SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Hier straks pizza shoarma bestellen.. en ik denk nog wat kip erbij. Zin in!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker hoor,met knoflooksaus eropquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hier straks pizza shoarma bestellen.. en ik denk nog wat kip erbij. Zin in!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Proef vrijwel niksquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Te verkouden om er wat van te kunnen proeven?
Cofona zei iemand nogTrust nobody![]()
Als je neus verstopt zit proef je ook weinig tot niks.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Proef vrijwel niks
Cofona zei iemand nog
En misschien heb je idd cofona.
Uitzieken!!!!![]()
En als je ogen dicht doet proef je eten ook heel anders"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het Chinese kuchje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Proef vrijwel niks
Cofona zei iemand nog![]()
Ook niet nodig, lekker uitzieken en hopen dat je na t weekend weer beter bent.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Te weinig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb 2 slokken water en soep p vandaag![]()
eten zonder smaak is idd kut.. hopelijk proef je snel wat meer HCTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Thanksquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:26 schreef _UserName_ het volgende:
eten zonder smaak is idd kut.. hopelijk proef je snel wat meer HCTrust nobody![]()
bij de bolkdeurquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:27 schreef ToT het volgende:
Mocht het wel het Chinese kuchje zijn, dan moet je jezelf wel bolken bij de buitendeur.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jaquote:
Zet een fles water bij je bed
Veel drinken is veel plassen en dan kunnen de schadelijke stoffen eerder weg.![]()
Ik weetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja
Zet een fles water bij je bed
Veel drinken is veel plassen en dan kunnen de schadelijke stoffen eerder weg.Trust nobody![]()
![]()
Je moet genoeg water drinken, blijkt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zeg het je kittenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Je moet genoeg water drinken, blijkt.![]()
![]()
Die MiNi-ToT, gaat dat grafisch auteur worden van de overheid? De opleiding kan ie bij jou wel volgenquote:
In tomate zit ook waterquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Je moet genoeg water drinken, blijkt.Trust nobody![]()
![]()
De overheid is een goede werkgever.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rinkeldekinkel bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Curry en van Inkelquote:Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
DJMO maakt een mooie onomatopee
Ik twijfel.. nu bestellen en voor het voetbal eten of later bestellen en tijdens het voetbal eten?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ligt er aan hoe laat t is en of je nu al trek hebt in pizzaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ik twijfel.. nu bestellen en voor het voetbal eten of later bestellen en tijdens het voetbal eten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ik twijfel.. nu bestellen en voor het voetbal eten of later bestellen en tijdens het voetbal eten?![]()
20u begint het, en trek.. nou ja heb nog wijntje staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat t is en of je nu al trek hebt in pizza
Wel iets bij eten hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
20u begint het, en trek.. nou ja heb nog wijntje staan![]()
![]()
Hhmm, dat is wel laat eigenlijk..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
20u begint het, en trek.. nou ja heb nog wijntje staan
Heb je geen lekkere hapjes in huis ?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een snaailaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, dat is wel laat eigenlijk..
Heb je geen lekkere hapjes in huis ?![]()
![]()
![]()
* Moeraskat noteert Iedereen moet een snaaila hebben.
Minstens een laquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iedereen zou zo'n la moeten he hebben
Een kast is beter![]()
![]()
Heb ik wel maar heb lang verheugd op de pizza dus wil nu nog niks etenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
* Shiiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]* Paul hoopt dat die lieverd van een Elsa mag blijven![]()
![]()
Als de pozza er om 20 uur nog steeds niet is, dan maar effe bellen of de bezorger misschien een adres gemist heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:47 schreef _UserName_ het volgende:
* _UserName_ doet nog maar een wijntje, pizza komt wel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
stfuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:49 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]* Paul usernames fails again hiih
Uitkijken met je wijntje danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik wel maar heb lang verheugd op de pizza dus wil nu nog niks eten![]()
* Shii hoopt dat Elsa vertrektquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:48 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]* Paul snapt shii eventjes niet![]()
![]()
* Moeraskat ziet dat Paul geïnspireerd is.
![]()
vandaag schrijven meerde mensen notities.
Bah. Nakend.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Whehe, wie weet!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die MiNi-ToT, gaat dat grafisch auteur worden van de overheid? De opleiding kan ie bij jou wel volgen![]()
![]()
Nut van naaktfoto's?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niemand zegt foto’squote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nut van naaktfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* _UserName_ is in shock dat iemand van de FP users niet bij volle naam kan noemenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:55 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]* Paul is in shock dat username niet weet hoe je een plaatje moet posten maar wel bij de frontpage zitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
* _UserName_ is in shock dat iemand van de FP users niet bij volle naam kan noemen1-0
Wie heeft er koffiedienst?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Delenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
Ik zit aan een glaasje vintage late bottled port.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben gestopt met de koffie voor vandaag.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb nu nog waterdienst want er kwam een halve vlamtosti uitzetten net. Maar straks neem ik zeker koffie.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ook lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
Ik zit aan een glaasje vintage late bottled port.![]()
![]()
Maar ik heb niks gehadquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de koffie voor vandaag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, heb ik jou vandaag niks ingeschonken?quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Helaas, dit is rechtstreeks van Google!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet eens in de letters B O L K ?![]()
![]()
U bent een goede vaderquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT: "WORST!"
Ja ehhh....ik ga hem die cartoon maar niet laten zien!
Da's mooi want was al bang dat ik nog even naar de winkel moestquote:
Oke dan ga ik dat gifje met het broodje ook maar beter niet plaatsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT: "WORST!"
Ja ehhh....ik ga hem die cartoon maar niet laten zien!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oke dan ga ik dat gifje met het broodje ook maar beter niet plaatsen.![]()
![]()
![]()
Kijk er naar uit.. hoe die kleine lacht als ik weer eens een gekke bek trek bvquote:
Haha ja dat is gewoon echt geweldig!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kijk er naar uit.. hoe die kleine lacht als ik weer eens een gekke bek trek bv
En later verhaaltjes voorlezen als-ie naar bed gaat, en je dan natuurlijk zo goed mogelijk inleven in de personages in het boek!Of er juist VOL-KO-MEN van afwijken!
![]()
![]()
heoBquote:Well, life can be a riot
![]()
Hij komt weer met een opmerking hoor!
"Er is één dier dat kleiner is dan een chihuahua: dat is een PISSEBED!"![]()
![]()
![]()
Theoretisch gezien heeft 'ie wel gelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
"Er is één dier dat kleiner is dan een chihuahua: dat is een PISSEBED!"
Well, life can be a riot
Dat zijn ook fascinerende beestjes. Die kunnen zich oprollen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
"Er is één dier dat kleiner is dan een chihuahua: dat is een PISSEBED!"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heeft 'ie wel gelijk
Ja in een tekenfilmpje noemde iemand dat hondje, en Mini-ToT wilde dat ik het op de pc liet zien.
"Ahhh wat schattig!", zei hij eerst, en daarna kwam dus die opmerking, toen ik een foto liet zien van een chihuahua naast een Deense Dog!![]()
![]()
Ik had ooit een Bolkert van der G paintje gemaakt, maar sommige mensen flipten er helemaal van en vroegen of ik die alsjeblieft wilde verwijderen!![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
"Er is één dier dat kleiner is dan een chihuahua: dat is een PISSEBED!"
Heb eigenlijk ook wel genoeg wijn op, dus ga lekker de bank op, wellicht tot later
Je drinkt alleen als je bolkt?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Heb eigenlijk ook wel genoeg wijn op, dus ga lekker de bank op, wellicht tot laterHee later kerel!
![]()
* greysbones vraagt zich af waar het notitteblok van @Moeraskat is geblevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor, ik drink ook wel als ik niet bolk, gewoon lekker op de bank. Maar als ik wat eerder drink, doe ik er graag een bolk bij. Maar voor vandaag is het goed zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je drinkt alleen als je bolkt?Hee later kerel!
Moet er ook bij zeggen dat het glas nog niet leeg is, helemaal weg ben ik nog niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij is nog half vol?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:22 schreef _UserName_ het volgende:
Moet er ook bij zeggen dat het glas nog niet leeg is, helemaal weg ben ik nog niet![]()
![]()
Als je toch een muis zou zijn he....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb teveel kaas op mijn plankje![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voet verbrand door mijn kookkunsten![]()
Als je je in een situatie bevindt waarin je afvraagt of je meer kaas moet gebruiken, dan is het antwoord altijd 'ja'![]()
"Breng het water tot 90 graden....hmmmm hoe kom ik er achter of het water heet is? AH! Idee!"quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voet verbrand door mijn kookkunsten
* Aardappelschotel trekt schoen uit en gaat op 1 been balanceren bij de kookplaat.
Zoiets?![]()
![]()
Opetenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb teveel kaas op mijn plankjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het glas is altijd halfvol bij mij, al is hij leeg, dan zit er nog wat in de flesquote:
Ik gooi er zo folie omheen en dan gaat het in de koelkastTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oef. Hopelijk valt het nog mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Door mijn lompigheid een pan met kokend water bijna omver te tikken![]()
Tot!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
"Breng het water tot 90 graden....hmmmm hoe kom ik er achter of het water heet is? AH! Idee!"
* Aardappelschotel trekt schoen uit en gaat op 1 been balanceren bij de kookplaat.
Zoiets?* _UserName_ noteert: voelen of het water heet genoeg is doe je niet met je voeten
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het waren maar een paar druppels, maar ik wist toen wel dat het water bijna kookteNiet fijn!
![]()
Deze tip had ik graag wat eerder gehad, GebruikerTquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] * _UserName_ noteert: voelen of het water heet genoeg is doe je niet met je voeten![]()
Hoe is het met de meeting? Zijn er al mensen geschrapt? (ik hoop op een iemand)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fijner dan gisterquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan had je eerder moeten zeggen dat je met je voeten wilde testen hoe heet het water is...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze tip had ik graag wat eerder gehad, GebruikerTTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn voet is al gesmolten, zo te zien![]()
![]()
Goed punt wel, ik zal hier in het vervolg rekening mee houdenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan had je eerder moeten zeggen dat je met je voeten wilde testen hoe heet het water is...![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
"Breng het water tot 90 graden....hmmmm hoe kom ik er achter of het water heet is? AH! Idee!"
Zoiets?Well, life can be a riot
Hmm, mijn pizza komt tijdens voetbal zie ik nu, moest er eigenlijk iets voor zijn...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb je niet goed geplandquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:33 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, mijn pizza komt tijdens voetbal zie ik nu, moest er eigenlijk iets voor zijn...Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ze noteert wel heel veel. Dat heeft ze op me voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan @:Gebrokenglas daar wel mee leven?
dat iemand zijn notitieblok functie overneemt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GaaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nut van naaktfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ze is wel efficienterquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze noteert wel heel veel. Dat heeft ze op me voor.![]()
quote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is wel een hele kunst!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voet verbrand door mijn kookkunsten
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Lijkt mij een prima timing.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Net niet nee, pizza komt 20:04, voetbal is om 20:00![]()
![]()
Net iets te laat eigenlijk maar goed, even tv op pauze en door.. Gewoon geen livescore volgenquote:
Voetbal ff op pauze zetten tot de pozza gearriveerd is!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
![]()
Prima toch. Als je een beetje plant, kun je een 2de pizza krijgen als de 2de helft begint.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh edit: Hey Harrie!Well, life can be a riot
Dacht dat jij gestopt was met drinken?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
20u begint het, en trek.. nou ja heb nog wijntje staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je zelf een snaaila?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] * Moeraskat noteert Iedereen moet een snaaila hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo FOK! er binnenkort weer uit liggen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat roept de helft van de userbase hier maandelijks!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat jij gestopt was met drinken?Me included!
![]()
![]()
Jaa vanmiddag viel het wel mee volgen mij.. gaat al met vlagenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom? Zo traag is't nu nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo FOK! er binnenkort weer uit liggen?Well, life can be a riot
Das een snaaikastquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop dat ze lekker gaatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]* Paul hoopt dat die lieverd van een Elsa mag blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh ik doe meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zo traag nu
Ik begin vast met de DT hunt![]()
Oh, hier wordt mn geduld wel op de proef gesteldquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de koffie voor vandaag.
Je plopt straks weer een bubbelende bruine rakker open?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de koffie voor vandaag.![]()
![]()
Het was daarnet bizar traag. Maar jullie hebben het ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo FOK! er binnenkort weer uit liggen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: