SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vledder van Lucky Letters?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Victor Reinier stopt met Flikken Maastricht
Het was een mooie tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Victor Reinier stopt met Flikken Maastricht
STIRB!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zeg je tegen siri dat ie weer uit mag? O dat gaat vanzelf.
Wel dank je wel schreeuwen dan hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb nu siri dus ik kan nu gewoon tegen m'n telefoon schreeuwen
IN de zon is een beetje heet hoorquote:
Is goed Niznoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IN de zon is een beetje heet hoor
Daar heb je zonnebrand voorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel dank je wel schreeuwen dan he
[..]
IN de zon is een beetje heet hoor
Ik ben heel bedankbaarquote:
Laat maar eens zien dan!quote:
Iedereen mag mij bedankenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan!
Extra brand van de zonquote:
quote:
Hoe oud ben jij en hoe oud ben ik?quote:
Die ene op die foto, dat is Victor Reinierquote:
Dat komt heel natuurlijk voor mijquote:
Ja, die ene, van Lucky Letters.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ene op die foto, dat is Victor Reinier
Klinkt comfyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat komt heel natuurlijk voor mij
Paar weken verder en ik verbrand levend
Ik mis mijn dekentjes nu alquote:
Gewoon met een dekentje over je hoofd in de zon zitten (maar niet letterlijk in de zon, want dat is te warm).quote:
Dan is er geen kloofquote:
Ik zit wel op een dekentje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon met een dekentje over je hoofd in de zon zitten (maar niet letterlijk in de zon, want dat is te warm).
Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloofquote:
Vanochtend had ik wel even een dekentje, is gewoon lekkerder werkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit wel op een dekentje?
Had stoel schoon gemaakt maar duurde te lang voordat ie helemaal droog was
Net zoals dat het lekkerder slaapt met dekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanochtend had ik wel even een dekentje, is gewoon lekkerder werken
Er is een diepe kloof tussen hoop en leven, soms is er geen brug tussen weten en beleven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloof
Gewoon een nauw spleetje. Wel zo prettig ookquote:
Ik kan 'm zo even niet terugvinden, maar dat was ook een van die FOK!-memes, geinen over Victor Reinier/Vledder/Lucky Letters.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
Lucky letters nog nooit gezien.
Wij hadden vroeger maar een paar zenders.
Oh dat heb ik dan gemist. Ik vind het zo’n mooie man.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm zo even niet terugvinden, maar dat was ook een van die FOK!-memes, geinen over Victor Reinier/Vledder/Lucky Letters.
Is ook de eerste reactie in het topic eroverquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm zo even niet terugvinden, maar dat was ook een van die FOK!-memes, geinen over Victor Reinier/Vledder/Lucky Letters.
Ik heb de vaatwasser aangezetquote:
Ja zolang we beiden blijven leven blijft het ook een spleet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een nauw spleetje. Wel zo prettig ook
Kon ook bijna niet andersquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook de eerste reactie in het topic erover
NWS / Victor Reinier stopt na 18 seizoenen met Flikken Maastrich
Volgens mij las ik 'm toen live mee ofzo. Keihard om gelachen toen.quote:
Topic kwam neer op dat iemand een foto postte met 2 mensenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Ik vind het zo’n mooie man.
Oh er begint me iets te dagen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Topic kwam neer op dat iemand een foto postte met 2 mensen
De ene was Victor Reinier, maar hij wilde die andere weten.
Hele topic vol met "geen idee, maar die ander is Victor Reinier"
"Die van Lucky Letters?"
Dat is ook waarom ik überhaupt het topic aankliktequote:
Moeraskatzheimerquote:
50.000 euro.. mag ik nog wel eventjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama:
https://www.ad.nl/feelgoo(...)-hard-voor~ac98e287/
Life goalsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
50.000 euro.. mag ik nog wel eventjes.
LEGO koorts is niet opgewakkerd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dat ene boeketje die ik heb wel prima
Het is voor af en toe wel leuk om te doen, maar te vermoeiend om het echt leuk te kunnen doenquote:
Je hebt van die plantenlijn ook wel kleinere dingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is voor af en toe wel leuk om te doen, maar te vermoeiend om het echt leuk te kunnen doen
Mja, nu deed ik ook maar 1 bloem per dag ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt van die plantenlijn ook wel kleinere dingen.
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, nu deed ik ook maar 1 bloem per dag ofzo
Ik loop wel buiten met korte mouwenquote:
Ik zit in de tuinquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik loop wel buiten met korte mouwen
Heb ik net een groter huis gekochtquote:
Oh dat had ik eerder moeten zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er staat opeens een biljetje op "Out for delivery"![]()
Kan ik weer niet de deur uit
Ja, maar wel in de herfstquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd wel leuk om savonds te doen.
Dus nu kun je gewoon de deur weer uit?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik eerder moeten zeggen![]()
[ afbeelding ]
Pick matches grade
Nou ja moet nog even wat werkjes werken en om 3 uur hebik nog een meeting maar okee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus nu kun je gewoon de deur weer uit?
Wat doe je jezelf aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:30 schreef Elvi het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk voor het eerst in mn leven naar de HuishoudbeursVechten met een Gerda om een gratis fles slasaus
Win jij wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:30 schreef Elvi het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk voor het eerst in mn leven naar de HuishoudbeursVechten met een Gerda om een gratis fles slasaus
Ik durf nog nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik loop wel buiten met korte mouwen
Bang voor een kleurtje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf nog niet
Komt vooral omdat ik er niet aan wil wennen.
Als we een KLB topic zien "Help ik heb 400 flessen slasaus over" dan weten we dat de HHB voorbij is.quote:
Nee, maar straks ben ik weer helemaal blij met dat shirt terwijl het maar een dag kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bang voor een kleurtje?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
Oh leuk de kat is ergens ingesprongen waar ze niet uit durft.De conifeer van de buren. Ik wil er graag onder blijven staan maar de dierenambulance zegt dat ik juist niet moet doen.
* TheStigsDutchCousin 112 Vandaag aanzetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
Oh leuk de kat is ergens ingesprongen waar ze niet uit durft.De conifeer van de buren. Ik wil er graag onder blijven staan maar de dierenambulance zegt dat ik juist niet moet doen.
aan de lijn leggen volgende keerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
Zo snel komen ze niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin 112 Vandaag aanzet
Luchtbuks.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk komt Hedwig snel naar beneden
Wat leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:30 schreef Elvi het volgende:
Of een enthousiaste hond.quote:
ik heb nog tan lines van vorig jaar!!! zijn wel bijna wegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bang voor een kleurtje?
op naar de sangria? ander drankje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Werkjes gewerkt, ik ben de deur uit
Ik ben blij met de nieuwe van Black Stone Cherryquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Nieuw liedje van Fontaines DC trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Waar er aan het begin van deze week nog geschaatst kon worden, is dat nu wel anders. Het is vrijdag officieel de eerste lentedag van het jaar. Daarbij komt ook meteen een dagrecord kijken, het werd vrijdagmiddag namelijk 18,8 graden in Eindhoven.
wel hendig dat ze nu gewoon bij de buren kakt zoals het een kat betaamdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Ik heb een bakje natvoer neergezet en ik moet het negeren zeiden ze.
Nee hoor. Als ze niet in een conifeer zit dan rent ze netjes terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel hendig dat ze nu gewoon bij de buren kakt zoals het een kat betaamd
Hier ook 17 gradenquote:
In het noorden schijnt er nog wel geschaatst te kunnen worden hoorde ik gisteren.quote:
In Noorwegen denk ik wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het noorden schijnt er nog wel geschaatst te kunnen worden hoorde ik gisteren.
Nee gewoon stapjes stappenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op naar de sangria? ander drankje?
Het is pas twee uur!
Dat is niet goed hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook 17 graden
Mijn tussenjas was te warm met rondje lopen
En ik had njet eens een vest aan
Speel jij nog cities skylines?quote:
Waar is de zalm? Of is het dat ministukje rechtsboven?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
@:4everblackeyed
Vooraf kregen we een soort van lentil soep van het huis. Was zeer smakelijk. Croutons waren ook extreem knapperig![]()
[ afbeelding ]
Voor het hoofd had ik gebakken zalm met aardappelpuree. De puree was best smakelijk met de jus ( zie hoe die in een kuiltje zit) de zalm was zo zo omdat ze er teveel citroensap op hebben gespoten denk ik.
[ afbeelding ]
Als nagerecht kregen we een mango sticky rice , daar heb ik geen foto van genomen
#VLEDDERVANLUCKYLETTERSquote:Acteur Victor Reinier keert na dit
seizoen niet terug in de politieserie
'Flikken Maastricht'.De producent heeft
klachten gekregen over de sfeer op de
set en het gedrag van Reinier (61).Na
gesprekken met de melders en Reinier
is besloten om zijn personage niet te
laten terugkeren.
Reinier speelt sinds 2007 in de serie
van AVROTROS één van de hoofdrollen,van
rechercheur Floris Wolfs.Hij was ook
regisseur.Diverse media berichtten al
over conflicten,woede-uitbarstingen en
vrouwonvriendelijk gedrag.
Reinier wil voorlopig niet reageren op
de beschuldigingen en zijn vertrek,
vanwege het overlijden van zijn moeder.
yes dat is dat muizenhapjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar is de zalm? Of is het dat ministukje rechtsboven?
gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf nog niet
Komt vooral omdat ik er niet aan wil wennen.
Hier is het ook niet meer helemaal helder, maar heb niet het idee dat het zo gaat regenenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoorHier is het inmiddels al wel helemaal dichtgetrokken, dus zal zo wel gaan regenen
Op het menu?quote:
quote:
Babi pangangquote:
Nicequote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
@:4everblackeyed
Vooraf kregen we een soort van lentil soep van het huis. Was zeer smakelijk. Croutons waren ook extreem knapperig![]()
[ afbeelding ]
Voor het hoofd had ik gebakken zalm met aardappelpuree. De puree was best smakelijk met de jus ( zie hoe die in een kuiltje zit) de zalm was zo zo omdat ze er teveel citroensap op hebben gespoten denk ik.
[ afbeelding ]
Als nagerecht kregen we een mango sticky rice , daar heb ik geen foto van genomen
Good busyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
8346 al trouwens @:4everblackeyed
Stiekem toch hard op weg naar de 10k dus.
Heerliedeweerliequote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet het maar niet van dat heerliedeweerlie zijn
Hebben ook een nieuwe? Fancy fancyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben blij met de nieuwe van Black Stone Cherry![]()
Lekkerquote:
Dat kun je sowieso niet tegelijk doen, toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga geen rondje lopen en binnen blijven janken
Je kunt wel buiten zijn en van binnen jankenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je sowieso niet tegelijk doen, toch?
Gewoon binnen blijven en janken kan prima tegelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En mn Excel wil niet openen, dus dat schiet ook lekker op
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon binnen blijven en janken kan prima tegelijk.
Klopt, maar dat staat er niet. En ik ben een FOK!ker dus vat het allemaal letterlijk op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:10 schreef essnhills het volgende:
Je kunt wel buiten zijn en van binnen janken
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon binnen blijven en janken kan prima tegelijk.
#taalnaziquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga geen rondje lopen en maar binnen blijven janken
Ja haha en ze ligt nu knock out op schoot bij die vriendin. Doet ze nooit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Conifeeravontuur ook weer overleefd?
Ik ben het er niet mee eens en dat staat gewoon raarquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga geen rondje lopen en binnen blijven janken
Genoeg opwinding voor vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja haha en ze ligt nu knock out op schoot bij die vriendin. Doet ze nooit.![]()
Ja zo, eerst nog even dingen doen.quote:
huilend een rondje rond de eet/salon tafelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je staat zelf raar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben het er niet mee eens en dat staat gewoon raar
quote:
quote:
Flex flex flex.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Net uitgerekend dat ik ongeveer 2.10 euro per keer douchen betaal, x 2 keer per dag. In totaal dus zo'n 125 euro per maand. Nou, weten we dat ook weer.
jawel. kan morgen weer etenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice
Ziet er smakelijk uit![]()
Had je wel voldoende ?
Ja, dat is precies wat er staatquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4E is Lucille Werner?![]()
#ONTMASKERT
Oh ik dacht dat je bedoelde dat ik flexte met douchenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat er staat
Nee, met hoeveel het kostquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat ik flexte met douchen
Ja en dan juist met koud water.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En verder kan ik niet voor de KSC spreken, maar ik douche wel.
Alleen niet vaak 2x per dag, alleen als het super heet is.
Vanochtend richting de sportschool wel.quote:
en dan sochtends of savonds?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En verder kan ik niet voor de KSC spreken, maar ik douche wel.
Alleen niet vaak 2x per dag, alleen als het super heet is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Over douchen gesproken, er zat daarstraks iemand in de trein die zķ stonk naar zweet dat de hele coupe stonk. Hij kwam van het vliegveld, je zult maar naast 'm hebben gezeten in het vliegtuig
Klopt, het water is maar 30 cent van die 2,10 euro.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan juist met koud water.
En het is niet het water wat het geld kost, maar het gas om het op te warmen.
Nou als ik 2x douche is dat niet 2x in de ochtend, maar doorgaans wel in de avond, maar nu heb ik in de middag gedoucht, dus dat wisselt ook wel.quote:
Ja, die mensen ruiken zichzelf dan niet meerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hdp die walm van een voorbijganger
Ik functioneer juist niet zonder douchen.. als ik 's ochtends niet douche dan ben ik de hele dag vermoeidquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou als ik 2x douche is dat niet 2x in de ochtend, maar doorgaans wel in de avond, maar nu heb ik in de middag gedoucht, dus dat wisselt ook wel.
In de ochtend liever niet, want dan functioneer ik toch niet echt
70 liter water kost geen 30 centquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt, het water is maar 30 cent van die 2,10 euro.
Ja, maar dan moet ik mijn wekker om 5.30 zetten en dat gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik functioneer juist niet zonder douchen.. als ik 's ochtends niet douche dan ben ik de hele dag vermoeidEn 's avonds wil ik schoon m'n bed in.
Het was een kleine 15 cent per 7 minuten las ik, en ik douche meestal 15 minuten. Is zo'n 180 liter water.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
70 liter water kost geen 30 centZelfs niet bij jullie
Lekker voor je collega's US, als je je oksels niet wast.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Tas koffie, slokje whiskey, verse onderbroek en een ruw koud washandje in mijn gezicht is voldoende om wakker te worden in de ochtend.
Ik heb een flesje Axe in de auto liggenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker voor je collega's US, als je je oksels niet wast.
Past dat flesje wel in je auto ?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een flesje Axe in de auto liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Tanden poetsen...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker voor je collega's US, als je je oksels niet wast.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Past dat flesje wel in je auto ?Superlachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Collega's grote blijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij spuit die Axe gewoon ook in z'n giecheltje.
Tijd is geld, gas op de lolly.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij spuit die Axe gewoon ook in z'n giecheltje.
Emmer gefrituurde kip erbij.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd is geld, gas op de lolly.
Ik zie nu voor me dat als je de auto start, er automatisch een wolk van Axe op je neerdaaltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd is geld, gas op de lolly.
Airfryer op de bijrijdersstoel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Emmer gefrituurde kip erbij.
Ik wist niet dat US chocoladegetint wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Emmer gefrituurde kip erbij.
Axe Collision Leather & Cookies Bodyspray Deodorantquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat als je de auto start, er automatisch een wolk van Axe op je neerdaalt
Wat..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Axe Collision Leather & Cookies Bodyspray Deodorant
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Airfryer op de bijrijdersstoel.
Heb je die ook in KFC variant?quote:
Wat sociaal van jequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga naar bed, is er iemand die ook wil? dan ga ik ook voor diegene.
Today you learned.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat US chocoladegetint was
Ja ik kan voor jou wat later gaan slapen. sluit je gewoon later aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat sociaal van je
Ik wil eerst nog eten
Ja ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga naar bed, is er iemand die ook wil? dan ga ik ook voor diegene.
Ik durf zelfs geen pure chocolade te eten omdat ik bang ben dat ik dan in mijn vingers bijt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat US chocoladegetint was
Daar ging m'n glaasje jus.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik durf zelfs geen pure chocolade te eten omdat ik bang ben dat ik dan in mijn vingers bijt.
Oke!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik kan voor jou wat later gaan slapen. sluit je gewoon later aan
Wat voor taart?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:44 schreef kwiwi het volgende:
Wil ook wel naar bed, maar straks nog even taart eten bij de jarige buurvrouw.
Ga je drie of vier stukken taart eten denk je?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet bal. En ook niet wat erbij.
Slagroom een optie?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet bal. En ook niet wat erbij.
Vis is vast geen optiequote:
Dit klinkt wel gezellig zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Moet wel melden dat het tempelfeest nog gaande is dus vanwege het geluid kan het wat langer duren voordat we in slaap zijn gevallen
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je drie of vier stukken taart eten denk je?
Ik ga hier nooit meer zeggen dat ik ergens wat ga eten. Zoveel vragenquote:
Zeg je nou dat kwiews een fatty is?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je drie of vier stukken taart eten denk je?
Ik lees steeds tepelfeest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Moet wel melden dat het tempelfeest nog gaande is dus vanwege het geluid kan het wat langer duren voordat we in slaap zijn gevallen
Ben ik ook welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat kwiews een fatty is?
ja hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt wel gezellig zo
Vistaart?quote:
Ja oke doei.quote:
Past amper in de Matterhorn met haar panty..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat kwiews een fatty is?
klinkt niet smakelijkquote:
Spek panty?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past amper in de Matterhorn met haar panty..
quote:
quote:
de reactie die je wist dat zou komenquote:
Wie weet heb ik wel een smakelijke vis aan de haak geslagenquote:
quote:
dat ga ik nu doen. even een spijkerbroek van de lijn halen... niemand die het kan waarderen als ik in mn thermoondergoed de straat op gaquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ga ik nu doen. even een spijkerbroek van de lijn halen... niemand die het kan waarderen als ik in mn thermoondergoed de straat op ga
ik zal het even voor zijnquote:
Dit doe ik echt heel vaak, want het ziet eruit als een gekleurde leggingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ga ik nu doen. even een spijkerbroek van de lijn halen... niemand die het kan waarderen als ik in mn thermoondergoed de straat op ga
OEHquote:
Nu weet iedereen dat je in je ondergoed naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doe ik echt heel vaak, want het ziet eruit als een gekleurde legging
mijne niet... plus dat ook een legging niet smakelijk er uit zietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doe ik echt heel vaak, want het ziet eruit als een gekleurde legging
Boeiendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne niet... plus dat ook een legging niet smakelijk er uit ziet
We weten allemaal dat dit iets anders moet zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spek panty tokkie, dans eens met je rare rokkie,
Niets aan het handje, met je rotte tandje
in dit geval welquote:
Echte liefdequote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef Dven het volgende:
Net 1000 euro uitgegeven om drie dagen naar Rotterdam te gaan zodat m'n vriendin een foto kan maken met drie figuren van The Vampire Diaries
whoep whoep....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef Dven het volgende:
Net 1000 euro uitgegeven om drie dagen naar Rotterdam te gaan zodat m'n vriendin een foto kan maken met drie figuren van The Vampire Diaries
Maar een foto is geen 300 euro waardquote:
echte liefde welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar een foto is geen 300 euro waard
waardeloosquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef Dven het volgende:
Daarentegen is in Rotterdam zijn prijsloos
Van alles is weer waardeloosquote:
Waarom betaalt zij dat niet als ze dat zo graag aan die onzin wil uitgeven?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:53 schreef Dven het volgende:
Met een beetje geluk krijg je er gratis en voor niks een steekpartij of explosie bijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef Dven het volgende:
Omdat ze voor de foto een volle week zou moeten werkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom betaalt zij dat niet als ze dat zo graag aan die onzin wil uitgeven?
Zolang ik degene ben die steektquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je er gratis en voor niks een steekpartij of explosie bij
Ligt eraan hoe leuk je je leven vind.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:59 schreef Dven het volgende:
Nu nog twijfelen of het Blijdorp of de Efteling wordt.
Normaal altijd de Efteling natuurlijk, maar het is op een zondag
Kun je net zo goed een weekendje in Ghana spenderen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:55 schreef Dven het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe leuk je je leven vind.
Mooiste stad van allemaal man.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een weekendje in Ghana spenderen.
Ja inderdaad. De Efteling moet je doordeweeks buiten de schoolvakanties doen. Maarja, wel magistraal om voor de eerste keer om mee te maken. Keuzes.quote:
18 gradenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuis van bhv cursus.![]()
Het is best warm buiten.
-2 hier. Ik neem aan dat het daar iet warmer is dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is best warm buiten.
Moeten we bij jou zijn als er iemand flauw is gevallen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is best warm buiten.
20 graden warmerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
-2 hier. Ik neem aan dat het daar iet warmer is dan.
Ben een dag geleden naar een kutdorp gegaan omdat ik er vanuit ging dat het de koudste plek van het land zou worden. Uiteindelijk -21,3°C geworden en inderdaad de koudste plek van het land, dus niet teleurgesteldquote:
Waar was dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben een dag geleden naar een kutdorp gegaan omdat ik er vanuit ging dat het de koudste plek van het land zou gaan worden. Uiteindelijk -21,3°C geworden dus niet teleurgesteld
Record staat op -42°C, en toen sliep ik buiten in een zelfgegraven sneeuwkuil. Dat ga ik niet meer evenaren denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |