4min te laat, hmm ik ga nadenken wat ik hiertegen ga doen. Eens topic doorspitten of er users zijn met gelijke tijdenquote:Op maandag 31 maart 2025 00:01 schreef butz0rs het volgende:
Mag ik 1 uur wintertijd uitstel? Ik maak het lijstje nu
Deze site had de uitslag van vrijdag ook pas heel laatquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik heb het al gevonden, https://weerstatistieken.nl heeft namelijk alle gegevensik zal deze site even opslaan, ik zal aan de slag
Maar schijnbaar wel vroeger dan https://knmi.turmin.com waar vrijdag nog altijd niet opstaatquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze site had de uitslag van vrijdag ook pas heel laat
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Temp min: @Starhopper met 3,8 graden verschil.
Zo ver vanaf, en toch nog het beste voorspeld, ook al is het eigenlijk helemaal niet zoquote:
Deze had het gisteren pasquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar schijnbaar wel vroeger dan https://knmi.turmin.com waar vrijdag nog altijd niet opstaat
U vraagt, ik draaiquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:50 schreef INViCTuS het volgende:
Maart was een goede maand.
benieuwd naar de tussenstand in het jaar klassement
Even terug komen, ik zie dat ik eerder mensen die 1 a 2 minuten te laat hebben ingevuld, geen strafpunten heb gegeven. Dus bij deze zal ik dit keer geen strafpunten toekennenquote:Op maandag 31 maart 2025 00:01 schreef butz0rs het volgende:
Mag ik 1 uur wintertijd uitstel? Ik maak het lijstje nu
Omfg ik op nummer 1quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
U vraagt, ik draai![]()
Zojuist week 13 toegevoegd en tussenstand is als volgt:
Totaal aantal punten - User - Verschil tussen de nummer 1 en de user zelf.
Oke nu door naar het maandoverzicht![]()
[ afbeelding ]
Het kan nog alle kanten opquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omfg ik op nummer 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het al 31 december?
Ja daarom juistquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten opjuich niet te vroeg
De inhaalslag is gemaakt, je staat na vandaag nog 19,32 punten achter op de nummer 1. alles is nog mogelijk!quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Of heb ik helemaal gewonnen, ik voel me nu net Max Verstappen in 2022.
Ja maar wie is nou de echte winnaar van deze week?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De inhaalslag is gemaakt, je staat na vandaag nog 19,32 punten achter op de nummer 1. alles is nog mogelijk!
Dat is: @Nattekatquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja maar wie is nou de echte winnaar van deze week?
quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is: @:Nattekatik weet dat het lastig is om dit te geloven maar je bent het toch echt
quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op de 1ste plek met 4,43 punten is geworden: @INViCTuS
Op de 2de plek met 4,72 punten is geworden: @Nattekat
Ooopsquote:
Thanks Starhopperquote:Op zondag 6 april 2025 13:37 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd @:Nattekat @:Misshobje en @:Houtenbeen![]()
![]()
Je hebt wel gelijk met "niet te vroeg juichen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |