Kan dat plaatje niet meer zo snel vinden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Lellebel wil neuken @:zipportal
Geen satire:) wacht de toekomst maar rustig afquote:
Briljant!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:14 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Geen satire:) wacht de toekomst maar rustig afbinnenkort vrede in Oekraine, enorme orde op zaken gesteld in de financieen en begroting van de VS én een bemande missie naar Mars
blijf lekker negatief joh
Ik heb mijn leven versleten in de voetbalkantine. Heb nooit iemand meegemaakt die zo onterecht zelfvoldaan is als Derksen. Ben ook nooit rechts extremisten tegengekomen die er voor uitkomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:21 schreef michiel_merk het volgende:
Drie verschillende type karakters met drie totaal verschillende levens, waardoor ze elkaar prima aanvullen en derhalve het programma een groot succes is. Gewoon kantinevoetbalhumor, als je nooit gevoetbald hebt begrijp je dit niet. Als je dit niet leuk vindt gewoon niet kijken. Ik gun ook elk jaar iedereen zijn/haar Songfestival.
Ik vond dat een walgelijke opmerking van die dierenartsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:52 schreef StephanL het volgende:
Lekker man. Wolven met de trein naar Duitsland
Oh is dat ook echt ontkracht nu? Ik vond het ook wel echt een hele wilde theorie als ik eerlijk ben :’)quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:21 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een ongelofelijke dwaas is die Boekesteijn. Een generaal zou ontslagen zijn door Trump omdat die zwart was. WTF. Hoe kun je zoveel onzin verkondigen en dan als “expert” bekend staan. Die generaal werd ontslagen vanwege totaaaal andere redenen. Daarnaast heeft die net eergister als hoogste baas van de FBI een zwarte man aangenomen. Maar dat weet die dronken AJ Boekesteijn waarschijnlijk niet eens. En vervolgens als klap op de vuurpijl komt die met dat allang ontkrachtte mega complot verhaal dat Trump een geheim agent van Rusland is. Zelfs dat complot verhaal over de maanlanding is een minder sterke dan deze, man man man. En dan ook nog over zwart Russisch geld beginnen, wat in vliegtuigen vol de slaapkamer van Trump zou zijn ingereden. En toen vonden zelfs Genee en Knoepert het wel genoeg met die AJ Boekesteijn en lachten ze hem gewoon uit, gelukkig. Wat een totale koekwaus die vent.
Rechts-radicalen denken voor iedereen te spreken als ze types als Knoester en Boekestijn weg proberen te krijgen. Maar het is puur wensdenken. Bij VI zelf zijn ze er inmiddels achter dat de kijkcijfers juist beter zijn als ze niet al te ver naar rechts doorslaan.quote:
Eigenlijk het definitieve failliet van lineaire televisie waar de boomergeneratie nog het hoogste woord heeft. "Is dat A 1?" Dit kan echt niet meer..quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:36 schreef Niels_ het volgende:
Derksen bij dat fragment met die kerel die op hem leek en waar zijn stem onder was gezet: ''Is dit A één?'' En daarna ook nog bloedserieus: 'Nee, dit is nep'.
Het is niet ontkracht, maar er is ook geen bewijs voor. Het enige 'bewijs' dat er is, is de bewering van Alnur Mussayev, een voormalige KGB-officier en ex-hoofd van de Kazachse veiligheidsdienst.quote:Op woensdag 26 februari 2025 05:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Oh is dat ook echt ontkracht nu? Ik vond het ook wel echt een hele wilde theorie als ik eerlijk ben :’)
Heb je mss een link waar die theorie ontkracht wordt? Kan het zelf niet zo snel vinden
Je kan het me niet kwalijk nemen dat ik niet alles helemaal goed heb geluisterd toen die vreselijke AJ Boekesteijn aan het woord was. Maar het was in elk geval een grote tsunami aan anti Trump complotten en andere riooljournalistiek. Om te janken zulk bedroevend niveau.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Net de aflevering gekeken en je hebt dus niet eens door gehad dat Arend Jan over bijv die hele KGB theorie zei dat hij het onzin vindt en het totaal niet gelooft, lol? @:Eagles89
Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:52 schreef omgevallenboom het volgende:
Trump fanboys Wierd en Raymond
Nee, was een jonge gast.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:54 schreef Epistaxiophobia het volgende:
bedoelen ze niet Rick Brink? Die is dood
Henny zelf al veel langer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:19 schreef Dutch_view het volgende:
Het Henny Huismanmuseum is al 4 jaar gesloten Johan
Vind het wel een leuke vrouw om te zien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:20 schreef Dutch_view het volgende:
Deze dokter heeft de lachers niet op haar hand
Genee had dit ook niet aan haar moeten vragen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:25 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ze heeft het wel heel knap nog gered want het was echt pijnlijk hoe niet grappig die hele mop was
Super sneu en opvallend gejeuk met haar armen in haar kriebeltrui, dat voor een dermatoloog, haha!quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:25 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ze heeft het wel heel knap nog gered want het was echt pijnlijk hoe niet grappig die hele mop was
Ze is wel lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:20 schreef Poefbank het volgende:
Die Annemiek is al snel in zichzelf gaan geloven.
Bijna een schande dat er iemand die zo hot is in dat publiek zit!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:13 schreef DucatiOwner het volgende:
De dame rechtsachter Derksen... hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |