SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat nog in het vorige topic
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Huh.
Krijg ineens reclame hier..
.
Raar.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
![]()
.
![]()
![]()
.
.
Still into you
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
GeslotenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BIEMMMMMMMMMMMMMMDon't follow me. I am lost too
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
.
Tot Morgen
.
ik wel beetje, hoewel ik zou er niet heen gaan, maar je moet toch toegeven dat dit technisch en organisatie ervan met alles wel goed in elkaar zit?quote:
Ik kan het wel waarderen iig.Do what you love, love what you do!![]()
Nee want ik klik geen filmpjes aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel beetje, hoewel ik zou er niet heen gaan, maar je moet toch toegeven dat dit technisch en organisatie ervan met alles wel goed in elkaar zit?
Ik kan het wel waarderen iig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaja ok dan kun je er niks over zeggen ook denkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee want ik klik geen filmpjes aan.
Do what you love, love what you do!![]()
Dat kan ik wel en doe ik ook. Ik vind er geen kont aanquote:Op zondag 23 februari 2025 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ok dan kun je er niks over zeggen ook denkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
neeee je zegt kijk ze niet? dat mag?quote:Op zondag 23 februari 2025 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik wel en doe ik ook. Ik vind er geen kont aan
maar hoe kun je er dan mening over hebben dan?
Ik heb niet zo moeite om even te kijken wat anderen posten ?Do what you love, love what you do!![]()
Vandaag een dag gehad met warm/koud/warm/koud, overgeven tot het punt dat er niets meer kwam zelfs geen gal en zweten als een gek![]()
Uurtje of 8 avondgegeten, 2 paracetamol er in en een paar glazen water en ik voel me nu op wat hoofdpijn en hoesten na wel weer prima. Hoop dat ik mij morgen beter voel.
Heeft dat slapen met m'n raam open eergisteren toch gezorgd voor ellende
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Altijd die vuistquote:Op zondag 23 februari 2025 00:02 schreef maily het volgende:
he goes out riding with the brothers
he's got his fist in the airWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van slapen met je raam open wordt je niet ziekquote:Op zondag 23 februari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
Vandaag een dag gehad met warm/koud/warm/koud, overgeven tot het punt dat er niets meer kwam zelfs geen gal en zweten als een gek![]()
Uurtje of 8 avondgegeten, 2 paracetamol er in en een paar glazen water en ik voel me nu op wat hoofdpijn en hoesten na wel weer prima. Hoop dat ik mij morgen beter voel.
Heeft dat slapen met m'n raam open eergisteren toch gezorgd voor ellendeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
griep het heerst... sterkte. man.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Denk niet door t slapenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
Eerder door een virus
Maar wel rot voor je
Beterschap!Trust nobody![]()
Op aarde toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
onzinquote:Op zondag 23 februari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
je was gewoon de vorige keer niet goed uitgeziekt
en je hebt geen dag-/nachtritme![]()
de bijberl en openbaring voorspelt zeer ergere dingen nog als nuDo what you love, love what you do!![]()
Deel dat maar even nietquote:Op zondag 23 februari 2025 00:05 schreef kree het volgende:
de bijberl en openbaring voorspelt zeer ergere dingen nog als nuTrust nobody![]()
Ja maar ik was er letterlijk 3 dagen terug van af na 3 weken en voelde me echt weer fit. En eergisteren voelde ik me wat minder en dacht al "nee he"quote:
En vandaag dit.
Hopelijk is't het laatste beetje
Well, life can be a riot
Zolang ik mij morgen weer beter voel (wat ik wel denk) vind ik 't prima.quote:Well, life can be a riot
Misschien was ik niet goed uitgeziekt, kan. Wel weer lekker kutquote:Op zondag 23 februari 2025 00:05 schreef maily het volgende:
[..]
onzin
je was gewoon de vorige keer niet goed uitgeziekt
en je hebt geen dag-/nachtritme
Well, life can be a riot
nee daarom deed ik dat niet, maar is het begin. werd er beetje bang van zelfs enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja balenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien was ik niet goed uitgeziekt, kan. Wel weer lekker kut![]()
Kan niet van een open raam zijn. Ik slaap al heel m’n leven met een open raam. Ziek wordt je van een virus of bacterie. Niet van een open raam.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar ik was er letterlijk 3 dagen terug van af na 3 weken en voelde me echt weer fit. En eergisteren voelde ik me wat minder en dacht al "nee he"
En vandaag dit.
Hopelijk is't het laatste beetje
Je bent gewoon niet uitgeziekt of je hebt een virus opgepikt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mannengriep kan het ook nog zijn.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hear hearquote:Op zondag 23 februari 2025 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan niet van een open raam zijn. Ik slaap al heel m’n leven met een open raam. Ziek wordt je van een virus of bacterie. Niet van een open raam.
Je bent gewoon niet uitgeziekt of je hebt een virus opgepikt.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: