Ik heb spijt dat ik mijn temperatuur toch niet hoger had gezetquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen janken als de malledit gaat een 8ste plek voor mij geven aan de hand van de verwachte gegevens voor morgen
gelukkig geen laatste plek die gaat voor nu naar iemand die we volgens mij nog niet eerder hebben gezien
![]()
* SpeedyGJ gaat checken in het archief
* SpeedyGJ heeft gecheckt en is tot conclusie gekomen dat diegene maar 1x laatste heeft gestaan vanaf het begin dat we aan deze competitie zijn begonnendat zou wat zijn
![]()
Maar het kan nog alle kanten op he!
Zou zeggen: Geniet morgen van het mooie weer
18,8 van de 19,? zelfs de luchtdruk en misschien de wind zal je meer punten gevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik mijn temperatuur toch niet hoger had gezet
Nee. Want ik wilde eigenlijk 20.1 doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
18,8 van de 19,? zelfs de luchtdruk en misschien de wind zal je meer punten geven
Dat had je misschien wel kunnen doen, inmiddels zowat 22 graden....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Want ik wilde eigenlijk 20.1 doenmaar durfde niet omdat te hoog mss
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat had je misschien wel kunnen doen, inmiddels zowat 22 graden....
Dat zal ik dan wel zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga morgen janken als de malledit gaat een 8ste plek voor mij geven aan de hand van de verwachte gegevens voor morgen
gelukkig geen laatste plek die gaat voor nu naar iemand die we volgens mij nog niet eerder hebben gezien
![]()
* SpeedyGJ gaat checken in het archief
* SpeedyGJ heeft gecheckt en is tot conclusie gekomen dat diegene maar 1x laatste heeft gestaan vanaf het begin dat we aan deze competitie zijn begonnendat zou wat zijn
![]()
Maar het kan nog alle kanten op he!
Zou zeggen: Geniet morgen van het mooie weer
Yeps je hebt helemaal gelijkquote:
Hahha ik wist het gewoon alquote:Op zondag 23 maart 2025 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yeps je hebt helemaal gelijkbedankt he dat je me volgde, anders had ik ruim laatste gestaan
![]()
Maar die 8+ punten gaat toch nog zeer doen in het klassement
Zo te zien niet nee, lagere temperaturen zowel max als minquote:
Ja bizar, terwijl ze de zaterdag er wel op hebben staanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ongelofelijk dat de gegevens opnieuw niet worden geüpdatet pfff.. zit ik hier met mijn goeie gedrag om 9 uur in de ochtend omdat ik de rest van de dag geen tijd heb om de uitslag te plaatsen, het tot het laatste moment lopen rekken maar helaas is die er nu wel uit. Heeel misschien vanavond en anders wordt het toch echt morgen...als de gegevens niet blijven hangen op de 27ste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |