:Op zondag 23 februari 2025 04:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of ik het tot 6u trek, hoe lekker ik de muziek ook vind![]()
![]()
wil ook niet te laat uitslapen, zodat ik nog wat aan mijn dag heb
kan ik bijv de cactus uitlaten en de keukentafel voerenUw ADH vitamine Worst
ik kom hier al lang he.
Enne als je nog mdden in de nacht hier post, dan ben je vrij of werkeloos. of weet ik veel.
nou ik kan het maar werk wel 40 uur per week, dus zal allmaal wel toeval zijn dat iedereen zoveel kan posten hier, mij olukt t nl niet.Do what you love, love what you do!![]()
WWat heb je gerookt?quote:Op zondag 23 februari 2025 04:48 schreef hemarookworst het volgende:
wil ook niet te laat uitslapen, zodat ik nog wat aan mijn dag heb
kan ik bijv de cactus uitlaten en de keukentafel voeren![]()
![]()
Werk gewoon hoor, sta alle dagen op rond 4quote:Op zondag 23 februari 2025 04:49 schreef kree het volgende:
ik kom hier al lang he.
Enne als je nog mdden in de nacht hier post, dan ben je vrij of werkeloos. of weet ik veel.
nou ik kan het maar werk wel 40 uur per week, dus zal allmaal wel toeval zijn dat iedereen zoveel kan posten hier, mij olukt t nl niet.![]()
![]()
niks, word beetje melig als ik slaperig ben maar op blijftquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb nog wel iets om je wakker te houden. Kom het wel ff brengen.quote:Op zondag 23 februari 2025 04:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of ik het tot 6u trek, hoe lekker ik de muziek ook vind
Maakte ook maar een geintjequote:Op zondag 23 februari 2025 04:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niks, word beetje melig als ik slaperig ben maar op blijft![]()
![]()
Goh, ALS we het dan over AANNAMES hebben?!quote:Op zondag 23 februari 2025 04:49 schreef kree het volgende:
ik kom hier al lang he.
nou ik kan het maar werk wel 40 uur per week, dus zal allmaal wel toeval zijn dat iedereen zoveel kan posten hier, mij olukt t nl niet.
Idiote redenering zo....
![]()
![]()
Ik heb weekend, nou goed?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HeHey sallyquote:Op zondag 23 februari 2025 04:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, ALS we het dan over AANNAMES hebben?!
Idiote redenering zo....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goh,ik dacht van wel?!quote:
ik ookquote:Op zondag 23 februari 2025 04:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, ALS we het dan over AANNAMES hebben?!
Idiote redenering zo....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
naja zolang jhet leuk is wel maar. ok dit gaat me te ver he.quote:
Nee dank uquote:Op zondag 23 februari 2025 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets om je wakker te houden. Kom het wel ff brengen.Uw ADH vitamine Worst
Dan lees je eigen topic in ONZ nog eens goed door. Staan erg sterke antwoorden in, inmiddels.quote:
Ga daar je beklag doen, ipv hier.
En in mijn PM's staat o.a. waarom ik zo boos was.
En nee, dat mag je niet hier openbaren.
En tja, jij wilde bellen.
Dat het niets opleverde, of in elk geval niet waar jij op hoopte blijkbaar?, daar kan ik niets aan doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Toch opmerkelijk dat je alleen met kree wil bellen... 🤔quote:Op zondag 23 februari 2025 05:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan lees je eigen topic in ONZ nog eens goed door. Staan erg sterke antwoorden in, inmiddels.
Dat het niets opleverde, of in elk geval niet waar jij op hoopte blijkbaar?, daar kan ik niets aan doen.![]()
gelezen die ook. DM. en bellen. naja je hing ff te snel mss op denk ik. maar goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan lees je eigen topic in ONZ nog eens goed door. Staan erg sterke antwoorden in, inmiddels.
Dat het niets opleverde, of in elk geval niet waar jij op hoopte blijkbaar?, daar kan ik niets aan doen.Do what you love, love what you do!![]()
ik haat beetje nl he als we dan aan het praten zijn en als dan niet mee eens maar zeggen van hang op?Do what you love, love what you do!![]()
Huh... whut....?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat je alleen met kree wil bellen... 🤔
Die snap ik niet.
HIJ wilde mij bellen he, om dingen te bepraten
Jammerlijk mislukt dus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het was een matig grapjequote:Op zondag 23 februari 2025 05:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh... whut....?
Die snap ik niet.
Jammerlijk mislukt dus.![]()
![]()
dit is wel waar dus, voor er helemaal weer andere dingen over begrepen gaan worden?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh... whut....?
Die snap ik niet.
Jammerlijk mislukt dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had gezegd 15 MINUTEN.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:03 schreef kree het volgende:
ik haat beetje nl he als we dan aan het praten zijn en als dan niet mee eens maar zeggen van hang op?
aangezien het toen al 01.00 was.
Doos.
Zucht.
Echt, je kon me toch van niets overtuigen, en jij bleef me maar niet begrijpen .....
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 23-02-2025 05:15:14 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou nouquote:Op zondag 23 februari 2025 05:06 schreef hemarookworst het volgende:
de vraag is eigenlijk ook waarom je je nr afgeeft...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tja.quote:Op zondag 23 februari 2025 05:06 schreef hemarookworst het volgende:
de vraag is eigenlijk ook waarom je je nr afgeeft...
Ooit willen behoeden voor nog een keer wat héél doms.
Zodat hij een taxi zou pakken.....
tja naja. echt iik weet niet of ik nu.boos op je moet zijn of niet. :Squote:Op zondag 23 februari 2025 05:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had gezegd 15 MINUTEN.
aangezien het toen 01.00 was.
Doos.
Zucht.
Echt, je kon me toch van niets overtuigen, en jij bleef me maar niet begrijpen .....Do what you love, love what you do!![]()
niks mis mee? tis niet dat dat misbruikt is he? laat dat ff duidelijk zijn en kan sally ook wel zeggen, dat we het ff oneens zijn mag duidelijk zijn? maar dat heeft niks met nr misbruiken te maken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Weet je?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja naja. echt iik weet niet of ik nu.boos op je moet zijn of niet. :S
Voor mijn part doe je wat je wil.
Ik heb mijn handen ervan af getrokken.
En wil het hele gedoe liefst achter me laten.
Spijt als haren op mn hoofd dat ik ooit mijn nummer aannjou heb gegeven .
Echt.
Iedreen ongeveer verklaart me voor gek.
Nou, inderdaad.
Al die ergernis is zonde van de energie , het komt niet binnen , dringt niet door en dat is wat het is..
Beide partijen gaan er ook iedere keer op in..
![]()
Jullie maken het elkaar lekker moeilijk..
Is negeren een optie? Of misschien toch wat minder verwachten ?![]()
Als je iedere keer op elkaar blijft reageren dan maak je het jezelf zo lastig.
Ik snap het ook niet helemaal , het een houdt het ander in stand en gaat iedere keer door![]()
Let it gooooooo![]()
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zucht dan vind je jezelf wss beter als ik?quote:Op zondag 23 februari 2025 05:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet je?
Voor mijn part doe je wat je wil.
Ik heb mijn handen ervan af getrokken.
En wil het hele gedoe liefst achter me laten.
Spijt als haren op mn hoofd dat ik ooit mijn nummer aannjou heb gegeven .
Echt.
Iedreen ongeveer verklaart me voor gek.
Nou, inderdaad.
maar maakt niet uit, even voor hier dan, je kunt wel zeggen dat ik je nr niet misbruikt hebt he enzo?
vind dat beetje lullig. want waarvoor jou nr gebruikt was alleen voor goeie.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: