Die heeft ook aan de uitlaat gehangenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:44 schreef Marcoss het volgende:
Groenewoud rijdt een wonderlijk seizoen, die besluit half februari even om de brommer flink aan te slingeren
Snel weg, PLOF, 16e.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:45 schreef S_E het volgende:
Wat heeft Wennemars gedaan? Die heb ik ff gemist
Dat zijn er 5, volgens mij reed Stolz 1:45.085, dan klopt het wel.quote:
Komt ook nog uit een zwaar trainingsblok. Als ie dit nu al kan dan wordt het op het WK helemaal onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een laatste 100 meter weer van Stolz, net als op de 500. Bijzonder.
Bijzonder om te zien ook altijd. Die laatste 100m op de 500 was ook al bizarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een laatste 100 meter weer van Stolz, net als op de 500. Bijzonder.
Indrukwekkend PR. Denk niet dat daar veel schaatsers onder gaan straks.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:08 schreef Cyan9 het volgende:
Onze Elisa Dul wint de b-groep 3000 meter.
De b-groep 5000 meter mannen gaan naar de Pool Semirunniy, in een persoonlijke record. Best wel dik ook, alleen Bergsma bleef een beetje in de buurt.
Nederlanders moeten weer trainen na het overvolle programma de afgelopen weken.quote:
Rachne?quote:
Je verwacht het niet!!quote:
Blijkbaar Grech ergens in 2016.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:21 schreef wimderon het volgende:
Een random Kazachse piek, dat was weer eens even geleden.
Zijn coach was de laatste denk ik?
Dat was echt pijnlijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:36 schreef wimderon het volgende:
Engels beheersen als interviewer mag op zich wel.
Is gewoon echt schandalig. Dat het je beroep is om vragen te stellen, maar dat je dat niet kunt omdat je de taal niet voldoende spreekt.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:36 schreef wimderon het volgende:
Wie was het? Kraaij jr is ook altijd tenenkrommend. Was notabene met een Engelse getrouwd. Of de tandarts bij F1quote:Op zondag 23 februari 2025 15:36 schreef wimderon het volgende:
Robbert de Rijk, oftewel meneer juf Annouk.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was het? Kraaij jr is ook altijd tenenkrommend. Was notabene met een Engelse getrouwd. Of de tandarts bij F1
Denk niet dat Hansie Hansie veel met haar gepraat heeftquote:Op zondag 23 februari 2025 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was het? Kraaij jr is ook altijd tenenkrommend. Was notabene met een Engelse getrouwd. Of de tandarts bij F1
Schijnt dat ze advies hebben gehad van de regie van de Giro d'Italia!quote:
Ik ken Jil persoonlijk. Ze haatte hem.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat Hansie Hansie veel met haar gepraat heeft
Tijdens de wedstrijd viel ook het een en ander.quote:
U las het hier eerst!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie tijd voor Koshkin! Opende ook 9.4, die kan nog gevaarlijk worden op het WK.
Vrouwenquote:Sloegen een heel aantal topschaatsers afgelopen weekend de wereldbeker in Tomaszow Mazowiecki over om extra te trainen richting het WK Afstanden, verschijnt TeamNL tijdens de World Cup-finale in Heerenveen weer op volle sterkte aan de start. Onder meer Femke Kok, Jutta Leerdam, Jenning de Boo en Chris Huizinga komen ‘gewoon’ weer in actie.
Dat blijkt uit de selectie die maandagmiddag door de Selectiecommissie Langebaan van de KNSB bekend is gemaakt. Negen schaatsers lieten verstek gaan tijdens de afgelopen World Cup in Polen. Zij keren allemaal terug voor de laatste internationale krachtmeting voordat het WK Afstanden halverwege maart in het Noorse Hamar wordt gehouden. Bondscoach Rintje Ritsma heeft de invulling voor de teamonderdelen gemaakt.
Bij het maken van de selectie voor Heerenveen was het World Cup-klassement leidend, zegt disciplinemanager Freek van der Wart van de KNSB. “De selectie voor de World Cup Finale in Heerenveen is vooral gebaseerd op het verdedigen danwel verbeteren van onze posities in de World Cup-klassementen. Zoals bekend staan deelname en prestaties op de World Cup dit seizoen ook vooral in het teken van het collectieve TeamNL-belang om volgend jaar met zoveel mogelijk Nederlanders te starten op de Olympische Spelen in Milaan.”
Nederland staat er wat dat betreft goed voor, waardoor verschillende rijders niet beslist naar Polen hoefden te reizen. Van der Wart: “Om onze uitgangspositie voor het maximale aantal quotumplaatsen voor Milaan te versterken, willen we in het seizoen 2025-2026 zoveel mogelijk Nederlandse schaatsers in de A-groep van de World Cup laten starten. Dat is mogelijk door dit seizoen met het maximale aantal rijders in de top-20 of top-16 van de wereldbekerklassementen te eindigen. Dit lijkt op veel afstanden te gaan lukken en daarmee leggen we dit seizoen een mooie basis voor het olympische seizoen.”
Die is gewoon favoriet in Italie volgend jaar als ze dit kan vasthouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:04 schreef Remco het volgende:
Ontzettend stabiel is Kok dit jaar, erg knap.
Benieuwd of we Golikova volgend jaar in Milaan zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is gewoon favoriet in Italie volgend jaar als ze dit kan vasthouden.
Herbert kwam bijna klaar.quote:
Eindtijd ook wel.quote:
Niet door Westenbroek.quote:
Juist wel, de servers zijn aan het roken!quote:
Volgens Jut & Jul wel.quote:
ik ook,terwijl ik toch al sprinten kijk sinds Jan Bos in 1998 of nog eerderquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:42 schreef Felagund het volgende:
Ik was het bestaan van Jacques de Koning al compleet vergeten.
Microfoon in de blower gezet?quote:
Juist niet, Schoofed!quote:
Met De Boo op punt vraag ik mij wel af of het realistisch is om zowel op de 500 als 1.500 te winnen.quote:
"MAAR HIJ WINT WEL"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:49 schreef Em31 het volgende:
Elke keer eerst die teleurstelling als het geen baanrecord is bij de commentatoren wordt wel een beetje irritant
Ook iedere rit weer als het rondje wat tegenvalt na een goede opening.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:49 schreef Em31 het volgende:
Elke keer eerst die teleurstelling als het geen baanrecord is bij de commentatoren wordt wel een beetje irritant
Over de helm?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:03 schreef Felagund het volgende:
Wat een flauwekul-argument van Erben.
Ja, alsof het publiek niet meer naar Thialf gaat komen als schaatsers een helm gaan opzetten.quote:
Ja, kon dat ook niet echt volgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, alsof het publiek niet meer naar Thialf gaat komen als schaatsers een helm gaan opzetten.
Het is ook een lang seizoen voor de commentatoren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:26 schreef franklop het volgende:
'Ligt nog ruim voor'
Terwijl ze tegelijk de bocht uitkomen zo'n beetje
Wist je trouwens dat ze het baanrecord heeft?quote:
ja joh, vooral hopen dat een nl talent niet verder doorzetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:27 schreef S_E het volgende:
Hopelijk einde hype Daleman. Nu al zat van
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja joh, vooral hopen dat een nl talent niet verder doorzet
Hadden ze wel kunnen noemen tijdens de rit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ze het baanrecord heeft?
I see what you did there.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:31 schreef Felagund het volgende:
Jan Bos heeft zijn zaken goed in orde.
Pieken op het verkeerde momentquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:42 schreef Felagund het volgende:
Groenewoud heeft een vreemd vormpeil dit seizoen.
Of nog doortraind?quote:
Dat denk ik ook.quote:
kjeld > fjordquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:17 schreef Felagund het volgende:
Worden we wel weer verslagen door zo'n Fjordenneuker.
Keel en longontsteking! Hij doet het meteen goedquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:17 schreef AgnesGru het volgende:
Hij heeft toch een longontsteking gehad
Dacht ik ook. Ook slechts 5367x gezegd. Maar nu is het opeens keelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:17 schreef AgnesGru het volgende:
Hij heeft toch een longontsteking gehad
Had misschien beter dit weekend kunnen skippen met het oog op volgende week. Al wil natuurlijk iedereen schitteren in Thialf!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we het op seizoen houden ... te vroeg gepiekt
Bijna hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:18 schreef S_E het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Ook slechts 5367x gezegd. Maar nu is het opeens keel
Beidequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:18 schreef S_E het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Ook slechts 5367x gezegd. Maar nu is het opeens keel
Werd al gered door de wet van Tim Krabbe.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:20 schreef Felagund het volgende:
Ach Kjeld, je laatste 100 meter is een vuilnisbelt.
Enorm. Die Nuis mag iets doen wat ik hier wegens banrisico niet mag zeggen.quote:
Welke wet is dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Werd al gered door de wet van Tim Krabbe.
Laten we het er op houden dat hij en F1 Flopkrant elkaar flink anaal mogen vernederenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Enorm. Die Nuis mag iets doen wat ik hier wegens banrisico niet mag zeggen.
En dan over 2 weken bezwijken onder de druk die wordt opgevoerdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:24 schreef AgnesGru het volgende:
Toch fijn voor de Noorse succes supporters dat er een Noorse winnaar is.
De Renner is ooit bij mijn ex blijven liggen maar Krabbe schreef over een Amerikaan die het werelduurrecord verbeterde maar gediskwalificeerd werd omdat hij gebruik had gemaakt van een laserlampje dat voor hem uit werd geschenen in een tempo onder het werelduurrecord. Krabbe vond dat terecht omdat hij het psychologische voordeel van een richtpunt zo groot achtte dat hij beweerde Eddie Merckx had bij te kunnen houden tijdens diens werelduurrecord als hij hem als richtpunt zou mogen gebruiken.quote:
In het academisch ziekenhuis van de RUG hebben ze nu ook weekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |