alright, team pink FTW!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Team roze : Jolien, Axel, Jane
blauw : Matt, Milena, Sharice
paars : Jordy, Pootje, Keanu
Dit is best een goeie samenstelling. Hopen dat team roze niet genomineerd wordt dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Team roze : Jolien, Axel, Jane
blauw : Matt, Milena, Sharice
paars : Jordy, Pootje, Keanu
Een stuk, niet te doen hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:28 schreef KinKiJan het volgende: [..]
Eigenlijk wel, zonder CoS -zoals vorige week- is het toch een stuk minder.
Kan ik ook mee leven, kan Axel mooi opzouten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:32 schreef maxelu het volgende:
[..]
Dit is best een goeie samenstelling. Hopen dat team roze niet genomineerd wordt dan.
ohhh goed gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:32 schreef maxelu het volgende:
[..]
Dit is best een goeie samenstelling. Hopen dat team roze niet genomineerd wordt dan.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohhh goed gedacht
Hoop dat team blauw de lul is dan
Uit team roze stemmen we Axel wegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan ik ook mee leven, kan Axel mooi opzouten.
En dan allemaal stemmen op pootje om te blijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:34 schreef maxelu het volgende:
[..]
Uit team roze stemmen we Axel weg
Uit team blauw gaat 1 van de terrortwins
Uit team paars mag de poot vertrekken
vreselijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:33 schreef Lrod01 het volgende:
Ik mag je Jane maar dat scherpe gechiegel gaat door merg en been
denk het niet als heel het team op de bank komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En dan allemaal stemmen op pootje om te blijven
Ik wel hoor. Lekker plukken en samen zijn met Milena (nu met valide reden?), overleggen met elkaar over de "game", handje pepermuntje.quote:
Ik denk dat ze het goed hebben gedaan ..quote:
hmmquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Lekker plukken en samen zijn met Milena (nu met valide reden?), overleggen met elkaar over de "game", handje pepermuntje.
En Sharice zit in het Milena pakket
Ik heb zo'n gevoel dat voor een van de Twins haar laatste week is aangebrokenquote:
Metooquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat voor een van de Twins haar laatste week is aangebroken
Ik hoop Milena.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe mooi zou dat zijn als zij op de bank zou komenquote:
Hij was overtuigd dat hij weg zou gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:40 schreef Krambo het volgende:
Jordy had geen spanning (bij de uitslag), yea right
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:40 schreef Krambo het volgende:
Jordy had geen spanning (bij de uitslag), yea right
Niks jinxen, niks jinxen, niks jinxenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heisa Jinx was vorig seizoenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niks jinxen, niks jinxen, niks jinxen![]()
Alweer? Het verloop is groot.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:49 schreef Hoempah het volgende:
Nieuwe stagiaire aanwezig die de knoppen nog niet onder de knie heeft
Ik heb liever de Dak Streamlockquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind dit een mooie, nostalgische streamlock.
Daar ga ik wel van uiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hanky Codequote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:46 schreef spapaars het volgende:
Zie ze zitten met hun gekleurde zakdoeken, eigenlijk te lullig voor woorden.
nee dacht het ook alquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:53 schreef Luna68 het volgende:
De Twins zijn in der het mom van omkleden even aan het afluisteren wat er in de GR gebeurd. Of ben ik nu te achterdochtig?
Kort spel, daarna bier en wijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:55 schreef odie22 het volgende:
maar wat een onzin om midden in de nacht een spel te doen
Niet zo heel raar toch? Morgen is alles weer andersquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En weer zegt Matti, ik heb het gezegd hè… deze drie gaan nu zo naast hun schoenen lopen! Jordy is al helemaal overprikkeld door deze veren. 😩
ik hoop het maar ik denk eerder naar bedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kort spel, daarna bier en wijn![]()
of niet![]()
maar is toch niet leuk voor al die streamers die naar bed willenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kort spel, daarna bier en wijn![]()
of niet![]()
Dat mag je toch hopen...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat mag je toch hopen...
Ik heb bij Sharice steeds het idee alsof ik naar The Exorcist zit te kijken...
Demonische vrouw...
Wat was het weekthema ook alweer, iets met vertrouwen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:01 schreef Droopie het volgende:
Oehh, ik denk dat dit een leuk spelletje is
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat mag je toch hopen...
Ik heb bij Sharice steeds het idee alsof ik naar The Exorcist zit te kijken...
Demonische vrouw...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Kip, kousenband en rijstquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane is benieuwd naar de weekly basics
De kinkiberen had ook gekund ja! Maar nee, zo heet die knuffelbeer van Elsa (likmebeer)quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze kunnen ¤ 10.000 per team verdienen!
Huh? hoe weten jullie dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik heb altijd geleerd, je moet niet op het eerst aanbod ingaan.
Blijkbaar hebben ze 10.000 euro aangeboden gekregen.... maar hoe of wat...
Die zijn ook wel uitgespeeld en wachten op nominatie en executie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel gaat in de suite slapen ... geen nachtelijke escapades meer met de terror twins.
weet ik ook welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De kinkiberen had ook gekund ja! Maar nee, zo heet die knuffelbeer van Elsa (likmebeer)
De laatste vijf 3en voor een goed doel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vertelden ze net ... Jane was 10.000 door 3 aan het delen : 3333,33333
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]Nou echt, ik zou geen oog dicht doen met die vrouw in de buurt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er geen filmpje gepost van het moment dat ze 's nachts aan het gillen was? Die had meteen in een dwangbuis afgevoerd moeten worden.
Was ook in de uitzending vandaag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[..]
Nou echt, ik zou geen oog dicht doen met die vrouw in de buurt...
Is er geen filmpje gepost van het moment dat ze 's nachts aan het gillen was? Die had meteen in een dwangbuis afgevoerd moeten worden.
Wellicht hebben ze gezamenlijk als team een budget van ¤10.000, waarvan ze ook dingen kunnen kopen, maar het uiteindelijke restant mogen houden en verdelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:07 schreef Li0nHeart het volgende:
(...)
Blijkbaar hebben ze 10.000 euro aangeboden gekregen.... maar hoe of wat...
Was in de uitzendingquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[..]
Sharice zie ik het ook wel pakken. Jane eigenlijk niet, itt tot wat ze daar zeggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:12 schreef Droopie het volgende:
Pootje die naar buiten mag lopen met 10k,easy walk.
https://x.com/ledn81/status/1892116534056689870?s=46 Vanaf 10:55quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[..]
Als haar Jordy voor de deur staat en het kost 5000 euro voor een etentje. Denk ik wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice zie ik het ook wel pakken. Jane eigenlijk niet, itt tot wat ze daar zeggen.
Ja klopt..ze krijgen verleidingen en als er 1 van de 3 toegeeft gaat de 10.000 aan hun neus voorbijquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:11 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat ze die 10k krijgen als ze deze week verleidingen weten te weerstaan?
Als ze die een spin geven waar ze de pootjes uit kan trekken is het dag 10kquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice zie ik het ook wel pakken. Jane eigenlijk niet, itt tot wat ze daar zeggen.
Dat zie ik hem wel doen jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:12 schreef Droopie het volgende:
Pootje die naar buiten mag lopen met 10k,easy walk.
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:07 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het de week van de podcast zal worden.
15k?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel had Ashley nu ookal weer betaald voor haar vrijstelling
20.000quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel had Ashley nu ookal weer betaald voor haar vrijstelling
Sharice linea recta richting Pieter Baancentrum en de week daarna Milena met haar misplaatste arrogante houding en irritante heliumstem er achteraan. Daarna Axel want dat is een huichelaar die met iedereen mee zit te kletsen en vervolgens David die kan zich beter (weer?) verdienstelijk maken in e.o.a. dagbesteding.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zijn ook wel uitgespeeld en wachten op nominatie en executie.
Was wel zorgwekkend, dacht even Gilles de la Tourette...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was ook in de uitzending vandaag.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze die een spin geven waar ze de pootjes uit kan trekken is het dag 10k
Die heb ik vorige week gezien.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Wat vond ik dat erg zeg mijn 💔 brak.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was de eerste he. 1 vd beste
was niet leukquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gezien.
Ik moest huilen
Toen dacht ik gelijk wat een discipline van die vrouw, zou deze groep niet kunnen.
Hysterische kleuterbende.
Ik zou een freeze voor mattie met deb wel interessant vinden en het liefst dat Leentje in de buurt isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:17 schreef KinKiJan het volgende:
Freeze kan ook een verleiding zijn zegt Keanu. Zo'n stomme gedachte is dat niet eens.
Behoorlijk creepy...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
https://x.com/ledn81/status/1892116534056689870?s=46 Vanaf 10:55
Dan is het ook dag 10k, als ik de geruchten moet geloven bestaat de kans dat zij Milena aanvliegtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zou een freeze voor mattie met deb wel interessant vinden en het liefst dat Leentje in de buurt is
Wel goede TVquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan is het ook dag 10k, als ik de geruchten moet geloven bestaat de kans dat zij Milena aanvliegt
Jaaa, dit zou zo maar eens een heul pittig weekje kunnen zijn.quote:
Dan zou zij zich wel gigantisch laten kennenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan is het ook dag 10k, als ik de geruchten moet geloven bestaat de kans dat zij Milena aanvliegt
Nee hoor. Vorig jaar ook een aantal keren. Alice haar moeder en de vriendin van Glen met dat zoontje en de vriendin van randyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Mijn god freeze freeze slik hem eens in Keanu het is een editie geweest 1x
1 seizoen is het maar 1 keer voor gekomen die komt echt niet hoor.
Huh, we hebben in 2023 en 2024 beide edities wel een stuk of 5/6/7 freezes gehad denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Mijn god freeze freeze slik hem eens in Keanu het is een editie geweest 1x
1 seizoen is het maar 1 keer voor gekomen die komt echt niet hoor.
Ik ben voorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaaa, dit zou zo maar eens een heul pittig weekje kunnen zijn.
Of dat ze uitgebreid gaat lopen tongen met Matt als die naast Milena ligtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of dat ze uitgebreid gaat lopen tongen met Matt als die naast Milena ligt
Deb die laten ze niet binnen daar.
Risico op geweld te groot haha.
Wat wel serieus een optie zou zijn.
2 vliegtickets en een camper naar Amerika. (Gesponsord)
Ze hebben best wel lang geslapen vandaag, ook overdag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:29 schreef tassie127 het volgende:
Nog steeds SL op 2. Zou er toch nog wat komen?
dat lijkt mij ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of dat ze uitgebreid gaat lopen tongen met Matt als die naast Milena ligt
Deb die laten ze niet binnen daar.
Risico op geweld te groot haha.
Wat wel serieus een optie zou zijn.
2 vliegtickets en een camper naar Amerika. (Gesponsord)
DBK in use denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:29 schreef tassie127 het volgende:
Nog steeds SL op 2. Zou er toch nog wat komen?
toch ook omdat ze in loondienst zijn bij talpa of wie het ook regeltquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de Belgen moesten dus een BSN aanvragen etc zodat ze maar 38% kansspelbelasting hoeven te betalen
Klopt, hadden ze het in het begin over, waren er enkele naar Terneuzen geweest voor de aanvraag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de Belgen moesten dus een BSN aanvragen etc zodat ze maar 38% kansspelbelasting hoeven te betalen
Ja maar vorige edities was dit nog anders. Ik denk dat de belastingdienst daar moeilijk over gedaan heeftquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
toch ook omdat ze in loondienst zijn bij talpa of wie het ook regelt
Moet je Jordy en Mattie dan 'ns zien als die Barbie Camper naar Milena en Sharice zou gaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]maar dan wel een knalroze camper, gesponsord door Glace Roze Koeken
Helemaal niet denk ik want anders komen ze nooit uit. Tenzij finaleweek met 3 is ofzo. Of Elsa naar de panic room gebracht isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Met dit kleine clubje bewoners pas halverwege, verwacht ik niet dat iemand een aanbod krijgt om te vertrekken voor een bedrag, deze week.
Is nog veel te vroeg iddquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Met dit kleine clubje bewoners pas halverwege, verwacht ik niet dat iemand een aanbod krijgt om te vertrekken voor een bedrag, deze week.
ja langer dan 3 maanden ofzo , ik snap het ook niet helemaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar vorige edities was dit nog anders. Ik denk dat de belastingdienst daar moeilijk over gedaan heeft
In 1e instantie per team lijkt mequote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:38 schreef Krambo het volgende:
Verleiding gaat per persoon zijn denk ik toch? Niet voor de hele groep?
een zesjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:39 schreef Droopie het volgende:
Op een schaal van leuk is deze avond een 7,5
Toch net niet, maar net voldoende.
Hele week slob en waterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:39 schreef Was-beer het volgende:
Wordt weer een karige week dus als ze overal nee op zeggen
Morgen gaat de stagaire voor zijn collega's een krat bier en 10 kapsalons kopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal er straks wel iets over zeggen denk ik
Lijkt me niet, er moet 1 persoon de ''schuld'' krijgen die de verleiding niet kan weerstaan. Vertrouwenquote:
lekker koud blikkiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:41 schreef tassie127 het volgende:
Maar 2 blikjes bier? Dat is ook wel heel raar
Op de camping zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
lekker koud blikkie [ afbeelding ]
Op de camping, lekker manquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
lekker koud blikkie [ afbeelding ]
Alcohol en reality tv is een beetje een moeilijke combinatie geworden op ethisch vlak en gezien het soms wat uit de hand loopt (vooral bij Jordy) kan het best zijn dat ze denken, we moeten deze groep niet te veel alcohol geven voor we (via dan waarschijnlijk Jordy) straks een schandaal aan onze broek hebben hangen of een hard oordeel van de buitenwereld ‘waarom geven jullie zoveel, kijk hoe ie ligt te kotsen’ of whatever. En dat ze het daarom bij 3 kleine flesjes en 2 blikjes houden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:38 schreef Droopie het volgende:
Het is verleiding denk ik.
2 blikjes bier is de moeite niet.
jill is ook afgevoerd op een alcohol avondquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alcohol en reality tv is een beetje een moeilijke combinatie geworden op ethisch vlak en gezien het soms wat uit de hand loopt (vooral bij Jordy) kan het best zijn dat ze denken, we moeten deze groep niet te veel alcohol geven voor we (via dan waarschijnlijk Jordy) straks een schandaal aan onze broek hebben hangen. En dat ze het daarom bij 3 flesjes en 2 blikjes houden.
Ik heb laatst een insider van reality shows in een podcast horen zeggen dat alcohol echt een dingetje is geworden doordat er een aantal schandalen in bepaalde programma’s zijn voorgevallen.
Jordy heeft al geteldquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:44 schreef kater1 het volgende:
Er is geen Elsa meer om alles netjes te verdelen....
Ach hou toch op, méér méér méérquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alcohol en reality tv is een beetje een moeilijke combinatie geworden op ethisch vlak en gezien het soms wat uit de hand loopt (vooral bij Jordy) kan het best zijn dat ze denken, we moeten deze groep niet te veel alcohol geven voor we (via dan waarschijnlijk Jordy) straks een schandaal aan onze broek hebben hangen. En dat ze het daarom bij 3 flesjes en 2 blikjes houden.
Ik heb laatst een insider van reality shows in een podcast horen zeggen dat alcohol echt een dingetje is geworden doordat er een aantal schandalen in bepaalde programma’s zijn voorgevallen.
De hapjes zijn gelukkig wel al mooi in telkens 9 porties gemaaktquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:44 schreef kater1 het volgende:
Er is geen Elsa meer om alles netjes te verdelen....
Dat snap ik maar er zijn er meerdere die bier drinken dus 2 blikjes is dan toch wat karig. Maar zequote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jason vibes..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:44 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Jordy heeft al geteldvan alles is er 9 stuks
Ik zeg niet dat iets mijn mening is, maar iets wat ik heb vernomen die in het wereldje werktquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hou toch op, méér méér méér [ link | afbeelding ]
Oh ze zoemden er op in en het was niet eens bier maar een frisdrank!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:45 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar er zijn er meerdere die bier drinken dus 2 blikjes is dan toch wat karig. Maar ze
Moeten het er maar mee doen!
De FEBO heeft zich net kapotgelachen denk ikquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:43 schreef KinKiJan het volgende:
Wel eerst even leuke beelden kunnen maken van het wantrouwen
Vind het wel geinig
Het eerste wat ik dacht toen ik dit artikel las vandaag was geen feestje.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |