Schaamte dat hij Jane niet heeft opgevangenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:21 schreef Koos1958 het volgende:
Wat heeft axel een rood hoofd. Teveel in de zon gezeten
Dan moet het derde groepje genomineerd worden dan kan Leentje lekker naar haar kiendjes vlg weekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy denk Jane en keanu
Jolien axel en charice
Mattie milena en pootje
Dat ie maar van z'n stokkie valt, nutteloze verenbaalquote:
Ja weet ik nog! Twee dingen: stemmen op teamleader en stemmen op wie je erin wilde houden.. Ik geloof dat ik Jordy heb gestemd als teamleader. Leek me wel grappig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:19 schreef Koos1958 het volgende:
Milena zegt dat die drie zijn gekozen door de kijkers
Ik denk dat vriendschap een wel heel groot woord is .. Ze hebben een bondje en zijn één, Jane vond hem zielig en slecht behandeld door de groep toen ze hem op de streams zag en zo ontstond hun samenwerking..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel is een vriend, die je liever kwijt dan rijk bent, onbetrouwbaar. lekker beetje aanlummelen met iedereen. Heb nog geen echt gesprek van hem gehoord met iemand
Nu #fuckthepapegaai ???quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ie maar van z'n stokkie valt, nutteloze verenbaal
Jij was graag heel even Peter geweest nuquote:
Sharice heeft teveel in de DBK gezetenquote:
Ik had vanaf het begin niet een goed gevoel bij hem, eigenlijk gebaseerd op niets, maar heeft voor mij ook afgedaan. Loopt achter de vrouwen aan, alleen Jolien niet, omdat zij nog helemaal in love is met Jeffquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat vriendschap een wel heel groot woord is .. Ze hebben een bondje en zijn één, Jane vond hem zielig en slecht behandeld door de groep toen ze hem op de streams zag en zo ontstond hun samenwerking..
Dat Axel zich niet uitsprak over dat getreiter van die Gif twins opende wel een beetje mij ogen , want daar zeg je wat van , spreek je mensen op aan , of je ze nou wel of niet mag.. En dat deed hij niet..
oor mij is hij af
Hear hearquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat vriendschap een wel heel groot woord is .. Ze hebben een bondje en zijn één, Jane vond hem zielig en slecht behandeld door de groep toen ze hem op de streams zag en zo ontstond hun samenwerking..
Dat Axel zich niet uitsprak over dat getreiter van die Gif twins opende wel een beetje mij ogen , want daar zeg je wat van , spreek je mensen op aan , of je ze nou wel of niet mag.. En dat deed hij niet..
voor mij is hij af
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:24 schreef Koos1958 het volgende:
Alle drie kiezen ze een man en een vrouw zodat de teams gelijk zijn.
ik weet ook niet waarom we nog kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
3 spelletjes met teams, maandag weer voorbij. Targets voor de 2 verliezende teams.... zoiets zal het wel zijn.
Voor de CoS .. alleen nog maar voor de CoS.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom we nog kijken
we zijn gewoon heel toegewijdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor de CoS .. alleen nog maar voor de CoS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |