SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
standje burenruzie?quote:Op zondag 23 februari 2025 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
de chat van de asot livestream gaat pas hard![]()
paar jaar geleden welquote:geen gehoorbescherming dus kwam halfdoof thuis
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oeiquote:Op zondag 23 februari 2025 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paar jaar geleden welgeen gehoorbescherming dus kwam halfdoof thuis
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
en ik kwam nog maar net wonen en buurman al boos aanbellen
Uw ADH vitamine Worst
maar nu al weer paar jaar normaal qua geluid en qua gehoorUw ADH vitamine Worst
ik las halfdoodquote:Op zondag 23 februari 2025 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paar jaar geleden welgeen gehoorbescherming dus kwam halfdoof thuis
![]()
![]()
lreren kennen dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
en ik kwam nog maar net wonen en buurman al boos aanbellenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat heb ik snel gecorrigeerd![]()
![]()
Rinnzekete bee bee nnz krr müü? ziiuu ennze, ziiuu rinnzkrrmüüquote:Uw ADH vitamine Worst
he4t staat iedereen om vrij te vragen als niet snapn he?quote:Op zondag 23 februari 2025 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rinnzekete bee bee nnz krr müü? ziiuu ennze, ziiuu rinnzkrrmüü
Do what you love, love what you do!![]()
Sorry dacht even dat m’n telefoon op een andere taal stondWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
peven pottegemse potten pouden pondags pwemmen ponder pwembroek.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rinnzekete bee bee nnz krr müü? ziiuu ennze, ziiuu rinnzkrrmüü
pe pijn pot peker? pe pullen pinken!![]()
fjewk34 gjerkry gvjrkr!! fjerir vrejg 24 t4 kkrrtmm?quote:Op zondag 23 februari 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
he4t staat iedereen om vrij te vragen als niet snapn he?Uw ADH vitamine Worst
ja. naja.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
fjewk34 gjerkry gvjrkr!! fjerir vrejg 24 t4 kkrrtmm?Do what you love, love what you do!![]()
Nog een biertjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
heel aantal van jullie kwalifieer ik als gewoomn drama maken om dat het kan he?
Weet ik. iedereen snapt wel wat ik zeg, maargoed tis grappigere om drama van te maken eno. naja. iig maakt het luek topicDo what you love, love what you do!![]()
Hoe is hetquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe maar twee alsjeblieftquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, het is alweer zondag.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekend gaat te snel
verder prima hoor
daar?
Ook prima, zin in frikandellenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké is ook goedquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op begraafplaats Westduin in Den Haag hebben onbekenden meerdere graven en urnen vernield. Zowel kindergraven als grafzerken van volwassenen zijn kapot. Urnen zijn gebroken en er is as van een overledene gevonden op een wandelpad.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oeh, frikje speciaalquote:Op zondag 23 februari 2025 01:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, het is alweer zondag.
Ook prima, zin in frikandellen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
man man manquote:Op zondag 23 februari 2025 01:37 schreef Moeraskat het volgende:
Op begraafplaats Westduin in Den Haag hebben onbekenden meerdere graven en urnen vernield. Zowel kindergraven als grafzerken van volwassenen zijn kapot. Urnen zijn gebroken en er is as van een overledene gevonden op een wandelpad.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ach verward persoon enzo enzo en import.quote:Op zondag 23 februari 2025 01:37 schreef Moeraskat het volgende:
Op begraafplaats Westduin in Den Haag hebben onbekenden meerdere graven en urnen vernield. Zowel kindergraven als grafzerken van volwassenen zijn kapot. Urnen zijn gebroken en er is as van een overledene gevonden op een wandelpad.
nou ben niuet zo van discriminatie, maar ik ben van mening zo veel mogelijk afrika volk maar weren.
Hoe heet ze die duitse. wir schaffen das??? naja zie maar wat er begeurt meerdere keren.Do what you love, love what you do!![]()
Ja … woest maakt het mequote:Op zondag 23 februari 2025 01:43 schreef Koen66 het volgende:
net als bejaarden beroven, ook zo kansloosWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
snap er ook niks van. Maar ik negeer maar voordat er weer iemand ontploft.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat snap je niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
snap er ook niks van. Maar ik negeer maar voordat er weer iemand ontploft.Do what you love, love what you do!![]()
en begeurde het lekker?quote:Op zondag 23 februari 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
heb net nog de porseleinen troon begeurtSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat wil ik zienquote:Op zondag 23 februari 2025 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
straks knap ik nog uit mijn worstenvelletjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat nu weeerquote:Op zondag 23 februari 2025 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds iets van jou in m'n fobo staanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké sorry ik wil niet dat je pijn hebtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je trekt conclusies terwijl het nog niet duidelijk is wie de vernielingen hebben gedaanUw ADH vitamine Worst
en hier laat ik het bij, ben in een veel te vrolijke high van de muziek om me boos te makenUw ADH vitamine Worst
het is gevaar dat iedereen en zeg maar bijna meeste op internet een voorgeschoteld verhaaltje krijgen. wat AI is.quote:
AI is de duivel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik dacht even dat ik op m’n werk was. Maar nee. Ben gewoon veilig thuis. PfiewWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
GelukkigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niemand kan 50 eieren etenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
poeh gelukkigquote:Op zondag 23 februari 2025 01:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht even dat ik op m’n werk was. Maar nee. Ben gewoon veilig thuis. PfiewSame shit, different day
SC hopper present![]()
zou @JustinK nog wakker zijn en aan het dansen zijn of slaapt ie al?Uw ADH vitamine Worst
Die heeft morgen qwerty op z’n voorhoofd staanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar probeer je naar de vissen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nou beetje benieuwd? verder niet echt iets? maar zag je hier pas recentelijk beetje eigenlijk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ha bolk deze TTIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bolkie bolkie is niet dom, bolkie heeft een luier om.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou niet weten wat ik tegen je moet vertellen.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou beetje benieuwd? verder niet echt iets? maar zag je hier pas recentelijk beetje eigenlijk?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
naar de vissen of naar de haaien?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee ik ook niet, maar vraag me dan altijd beetje af enzo. en kost wat tijd ofzo voor ik iemand beetje snap.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik tegen je moet vertellen.
GeheheheDo what you love, love what you do!![]()
je vraagt helemaal niks. Je typt maar je zegt niks.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar vraag me dan altijd beetje af enzo. en kost wat tijd ofzo voor ik iemand beetje snap.
GeheheheWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die haiequote:Op zondag 23 februari 2025 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
naar de vissen of naar de haaien?![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
vraag dan, waarom kwam jij hier mee posten?quote:Op zondag 23 februari 2025 02:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je vraagt helemaal niks. Je typt maar je zegt niks.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
…. Ik trek dit niet.
Waarom niet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tja waarom niet waarom wel. Weet iemand het?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat vroeg ik dus omdat je mij vroeg he? Hahahaquote:Op zondag 23 februari 2025 02:15 schreef Moeraskat het volgende:
Tja waarom niet waarom wel. Weet iemand het?Do what you love, love what you do!![]()
Helemaal niet. Je begon zelf halve vragen te stellen. Ga niet zitten draaien nu. Geen zin in dit spelletje Kree.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
dat vroeg ik dus omdat je mij vroeg he? HahahaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik draai me gewoon weer omOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heey!quote:
Hoe werkt de paracetamol?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik stel heel simpele vraag eruit toch? Waarom, kom jij hier in dit topic? enne wat denk je is er leuk aan om mee te kletsen?quote:Op zondag 23 februari 2025 02:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je begon zelf halve vragen te stellen. Ga niet zitten draaien nu. Geen zin in dit spelletje Kree.Do what you love, love what you do!![]()
je bent wel vaak ziek enzo? ik heb dat ook wel, maar nog neit eens zoveel als jou.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog niet echt, daarom kwam ik weer even .. begint nu..
Hoe voel jij je?Do what you love, love what you do!![]()
Ah dat is kut..quote:Op zondag 23 februari 2025 02:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog niet echt, daarom kwam ik weer even .. begint nu..
Hoe voel jij je?
Wel wat beter. Maar last van m’n knie dus kon m’n draai niet vinden. Even eruit en ga zo weer liggen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh das vervelend met de juiste houding vinden. Vaker last van?quote:Op zondag 23 februari 2025 02:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah dat is kut..
Wel wat beter. Maar last van m’n knie dus kon m’n draai niet vinden. Even eruit en ga zo weer liggen.Trust nobody![]()
Heb een knie blessure, en dat soms erg vervelendquote:Op zondag 23 februari 2025 02:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh das vervelend met de juiste houding vinden. Vaker last van?
Oh idd ik zie het nu ookquote:Op zondag 23 februari 2025 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
hier lekker zonnig morgen, maandag nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beter!quote:Op zondag 23 februari 2025 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
hier lekker zonnig morgen, maandag nietTrust nobody![]()
You 2quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh wat naarquote:Op zondag 23 februari 2025 02:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb een knie blessure, en dat soms erg vervelend
Trust nobody![]()
Rond 10 komt de zon.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
begin lichtjes moe te worden maar muziek is te lekkerUw ADH vitamine Worst
Okquote:Op zondag 23 februari 2025 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
je bent wel vaak ziek enzo? ik heb dat ook wel, maar nog neit eens zoveel als jou.Trust nobody![]()
Jap. Moest een flinke trap uitdelen maar die persoon deed met het stootkussen een stap naar achter. Dus raakte hem verkeerd waardoor alle druk op m’n knie kwam.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is ook nog eens een echte pechblessure.. balenquote:Op zondag 23 februari 2025 02:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap. Moest een flinke trap uitdelen maar die persoon deed met het stootkussen een stap naar achter. Dus raakte hem verkeerd waardoor alle druk op m’n knie kwam.
Al lang last van?Trust nobody![]()
Oh ik gaf je geen gelijk hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
geen verwijt btw. maar vraag ofzo? hoe komt?
Trust nobody![]()
Ja, jij wilde nietquote:Op zondag 23 februari 2025 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je er een afspraak mee gemaakt?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, sinds eind novemberquote:Op zondag 23 februari 2025 02:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is ook nog eens een echte pechblessure.. balen
Al lang last van?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat voor (vecht)sport?quote:Op zondag 23 februari 2025 02:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap. Moest een flinke trap uitdelen maar die persoon deed met het stootkussen een stap naar achter. Dus raakte hem verkeerd waardoor alle druk op m’n knie kwam.Uw ADH vitamine Worst
Training voor het werkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is een verplichting bij ons, dit onderdeel.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar train je voor als ik vragen mag?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2319 / +58 / +0 / 11015 / 11558
2. KillemWieft / 859 / +50 / +0 / 582 / 868
3. Dr.Mikey / 715 / +32 / +0 / 1158 / 1465
4. maily / 679 / +12 / +4 / 3292 / 3458
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 489 / +40 / +0 / 1075 / 1279
8. sp3c / 428 / +16 / +0 / 738 / 888
9. DJMO / 408 / +6 / +0 / 936 / 1177
10. kree / 373 / +6 / +3 / 1691 / 1943
11. HappyCharly / 275 / +39 / +0 / 1940 / 2161
12. Bally-b / 269 / +16 / +0 / 140 / 211
13. RedShoe / 251 / +29 / +0 / 4209 / 4388
14. Grotetijd / 226 / +4 / +0 / 2107 / 2313
15. Lovely / 222 / +2 / +0 / 2617 / 2855
16. Aapje30 / 216 / +8 / +0 / 1797 / 1929
17. mario390 / 203 / +0 / +0 / 434 / 532
18. Sally / 193 / +0 / +0 / 405 / 509
19. AardappelSchotel / 184 / +0 / +0 / 2450 / 2645
20. ToT / 180 / +12 / +0 / 3125 / 3294SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ondervragen?quote:Op zondag 23 februari 2025 02:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is een verplichting bij ons, dit onderdeel.Do what you love, love what you do!![]()
zijn jij en je trainingspartner ervaren met stootkussens en trappen? zomaar stap naar achteren doen zodat je verkeerd valt klinkt echt niet goedquote:Op zondag 23 februari 2025 02:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is een verplichting bij ons, dit onderdeel.Uw ADH vitamine Worst
Ja heb ook zes weken op krukken gelopen.quote:
Er zat een externe in m’n groep. En die pannenkoek… tja. Hoop ik niet nogmaals te zien nee.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn jij en je trainingspartner ervaren met stootkussens en trappen? zomaar stap naar achteren doen zodat je verkeerd valt klinkt echt niet goedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jeetje..quote:Op zondag 23 februari 2025 02:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja heb ook zes weken op krukken gelopen.
Eigenlijk dus een bedrijfsongeval?
Hoe zijn zij eronder?Trust nobody![]()
Klopt. Nou die kerel voelde zich schuldig maar daar heb ik niks aan.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje..
Eigenlijk dus een bedrijfsongeval?
Hoe zijn zij eronder?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
intresse gewekt wel nu? wat is dat dan geweld kunnen en mogen gebruiken is politie of boa mss?Do what you love, love what you do!![]()
M’n banden zijn waarschijnlijk gescheurd. Dus echt top
Kree ik ga je niet vertellen wat voor werk ik doe en je raad je sowieso toch niet. En nee, dat is geen uitdaging.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij zal t natuurlijk niet expres hebben gedaan..quote:Op zondag 23 februari 2025 02:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Nou die kerel voelde zich schuldig maar daar heb ik niks aan.
Je banden gescheurd klinkt nogal heftig welTrust nobody![]()
Slim die laatste zinquote:Op zondag 23 februari 2025 02:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kree ik ga je niet vertellen wat voor werk ik doe en je raad je sowieso toch niet. En nee, dat is geen uitdaging.
Trust nobody![]()
Hij voelde zich wel kut ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij zal t natuurlijk niet expres hebben gedaan..
Je banden gescheurd klinkt nogal heftig wel
Ja, maar als het een kneuzing of zo was. Dan was het al wel over nu.
MRI komt later nog.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ok is goed, ben wel onwijs benieuwd, maar blijkbaar niet handig om hier te zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kree ik ga je niet vertellen wat voor werk ik doe en je raad je sowieso toch niet. En nee, dat is geen uitdaging.Do what you love, love what you do!![]()
allemaal mensen zonder ervaring op stootkussen laten trappen is ook niet echt een goed idee, beter dat de ervaren coach stootkussen vasthoudt en iedereen op traptUw ADH vitamine Worst
Jaquote:de meeste mensen weten amper dat het bestaat. En ik ben hier voor m’n lol en niet voor m’n werk
Je vult nu iets in wat niet klopt lief worstjequote:Op zondag 23 februari 2025 02:36 schreef hemarookworst het volgende:
allemaal mensen zonder ervaring op stootkussen laten trappen is ook niet echt een goed idee, beter dat de ervaren coach stootkussen vasthoudt en iedereen op traptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wrs training om een vastzittende printer een trap te gevenUw ADH vitamine Worst
ok, zo kwam het wel overquote:Op zondag 23 februari 2025 02:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je vult nu iets in wat niet klopt lief worstjeUw ADH vitamine Worst
Waarom niet eerder een mri?quote:Op zondag 23 februari 2025 02:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij voelde zich wel kut ja.
Ja, maar als het een kneuzing of zo was. Dan was het al wel over nu.
MRI komt later nog.
Ben je geopereerd of fysio oid?Trust nobody![]()
als ik zo ff lees dan legt moeras je in paar handige grepen zo om HAHAHAHquote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee.quote:
Er was 1 externe in onze groep. En wij moeten dit verplicht doen. En blijven doen. Heel het jaar door en examens afleggen.
Elk jaar.
En die externe stond toevallig tegenover mij. Dat hij incapabel bleek te zijn, wil niet zeggen dat we dat allemaal zijn. Die jongen was vast nieuw of zo. Heb daarna niet uitgebreid met hem gepraat
JJa heeeequote:Op zondag 23 februari 2025 02:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jade meeste mensen weten amper dat het bestaat. En ik ben hier voor m’n lol en niet voor m’n werk
Nu maak je ons nieuwsgierig!
Trust nobody![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 02:39 schreef HappyCharly het volgende:
J
[..]
Ja heeee
Nu maak je ons nieuwsgierig!
wel beetje waar eigenlijk want ik ook benieuwd nu. maargoed zie maar wat je zelf wil zeggen hequote:
Geeeeft nietttquote:
misschienquote:Op zondag 23 februari 2025 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
als ik zo ff lees dan legt moeras je in paar handige grepen zo om HAHAHAHdus die jongen weet niet om te gaan met stootkussenquote:Op zondag 23 februari 2025 02:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee.
Er was 1 externe in onze groep. En wij moeten dit verplicht doen. En blijven doen. Heel het jaar door en examens afleggen.
Elk jaar.
En die externe stond toevallig tegenover mij. Dat hij incapabel bleek te zijn, wil niet zeggen dat we dat allemaal zijn. Die jongen was vast nieuw of zo. Heb daarna niet uitgebreid met hem gepraatUw ADH vitamine Worst
Hij lette niet op.quote:Op zondag 23 februari 2025 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien
[..]
dus die jongen weet niet om te gaan met stootkussen
Ongelukjes gebeuren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 02:44 schreef HappyCharly het volgende:
Laten we even een momentje genieten van mijn goede mood
Misschien legt worstje mij wel zomaar omver. Ik ben niet zo groot
Potver kwart voor 3
kan die de schaal nog vasthouden na al die glazen boterhammen?quote:Op zondag 23 februari 2025 02:45 schreef HappyCharly het volgende:
Kree kom jij even rond met de bruine fruitschaal?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 23 februari 2025 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan die de schaal nog vasthouden na al die glazen boterhammen?
Uiteraardquote:Op zondag 23 februari 2025 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan die de schaal nog vasthouden na al die glazen boterhammen?
Zo'n schaal gééft juist stabiliteitTrust nobody![]()
Ik weet het nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaquote:Op zondag 23 februari 2025 02:44 schreef HappyCharly het volgende:
Laten we even een momentje genieten van mijn goede mood
ik twijfel en dan over het rechthoudenquote:Op zondag 23 februari 2025 02:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard
Zo'n schaal gééft juist stabiliteitUw ADH vitamine Worst
Dat bakje met saus gaat schuivenquote:Op zondag 23 februari 2025 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik twijfel en dan over het rechthoudenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Neeeeeh neequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
die gaap smileys spreken me sowieso niet altijd zo aan. maarja ben ik dan he
Koekoek.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lekker zo slapen, maar eerst gapen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helleuquote:
Nog wat gezellig hier?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Top.quote:
Eindelijk weer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nouwwww....quote:
Zeker weten....?
DJ laat een snorretje groeien en lijkt nu op Geert Glas van probleemwijken Assen
Uw ADH vitamine Worst
Ga je slapen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 03:04 schreef hemarookworst het volgende:
DJ laat een snorretje groeien en lijkt nu op Geert Glas van probleemwijken Assen
Jij woont toch niet boven mij he...quote:Op zondag 23 februari 2025 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
maar de sfeer in mijn woonkamer is pas goed
Hier waren ze een half uur geleden nog muziek aan het draaien die ik kon horen![]()
Met de bezem bonkenquote:Op zondag 23 februari 2025 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij woont toch niet boven mij he...
Hier waren ze een half uur geleden nog muziek aan het draaien die ik kon horen
En net komen er wat m*ngolen thuis die een hooop herrie maken op de stalen trappen![]()
Nee, hij woont onder @Dr.Mikeyquote:Op zondag 23 februari 2025 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier waren ze een half uur geleden nog muziek aan het draaien die ik kon horen![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik woon boven niemandquote:Op zondag 23 februari 2025 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier waren ze een half uur geleden nog muziek aan het draaien die ik kon horen
Uw ADH vitamine Worst
Dat overwoog ik wel, jaquote:
Stalen trappen? Zit je in de bajes of zo?quote:Op zondag 23 februari 2025 03:06 schreef Sally het volgende:
En net komen er wat m*ngolen thuis die een hooop herrie maken op de stalen trappen
Ik ga ook richting bed. Voordat moeraskater me mist.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nou nou, dat is volgens mikey iemand die eigenlijk niet zonder begeleiding mag wonenquote:Op zondag 23 februari 2025 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, hij woont onder @:Dr.MikeyUw ADH vitamine Worst
Had zomaar gekund wellichtquote:Op zondag 23 februari 2025 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, hij woont onder @:Dr.Mikey
Nee, zo is ons complex opgebouwdquote:Op zondag 23 februari 2025 03:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Stalen trappen? Zit je in de bajes of zo?![]()
Stalen binnentrappen, en stalen relingen en stalen balkonhekken...![]()
![]()
mijn somalie buren hadden ook feestje. niks ergs qua geluid trouwens.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Want helemaal geen probleem. Maar damn wat ze koken de hele dag ervoor trok wel binnen naar mij.Do what you love, love what you do!![]()
weet. niet wat somalisch gerecht is?
Maar rook als heel kruidig iig.Do what you love, love what you do!![]()
Verkeerde topicquote:Op zondag 23 februari 2025 03:14 schreef mario390 het volgende:
in de cos was TT niet pimel in Milenas poepWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thnxquote:Op zondag 23 februari 2025 03:14 schreef mario390 het volgende:
in de cos was TT niet pimel in Milenas poepMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
M’n bek zou in de fik moeten staan van deze sambal, maar ik voel het nauwelijks.
Waarom beweeg jij?quote:Op zondag 23 februari 2025 03:22 schreef hemarookworst het volgende:
begin nogmaals honger te krijgen van het bewegen
Okéquote:Op zondag 23 februari 2025 03:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is gewillte topic mario,om dat dit onzintopic is,dat ju weet hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 23 februari 2025 03:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat ik dit op heb staan
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals ik net al zei...
Lekker slapen
Morgen weer wat vroegjes op, leuke dingen doen![]()
Trusten en veel plezier morgenquote:Op zondag 23 februari 2025 03:25 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zoals ik net al zei...
Lekker slapen
Morgen weer wat vroegjes op, leuke dingen doen
Oh, ik word er suïcidaal van.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat ik dit op heb staan
Bekijk deze YouTube-videoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Medewerkers van de Amerikaanse overheid dreigen ontslagen te worden, als ze niet voor maandagavond laten weten wat ze de afgelopen week op hun werk hebben gepresteerd. Dat staat in een mail die naar medewerkers van verschillende departementen is verstuurd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:De mails werden verstuurd kort nadat miljardair Elon Musk een aankondiging erover had geplaatst op zijn socialemediaplatform X. Musk staat aan het hoofd van departement DOGE, dat als opdracht heeft om de overheidsuitgaven fors terug te brengen.
"Alle federale medewerkers zullen een mail krijgen met het verzoek om uit te leggen wat ze afgelopen week hebben gedaan", aldus Musk. "Als mensen daar niet op reageren, wordt dat opgevat als een ontslagname."Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Grootheid waanzinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Werkgevers met een wantrouwende houding tegenover hun medewerker
Uw ADH vitamine Worst
Nou ja, dat we het er zelfs in Nederland over hebben is toch juist een bevestiging van z’n grootheid?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jupquote:Op zondag 23 februari 2025 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
Werkgevers met een wantrouwende houding tegenover hun medewerkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik had zo leuk liedje weer he. en helemaal eigen ding was dat gemaakt. van tijden terug maar nieuwe leven in beblazen. wilde nog ff doen. maar van whatsapp naar dit is weer problematisch. want willen big tech niret dat je zelf wat doet.Do what you love, love what you do!![]()
Nou, hier andersom.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe meer last van mij gehad dan ik van hem.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ga.Naar.MUZ.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
aaawh je we weet wel dat ik die niet misbruik., maar kan het niet handig verzenden anders had ikj het zo hier wel ff gedaan. Wil graag ff horen van muzikanten en tips eroover dat idee?
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
Muziek
MUZiek, dus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Genoeg MDMA slikken, dan heb je geen laxeermiddel nodig.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Eh.quote:Op zondag 23 februari 2025 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
voor idee wel handiger denk, maar het ging om ok verhaal en liedje maken he>. en kan net zo goed hier.
Ik mag niet pseudomodden. Dus ik zeg maar nix.
Ik wilde een tip aan de hand doen waar je meer muzikanten vindt.
Maar volgens mij durf je niet buiten ONZ te posten of zo.
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: