SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat nog in het vorige topic
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Huh.
Krijg ineens reclame hier..
.
Raar.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
![]()
.
![]()
![]()
.
.
Still into you
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
GeslotenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BIEMMMMMMMMMMMMMMDon't follow me. I am lost too
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
.
Tot Morgen
.
ik wel beetje, hoewel ik zou er niet heen gaan, maar je moet toch toegeven dat dit technisch en organisatie ervan met alles wel goed in elkaar zit?quote:
Ik kan het wel waarderen iig.Do what you love, love what you do!![]()
Nee want ik klik geen filmpjes aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel beetje, hoewel ik zou er niet heen gaan, maar je moet toch toegeven dat dit technisch en organisatie ervan met alles wel goed in elkaar zit?
Ik kan het wel waarderen iig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaja ok dan kun je er niks over zeggen ook denkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee want ik klik geen filmpjes aan.
Do what you love, love what you do!![]()
Dat kan ik wel en doe ik ook. Ik vind er geen kont aanquote:Op zondag 23 februari 2025 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ok dan kun je er niks over zeggen ook denkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
neeee je zegt kijk ze niet? dat mag?quote:Op zondag 23 februari 2025 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik wel en doe ik ook. Ik vind er geen kont aan
maar hoe kun je er dan mening over hebben dan?
Ik heb niet zo moeite om even te kijken wat anderen posten ?Do what you love, love what you do!![]()
Vandaag een dag gehad met warm/koud/warm/koud, overgeven tot het punt dat er niets meer kwam zelfs geen gal en zweten als een gek![]()
Uurtje of 8 avondgegeten, 2 paracetamol er in en een paar glazen water en ik voel me nu op wat hoofdpijn en hoesten na wel weer prima. Hoop dat ik mij morgen beter voel.
Heeft dat slapen met m'n raam open eergisteren toch gezorgd voor ellende
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Altijd die vuistquote:Op zondag 23 februari 2025 00:02 schreef maily het volgende:
he goes out riding with the brothers
he's got his fist in the airWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van slapen met je raam open wordt je niet ziekquote:Op zondag 23 februari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
Vandaag een dag gehad met warm/koud/warm/koud, overgeven tot het punt dat er niets meer kwam zelfs geen gal en zweten als een gek![]()
Uurtje of 8 avondgegeten, 2 paracetamol er in en een paar glazen water en ik voel me nu op wat hoofdpijn en hoesten na wel weer prima. Hoop dat ik mij morgen beter voel.
Heeft dat slapen met m'n raam open eergisteren toch gezorgd voor ellendeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
griep het heerst... sterkte. man.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
Denk niet door t slapenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
Eerder door een virus
Maar wel rot voor je
Beterschap!Trust nobody![]()
Op aarde toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
onzinquote:Op zondag 23 februari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
je was gewoon de vorige keer niet goed uitgeziekt
en je hebt geen dag-/nachtritme![]()
de bijberl en openbaring voorspelt zeer ergere dingen nog als nuDo what you love, love what you do!![]()
Deel dat maar even nietquote:Op zondag 23 februari 2025 00:05 schreef kree het volgende:
de bijberl en openbaring voorspelt zeer ergere dingen nog als nuTrust nobody![]()
Ja maar ik was er letterlijk 3 dagen terug van af na 3 weken en voelde me echt weer fit. En eergisteren voelde ik me wat minder en dacht al "nee he"quote:
En vandaag dit.
Hopelijk is't het laatste beetje
Well, life can be a riot
Zolang ik mij morgen weer beter voel (wat ik wel denk) vind ik 't prima.quote:Well, life can be a riot
Misschien was ik niet goed uitgeziekt, kan. Wel weer lekker kutquote:Op zondag 23 februari 2025 00:05 schreef maily het volgende:
[..]
onzin
je was gewoon de vorige keer niet goed uitgeziekt
en je hebt geen dag-/nachtritme
Well, life can be a riot
nee daarom deed ik dat niet, maar is het begin. werd er beetje bang van zelfs enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja balenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien was ik niet goed uitgeziekt, kan. Wel weer lekker kut![]()
Kan niet van een open raam zijn. Ik slaap al heel m’n leven met een open raam. Ziek wordt je van een virus of bacterie. Niet van een open raam.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar ik was er letterlijk 3 dagen terug van af na 3 weken en voelde me echt weer fit. En eergisteren voelde ik me wat minder en dacht al "nee he"
En vandaag dit.
Hopelijk is't het laatste beetje
Je bent gewoon niet uitgeziekt of je hebt een virus opgepikt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mannengriep kan het ook nog zijn.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hear hearquote:Op zondag 23 februari 2025 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan niet van een open raam zijn. Ik slaap al heel m’n leven met een open raam. Ziek wordt je van een virus of bacterie. Niet van een open raam.
Je bent gewoon niet uitgeziekt of je hebt een virus opgepikt.Trust nobody![]()
‘Het verkeerde kind’Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naja misschien heb ik wel een virus opgepikt wéérquote:Op zondag 23 februari 2025 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan niet van een open raam zijn. Ik slaap al heel m’n leven met een open raam. Ziek wordt je van een virus of bacterie. Niet van een open raam.
Je bent gewoon niet uitgeziekt of je hebt een virus opgepikt.Naja, zal wel verder. Maar wel typisch.
Well, life can be a riot
.
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Deze manquote:
Well, life can be a riot
Klik sowieso nooit. Hekel aan. 9 van de 10 keer ben ik iets aan het kijken of luisteren en ik ga dat niet op pauze zetten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
moet zeggen hou er niet van, maar toch he?
Het klijkt alsnogn geloofqwaardig.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi nummer welquote:
.
Sowieso heeft Billie Eilish goede muziek welquote:
Haar eerste album staat hier onironisch regelmatig aanWell, life can be a riot
JA MAARquote:Op zondag 23 februari 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig ben je niet verplicht te klikken
KLIK NOU!!!![]()
Godzijdank. Stel je voor dat dat moest
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik vraag het gewoon nog een keerquote:Op zondag 23 februari 2025 00:16 schreef Moeraskat het volgende:
Godzijdank. Stel je voor dat dat moest![]()
![]()
Anders perm-vakantiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
soms klik ik wel hoor, maar nu ben ik tot 6u zoet met een streamUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
.
met andere woorden. ik vind het maar eng enzo. zeker als je zelf wat dieper erin gaat zoeken en dat filmpjem is er voorbeeld van.
]
Echt wtf?Do what you love, love what you do!![]()
Oh je buigt al weer langzaamquote:Op zondag 23 februari 2025 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
soms klik ik wel hoor, maar nu ben ik tot 6u zoet met een stream
dat filmpje geeft niet echt positief idee he? en denk denkt iedereen allemaal. wtf zeg. hoop maar dat geloof dan ongelijk is.Do what you love, love what you do!![]()
Zoooo, dan kijk je opeens echt allemaal pulpquote:Op zondag 23 februari 2025 00:16 schreef Moeraskat het volgende:
Godzijdank. Stel je voor dat dat moest
Well, life can be a riot
Gelukkigquote:Op zondag 23 februari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een rookworst is sws wel gebogen
Dan zou ik m’n trommelvlies doorsnijdenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zoooo, dan kijk je opeens echt allemaal pulpWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Kree, niemand klikt..quote:Op zondag 23 februari 2025 00:18 schreef kree het volgende:
dat filmpje geeft niet echt positief idee he? en denk denkt iedereen allemaal. wtf zeg. hoop maar dat geloof dan ongelijk is.Well, life can be a riot
Zin in een lekker biefstukje
Hij praat gewoon tegen het luchtledige. Boeit hem niks.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo maar eens naar bed
.
Palms up palms down palms together palms apart.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sunday bloody sunday...Don't follow me. I am lost too
.
Ik sidder van angstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeeeh rebelsquote:Op zondag 23 februari 2025 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
heb 2 streams tegelijk aan maar eentje met geluid![]()
I can't believe the news today.quote:
(lijkt zo op elkaar... EDIT)Well, life can be a riot
we eat and drink and tomorrow they diequote:Op zondag 23 februari 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
I read the news today oh boooyyyy![]()
Palms up palms down palms together palms apart.quote:
dat ken ik nietquote:Op zondag 23 februari 2025 00:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Palms up palms down palms together palms apart.![]()
![]()
ik kan ook niet echt ff met iemand praten die dat nou serieus ook even heeft gezien.?
\
Ik vind het aardig zorgwekkend wel.Do what you love, love what you do!![]()
Wat is dat ook alweer..quote:Op zondag 23 februari 2025 00:23 schreef Moeraskat het volgende:
Palms up palms down palms together palms apart.Trust nobody![]()
Palms down, palms up is a simple meditative exercise that Richard Foster describes in his book Celebration of Discipline. This is a practice that can help you surrender your concerns and challenges over to God, and open yourself up to receive the blessings that God wants to pour into your life.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van die docuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
The GameDon't follow me. I am lost too
.
Well, life can be a riot
Die docu ken ik nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
antichrist enzo. ik snap dit nog geen reet van. maar het interessant verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Neem nog een biertje anders.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:30 schreef kree het volgende:
anticghrist enzo. ik xnzp df nog gee reet van. maar het interessant verhaal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kree je praat tegen lucht
Well, life can be a riot
Jij? Nee, natuurlijk niet!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Well, life can be a riot
En biefstukquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leuk mens is hetquote:Op zondag 23 februari 2025 00:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoMet YVVOONNNEEEE
Slaapse
.
Nog nooit opquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Had ik gisternacht, kwam er vanochtend uitquote:Denk dat mijn lijf klaar is met het ongezonde op de manier waar op ik er soms in door kan slaan
Voelt meer als m'n lijf die zegt "maat doe normaal" eigenlijk
Well, life can be a riot
en jij maar denken dat het aan je open raam ligtquote:Op zondag 23 februari 2025 00:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had ik gisternacht, kwam er vanochtend uitDenk dat mijn lijf klaar is met het ongezonde op de manier waar op ik er soms in door kan slaan
Voelt meer als m'n lijf die zegt "maat doe normaal" eigenlijk
![]()
![]()
ken deze. yvonne. en danny trouwensquote:Op zondag 23 februari 2025 00:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoMet YVVOONNNEEEE
Poh zin in frikandellenzou bijna uit bed gaan
vraag of je kater ze in het vet gooit voor jequote:Op zondag 23 februari 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
Poh zin in frikandellenzou bijna uit bed gaan
![]()
Door dat open raam kwamen er snacks binnenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:35 schreef maily het volgende:
[..]
en jij maar denken dat het aan je open raam ligtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die man ligt al te ronken.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:35 schreef maily het volgende:
[..]
vraag of je kater ze in het vet gooit voor je
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Door dat open raam kwamen er snacks binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"""de hond heeft mijn huiswerk opgegeten"""![]()
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 00:35 schreef maily het volgende:
[..]
en jij maar denken dat het aan je open raam ligtIets zegt me dat 't gewoon mijn lijf is wat aangeeft "ga maar wat beter voor jezelf zorgen, tot hier en niet verder"
Niet dat ik nou zó ongezond eet tegenwoordig. Maar ik heb af en toe wel momenten waar op ik los ga, en dan eet zo 3000-4000 kcalMaar alleen maar ongezonde zooi.
Toch maar niet meer doen. Kijken of mijn lijf dan anders gaat reageren
Well, life can be a riot
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Door dat open raam kwamen er snacks binnenJezus
Well, life can be a riot
Iemand gooide bitterballen door het dakraam en ik had net m’n mond open.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:36 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"""de hond heeft mijn huiswerk opgegeten"""![]()
Bitterballen
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
wees blij met deze waarschuwing.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
JaIets zegt me dat 't gewoon mijn lijf is wat aangeeft "ga maar wat beter voor jezelf zorgen, tot hier en niet verder"
Niet dat ik nou zó ongezond eet tegenwoordig. Maar ik heb af en toe wel momenten waar op ik los ga, en dan eet zo 3000-4000 kcalMaar alleen maar ongezonde zooi.
Toch maar niet meer doen. Kijken of mijn lijf dan anders gaat reageren
doe er je voordeel mee.![]()
![]()
Gedaanquote:Op zondag 23 februari 2025 00:37 schreef maily het volgende:
[..]
geef hem een douw en zeg dat hij niet zo moet ronken.
Hij deed: “mmmm?”quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:38 schreef maily het volgende:
[..]
wees blij met deze waarschuwing.
doe er je voordeel mee.
Well, life can be a riot
GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9 #2quote:Op zondag 23 februari 2025 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iemand gooide bitterballen door het dakraam en ik had net m’n mond open.![]()
![]()
Schaamhaar prothese
en jij?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:40 schreef maily het volgende:
[..]
en jij?Zoiets wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij droomt want hij zei dat hij aan de bar stond.
zeg dat hij ook nog een biertje meebrengt danquote:Op zondag 23 februari 2025 00:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoiets wel ja.
Hij droomt want hij zei dat hij aan de bar stond.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die man zegt echt rare dingen als hij slaapt.
Vorig jaar zei hij: ik ben een kip in de regen.
Ik had het niet meer. En we brengen het nog vaak ter sprake.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:41 schreef maily het volgende:
[..]
zeg dat hij ook nog een biertje meebrengt dan![]()
![]()
heerlijke herinneringenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had het niet meer. En we brengen het nog vaak ter sprake.![]()
![]()
dat je samen (bijna) in je broek piest van het lachen
tranen met tuiten
heerlijk![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 00:42 schreef maily het volgende:
[..]
heerlijke herinneringen![]()
![]()
dat je samen (bijna) in je broek piest van het lachen
tranen met tuiten
heerlijk
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had het niet meer. En we brengen het nog vaak ter sprake.
Tot nu toe wel goed boek.
Ik zou wel een weekje monitor willen zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Punten bijhouden?quote:Op zondag 23 februari 2025 00:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou wel een weekje monitor willen zijnI'm surrounded by morons!
I once found a recipe
for what to do to cure my needs
I packed some things just what I need
only bare neccesities![]()
Alle Statsquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iedereen heeft dat al 20x gedaan kree. Ooitquote:Op zondag 23 februari 2025 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
iedereen zou die wel ff moeten kijken lijkt me.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Álle!?quote:I'm surrounded by morons!
allesssssquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké de ambitie is gepasseerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja is dat zo? denk aantal niet nl.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat al 20x gedaan kree. OoitDo what you love, love what you do!![]()
Zo snel kan het gaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is monitor wel echt iemand.
Een botje.quote:I'm surrounded by morons!
Vroeger zag ik hem wel posten. Maar nu alleen nog StatsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ooit nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
heb monitor nooit anders gekend, ja soms gaat de maker van de bot ff wat postenUw ADH vitamine Worst
Dat bedoel ikquote:Op zondag 23 februari 2025 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
heb monitor nooit anders gekend, ja soms gaat de maker van de bot ff wat posten
Tijd om weer in bed te gaan liggen
Well, life can be a riot
Bitterballen, ik mis ze.I'm surrounded by morons!
Ik ga ook soms emigrerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar vaak ook nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heeft moeite om met ov naar een ander plekje in NL te gaan, maar wil gaan emigreren
#kreelogicUw ADH vitamine Worst
Ja ik heb 33n soort van leven geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is gek. Dan heb ik ook.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft moeite om met ov naar een ander plekje in NL te gaan, maar wil gaan emigreren
#kreelogic
heejquote:Op zondag 23 februari 2025 01:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb 33n soort van leven geloof ik![]()
![]()
Yupquote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: