abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216803653
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dan heb je moeite met lezen.
Feel free om het met een quote van jezelf te ontkrachten. Nergens zie ik jou Hamas veroordelen over wat er met het lichaam gebeurt is door Hamas, zonder dat je daarbij 15 voorbehouden doet en minimaal 1 keer Israël erbij te betrekken.

Dus kom maar op, laat je ondubbelzinnige veroordeling daarover maar eens zien.
  zondag 23 februari 2025 @ 09:47:38 #33
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216803667
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:42 schreef blomke het volgende:
Wat mij hogelijk verbaast, is dat grote groepen Hamasstrijders nog steeds vrijuit en openlijk met wapens (Kalasjnikovs?) over straat lopen. Blijkbaar is de klus van Israël om die terroristen te ontwapenen, nog niet afgemaakt?
Dat gaat ook moeilijk want hamas en de palestijnen zijn vrijwel 1 en het zelfde. Heel erg veel palestijnen willen dolgraag bij hamas horen en meedoen met trots lopen paraderen en natuurlijk mensen/joden vermoorden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_216803714
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:47 schreef deedeetee het volgende:

Dat gaat ook moeilijk want hamas en de palestijnen zijn vrijwel 1 en het zelfde. Heel erg veel palestijnen willen dolgraag bij hamas horen en meedoen met trots lopen paraderen en natuurlijk mensen/joden vermoorden.
Dat is allemaal leuk en aardig en onder Arafat ingezet, maar de daadwerkelijke uitvoering doen ze met hun wapens. Lijkt me toch dat het ontwapenen van (een) terrorist(en) de eerste stap is om (moord)aanslagen te voorkomen.

Snap dus niet dat Israël niet met een drone bij zo'n Hamasbijeenkomst niet al die Kalasnikovdragers, opblaast.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 23 februari 2025 @ 10:02:20 #35
78780 deedeetee
pi_216803853
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:50 schreef blomke het volgende:

[..]
Dat is allemaal leuk en aardig en onder Arafat ingezet, maar de daadwerkelijke uitvoering doen ze met hun wapens. Lijkt me toch dat het ontwapenen van (een) terrorist(en) de eerste stap is om (moord)aanslagen te voorkomen.

Snap dus niet dat Israël niet met een drone bij zo'n Hamasbijeenkomst niet al die Kalasnikovdragers, opblaast.
Jij begrijpt niet dat ze dit ook echt wel doen en er dan domweg anderen bij de hamasclub komen en dat die dan het stokje van moorden overnemen ? Dat is de reden dat deze ellende al zo lang blijft voorslepen. Het VOLK wil het zo en als daar geen verandering in komt blijft het ook gewoon zo doorgaan. Als het volk het eindelijk zat wordt en niet meer met hamas mee wil doen dan stopt het pas.
pi_216803942
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Feel free om het met een quote van jezelf te ontkrachten. Nergens zie ik jou Hamas veroordelen over wat er met het lichaam gebeurt is door Hamas, zonder dat je daarbij 15 voorbehouden doet en minimaal 1 keer Israël erbij te betrekken.

Dus kom maar op, laat je ondubbelzinnige veroordeling daarover maar eens zien.
Hamas is een terreurorganisatie en ik gun ze het slechtste.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik terreur gedrag universeel afkeur.
pi_216804027
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hamas is een terreurorganisatie en ik gun ze het slechtste.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik terreur gedrag universeel afkeur.
Geen quote dus, zoals ik al eerder zei; je bent gewoon een trolletje die overal “ja maar Israël” op reageert. Helder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2025 10:18:35 ]
  zondag 23 februari 2025 @ 10:19:39 #38
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216804039
Wat een ziek tuig zijn die honden van Hamas.
Ik vraag me af of er onder die bevolking van Gaza überhaupt nog normale mensen bestaan. Kan het me haast niet meer voorstellen.
Vind Trump een kneus, maar ik hoop dat hij hier snel een einde aanmaakt en dan ook zorgt dat het de komende 50 jaar klaar is.
Wat een barbaren :r

Opvallend is dat zaterdag voor het eerst terroristen van andere militante groepen, waaronder de Islamitische Jihad, publiekelijk meeliepen. Ook werd het Palestijnse volkslied gespeeld.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216804091
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Geen quote dus, zoals ik al eerder zei; je bent gewoon een trolletje die overal “ja maar Israël” op reageert. Helder.
Jij hebt anders zelf ook geen quote gegeven. Maakt dat jou en trol?
  zondag 23 februari 2025 @ 10:48:52 #40
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216804280
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 09:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Op het moment dat je lichamen aan het verzamelen bent als Pokemon kaarten om uit te ruilen ben je al zover over de morele grens is dat eieren over de details wat mij betreft niet meer uitmaakt.
Rusland en Oekraïne doen dat ook gewoon met elkaar trouwens he. Maak je je daar ook heel druk om?
pi_216804582
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:19 schreef matthijst het volgende:
Ik vraag me af of er onder die bevolking van Gaza überhaupt nog normale mensen bestaan. Kan het me haast niet meer voorstellen.
Vind Trump een kneus, maar ik hoop dat hij hier snel een einde aanmaakt en dan ook zorgt dat het de komende 50 jaar klaar is.
Wat een barbaren :r

Opvallend is dat zaterdag voor het eerst terroristen van andere militante groepen, waaronder de Islamitische Jihad, publiekelijk meeliepen. Ook werd het Palestijnse volkslied gespeeld.
'er zijn geen onschuldigen in Gaza. De gehele bevolking is verantwoordelijk "

Israeli president
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216804657
Ik ben wel blij dat de Israël adepten zich vreselijk beklagen over dat de Israelis zich niet houden aan de afspraken van de deal.

Oh wacht ...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216804801
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 11:10 schreef egayalS het volgende:

[..]

Israeli president
Inderdaad. Dat is ook zo, dat zagen we gisteren ook weer. Wat zijn volgens jou al die juichende mensen bij de propaganda shows van Hamas? Dat zijn medeplichtigen, adepten van de Palestijnse terreurbewegingen.
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 11:14 schreef egayalS het volgende:
Ik ben wel blij dat de Israël adepten zich vreselijk beklagen over dat de Israelis zich niet houden aan de afspraken van de deal.

Oh wacht ...
Hmm.

Misschien hadden de Palestijnen geen walgelijke en mensonterende show moeten opvoeren met de lijken van een gegijzelde Israëlische vrouw en haar kleine kinderen, die zij nota bene zelf om het leven hebben gebracht?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216804803
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 11:14 schreef egayalS het volgende:

Oh wacht ...
Hahaha :D
Intolerant voor intolerantie
pi_216804827
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 11:10 schreef egayalS het volgende:

[..]

Israeli president
"Maar maar maar hunnie doen het ooooooook :'( " :D

Ga maar weer terug naar propaganda posten, want discussiëren lukt je weer niet.
pi_216804875
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2025 11:25 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
"Maar maar maar hunnie doen het ooooooook :'( " :D

Ga maar weer terug naar propaganda posten, want discussiëren lukt je weer niet.
Dit is sowieso het grote probleem van deze user, nooit wordt er eens inhoudelijk de discussie aangegaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216805284
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Rusland en Oekraïne doen dat ook gewoon met elkaar trouwens he. Maak je je daar ook heel druk om?
Nogal een verschil tussen veilige momenten kiezen voor een uitwisseling in een actieve oorlog en 30 jaar lang doden gijzelen voor politieke concessies.
  zondag 23 februari 2025 @ 12:18:22 #48
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216805431
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 12:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nogal een verschil tussen veilige momenten kiezen voor een uitwisseling in een actieve oorlog en 30 jaar lang doden gijzelen voor politieke concessies.
Je moet creatief zijn als je tegenstander niet van de dialoog is, het liefst de Holocaust wil herhalen, 7 keer een 2-statenoplossing heeft verworpen en meerdere keren een oorlog is gestart. Klinkt dat als een partij die van de dialoog is?

Toen Hitler niet wilde luisteren ging Engeland over op complete terreurbombardementen. Netanyahu is een absolute pussy daarbij vergeleken. Als Israël wilde, plukten ze elke maand 1.000 Palestijnen uit Gaza en hangen ze ze Mexicaanse kartel stijl op aan bruggen met martelvideo's erbij om iets gedaan te krijgen en strooien ze de hoofden uit over Gaza.

In plaats daarvan gebruiken ze lijken als dwangmiddel om een onwrikbare tegenstander een klein beetje te laten bewegen. Heb je je wel eens afgevraagd waarom dat nodig is in de eerste plaats?

[ Bericht 0% gewijzigd door Richestorags op 23-02-2025 12:23:53 ]
pi_216805680
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 12:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je moet creatief zijn als je tegenstander niet van de dialoog is, het liefst de Holocaust wil herhalen, 7 keer een 2-statenoplossing heeft verworpen en meerdere keren een oorlog is gestart. Klinkt dat als een partij die van de dialoog is?

Toen Hitler niet wilde luisteren ging Engeland over op complete terreurbombardementen. Netanyahu is een absolute pussy daarbij vergeleken. Als Israël wilde, plukten ze elke maand 1.000 Palestijnen uit Gaza en hangen ze ze Mexicaanse kartel stijl op aan bruggen met martelvideo's erbij om iets gedaan te krijgen en strooien ze de hoofden uit over Gaza.

In plaats daarvan gebruiken ze lijken als dwangmiddel om een onwrikbare tegenstander een klein beetje te laten bewegen. Heb je je wel eens afgevraagd waarom dat nodig is in de eerste plaats?
In Israel is het een programma uit de jaren 60 nog lang voor islamitische terreur een ding was.

Ik snap de logica ook waarom ze het doen, maar het vorige topic was nogal een muur van gekkies die misbruik van lijken een goede reden vonden om heel Gaza een parkeerplaats te maken en twijfels te hebben of het wel echt mensen waren. Als misbruik van lijken echt een goede reden is voor een partij om alle grenzen over te gaan en zelf ook beestachtig te gedragen, dan ben je bezig om oktober 7 ook goed te praten. Ik pas daarvoor. Users hier zijn volgens mij niet echt bezig met oktober 7 goedpraten, maar zitten zo diep in hun bias dat hun favo partij geen fout kan doen en als ze wel wat fouts doen dan is dat begrijpelijk en/of echt heel anders hoor!

Er zijn Palestijnen meer dan 30 jaar bezig geweest met bedelen om het lichaam van hun zoon voordat een Israëlische rechtbank teruggave afdwong. Om nog maar te zwijgen over de vele lijken die recent weer zijn opgegraven en als afval zijn achtergelaten door de IDF.
Hamas heeft een ranzige vampiershow met al dan niet een bovenaf afgedwongen "fout" met de identificatie van de lichamen gedaan.

Niet hetzelfde nee, maar als jij een Palestijn was geweest dan hadden de details je niet heel veel uitgemaakt volgens mij. En nog een onpopulaire mening hier: volgens mij mag je van westerse overheden verwachten dat ze zich naar een hogere standaard gedragen dan een islamistische terreurclub.
pi_216805918
Geldt uiteraard ook voor Nederland

twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 23 februari 2025 @ 13:24:31 #51
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_216806119
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 07:24 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Maar was dit niet eerder al geëist? En heeft Hamas er dus niet naar geluisterd door maar door te gaan met die ceremonies.
Je kunt niet halverwege een deal de voorwaarden veranderen.
Dan moeten ze bij de volgende deal eisen dat er geen toneelstukjes meer komen.
pi_216806148
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:21 schreef egayalS het volgende:
"wat Israël doet is totaal niet te vergelijken met wat hamas doet"

-kolonisten backers

[ x ]
Fania heeft gelijk in de zin dat je met bombardementen meer emotionele afstand kan bewaren, dan als je iemand met een mes moet aanvallen. Maar normale mensen zien dit gegeven als signaal dat als je bommen hebt, je nog meer moet letten op verantwoordelijkheid. Gezien je door die emotionele afstand eerder mensenrechten kan schenden, zonder dat je je er zelf gewetenswroeging bij krijgt.
pi_216806415
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:19 schreef matthijst het volgende:
@deedeetee dit is wat ik bedoel: loopt iedereen daar met Kalasjnikovs en is iedereen potentieel Hamasonderdeel?

[ Bericht 6% gewijzigd door blomke op 23-02-2025 16:00:48 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 23 februari 2025 @ 16:40:57 #54
78780 deedeetee
pi_216808514
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:49 schreef blomke het volgende:

[..]
@:deedeetee dit is wat ik bedoel: loopt iedereen daar met Kalasjnikovs en is iedereen potentieel Hamasonderdeel?
Nee natuurlijk niet er zal altijd wel een deel zijn dat iig nog over gezond verstand beschikt.
pi_216809105
twitter
pi_216810288
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wat witte en blauwe rook bij de flyover was een leuke extra geweest
pi_216811977
Wat een walgelijk terroristen land is dat Israël ook :r

Blijven andere landen bezetten.
Zelfs meer troepen sturen. Blijven militair agressie tonen boven en in andere landen.

Walgelijke terroristen :r
pi_216812039
Ah heerlijk, de traantjes van FAFO :)
pi_216815392
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216815527
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2025 22:03 schreef egayalS het volgende:
Heel normaal gesprek in een genocidale maatschappij

[ x ]
Zoals op 7 oktober?
pi_216815687
En Israel breekt het bestand weer eens :r

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 11:04 schreef Nober het volgende:

[..]
Zoals op 7 oktober?
Tientallen jaren van terreur door Israel?
pi_216816128
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 10:51 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Boehoehoe :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')