Ik heb spijt dat ik mijn temperatuur toch niet hoger had gezetquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen janken als de malledit gaat een 8ste plek voor mij geven aan de hand van de verwachte gegevens voor morgen
gelukkig geen laatste plek die gaat voor nu naar iemand die we volgens mij nog niet eerder hebben gezien
![]()
* SpeedyGJ gaat checken in het archief
* SpeedyGJ heeft gecheckt en is tot conclusie gekomen dat diegene maar 1x laatste heeft gestaan vanaf het begin dat we aan deze competitie zijn begonnendat zou wat zijn
![]()
Maar het kan nog alle kanten op he!
Zou zeggen: Geniet morgen van het mooie weer
18,8 van de 19,? zelfs de luchtdruk en misschien de wind zal je meer punten gevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik mijn temperatuur toch niet hoger had gezet
Nee. Want ik wilde eigenlijk 20.1 doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
18,8 van de 19,? zelfs de luchtdruk en misschien de wind zal je meer punten geven
Dat had je misschien wel kunnen doen, inmiddels zowat 22 graden....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Want ik wilde eigenlijk 20.1 doenmaar durfde niet omdat te hoog mss
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat had je misschien wel kunnen doen, inmiddels zowat 22 graden....
Dat zal ik dan wel zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen janken als de malledit gaat een 8ste plek voor mij geven aan de hand van de verwachte gegevens voor morgen
gelukkig geen laatste plek die gaat voor nu naar iemand die we volgens mij nog niet eerder hebben gezien
![]()
* SpeedyGJ gaat checken in het archief
* SpeedyGJ heeft gecheckt en is tot conclusie gekomen dat diegene maar 1x laatste heeft gestaan vanaf het begin dat we aan deze competitie zijn begonnendat zou wat zijn
![]()
Maar het kan nog alle kanten op he!
Zou zeggen: Geniet morgen van het mooie weer
Yeps je hebt helemaal gelijkquote:
Hahha ik wist het gewoon alquote:Op zondag 23 maart 2025 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yeps je hebt helemaal gelijkbedankt he dat je me volgde, anders had ik ruim laatste gestaan
![]()
Maar die 8+ punten gaat toch nog zeer doen in het klassement
Zo te zien niet nee, lagere temperaturen zowel max als minquote:
Ja bizar, terwijl ze de zaterdag er wel op hebben staanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ongelofelijk dat de gegevens opnieuw niet worden geüpdatet pfff.. zit ik hier met mijn goeie gedrag om 9 uur in de ochtend omdat ik de rest van de dag geen tijd heb om de uitslag te plaatsen, het tot het laatste moment lopen rekken maar helaas is die er nu wel uit. Heeel misschien vanavond en anders wordt het toch echt morgen...als de gegevens niet blijven hangen op de 27ste.
4min te laat, hmm ik ga nadenken wat ik hiertegen ga doen. Eens topic doorspitten of er users zijn met gelijke tijdenquote:Op maandag 31 maart 2025 00:01 schreef butz0rs het volgende:
Mag ik 1 uur wintertijd uitstel? Ik maak het lijstje nu
Deze site had de uitslag van vrijdag ook pas heel laatquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik heb het al gevonden, https://weerstatistieken.nl heeft namelijk alle gegevensik zal deze site even opslaan, ik zal aan de slag
Maar schijnbaar wel vroeger dan https://knmi.turmin.com waar vrijdag nog altijd niet opstaatquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze site had de uitslag van vrijdag ook pas heel laat
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Temp min: @Starhopper met 3,8 graden verschil.
Zo ver vanaf, en toch nog het beste voorspeld, ook al is het eigenlijk helemaal niet zoquote:
Deze had het gisteren pasquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar schijnbaar wel vroeger dan https://knmi.turmin.com waar vrijdag nog altijd niet opstaat
U vraagt, ik draaiquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:50 schreef INViCTuS het volgende:
Maart was een goede maand.
benieuwd naar de tussenstand in het jaar klassement
Even terug komen, ik zie dat ik eerder mensen die 1 a 2 minuten te laat hebben ingevuld, geen strafpunten heb gegeven. Dus bij deze zal ik dit keer geen strafpunten toekennenquote:Op maandag 31 maart 2025 00:01 schreef butz0rs het volgende:
Mag ik 1 uur wintertijd uitstel? Ik maak het lijstje nu
Omfg ik op nummer 1quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
U vraagt, ik draai![]()
Zojuist week 13 toegevoegd en tussenstand is als volgt:
Totaal aantal punten - User - Verschil tussen de nummer 1 en de user zelf.
Oke nu door naar het maandoverzicht![]()
[ afbeelding ]
Het kan nog alle kanten opquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omfg ik op nummer 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het al 31 december?
Ja daarom juistquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten opjuich niet te vroeg
De inhaalslag is gemaakt, je staat na vandaag nog 19,32 punten achter op de nummer 1. alles is nog mogelijk!quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Of heb ik helemaal gewonnen, ik voel me nu net Max Verstappen in 2022.
Ja maar wie is nou de echte winnaar van deze week?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De inhaalslag is gemaakt, je staat na vandaag nog 19,32 punten achter op de nummer 1. alles is nog mogelijk!
Dat is: @Nattekatquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja maar wie is nou de echte winnaar van deze week?
quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is: @:Nattekatik weet dat het lastig is om dit te geloven maar je bent het toch echt
quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op de 1ste plek met 4,43 punten is geworden: @INViCTuS
Op de 2de plek met 4,72 punten is geworden: @Nattekat
Ooopsquote:
Thanks Starhopperquote:Op zondag 6 april 2025 13:37 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd @:Nattekat @:Misshobje en @:Houtenbeen![]()
![]()
Je hebt wel gelijk met "niet te vroeg juichen"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |