https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Weekendje weg waarschijnlijk, hij was ook niet bij BNR vanmiddag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:54 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hij kon geen oppas vinden.
Ofzoiets.
Nee hoor. Hij heeft Helène laatst 2 dagen vervangen en nu vervangt zij hem. Is dus gewoon afgesproken. Hij is een paar dagen skieën.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred heeft fikse ruzie thuis![]()
![]()
Maandag is er ook geen oppas te vinden
Ik snap echt niet wat je hier bedoelt, VI is sinds de laatste verkiezingen sowieso extreem rechts, en bashen alles wat links is, vooral de vaste gasten zijn hier opvallend actief mee vind ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:45 schreef Eagles89 het volgende:
Vi heeft echt extreem slechte gasten inderdaad. Nodigen vaak linkse activisten uit, of establishment types. Wierd Duk is de enige écht goede gast die bij het programma past/hoort. Bij Bar Laat en andere linkse talkshows hebben ze ook nooit echt rechts geluid, waarom bij VI dan wel steeds linkse gasten? Raymond Mens en het cybermannetje kan ik ook wel goed hebben. Waarom moet het eigenlijk per se met gasten? Ze zijn doorgebroken destijds als drieeenheid, met Hans er soms bij. Doe eens een test om gewoon een uitzending zonder een gast te doen, of alleen iemand aan de bar. Denk dat het programma daar enorm van opknapt.
Voor deze user kan het niet rechts genoeg.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Infinitism het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier bedoelt, VI is sinds de laatste verkiezingen sowieso extreem rechts, en bashen alles wat links is, vooral de vaste gasten zijn hier opvallend actief mee vind ik.
Inderdaad. Als je zelf nog rechtser zit dan FvD en alleen maar tevreden bent met gasten die in het hol kruipen van Trump, Wilders en een oorlogsmisdadiger als Netanyahu dan stelt een gast al snel teleur.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor deze user kan het niet rechts genoeg.
Ga je mond met zeep spoelen mafkees.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je zelf nog rechtser zit dan FvD en alleen maar tevreden bent met gasten die in het hol kruipen van Trump, Wilders en een oorlogsmisdadiger als Netanyahu dan stelt een gast al snel teleur.
Die Turkse Cinan is links, Olcay is links, Helene is midden tot links, Valentijn is zwaar anti Wilders, die nieuwe gast van Shownieuws die dame is midden tot links, Wouter van de politiek is zwaar anti PVV. Arend Jan Boekesteijn is misschien wel het beste voorbeeld. Als hij er zit kijk ik niet eens meer. Vd Gijp en Wilfred Genee zijn beiden zeer anti PVV, en Derksen doet de laatste tijd ook constant mee met het Faber bashen, die het als onervaren kabinetslid moet opnemen tegen 40 jaar aan links ambtenaren apparaat + de complete media die haar allemaal niets gunnen/tegenwerken.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Infinitism het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier bedoelt, VI is sinds de laatste verkiezingen sowieso extreem rechts, en bashen alles wat links is, vooral de vaste gasten zijn hier opvallend actief mee vind ik.
Dat ontken ik ook niet, ik zeg alleen dat de gasten vaak links of in elk geval in het midden zitten qua meningen. En dat Genee en Gijp gewoon D66/linkerflank VVD zijn met een constante stroom kritiek op ieder rechts geluid. Terecht of onterecht, maar ze geven het wel. Bij linkse programma’s is dat veel minder of helemaal niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:58 schreef Paul het volgende:
VI is meer rechts dan links zou ik zeggen
Extremer dan extreem idd.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor deze user kan het niet rechts genoeg.
VI is rechtdoorzee.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:58 schreef Paul het volgende:
VI is meer rechts dan links zou ik zeggen
Noem eens linkse programma's. Ik ken ze niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, ik zeg alleen dat de gasten vaak links of in elk geval in het midden zitten qua meningen. En dat Genee en Gijp gewoon D66/linkerflank VVD zijn met een constante stroom kritiek op ieder rechts geluid. Terecht of onterecht, maar ze geven het wel. Bij linkse programma’s is dat veel minder of helemaal niet.
Het NOS journaalquote:Op maandag 24 februari 2025 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens linkse programma's. Ik ken ze niet.
Daar verdronk Rita.quote:
Volgens volgens velen/sommigen wel.quote:
Dit is echt bizar lol, je realiseert je hopelijk toch wel dat je een rechtse rakker kan zijn EN de PVV teringkut vinden? Lolquote:Op maandag 24 februari 2025 15:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die Turkse Cinan is links, Olcay is links, Helene is midden tot links, Valentijn is zwaar anti Wilders, die nieuwe gast van Shownieuws die dame is midden tot links, Wouter van de politiek is zwaar anti PVV. Arend Jan Boekesteijn is misschien wel het beste voorbeeld. Als hij er zit kijk ik niet eens meer. Vd Gijp en Wilfred Genee zijn beiden zeer anti PVV, en Derksen doet de laatste tijd ook constant mee met het Faber bashen, die het als onervaren kabinetslid moet opnemen tegen 40 jaar aan links ambtenaren apparaat + de complete media die haar allemaal niets gunnen/tegenwerken.
Het is een fucking schande. Maar weet je wat mooi is? De zwijgende stille groep kiezers die de verkiezingen bepalen accepteren het niet meer. Zie de steeds grotere winst van de PVV afgelopen jaren. De kiezers accepteren het tegenwerken van hun keuzes niet meer, en gaan alleen maar rechtser en rechtser stemmen als ze zien dat hun stem niet wordt geaccepteerd door ongekozen ambtenaren en commissies die de boel saboteren.
Ik heb al gelijk het gevoel dat dit niet gaat matchen, maar we gaan het zienquote:Op maandag 24 februari 2025 21:38 schreef RipCity het volgende:
Slechtste koekoek en bargasten van het jaar
Aangevuld met een bijzonder matige presentratrice.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:38 schreef RipCity het volgende:
Slechtste koekoek en bargasten van het jaar
Ik kijk elke aflevering en kan dit bevestigen. Vind het wel jammer hoe weinig creativiteit er is. Ze worden te laks door de constante kijkcijfers. Begint steeds meer op de programma’s van Heleen te lijken en dat is geen goed teken. Je voelt niet meer de urgentie om het live te kijken en het kabbelt maar beetje door.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
Bij VI heb ik het idee dat ik wekelijks naar dezelfde show zit te kijken
Zelfde onderwerpen, zelfde gasten
aandachtig kijk ik ook niet meer, ondertussen ben ik op de laptop bezig.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik kijk elke aflevering en kan dit bevestigen. Vind het wel jammer hoe weinig creativiteit er is. Ze worden te laks door de constante kijkcijfers. Begint steeds meer op de programma’s van Heleen te lijken en dat is geen goed teken. Je voelt niet meer de urgentie om het live te kijken en het kabbelt maar beetje door.
Dierenartsje wist zich enigszins te herpakkenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik heb al gelijk het gevoel dat dit niet gaat matchen, maar we gaan het zien
Dat viel me niks tegen inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dierenartsje wist zich enigszins te herpakken
Ik heb ook al vanaf 2010 geen aflevering meer gemist van deze mannen (oke, vandaag zat Hendriks er), en inmiddels zet ik het meer aan als achtergrond geluid. Af en toe is er nog wel een leuk moment, maar het is inderdaad gewoon routine voor deze mannen. Krijg steeds meer het gevoel dat het gewoon nog even veel geld in de zak steken is.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik kijk elke aflevering en kan dit bevestigen. Vind het wel jammer hoe weinig creativiteit er is. Ze worden te laks door de constante kijkcijfers. Begint steeds meer op de programma’s van Heleen te lijken en dat is geen goed teken. Je voelt niet meer de urgentie om het live te kijken en het kabbelt maar beetje door.
Vroeger ging ik nog echt voor VI zitten, zonder onderhand iets anders te doen. Dat kan ik me nu niet meer voorstellen.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
Bij VI heb ik het idee dat ik wekelijks naar dezelfde show zit te kijken
Zelfde onderwerpen, zelfde gasten
next-level satire dit!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
Was een prima showtje vanavond. Net teruggekeken. Niks mis mee, ze waren tenminste niet zo extreem zeikerig en negatief over Musk en Trump, die beiden de grootste helden van de afgelopen 50(?) jaar zijn. Verdienen beiden oprecht een groot standbeeld met wachters 24/7, de media liegen de mensen zo hard voor over die twee, als je je eens verdiept in wat ze écht doen en zeggen, raak je compleet verkocht.
En Derksen was zowaar zeer vriendelijk voor ze en verdedigde ze zelfs. Ook richting AfD prima positief, netjes! En ook weer ruim tijd genomen voor een paar mooie Timmermans bashes, die bij de NPO weer eens onzin zat te verkopen, en waar Derksen zelf de tijd voor had genomen om te bekijken bij de NPO.
Die snol laat ook overal haar accountgegevens slingeren zegquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Lellebel wil neuken @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |