Je kunt niet halverwege een deal de voorwaarden veranderen.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:24 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Maar was dit niet eerder al geëist? En heeft Hamas er dus niet naar geluisterd door maar door te gaan met die ceremonies.
Fania heeft gelijk in de zin dat je met bombardementen meer emotionele afstand kan bewaren, dan als je iemand met een mes moet aanvallen. Maar normale mensen zien dit gegeven als signaal dat als je bommen hebt, je nog meer moet letten op verantwoordelijkheid. Gezien je door die emotionele afstand eerder mensenrechten kan schenden, zonder dat je je er zelf gewetenswroeging bij krijgt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:21 schreef egayalS het volgende:
"wat Israël doet is totaal niet te vergelijken met wat hamas doet"
-kolonisten backers
[ x ]
@deedeetee dit is wat ik bedoel: loopt iedereen daar met Kalasjnikovs en is iedereen potentieel Hamasonderdeel?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:19 schreef matthijst het volgende:
Wat een ziek tuig zijn die honden van Hamas.
Ik vraag me af of er onder die bevolking van Gaza überhaupt nog normale mensen bestaan. Kan het me haast niet meer voorstellen.
Nee natuurlijk niet er zal altijd wel een deel zijn dat iig nog over gezond verstand beschikt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:49 schreef blomke het volgende:
[..]
@:deedeetee dit is wat ik bedoel: loopt iedereen daar met Kalasjnikovs en is iedereen potentieel Hamasonderdeel?
Zoals op 7 oktober?quote:Op zondag 23 februari 2025 22:03 schreef egayalS het volgende:
Heel normaal gesprek in een genocidale maatschappij
[ x ]
Klinkt alsof Egypte de Palestijnen behoorlijk in de steek laat. Er was toch een Ummah?quote:
BOEHOEHOEquote:Op maandag 24 februari 2025 12:26 schreef egayalS het volgende:
Kijk ze vol trots hun misdaden vieren.
A statement by #Israel'e Defense Minister @:Israel_katz "Fourty thousand #Palestinians evicted, so far, the Jenin, Tulkarm and Nur Shams refugee camps, now unpopulated. @:UNRWA activities in the camps was ceased. I ordered the Israel Defense Forces to remain in the cleansed camps for the next year, and prevent inhabitants from returning (...)."
[ x ]
Het is omgekeerd. Het oplaaien van jodenhaat zorgt ervoor dat die mensen gaan zeggen "dit is wat wij joden doen tegen jullie Arabieren".quote:Op maandag 24 februari 2025 18:50 schreef egayalS het volgende:
Tegenwoordig zijn sommigen kennelijk voorzichtiger met hun gezicht te linken aan wandaden. Deze held heeft een schedel onder zijn voet. Alsof het een voetbal betreft. Met andere woorden zegt hij "dit is wat wij joden doen tegen jullie Arabieren". Wat denk je dat het resultaat is van dit soort uitspraken? Juist ja oplaaien van joden haat.
Het openlijk steunen van een terroristische organisatie? Het toejuichen van het vermoorden van 1139 Israeli's? De openlijke Jodenhaat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar zijn ze schuldig aan dan?
Waarom reageer jij altijd zo over de top? Niemand die jouw geraaskal leuk vindt om te lezen vermoed ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:13 schreef bianconeri het volgende:
Wat een walgelijk terroristen land is dat Israël ook
Blijven andere landen bezetten.
Zelfs meer troepen sturen. Blijven militair agressie tonen boven en in andere landen.
Walgelijke terroristen
En niemand die pro-genocide mensen leuk vindt.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom reageer jij altijd zo over de top? Niemand die jouw geraaskal leuk vindt om te lezen vermoed ik.
Het openlijk steunen van een terroristische organisatie genaamd Israël.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het openlijk steunen van een terroristische organisatie? Het toejuichen van het vermoorden van 1139 Israeli's? De openlijke Jodenhaat?
Als dat in jouw ogen 'onschuldig' is, dan ben je een nog een grotere &@^%$#! dan ik al dacht.
Je roept al meer dan een jaar steeds hetzelfde. Ook nooit eens een grapje of een grolletje, of een originele gedachte. Het is echt een langspeelplaat die is vastgelopenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En niemand die pro-genocide mensen leuk vindt.
Toch blijft die groep hier altijd maar raaskalen.
Misschien omdat het heel erg is dat mensen hier, maar zelfs wereldwijd, de genocide blijven steunen?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je roept al meer dan een jaar steeds hetzelfde. Ook nooit eens een grapje of een grolletje, of een originele gedachte. Het is echt een langspeelplaat die is vastgelopen
De Palestijnen boeien mij vrij weinig inderdaad, heb 0,0 gevoel bij dat volk. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat mensen die niet islamitisch zijn zich druk maken over Palestijnen. Denk je dat er ook maar 1 Palestijn of moslim is die zich drukmaakt over leed dat niet islamitisch is? Denk t niequote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misschien omdat het heel erg is dat mensen hier, maar zelfs wereldwijd, de genocide blijven steunen?
En blijven juichen om de haat tegen buitenlanders?
Maar wel janken om een paar doden vanuit de andere kant, maar tienduizenden doden boeieenddd.
Dat is walgelijk en heel erg en mag niet zo maar stilgehouden worden.
Israël is afhankelijk van de VS en heeft ook redenen om de band met Rusland niet te verbreken. Stukje pragmatisme denk ikquote:Op maandag 24 februari 2025 22:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En ondertussen stemt Israël in the VN mee met de VS, Rusland, Noord Korea, Hongarije en Belarus als het gaat om Oekraïne. Voor wie zich nog afvroeg of Israël met haar huidige regering wel of geen schurkenstaat is...
https://thehill.com/homenews/5161380-ukraine-un-resolution/
Gaza en West Bank boeit niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Palestijnen boeien mij vrij weinig inderdaad, heb 0,0 gevoel bij dat volk. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat mensen die niet islamitisch zijn zich druk maken over Palestijnen. Denk je dat er ook maar 1 Palestijn of moslim is die zich drukmaakt over leed dat niet islamitisch is? Denk t nie
Congo ook niet. Toevallig heb ik vorig jaar het boek Congo van David van Reybroeck gelezen. Erg goed maar mijn conclusie is dat het in die uithoek nooit wat gaat worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gaza en West Bank boeit niet.
Congo neem ik aan weer wel, maar de Rohinya, Oeigoeren of een Screbrenica boeit dus weer niet
Het is wel fijn kaderen.
Ik zag Palestijnen met nog veel meer trots Israelische gijzelaars door de straten trekken, so cry me a river to the sea bitch.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:26 schreef egayalS het volgende:
Kijk ze vol trots hun misdaden vieren.
A statement by #Israel'e Defense Minister @:Israel_katz "Fourty thousand #Palestinians evicted, so far, the Jenin, Tulkarm and Nur Shams refugee camps, now unpopulated. @:UNRWA activities in the camps was ceased. I ordered the Israel Defense Forces to remain in the cleansed camps for the next year, and prevent inhabitants from returning (...)."
[ x ]
Genocide.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misschien omdat het heel erg is dat mensen hier, maar zelfs wereldwijd, de genocide blijven steunen?
Maar wel janken om een paar doden vanuit de andere kant, maar tienduizenden doden boeieenddd.
Dat heb je goed, Palestijnen zijn zo'n beetje de grootste barbaren die je maar kan tegenkomen. Ik heb ook geen greintje sympathie voor dat volk, alles wat ze overkomt hebben ze over zichzelf afgeroepen.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Palestijnen boeien mij vrij weinig inderdaad, heb 0,0 gevoel bij dat volk. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat mensen die niet islamitisch zijn zich druk maken over Palestijnen. Denk je dat er ook maar 1 Palestijn of moslim is die zich drukmaakt over leed dat niet islamitisch is? Denk t nie
Is dat relevant dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens de feiten is het gewoon genocide.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Genocide.![]()
Je blijft het maar proberen he?
Jij mag ze niet en dus is genocide ok?quote:Op maandag 24 februari 2025 22:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat heb je goed, Palestijnen zijn zo'n beetje de grootste barbaren die je maar kan tegenkomen. Ik heb ook geen greintje sympathie voor dat volk, alles wat ze overkomt hebben ze over zichzelf afgeroepen.
Wanneer je een leugen maar vaak genoeg herhaalt, wordt het geen waarheid hoor. Stop eens met dat vermoeiende gedram kerel, hier op Fok krijg je geen voet tussen de deur.quote:
Als je de feiten blijft ontkennen wordt het niet ineens geen genocide.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wanneer je een leugen maar vaak genoeg herhaalt, wordt het geen waarheid hoor.
Het is een volk gevangen in een afgrijselijke doodscultuur, met een dito levensdoel: het doden van een bepaald volk omdat ze geloven dat dat hun heilige missie is.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat heb je goed, Palestijnen zijn zo'n beetje de grootste barbaren die je maar kan tegenkomen. Ik heb ook geen greintje sympathie voor dat volk, alles wat ze overkomt hebben ze over zichzelf afgeroepen.
De israeilis vermoorden Palestijnen.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het openlijk steunen van een terroristische organisatie? Het toejuichen van het vermoorden van 1139 Israeli's? De openlijke Jodenhaat?
Als dat in jouw ogen 'onschuldig' is, dan ben je een nog een grotere &@^%$#! dan ik al dacht.
Dank je wel dat je laat zien dat je te dom bent om een normaal gesprek aan te gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:35 schreef bianconeri het volgende:
Het openlijk steunen van een terroristische organisatie genaamd Israël.
Het steunen van het vermoorden van vele tienduizenden onschuldige Palestijnen.
Juist ja
Dit gaat om een "documentaire" waarin de hoofdrol wordt vertolkt door een zoon van een Hamas-leider. Dat jij in dit soort propaganda trapt is een tweede, maar zelfs bij de BBC heeft men ingezien dat dit geen handige zet was.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef egayalS het volgende:
Blijft toch lastig voor sommige westerse media om hun integriteit te behouden wanneer ze door de Israel lobby worden aangevallen.
[ x ]
je begrijpt het gewoon nog steeds niet. al die doden aan de palestijnse kant, dat is verschikkelijk, maar de schuld van hamas. israel vecht tegen een vijand van de palestijnen en israel. hoe kan er ooit vrede komen als de palestijnen worden onderdrukt door een organisatie die zweert nooit te stoppen met vechten voor de vernietiging van israel? leg maar even uit.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
HAMAS moet terug naar Iran gaan , Dan kan GAZA Palestijns blijvenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Shoutout naar Israëlquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef egayalS het volgende:
Blijft toch lastig voor sommige westerse media om hun integriteit te behouden wanneer ze door de Israel lobby worden aangevallen.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |