SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Kom maar door met je pistooltje in mijn vrouwenriooltje.
Als de geitenwollensokken in Duitsland winnen trekt Trump zijn Amerikaanse leger terug uit de VS, dan komt het op jouw scherpschuttersvaardigheden aan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Nattekat het volgende:
Lol. In Canada zijn binnenkort ook verkiezingen, en lange tijd leek het erop dat de rechtse mafketels overtuigend gingen winnen. Door hun associatie met Trump is dat als een kaartenhuis in elkaar gestort
In Duitsland schijnt dat ook in mindere mate te gebeuren.
Trump doet niets dan goed
Nou als dit de dames niet warm trektquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Kom maar door met je pistooltje in mijn vrouwenriooltje.
Welkom terug vriend!quote:
Dikke chillings gezet met mijn maat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je op de Security Top in München samen met JD?
Die dingen zijn echt vorige eeuwsquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb een zwak voor gloeilampen.
blijven dan ook erg prettig, led is ver gekomen maar evenaart gloeilamp nog nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb een zwak voor gloeilampen.
Nou en. Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt vorige eeuws
Schudden tot ze het weer doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
blijven dan ook erg prettig, led is ver gekomen maar evenaart gloeilamp nog niet
quote:
Verbruikt 10x zoveel als led 🤔quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
blijven dan ook erg prettig, led is ver gekomen maar evenaart gloeilamp nog niet
Geeft 10x zoveel sfeerquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Verbruikt 10x zoveel als led 🤔
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Schudden tot ze het weer doen
Nee. Dit kan niet.quote:
Het is mijn lamp en mijn sfeer. Dankuuuuuuuuquote:
chev lekker laten praten, die weet niet waar hij het over heeftquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is mijn lamp en mijn sfeer. Dankuuuuuuuu
Hoezo? Leds van tegenwoordig hebben prima de warmte van gloeiquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:19 schreef mschol het volgende:
[..]
chev lekker laten praten, die weet niet waar hij het over heeft
als ze de warmte van gloeilampen geven , moet je ze vervangenquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Leds van tegenwoordig hebben prima de warmte van gloei
Ver is voor mij ver genoeg persoonlijk. Maar goed, smaken verschillen dus. Ik merk het zelf niet eens tegenwoordig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze de warmte van gloeilampen geven , moet je ze vervangen
maar heel mn huis hangt er vol mee en ze komen ver maar zijn nog steeds niet zo sfeervol als gloeilampen, en per merk verschilt het ook echt.
de goedkope meuk van action is erger dan dure van hue (wat ik nu overal heb)
Wat een meesterlijke naamquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ryan Flamingo scoorde de winnende @:Bitterbal
15 gradenquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las net een PM, die krijg ik niet zo vaak dus had het gemist denk ik.
Ik zou willen dat ik het niet gelezen had eigenlijk. Ik weet nu ff niet zo goed wat ik walgelijker vind. Het onderwerp van de pm of de heksenjacht en het erin laten luizen. Het uitlokken.
Maar ik ga hier geen partij in kiezen. Ik wil dit gedoe niet. Niet in mijn PM niet in dit topic. Flikker op gewoon met die schoolpleinperikelen.
Het wordt vrijdag 15 graden.Ik verheug me hier echt al op vanaf dat het bij de 14 daagse verwachtingen stond. Vrijdag alles openzetten want de meeste ruimtes in mijn huis zijn kouder nowdays.
Ik ga morgen vroeger werken zodat dat vrijdag niet hoeft en dan ga ik vrijdagochtend naar hoek van holland fietsen.
Ik heb gewoon zo fucking veel zin in lentte.
Heksenjacht? Huh?quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou willen dat ik het niet gelezen had eigenlijk. Ik weet nu ff niet zo goed wat ik walgelijker vind. Het onderwerp van de pm of de heksenjacht en het erin laten luizen. Het uitlokken.
Maar ik ga hier geen partij in kiezen. Ik wil dit gedoe niet. Niet in mijn PM niet in dit topic. Flikker op gewoon met die schoolpleinperikelen.
Het wordt vrijdag 15 graden.Ik verheug me hier echt al op vanaf dat het bij de 14 daagse verwachtingen stond. Vrijdag alles openzetten want de meeste ruimtes in mijn huis zijn kouder nowdays.
Ik ga morgen vroeger werken zodat dat vrijdag niet hoeft en dan ga ik vrijdagochtend naar hoek van holland fietsen.
Als je ongewenste en ongepaste pm’s krijgt, kun je dat melden en dan kunnen we daar wat aan doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er voor je in donkere tijdenquote:Op donderdag 20 februari 2025 03:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welkom terug dimmies. Ben ik niet meer alleen in de nacht hier
Liever rode panda'squote:Op donderdag 20 februari 2025 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben er voor je in donkere tijden![]()
Zullen we Taylor gifjes posten?
Taytayquote:Op donderdag 20 februari 2025 04:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm ja![]()
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
ik weet het wel hoor
quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rode panda wint het echt 1000 keer van swift
Even een Taylor aanschaffen als huisdier.quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dat vergelijkt met taylor in dezelfde positie. Wint de panda toch duidelijk
quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:22 schreef datismijnmening het volgende:
Zo hehe poging drie![]()
Heb mijn nagels weer eens laten doen, typen gaan niet heel soepel
Nee deze zijn fake. Heb van de week al mijn nagels afgebroken met bouldernquote:Op donderdag 20 februari 2025 04:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh not bad. Dit zijn je eigen nagels toch?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee deze zijn fake. Heb van de week al mijn nagels afgebroken met bouldern
Lentequote:Op donderdag 20 februari 2025 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
ja, en misschien worden het zelfs 2 dagen weekendquote:
Kun je wel lekker mee krabbelenquote:Op donderdag 20 februari 2025 05:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zulke nagels zou ik na een uur van ellende afknippen![]()
Maar het belangrijkste is dat je weer bij ons bentquote:
Korte ook, is me een paar weken geleden gebeurd toen ik viel op een trapquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:38 schreef UitStraling het volgende:
Lange nagels kunnen omhoog klappen en afscheuren van je vingertoppen.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Korte ook, is me een paar weken geleden gebeurd toen ik viel op een trap
Auwquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Korte ook, is me een paar weken geleden gebeurd toen ik viel op een trap
Dat zal niet lang meer duren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:44 schreef UitStraling het volgende:
Is de geschiedenis al herschreven?
Engeland is begonnen met de tweede wereldoorlog.
De Pyramides van Gizeh zijn gebouwd door aliens.
Idi Amin hield ook van ongebakken mensen.
We were never on the Moon.
Marjolein Faber won de laatste Miss Universe verkiezingen.
Ik vind de maan-samenzwering wel interessant. Dit komt eigenlijk vooral doordat NASA een waanzinnige faal-organisatie is waardoor ik zo goed als niks meer geloof van wat ze zeggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:44 schreef UitStraling het volgende:
Is de geschiedenis al herschreven?
Engeland is begonnen met de tweede wereldoorlog.
De Pyramides van Gizeh zijn gebouwd door aliens.
Idi Amin hield ook van ongebakken mensen.
We were never on the Moon.
Marjolein Faber won de laatste Miss Universe verkiezingen.
Denk je dat ze het risico op een nepverhaal hadden genomen als een poosje later de Russen werden verwacht op het Maanoppervlak?quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de maan-samenzwering wel interessant. Dit komt eigenlijk vooral doordat NASA een waanzinnige faal-organisatie is waardoor ik zo goed als niks meer geloof van wat ze zeggen.
zijn zat conspiracy gasten die menen dat de USA en de Russen samenwerken indeze cover-up fail hoaxquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ze het risico op een nepverhaal hadden genomen als een poosje later de Russen werden verwacht op het Maanoppervlak?
Er is geen spaantje bewijs daarvoor, als mensen tegenwoordig een lichtje langs zien komen denken ze meteen aliens, nee dat is een lichtje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn zat conspiracy gasten die menen dat de USA en de Russen samenwerken indeze cover-up fail hoax
Dit soort commentaar, en het meest gehoorde: "De Sovjets claimden niet dat het nep was!" klinken heel logisch. Je zult mij ook niet horen zeggen dat ze niet op de Maan zijn geland. Ik snap alleen wel waar de twijfels vandaan komen bij veel mensen en dat deze zo goed allemaal veroorzaakt zijn door NASA zelf.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ze het risico op een nepverhaal hadden genomen als een poosje later de Russen werden verwacht op het Maanoppervlak?
Dit is toch allemaal geen hard bewijs maar slechts een achterdochtig brein?quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit soort commentaar, en het meest gehoorde: "De Sovjets claimden niet dat het nep was!" klinken heel logisch. Je zult mij ook niet horen zeggen dat ze niet op de Maan zijn geland. Ik snap alleen wel waar de twijfels vandaan komen bij veel mensen en dat deze zo goed allemaal veroorzaakt zijn door NASA zelf.
Het feit dat er geen live beeld was, maar tv-zenders mochten filmen wat NASA streamde. Het feit dat ze claimen de videobanden hiervan kwijt te zijn. Of dat iets anders overheen was opgenomen. Het feit dat er aanwijsbare nepfoto's zitten tussen veel door NASA gepubliceerd materiaal, die gemaakt zijn op Aarde. Hoe weten we dit? Er staan dieren op.
Het feit dat NASA medewerkers nu zeggen dat alle technologie van toen verloren is gegaan, en dat we nog moeten uitvinden hoe we langs de kennelijke levensgevaarlijke Van Allen straling moeten komen.
Maar dit hebben we toch al 6x succesvol gedaan?
Het is dan ook moeilijk te bewijzen dat iets niet gebeurd is als al het bewijs dat het wel zou zijn gebeurd verdwenen is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is toch allemaal geen hard bewijs maar slechts een achterdochtig brein?
Nu werken ze in ieder geval weer goed samen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn zat conspiracy gasten die menen dat de USA en de Russen samenwerken indeze cover-up fail hoax
Dit dusquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dan ook moeilijk te bewijzen dat iets niet gebeurd is als al het bewijs dat het wel zou zijn gebeurd verdwenen is.
Nogmaals, ik zeg niet dat men niet op de Maan is geweest, alleen dat de hoofdrolspelers hierin een bewezen trackrecord hebben van liegen, en dat er veel vragen nu niet bevredigend beantwoord kunnen worden. Dus ik snap dat er mensen zijn die het niet geloven. Dit is 100% de schuld van NASA zelf.
Ja is eigenlijk helemaal niet geschikt voor jullie oppervlakkige puntmutsenbreintjes.quote:
Daarom bereik ik momenteel niet zoveel.quote:
Oh dat is gewoon het nieuwe normaal. Okee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
oppervlakkige puntmutsenbreintjes.
Jezus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is gewoon het nieuwe normaal. Okee.
NEZZULUNDS FURST!
Ik ga weer werkjes werken
Het lijkt erop dat Trump het wind uit de zeilen neemt van dergelijke partijen, dus misschien straks niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is gewoon het nieuwe normaal. Okee.
NEZZULUNDS FURST!
Ik ga weer werkjes werken
In dit geval een sprookjesfiguur waarvan het woord lekker in de mond ligt om mee te vloeken.quote:
Dit is waar ik afhaak idd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het feit dat NASA medewerkers nu zeggen dat alle technologie van toen verloren is gegaan, en dat we nog moeten uitvinden hoe we langs de kennelijke levensgevaarlijke Van Allen straling moeten komen.
Maar dit hebben we toch al 6x succesvol gedaan?
jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is waar ik afhaak idd.
Vind ook het Apollo 13 verhaal een beetje apart dat ze met en golfbal en een stukje kauwgum het ruimteschip hebben kunnen redden
Nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt te weinig geslpanen vannacht.
Zit nu jankend in de uber aan een red bull te nippen en mijn make up te fixen
Awwquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt te weinig geslpanen vannacht.
Zit nu jankend in de uber aan een red bull te nippen en mijn make up te fixen
Er is redelijk goede documentatie dat Jezus van Nazareth een echt persoon was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In dit geval een sprookjesfiguur waarvan het woord lekker in de mond ligt om mee te vloeken.
Je bent zellufquote:
Blijkbaarquote:
Hihiquote:
Kan best, maar dat zal niet de wonderenverrichter zijn die de christenen ervan hebben gemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is redelijk goede documentatie dat Jezus van Nazareth een echt persoon was.
De ene gelooft het en de ander niet. Ik vind het allemaal prima. En zeker interessantquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan best, maar dat zal niet de wonderenverrichter zijn die de christenen ervan hebben gemaakt.
Daarom zeg ik Jezus van Nazareth ipv Jezus Christus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan best, maar dat zal niet de wonderenverrichter zijn die de christenen ervan hebben gemaakt.
Maar dat ie kon lopen op water en vervolgens dat water in wijn veranderenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
je gebruikt zijn meisjes naam?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik Jezus van Nazareth ipv Jezus Christus.
Dat geloof ik meteen. Het was een goede illusionist.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat ie kon lopen op water en vervolgens dat water in wijn veranderen
De experimenten die ze erbij hebben verzonnen om het geloofwaardig te maken.quote:Een van de eerste grote toepassingen van LiDAR was het meten van de afstand tussen de aarde en de maan met het zogeheten Lunar Laser Ranging-experiment. De eerste successvolle meting met hoge precisie (een onnauwkeurigheid van ongeveer 25 cm) slaagde in 1969. Valt het jaartal je op? Dat was het jaar dat de Apollo 11 de eerste succesvolle bemande maanlanding maakte. Na die landing hebben de astronauten een speciale spiegel, ter grootte van een koffer, op het maanoppervlak gezet. Latere maanlandingen lieten ook spiegels achter op de maan, vijf in totaal. De spiegels geven genoeg informatie om regelmatig de afstand tussen het midden van de aarde en het midden van de maan te meten.
Nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Die ene dude uit Myra had immers ook geen pakjesboot.
Het was de lokale Hans Klokquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Het was een goede illusionist.
Dat geloof ik meteen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen.
Maar de bijbel is verzonnen om mensen in toom te houden.
De Bijbel is toch echt een bestaand iets.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen.
Maar de bijbel is verzonnen om mensen in toom te houden.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Bijbel is toch echt een bestaand iets.
Ooit is ie bedacht door iemand afaikquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
de koran en de thora ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh dat sla ik niet afquote:
Verhalen zijn opgeschreven ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ooit is ie bedacht door iemand afaik
Vermoeidheid?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh dat sla ik niet af![]()
Maar ik bedoel meer dat ik als een gek zit te tranen en mijn ogen droog zijn
Mja, Ik moet natuurlijk wel het juiste woord gebruiken in een ruimte vol autistenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voorloper van Game of Thronesquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leugensquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Die ene dude uit Myra had immers ook geen pakjesboot.
dit hier is geen ruimtequote:Op donderdag 20 februari 2025 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Mja, Ik moet natuurlijk wel het juiste woord gebruiken in een ruimte vol autisten
Mijn held, wat doe je?!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat ie kon lopen op water en vervolgens dat water in wijn veranderen
Ik snap wat rival bedoelt hoor, hij verwoord het alleen vreselijk slecht waardoor ik wat zit te narren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is het hier dan?quote:
Eerlijk, heb nog nooit een thora in het echt gezien. Zou zo maar een hoax kunnen zijn!quote:
Ja, en die eerste is normaliter niet waarmee gescholden wordt. Net als dat ik niet doel op Jésus uit Mexico.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik Jezus van Nazareth ipv Jezus Christus.
Ik krijg de laatste paar jaren na of tijdens 1 glas wijn, opgezwollen vingers.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jaa. Gister ook wel wat wijn gedronken maar was maar twee flessen met zijn drieën.
Wijnallergie?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste paar jaren na of tijdens 1 glas wijn, opgezwollen vingers.
Echt zo kut en raar.
Ik heb ze gezien. Maar wij hebben elkaar nooit gezien. Dus kan ook een hoax zijn. Heb je dus niks aan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk, heb nog nooit een thora in het echt gezien. Zou zo maar een hoax kunnen zijn!
quote:
Ik dacht dat dit een safe space wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wat rival bedoelt hoor, hij verwoord het alleen vreselijk slecht waardoor ik wat zit te narren.
Mijn vraag is dus of iemand dan een sprookjesfiguur is, als er jaren later dingen bij zijn verzonnen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en die eerste is normaliter niet waarmee gescholden wordt. Net als dat ik niet doel op Jésus uit Mexico.
Hoop het niet.quote:
Ninja editquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat dit een safe space was
Zitten ook taaie stukken in, klopt wel.quote:
Duwen ze gewoon doorheen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zitten ook taaie stukken in, klopt wel.
Als je zelf iets verteld wat waar is en mensen vertellen het door, en door. Dan klopt het laatste verhaal ook zowat nooit meer. Was het dan een sprookje. Nee, in de eerste aanleg niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus of iemand dan een sprookjesfiguur is, als er jaren later dingen bij zijn verzonnen.
Zelf zou ik zeggen van niet.
Ik ga het verschil niet uiteenzetten en ik heb geen zin in een discussie erover.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus of iemand dan een sprookjesfiguur is, als er jaren later dingen bij zijn verzonnen.
Zelf zou ik zeggen van niet.
Maar wie van ons 2 is dan de hoax?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien. Maar wij hebben elkaar nooit gezien. Dus kan ook een hoax zijn. Heb je dus niks aan.
Ja, ik bel je baas welquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik weer terug naar bed?
Goede vraag. Volgendequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wie van ons 2 is dan de hoax?
Is de ander ingelogd in de Matrix? Zijn we beide bots?
Is UitStraling een sprookjesfiguur?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je zelf iets verteld wat waar is en mensen vertellen het door, en door. Dan klopt het laatste verhaal ook zowat nooit meer. Was het dan een sprookje. Nee, in de eerste aanleg niet.
Tenzij jij met een sprookje begon. Maar daar gaan we niet vanuit nu.
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is UitStraling een sprookjesfiguur?
Over 1000 jaar is UitStraling een mythe.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is UitStraling een sprookjesfiguur?
Zou het kunnen denk je?quote:
The man, the myth, the legend.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over 1000 jaar is UitStraling een mythe.
Nou nou.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
The man, the myth, the legend.
And some things that should not have been forgotten were lost. History became legend. Legend became myth.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mocht ie willen. Over 1000 seconden wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het ene combi is met zout, warmte en alchohol.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Er zijn mensen die heel slecht tegen tanines of sulfiet kunnen
Ik zie nu die tante van Harry Potter voor me.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het ene combi is met zout, warmte en alchohol.
Ik zwel sowieso gauw op wanneer het warm is. Althans. M’n vingers.
Uiteraard niet. Zou niet weten waaromquote:
Fijn ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nu die tante van Harry Potter voor me.
Iemand hier heeft em gemeet en mij staat bij dat jij dat bent.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Zou niet weten waarom
Dat wou ik net zeggenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nu die tante van Harry Potter voor me.
Waarom zou je aan mij denken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand hier heeft em gemeet en mij staat bij dat jij dat bent.
Ik doe sowieso niet veel anders!quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou je aan mij denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet veel anders!Nou, ik weet het zelf niet eens meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
nee Miauw. met of zonder streepjes erbijquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand hier heeft em gemeet en mij staat bij dat jij dat bent.
Ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee Miauw. met of zonder streepjes erbij
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik weet het zelf niet eens meer
Kat / miauwquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee Miauw. met of zonder streepjes erbij
Maar je bracht me wel in twijfel.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die vrouwen zijn hetzelfde he?
bert ADHD vischer, nog drukker dan die krullebolquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:31 schreef Haags het volgende:
Ben gisteravond naar de laatste show van Bert Vischer geweest in Delft. Ben geen fan van deze komiek maar hij viel me ook niet tegen. Hij is wel tering druk.
Jochemquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bert ADHD vischer, nog drukker dan die krullebol
inclusiviteitquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die vrouwen zijn hetzelfde he?
Hierbij mijn nederige excuses.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je bracht me wel in twijfel.ik wil geen katzheimer.
Kom ik weleens tegen hier in de stad.quote:
Ja, oke priem.quote:
Zou je niet verwachten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom ik weleens tegen hier in de stad.
Kijkt altijd zo geschrokken om zich heen.
Nou, ik wel.quote:
Ik ben niet moeders mooiste.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien was hij ook ergens van geschrokken.
Altijd op je hoede voor die rot pers.quote:
Hij ligt niet slecht. Is niet iemand die enorm kwetst of provoceert. Doet geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Altijd op je hoede voor die rot pers.
vertel dat zijn nekquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij ligt niet slecht. Is niet iemand die enorm kwetst of provoceert. Doet geen vlieg kwaad.
Dat zeg ik niet. Maar je hebt toch niet altijd behoefte aan pers op fans.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij ligt niet slecht. Is niet iemand die enorm kwetst of provoceert. Doet geen vlieg kwaad.
Op de grote trom.quote:
Voorbereiden op carnaval waarschijnlijk.quote:
quote:
Weet ik nog nietquote:
Nicequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik nog nietneig naar sushi gezien die gisteren dicht was. Nu een toast met nutella. kom net terug van kitesurfen
Jij ook alquote:
Goed plan, even naar de wc.quote:
Het zal me aan mn taas roesten wat zich allemaal privé afspeelt. Ga ik me verder niet mee bemoeien.quote:
Waar zit jouw taasquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Het zal me aan mn taas roesten wat zich allemaal privé afspeelt. Ga ik me verder niet mee bemoeien.
Hier vanmorgen wel even zon, maar nu druppelt er nattigheid naar benedenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:31 schreef kwiwi het volgende:
De zon zou vandaag gaan schijnen. Zie alleen maar wolken en regen
Ik denk daar waar het zonlicht niet komtquote:
Boven mijn huis dus blijkbaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk daar waar het zonlicht niet komt
Zo voelt het nu welquote:
Dotjequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier vanmorgen wel even zon, maar nu druppelt er nattigheid naar beneden
Gek hè? We hebben er jaren op gewachtquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
Vind het wel grappig dat mijn PM naar iedereen met liefdesverklaring voor US zoveel stof doet opwaaien.
Ja, welkom. Ga zittenquote:
Alweerquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We beginnen met aardrijkskunde....
Die heb ik dan weer niet gehadquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
Vind het wel grappig dat mijn PM naar iedereen met liefdesverklaring voor US zoveel stof doet opwaaien.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
Mijn ex-vrouw had destijds zo'n enorme hekel aan jou hè, en ik genoot daar intens van, sloege sloer dat het er was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
die goede oude tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex-vrouw had destijds zo'n enorme hekel aan jou hè, en ik genoot daar intens van, sloege sloer dat het er was.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex-vrouw had destijds zo'n enorme hekel aan jou hè, en ik genoot daar intens van, sloege sloer dat het er was.
Doe niet zo engquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dichterbij dan je denkt.
Neequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik opgehaald worden uit het kinderparadijs?! Ik vind het niet meer leuk!
Je mag je morgen 10:00 melden bij de kinderrechtbank te Amsterdam wegens een aanklacht voor smaad en laster.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
Is dicht morgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag je morgen 10:00 melden bij de kinderrechtbank te Amsterdam wegens een aanklacht voor smaad en laster.
Alsof hij ooit getrouwd was.quote:
Nee, de ballenbak in jij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
Dwangquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof hij ooit getrouwd was.
Hey Stigquote:
Sowieso na sporten vind ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
na dat kitesurfen heb je helemaal zo'n voldaan gevoel
Ben je op een golfbreker beland dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
na dat kitesurfen heb je helemaal zo'n voldaan gevoel
neequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je op een golfbreker beland dan?
Skiën op asbest vlokkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat pas skiën of snowboarden als ze sneeuw van 35 graden uitvinden.
jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat pas skiën of snowboarden als ze sneeuw van 35 graden uitvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |