Ik ook niet… als we zelf het script kunnen schrijven dan is er niets meer aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom we nog kijken
Eigenlijk hebben we heel weinig van hem gezien, pas sinds een paar weken is hij veel meer aanwezig , en dat hij nu af is voor mij kan ook veranderen , zoals alles daar iedere week veranderd , veranderd mijn beeld over een aantal bewoners ook iedere weekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had vanaf het begin niet een goed gevoel bij hem, eigenlijk gebaseerd op niets, maar heeft voor mij ook afgedaan. Loopt achter de vrouwen aan, alleen Jolien niet, omdat zij nog helemaal in love is met Jeff
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor de CoS .. alleen nog maar voor de CoS.
Soms wat je denkt of ziet komt wel eens uit. Niet altijd. Verder eens! 👍🏻quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Qua groepsdynamiek en archetypes e.d. is het zeker interessant en absoluut voer voor psychologen. Maar mensen zitten niet in een normale dagelijkse setting, zijn niet volledig autonoom en karaktereigenschappen, gevoelens en emoties worden enorm uitvergroot in deze setting met weinig tot geen externe prikkels.
Ik heb bijvoorbeeld ook vermoedens dat Sharice een soort van verliefd is op Milena, maar ik zal nooit beweren dat dat daadwerkelijk ook zo is. Dat is aan Sharice zelf.
ja anders was ik al lang gestopt met kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor de CoS .. alleen nog maar voor de CoS.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ie maar van z'n stokkie valt, nutteloze verenbaal
Wie?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het viswijf schreeuwt even door het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |