SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vledder van Lucky Letters?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Victor Reinier stopt met Flikken Maastricht
Het was een mooie tijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Victor Reinier stopt met Flikken Maastricht
STIRB!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zeg je tegen siri dat ie weer uit mag? O dat gaat vanzelf.
Wel dank je wel schreeuwen dan hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb nu siri dus ik kan nu gewoon tegen m'n telefoon schreeuwen
IN de zon is een beetje heet hoorquote:
Is goed Niznoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IN de zon is een beetje heet hoor
Daar heb je zonnebrand voorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel dank je wel schreeuwen dan he
[..]
IN de zon is een beetje heet hoor
Ik ben heel bedankbaarquote:
Laat maar eens zien dan!quote:
Iedereen mag mij bedankenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan!
Extra brand van de zonquote:
quote:
Hoe oud ben jij en hoe oud ben ik?quote:
Die ene op die foto, dat is Victor Reinierquote:
Dat komt heel natuurlijk voor mijquote:
Ja, die ene, van Lucky Letters.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ene op die foto, dat is Victor Reinier
Klinkt comfyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat komt heel natuurlijk voor mij
Paar weken verder en ik verbrand levend
Ik mis mijn dekentjes nu alquote:
Gewoon met een dekentje over je hoofd in de zon zitten (maar niet letterlijk in de zon, want dat is te warm).quote:
Dan is er geen kloofquote:
Ik zit wel op een dekentje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon met een dekentje over je hoofd in de zon zitten (maar niet letterlijk in de zon, want dat is te warm).
Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloofquote:
Vanochtend had ik wel even een dekentje, is gewoon lekkerder werkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit wel op een dekentje?
Had stoel schoon gemaakt maar duurde te lang voordat ie helemaal droog was
Net zoals dat het lekkerder slaapt met dekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanochtend had ik wel even een dekentje, is gewoon lekkerder werken
Er is een diepe kloof tussen hoop en leven, soms is er geen brug tussen weten en beleven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloof
Gewoon een nauw spleetje. Wel zo prettig ookquote:
Ik kan 'm zo even niet terugvinden, maar dat was ook een van die FOK!-memes, geinen over Victor Reinier/Vledder/Lucky Letters.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
Lucky letters nog nooit gezien.
Wij hadden vroeger maar een paar zenders.
Oh dat heb ik dan gemist. Ik vind het zo’n mooie man.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm zo even niet terugvinden, maar dat was ook een van die FOK!-memes, geinen over Victor Reinier/Vledder/Lucky Letters.
Is ook de eerste reactie in het topic eroverquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm zo even niet terugvinden, maar dat was ook een van die FOK!-memes, geinen over Victor Reinier/Vledder/Lucky Letters.
Ik heb de vaatwasser aangezetquote:
Ja zolang we beiden blijven leven blijft het ook een spleet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een nauw spleetje. Wel zo prettig ook
Kon ook bijna niet andersquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook de eerste reactie in het topic erover
NWS / Victor Reinier stopt na 18 seizoenen met Flikken Maastrich
Volgens mij las ik 'm toen live mee ofzo. Keihard om gelachen toen.quote:
Topic kwam neer op dat iemand een foto postte met 2 mensenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Ik vind het zo’n mooie man.
Oh er begint me iets te dagen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Topic kwam neer op dat iemand een foto postte met 2 mensen
De ene was Victor Reinier, maar hij wilde die andere weten.
Hele topic vol met "geen idee, maar die ander is Victor Reinier"
"Die van Lucky Letters?"
Dat is ook waarom ik überhaupt het topic aankliktequote:
Moeraskatzheimerquote:
50.000 euro.. mag ik nog wel eventjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama:
https://www.ad.nl/feelgoo(...)-hard-voor~ac98e287/
Life goalsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
50.000 euro.. mag ik nog wel eventjes.
LEGO koorts is niet opgewakkerd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dat ene boeketje die ik heb wel prima
Het is voor af en toe wel leuk om te doen, maar te vermoeiend om het echt leuk te kunnen doenquote:
Je hebt van die plantenlijn ook wel kleinere dingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is voor af en toe wel leuk om te doen, maar te vermoeiend om het echt leuk te kunnen doen
Mja, nu deed ik ook maar 1 bloem per dag ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt van die plantenlijn ook wel kleinere dingen.
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, nu deed ik ook maar 1 bloem per dag ofzo
Ik loop wel buiten met korte mouwenquote:
Ik zit in de tuinquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik loop wel buiten met korte mouwen
Heb ik net een groter huis gekochtquote:
Oh dat had ik eerder moeten zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er staat opeens een biljetje op "Out for delivery"![]()
Kan ik weer niet de deur uit
Ja, maar wel in de herfstquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd wel leuk om savonds te doen.
Dus nu kun je gewoon de deur weer uit?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik eerder moeten zeggen![]()
[ afbeelding ]
Pick matches grade
Nou ja moet nog even wat werkjes werken en om 3 uur hebik nog een meeting maar okee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus nu kun je gewoon de deur weer uit?
Wat doe je jezelf aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:30 schreef Elvi het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk voor het eerst in mn leven naar de HuishoudbeursVechten met een Gerda om een gratis fles slasaus
Win jij wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:30 schreef Elvi het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk voor het eerst in mn leven naar de HuishoudbeursVechten met een Gerda om een gratis fles slasaus
Ik durf nog nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik loop wel buiten met korte mouwen
Bang voor een kleurtje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf nog niet
Komt vooral omdat ik er niet aan wil wennen.
Als we een KLB topic zien "Help ik heb 400 flessen slasaus over" dan weten we dat de HHB voorbij is.quote:
Nee, maar straks ben ik weer helemaal blij met dat shirt terwijl het maar een dag kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bang voor een kleurtje?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
Oh leuk de kat is ergens ingesprongen waar ze niet uit durft.De conifeer van de buren. Ik wil er graag onder blijven staan maar de dierenambulance zegt dat ik juist niet moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |