Enkele sites waar weermodellen zijn te vinden:quote:Al duizenden jaren proberen mensen verwachtingen te maken over aankomende weersomstandigheden, door te kijken naar wolkenformaties, de zon of de reactie van dieren en planten. Maar anno 2007 kan iedereen via het world wide web aan digitale informatie komen over voorspellingen van internationale weermodellen. De belangrijkste zijn het Europese ECMWF en het Amerikaanse GFS (T850, T2M, Wetterzentrale kaarten). Maar ook op de sites van het KNMI en Meteo Consult zijn uiteraard voorspellingen te vinden.
WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? [kepler]
Dit topic wordt ook gebruikt voor de volgende vrijdag. Elke zondag om 23.59 uur is dan altijd de deadline om het weer van de volgende vrijdag te voorspellen.quote:1 Min. temp (graden C):
2 Max. temp (graden C):
3 Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Windsnelheid (m/s):
6 Windrichting (graden):
7 Luchtdruk (hPa):
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:18 schreef Starhopper het volgende:
Nou ik ga weer laatste worden want qua zonuren en maximum temperaturen zit ik er echt heel ver naast.
Volgens de laatste gegevens hebben meerdere het slecht gedaan, jij bent dus niet de enige! Maar of dit genoeg is om jou van de laatste plek te houden? Daar komen we morgen achter als de officiële gegevens binnen zijnquote:
Ja? Je bedoeld de dag dat jouw minimumtemperatuur constant hoger blijft dan je maximum temperatuur?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:19 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vrijdag 28 februari, de dag die een specifieke dag wordt.
Niks zeggen, dan hebben we iets grotere kans dat we 1ste wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja? Je bedoeld de dag dat jouw minimumtemperatuur constant hoger blijft dan je maximum temperatuur?
LOL!quote:Op zondag 23 februari 2025 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja? Je bedoeld de dag dat jouw minimumtemperatuur constant hoger blijft dan je maximum temperatuur?
Damnquote:Op maandag 24 februari 2025 00:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:12Beaufort waar ben je nou weer op vakantie!
Je hebt nog tot 11:59 vandaag he![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:46 schreef 12Beaufort het volgende:
1 Min. temp (graden C): 4
2 Max. temp (graden C): 16
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 7
5 Windsnelheid (m/s): 2.8
6 Windrichting (graden): Z
7 Luchtdruk (hPa): 1019
Jeej! Eindelijk weer op het podiumquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Sorry voor het lange wachten, drukte van jawelste at the moment! Maar hey ook dit moet soms even gebeuren![]()
Week 9 weer bijna voorbij en dus weer de 9de uitslag van dit jaarwaar de meeste mensen met de windrichting verkeerd zat
laten we snel kijken wie de winst heeft gepakt (en ja dat is een duidelijke 1! ) en wie uiteraard weer de misser moet gaan incasseren
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 2,83 punten is geworden: @:Houtenbeen
Op de 2de plek met 4,67 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 3de plek met 4,95 punten is geworden: @:StarhopperGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week!
Misser van de week
@:Frutsel pakt de misser van de week trofee, die windrichting en luchtdruk hebben jou een klap gegeven! Hopelijk stuurt de windrichting jou volgende week lagere druk op de verwachting
Beste prestatie:
Temp max: @:Houtenbeen / @:Butz0rs met 1,0 graden verschil.
Temp min: @:Starhopper met 0,2 graden verschil.
Neerslag: @:Frutsel met 0mm verschil.
Zon uren: @:Houtenbeen met 0,3 uren verschil.
Gem wind: @:Nattekat met 0,0km/h verschil.
Windrichting: @:Houtenbeen met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Starhopper met 1,5hpa verschil.
Spannendquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Krijgen we een nieuw record? Aan de hand van de gemeten gegevens en de gemiddelde beetje gokken wordt dit zeker een record.
1- 1,27
2 - 2,23
3 - 2,80
De verwachte uitslag, kan natuurlijk nog iets veranderenwie dit zijn zien we natuurlijk morgen
Of gewoon meer tijd ervoor nemenquote:
JAAA!!! EN DAN OOK NOG EEN RECORDquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit is jou 3de winst dit jaar @:Starhopper , jij gaat lekker!
Gefeliciteerd met deze prachtige overwinning
Ja. Wel zuur dit. Anders had je echt een niet te verbreken record gehadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Mooie overwinning.
ik had gewoon een dik record kunnen hebben als ik de max temp iets hoger had. Ik zit met bijna alles vrij exact, al zeg ik het zelf. Mijn max temp kost me 1.25 terwijl de rest samen nog niet eens 1 punt is![]()
Maar achteraf makkelijk praten
Met 16,8 graden had je een score van 1,43quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:57 schreef INViCTuS het volgende:
Mooie overwinning.
ik had gewoon een dik record kunnen hebben als ik de max temp iets hoger had. Ik zit met bijna alles vrij exact, al zeg ik het zelf. Mijn max temp kost me 1.25 terwijl de rest samen nog niet eens 1 punt is![]()
Maar achteraf makkelijk praten
haha mooi tochquote:Op zondag 9 maart 2025 23:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Glowmovies!
sorry, ik krijg wel eens wat mee van de twee doelgroepers thuis
Ben ik even blij dat ik in de middag alvast wat heb ingevuldquote:Op zondag 9 maart 2025 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laatste mention!
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb
Soms is het inderdaad beter om het vroeger in te vullen dan te laatquote:Op maandag 10 maart 2025 08:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik in de middag alvast wat heb ingevuld
Dan mag ik hopen dat de laatste persoon wat lage punten heeft voor jouquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik geloof dat ik de plank weer eens compleet heb misgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.v
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:42 schreef 12Beaufort het volgende:
Stomme zon
Ja dit was niet best, geen idee ook waar je dit vandaan had hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu volhoudenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Frutsel verslagen, alles is weer goed.
Hoef niet meer af te kijken.
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!
Ik wist ook stiekem wel dat ik een enorme gok nam met die minimumtemperatuur, maar 2e is de eerste verliezer, zo rollen wijquote:
Ik wil dat wel plaatsen dat is geen probleemquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:19 schreef INViCTuS het volgende:
Zozo, 2e week op rij podium.
Eigenlijk zou je elk kwartaal, dus over 2 weken na 28 maart, even de tussenstand moeten plaatsen van het jaarklassement
Jaaa!!! Me2quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:19 schreef INViCTuS het volgende:
Zozo, 2e week op rij podium.
Eigenlijk zou je elk kwartaal, dus over 2 weken na 28 maart, even de tussenstand moeten plaatsen van het jaarklassement
Ik heb spijt dat ik mijn temperatuur toch niet hoger had gezetquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen janken als de malledit gaat een 8ste plek voor mij geven aan de hand van de verwachte gegevens voor morgen
gelukkig geen laatste plek die gaat voor nu naar iemand die we volgens mij nog niet eerder hebben gezien
![]()
* SpeedyGJ gaat checken in het archief
* SpeedyGJ heeft gecheckt en is tot conclusie gekomen dat diegene maar 1x laatste heeft gestaan vanaf het begin dat we aan deze competitie zijn begonnendat zou wat zijn
![]()
Maar het kan nog alle kanten op he!
Zou zeggen: Geniet morgen van het mooie weer
18,8 van de 19,? zelfs de luchtdruk en misschien de wind zal je meer punten gevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik mijn temperatuur toch niet hoger had gezet
Nee. Want ik wilde eigenlijk 20.1 doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
18,8 van de 19,? zelfs de luchtdruk en misschien de wind zal je meer punten geven
Dat had je misschien wel kunnen doen, inmiddels zowat 22 graden....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Want ik wilde eigenlijk 20.1 doenmaar durfde niet omdat te hoog mss
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat had je misschien wel kunnen doen, inmiddels zowat 22 graden....
Dat zal ik dan wel zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen janken als de malledit gaat een 8ste plek voor mij geven aan de hand van de verwachte gegevens voor morgen
gelukkig geen laatste plek die gaat voor nu naar iemand die we volgens mij nog niet eerder hebben gezien
![]()
* SpeedyGJ gaat checken in het archief
* SpeedyGJ heeft gecheckt en is tot conclusie gekomen dat diegene maar 1x laatste heeft gestaan vanaf het begin dat we aan deze competitie zijn begonnendat zou wat zijn
![]()
Maar het kan nog alle kanten op he!
Zou zeggen: Geniet morgen van het mooie weer
Yeps je hebt helemaal gelijkquote:
Hahha ik wist het gewoon alquote:Op zondag 23 maart 2025 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yeps je hebt helemaal gelijkbedankt he dat je me volgde, anders had ik ruim laatste gestaan
![]()
Maar die 8+ punten gaat toch nog zeer doen in het klassement
Zo te zien niet nee, lagere temperaturen zowel max als minquote:
Ja bizar, terwijl ze de zaterdag er wel op hebben staanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ongelofelijk dat de gegevens opnieuw niet worden geüpdatet pfff.. zit ik hier met mijn goeie gedrag om 9 uur in de ochtend omdat ik de rest van de dag geen tijd heb om de uitslag te plaatsen, het tot het laatste moment lopen rekken maar helaas is die er nu wel uit. Heeel misschien vanavond en anders wordt het toch echt morgen...als de gegevens niet blijven hangen op de 27ste.
4min te laat, hmm ik ga nadenken wat ik hiertegen ga doen. Eens topic doorspitten of er users zijn met gelijke tijdenquote:Op maandag 31 maart 2025 00:01 schreef butz0rs het volgende:
Mag ik 1 uur wintertijd uitstel? Ik maak het lijstje nu
Deze site had de uitslag van vrijdag ook pas heel laatquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik heb het al gevonden, https://weerstatistieken.nl heeft namelijk alle gegevensik zal deze site even opslaan, ik zal aan de slag
Maar schijnbaar wel vroeger dan https://knmi.turmin.com waar vrijdag nog altijd niet opstaatquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze site had de uitslag van vrijdag ook pas heel laat
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Temp min: @Starhopper met 3,8 graden verschil.
Zo ver vanaf, en toch nog het beste voorspeld, ook al is het eigenlijk helemaal niet zoquote:
Deze had het gisteren pasquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar schijnbaar wel vroeger dan https://knmi.turmin.com waar vrijdag nog altijd niet opstaat
U vraagt, ik draaiquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:50 schreef INViCTuS het volgende:
Maart was een goede maand.
benieuwd naar de tussenstand in het jaar klassement
Even terug komen, ik zie dat ik eerder mensen die 1 a 2 minuten te laat hebben ingevuld, geen strafpunten heb gegeven. Dus bij deze zal ik dit keer geen strafpunten toekennenquote:Op maandag 31 maart 2025 00:01 schreef butz0rs het volgende:
Mag ik 1 uur wintertijd uitstel? Ik maak het lijstje nu
Omfg ik op nummer 1quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
U vraagt, ik draai![]()
Zojuist week 13 toegevoegd en tussenstand is als volgt:
Totaal aantal punten - User - Verschil tussen de nummer 1 en de user zelf.
Oke nu door naar het maandoverzicht![]()
[ afbeelding ]
Het kan nog alle kanten opquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omfg ik op nummer 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het al 31 december?
Ja daarom juistquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten opjuich niet te vroeg
De inhaalslag is gemaakt, je staat na vandaag nog 19,32 punten achter op de nummer 1. alles is nog mogelijk!quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Of heb ik helemaal gewonnen, ik voel me nu net Max Verstappen in 2022.
Ja maar wie is nou de echte winnaar van deze week?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De inhaalslag is gemaakt, je staat na vandaag nog 19,32 punten achter op de nummer 1. alles is nog mogelijk!
Dat is: @Nattekatquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja maar wie is nou de echte winnaar van deze week?
quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is: @:Nattekatik weet dat het lastig is om dit te geloven maar je bent het toch echt
quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op de 1ste plek met 4,43 punten is geworden: @INViCTuS
Op de 2de plek met 4,72 punten is geworden: @Nattekat
Ooopsquote:
Thanks Starhopperquote:Op zondag 6 april 2025 13:37 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd @:Nattekat @:Misshobje en @:Houtenbeen![]()
![]()
Je hebt wel gelijk met "niet te vroeg juichen"quote:
Zodejuquote:Op zondag 6 april 2025 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laatste mention![]()
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb
@:Nattekat , niet vergeten he @:Nattekat , zo nog maar wat extra meldingen spammen @:Nattekat
Bijna vergetenquote:Op zondag 6 april 2025 23:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zodejuover een speciale behandeling gesproken
![]()
Als je het nu nog gaat missen @:Nattekat ...![]()
Als @Nattekat deze gaat missen, dan gooi ik hem van de lijst af met de hoop dat hij de wekker heeft gezet om dit niet te vergetenquote:Op zondag 6 april 2025 23:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zodejuover een speciale behandeling gesproken
![]()
Als je het nu nog gaat missen @:Nattekat ...![]()
Hij is mooiquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb mijn best weer gedaan voor een leuke lente foto
Dat ik het nog net op tijd heb gedaan was al een overwinning op zich.quote:Op zondag 13 april 2025 00:41 schreef Frutsel het volgende:
Gewoon als allerlaatste invullen, op het allerlaatste moment en dan nipt als allerlaatste eindigen.
Netjes @:Nattekat![]()
Wait a second..OA komt ineens even om de hoek kijken, zo dat is even lang geleden zeg!quote:Op zondag 13 april 2025 16:27 schreef OA het volgende:
1 Min. temp (graden C): 5,0
2 Max. temp (graden C): 18,3
4 Zon (uren): 7,4
5 Windsnelheid (m/s): 4,1
6 Windrichting (graden): ZO
7 Luchtdruk (hPa): 1010
Weet je zeker dat ik niet laatste ben?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aan de hand van de verwachte gegevens voor vrijdag wordt het een laatste plek voor mij![]()
Nummer 1 komt in de 6,** punten waarna 5 users met 8,** punten komt, de rest van de 5 users met 9,** punten.
Het ligt allemaal dicht bij elkaar en elk verschil kan een hoop uitmakenwe gaan het zien
Nieuwe gegevens geeft mij 3de plek en jou idd laatstequote:Op woensdag 16 april 2025 19:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik niet laatste ben?
Het scheelde niet veel tegen Frutselquote:
Ja hoor minimum hoger dan maximum?quote:Op zondag 20 april 2025 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
1 Min. temp (graden C): 15.5
2 Max. temp (graden C): 5.9
4 Zon (uren): 8.5
5 Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Windrichting (graden): NNO
7 Luchtdruk (hPa): 1022
Ooopsquote:Op zondag 20 april 2025 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hoor minimum hoger dan maximum?
Mama is groter dan het huis!
Kan gebeuren toch....quote:Op maandag 21 april 2025 10:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooops
Dat wordt 5 strafpunten ik zal em nog even aanpassen, denk dat ik hiermee voordeliger uit ben dan dat ik em laat staatthnx men!
Nee, ik moet mijn post aanpassen, en gezien elk uur een halve punt is met max van 5 punten is het wel zo eerlijk, want ja ik pas mijn verwachting aanquote:Op maandag 21 april 2025 11:43 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch....
5 strafpunten is wat overdreven lijkt me.
Maar euhm een feest dag als dit is toch eigenlijk ook een zondag?quote:Op maandag 21 april 2025 10:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooops
Dat wordt 5 strafpunten ik zal em nog even aanpassen, denk dat ik hiermee voordeliger uit ben dan dat ik em laat staatthnx men!
Ja ik weet dat jullie me willen matsen maar dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar euhm een feest dag als dit is toch eigenlijk ook een zondag?
Als jij echt een fout hebt gemaakt en min. temp. hebt verwisseld met max. temp. dan kan dat toch gebeuren? Dat kan iedereen wel zien dat dat niet logisch is en ik vind dat persoonlijk geen strafpunten waard. maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Week 17 weer bijna ten einde en dus weer een nieuwe uitslag met deze week wel weer hele goeie resultatende windrichting heeft voor gezorgd dat het record niet werd verbroken want een user zat hier duidelijk tegenaan te loeren! De laatste plek kan maar door 1 iemand worden weggegeven, maar een andere user loerde hier ook op en dus was het even spannend! Wie dit zijn en wie uiteindelijk de top 3 pakken gaan we nu zien
Welkom bij de 17de uitslag van 2025.
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 1,93 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 2de plek met 2,13 punten is geworden: @:INViCTuS
Op de 3de plek met 2,40 punten is geworden: @:HoutenbeenGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Ben letterlijk deze ochtend even inspiratieloos, als jullie suggesties hebben let me know. Qua weer regel ik wel.
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week!
Misser van de week
@:SpeedyGJ had een eerste plek kunnen pakken met 1,88 punten! Helaas moest hij deze verpesten door te laat ingrijpen van zijn foutje! Ondanks pogingen hem te matsen nam hij deze strafpunten voor het lief. Volgende keer beter opletten want je ziet maar hoe snel het kan keren van plek 1 naar laatste plek
(Even voor de record: Als ik het niet aan aangepast had me dat nu 15,58 punten opgeleverd...deze strafpunten waren gelukkig de moeite geweest)
Stiekem hebben we ook nog een 2de user, @:12Beaufort heeft deze week slecht gepresteerd, max temp, zonuren, luchtdruk lagen het verst van de werkelijkheid af helaas, misschien eens andere kaarten erbij pakken?![]()
Beste prestatie:
Temp max: @:Starhopper met 1,6 graden verschil.
Temp min: @:INViCTuS / @:Scjvb / @:Nattekat met 0,1 graden verschil.
Neerslag: 10 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:Starhopper met 0,1 uren verschil.
Gem wind: @:Nattekat met 0,1km/h verschil.
Windrichting: @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:Nattekat met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Butz0rs / @:Houtenbeen met 0,3hpa verschil.
Bedankt allemaal weer voor het meedoen
Fouten maken is menselijk natuurlijk en betreft de waarde veranderd dat natuurlijk niet, nouja als de meeste instemmen wil ik mijn strafpunten nog wel intrekken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als jij echt een fout hebt gemaakt en min. temp. hebt verwisseld met max. temp. dan kan dat toch gebeuren? Dat kan iedereen wel zien dat dat niet logisch is en ik vind dat persoonlijk geen strafpunten waard. maar dat is mijn mening.
Het kan ook een fout zijn als je 5.5 en 15.9 in wou vullen, dan is het anders
Sommige dingen zijn wel goed te praten en sommige niet, maar je hebt ook een punt dat je zegt dat je ergens een streep moet trekken.
Ik heb er geen moeite mee, zak ik een plekjequote:Op zaterdag 26 april 2025 11:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk natuurlijk en betreft de waarde veranderd dat natuurlijk niet, nouja als de meeste instemmen wil ik mijn strafpunten nog wel intrekken.
Ik laat het aan @:Misshobje over![]()
Bij deze heb ik het aangepast. Bedankt iedereenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee, zak ik een plekjezei het je eerder al.
Heb toch een plekje op het podium ergens![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:03 schreef MissHobje het volgende:
Wooehoe gefeliciteerd @:SpeedyGJ en @:INViCTuS
dat is redelijk normaal en standaard... en je voorspelt ook nog eens 36 uur later dan ik...quote:
Als de modellen er grandioos naast zitten, maakt dat ook niet meer uitquote:Op zondag 4 mei 2025 00:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat is redelijk normaal en standaard... en je voorspelt ook nog eens 36 uur later dan ik...![]()
max temperatuur was nie best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |