Feel free om het met een quote van jezelf te ontkrachten. Nergens zie ik jou Hamas veroordelen over wat er met het lichaam gebeurt is door Hamas, zonder dat je daarbij 15 voorbehouden doet en minimaal 1 keer Israël erbij te betrekken.quote:
Dat gaat ook moeilijk want hamas en de palestijnen zijn vrijwel 1 en het zelfde. Heel erg veel palestijnen willen dolgraag bij hamas horen en meedoen met trots lopen paraderen en natuurlijk mensen/joden vermoorden.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:42 schreef blomke het volgende:
Wat mij hogelijk verbaast, is dat grote groepen Hamasstrijders nog steeds vrijuit en openlijk met wapens (Kalasjnikovs?) over straat lopen. Blijkbaar is de klus van Israël om die terroristen te ontwapenen, nog niet afgemaakt?
Dat is allemaal leuk en aardig en onder Arafat ingezet, maar de daadwerkelijke uitvoering doen ze met hun wapens. Lijkt me toch dat het ontwapenen van (een) terrorist(en) de eerste stap is om (moord)aanslagen te voorkomen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:47 schreef deedeetee het volgende:
Dat gaat ook moeilijk want hamas en de palestijnen zijn vrijwel 1 en het zelfde. Heel erg veel palestijnen willen dolgraag bij hamas horen en meedoen met trots lopen paraderen en natuurlijk mensen/joden vermoorden.
Jij begrijpt niet dat ze dit ook echt wel doen en er dan domweg anderen bij de hamasclub komen en dat die dan het stokje van moorden overnemen ? Dat is de reden dat deze ellende al zo lang blijft voorslepen. Het VOLK wil het zo en als daar geen verandering in komt blijft het ook gewoon zo doorgaan. Als het volk het eindelijk zat wordt en niet meer met hamas mee wil doen dan stopt het pas.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig en onder Arafat ingezet, maar de daadwerkelijke uitvoering doen ze met hun wapens. Lijkt me toch dat het ontwapenen van (een) terrorist(en) de eerste stap is om (moord)aanslagen te voorkomen.
Snap dus niet dat Israël niet met een drone bij zo'n Hamasbijeenkomst niet al die Kalasnikovdragers, opblaast.
Hamas is een terreurorganisatie en ik gun ze het slechtste.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feel free om het met een quote van jezelf te ontkrachten. Nergens zie ik jou Hamas veroordelen over wat er met het lichaam gebeurt is door Hamas, zonder dat je daarbij 15 voorbehouden doet en minimaal 1 keer Israël erbij te betrekken.
Dus kom maar op, laat je ondubbelzinnige veroordeling daarover maar eens zien.
Geen quote dus, zoals ik al eerder zei; je bent gewoon een trolletje die overal “ja maar Israël” op reageert. Helder.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hamas is een terreurorganisatie en ik gun ze het slechtste.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik terreur gedrag universeel afkeur.
Jij hebt anders zelf ook geen quote gegeven. Maakt dat jou en trol?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen quote dus, zoals ik al eerder zei; je bent gewoon een trolletje die overal “ja maar Israël” op reageert. Helder.
Rusland en Oekraïne doen dat ook gewoon met elkaar trouwens he. Maak je je daar ook heel druk om?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op het moment dat je lichamen aan het verzamelen bent als Pokemon kaarten om uit te ruilen ben je al zover over de morele grens is dat eieren over de details wat mij betreft niet meer uitmaakt.
'er zijn geen onschuldigen in Gaza. De gehele bevolking is verantwoordelijk "quote:Op zondag 23 februari 2025 10:19 schreef matthijst het volgende:
Wat een ziek tuig zijn die honden van Hamas.
Ik vraag me af of er onder die bevolking van Gaza überhaupt nog normale mensen bestaan. Kan het me haast niet meer voorstellen.
Vind Trump een kneus, maar ik hoop dat hij hier snel een einde aanmaakt en dan ook zorgt dat het de komende 50 jaar klaar is.
Wat een barbaren
Opvallend is dat zaterdag voor het eerst terroristen van andere militante groepen, waaronder de Islamitische Jihad, publiekelijk meeliepen. Ook werd het Palestijnse volkslied gespeeld.
Inderdaad. Dat is ook zo, dat zagen we gisteren ook weer. Wat zijn volgens jou al die juichende mensen bij de propaganda shows van Hamas? Dat zijn medeplichtigen, adepten van de Palestijnse terreurbewegingen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:10 schreef egayalS het volgende:
[..]
'er zijn geen onschuldigen in Gaza. De gehele bevolking is verantwoordelijk "
Israeli president
Hmm.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:14 schreef egayalS het volgende:
Ik ben wel blij dat de Israël adepten zich vreselijk beklagen over dat de Israelis zich niet houden aan de afspraken van de deal.
Oh wacht ...
Hahahaquote:Op zondag 23 februari 2025 11:14 schreef egayalS het volgende:
Ik ben wel blij dat de Israël adepten zich vreselijk beklagen over dat de Israelis zich niet houden aan de afspraken van de deal.
Oh wacht ...
"Maar maar maar hunnie doen het ooooooookquote:Op zondag 23 februari 2025 11:10 schreef egayalS het volgende:
[..]
'er zijn geen onschuldigen in Gaza. De gehele bevolking is verantwoordelijk "
Israeli president
Dit is sowieso het grote probleem van deze user, nooit wordt er eens inhoudelijk de discussie aangegaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:25 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
"Maar maar maar hunnie doen het ooooooook"
![]()
Ga maar weer terug naar propaganda posten, want discussiëren lukt je weer niet.
Nogal een verschil tussen veilige momenten kiezen voor een uitwisseling in een actieve oorlog en 30 jaar lang doden gijzelen voor politieke concessies.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rusland en Oekraïne doen dat ook gewoon met elkaar trouwens he. Maak je je daar ook heel druk om?
Je moet creatief zijn als je tegenstander niet van de dialoog is, het liefst de Holocaust wil herhalen, 7 keer een 2-statenoplossing heeft verworpen en meerdere keren een oorlog is gestart. Klinkt dat als een partij die van de dialoog is?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nogal een verschil tussen veilige momenten kiezen voor een uitwisseling in een actieve oorlog en 30 jaar lang doden gijzelen voor politieke concessies.
In Israel is het een programma uit de jaren 60 nog lang voor islamitische terreur een ding was.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je moet creatief zijn als je tegenstander niet van de dialoog is, het liefst de Holocaust wil herhalen, 7 keer een 2-statenoplossing heeft verworpen en meerdere keren een oorlog is gestart. Klinkt dat als een partij die van de dialoog is?
Toen Hitler niet wilde luisteren ging Engeland over op complete terreurbombardementen. Netanyahu is een absolute pussy daarbij vergeleken. Als Israël wilde, plukten ze elke maand 1.000 Palestijnen uit Gaza en hangen ze ze Mexicaanse kartel stijl op aan bruggen met martelvideo's erbij om iets gedaan te krijgen en strooien ze de hoofden uit over Gaza.
In plaats daarvan gebruiken ze lijken als dwangmiddel om een onwrikbare tegenstander een klein beetje te laten bewegen. Heb je je wel eens afgevraagd waarom dat nodig is in de eerste plaats?
Je kunt niet halverwege een deal de voorwaarden veranderen.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:24 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Maar was dit niet eerder al geëist? En heeft Hamas er dus niet naar geluisterd door maar door te gaan met die ceremonies.
Fania heeft gelijk in de zin dat je met bombardementen meer emotionele afstand kan bewaren, dan als je iemand met een mes moet aanvallen. Maar normale mensen zien dit gegeven als signaal dat als je bommen hebt, je nog meer moet letten op verantwoordelijkheid. Gezien je door die emotionele afstand eerder mensenrechten kan schenden, zonder dat je je er zelf gewetenswroeging bij krijgt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:21 schreef egayalS het volgende:
"wat Israël doet is totaal niet te vergelijken met wat hamas doet"
-kolonisten backers
[ x ]
@deedeetee dit is wat ik bedoel: loopt iedereen daar met Kalasjnikovs en is iedereen potentieel Hamasonderdeel?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:19 schreef matthijst het volgende:
Wat een ziek tuig zijn die honden van Hamas.
Ik vraag me af of er onder die bevolking van Gaza überhaupt nog normale mensen bestaan. Kan het me haast niet meer voorstellen.
Nee natuurlijk niet er zal altijd wel een deel zijn dat iig nog over gezond verstand beschikt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:49 schreef blomke het volgende:
[..]
@:deedeetee dit is wat ik bedoel: loopt iedereen daar met Kalasjnikovs en is iedereen potentieel Hamasonderdeel?
Zoals op 7 oktober?quote:Op zondag 23 februari 2025 22:03 schreef egayalS het volgende:
Heel normaal gesprek in een genocidale maatschappij
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |