Zodejuquote:Op zondag 6 april 2025 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laatste mention![]()
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb
@:Nattekat , niet vergeten he @:Nattekat , zo nog maar wat extra meldingen spammen @:Nattekat
Bijna vergetenquote:Op zondag 6 april 2025 23:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zodejuover een speciale behandeling gesproken
![]()
Als je het nu nog gaat missen @:Nattekat ...![]()
Als @Nattekat deze gaat missen, dan gooi ik hem van de lijst af met de hoop dat hij de wekker heeft gezet om dit niet te vergetenquote:Op zondag 6 april 2025 23:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zodejuover een speciale behandeling gesproken
![]()
Als je het nu nog gaat missen @:Nattekat ...![]()
Hij is mooiquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb mijn best weer gedaan voor een leuke lente foto
Dat ik het nog net op tijd heb gedaan was al een overwinning op zich.quote:Op zondag 13 april 2025 00:41 schreef Frutsel het volgende:
Gewoon als allerlaatste invullen, op het allerlaatste moment en dan nipt als allerlaatste eindigen.
Netjes @:Nattekat![]()
Wait a second..OA komt ineens even om de hoek kijken, zo dat is even lang geleden zeg!quote:Op zondag 13 april 2025 16:27 schreef OA het volgende:
1 Min. temp (graden C): 5,0
2 Max. temp (graden C): 18,3
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 7,4
5 Windsnelheid (m/s): 4,1
6 Windrichting (graden): ZO
7 Luchtdruk (hPa): 1010
Weet je zeker dat ik niet laatste ben?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aan de hand van de verwachte gegevens voor vrijdag wordt het een laatste plek voor mij![]()
Nummer 1 komt in de 6,** punten waarna 5 users met 8,** punten komt, de rest van de 5 users met 9,** punten.
Het ligt allemaal dicht bij elkaar en elk verschil kan een hoop uitmakenwe gaan het zien
Nieuwe gegevens geeft mij 3de plek en jou idd laatstequote:Op woensdag 16 april 2025 19:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik niet laatste ben?
Het scheelde niet veel tegen Frutselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |