SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Kom maar door met je pistooltje in mijn vrouwenriooltje.
Als de geitenwollensokken in Duitsland winnen trekt Trump zijn Amerikaanse leger terug uit de VS, dan komt het op jouw scherpschuttersvaardigheden aan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:34 schreef Nattekat het volgende:
Lol. In Canada zijn binnenkort ook verkiezingen, en lange tijd leek het erop dat de rechtse mafketels overtuigend gingen winnen. Door hun associatie met Trump is dat als een kaartenhuis in elkaar gestort
In Duitsland schijnt dat ook in mindere mate te gebeuren.
Trump doet niets dan goed
Nou als dit de dames niet warm trektquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Kom maar door met je pistooltje in mijn vrouwenriooltje.
Welkom terug vriend!quote:
Dikke chillings gezet met mijn maat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je op de Security Top in München samen met JD?
Die dingen zijn echt vorige eeuwsquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb een zwak voor gloeilampen.
blijven dan ook erg prettig, led is ver gekomen maar evenaart gloeilamp nog nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb een zwak voor gloeilampen.
Nou en. Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt vorige eeuws
Schudden tot ze het weer doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
blijven dan ook erg prettig, led is ver gekomen maar evenaart gloeilamp nog niet
quote:
Verbruikt 10x zoveel als led 🤔quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
blijven dan ook erg prettig, led is ver gekomen maar evenaart gloeilamp nog niet
Geeft 10x zoveel sfeerquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Verbruikt 10x zoveel als led 🤔
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Schudden tot ze het weer doen
Nee. Dit kan niet.quote:
Het is mijn lamp en mijn sfeer. Dankuuuuuuuuquote:
chev lekker laten praten, die weet niet waar hij het over heeftquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is mijn lamp en mijn sfeer. Dankuuuuuuuu
Hoezo? Leds van tegenwoordig hebben prima de warmte van gloeiquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:19 schreef mschol het volgende:
[..]
chev lekker laten praten, die weet niet waar hij het over heeft
als ze de warmte van gloeilampen geven , moet je ze vervangenquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Leds van tegenwoordig hebben prima de warmte van gloei
Ver is voor mij ver genoeg persoonlijk. Maar goed, smaken verschillen dus. Ik merk het zelf niet eens tegenwoordig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze de warmte van gloeilampen geven , moet je ze vervangen
maar heel mn huis hangt er vol mee en ze komen ver maar zijn nog steeds niet zo sfeervol als gloeilampen, en per merk verschilt het ook echt.
de goedkope meuk van action is erger dan dure van hue (wat ik nu overal heb)
Wat een meesterlijke naamquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ryan Flamingo scoorde de winnende @:Bitterbal
15 gradenquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las net een PM, die krijg ik niet zo vaak dus had het gemist denk ik.
Ik zou willen dat ik het niet gelezen had eigenlijk. Ik weet nu ff niet zo goed wat ik walgelijker vind. Het onderwerp van de pm of de heksenjacht en het erin laten luizen. Het uitlokken.
Maar ik ga hier geen partij in kiezen. Ik wil dit gedoe niet. Niet in mijn PM niet in dit topic. Flikker op gewoon met die schoolpleinperikelen.
Het wordt vrijdag 15 graden.Ik verheug me hier echt al op vanaf dat het bij de 14 daagse verwachtingen stond. Vrijdag alles openzetten want de meeste ruimtes in mijn huis zijn kouder nowdays.
Ik ga morgen vroeger werken zodat dat vrijdag niet hoeft en dan ga ik vrijdagochtend naar hoek van holland fietsen.
Ik heb gewoon zo fucking veel zin in lentte.
Heksenjacht? Huh?quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou willen dat ik het niet gelezen had eigenlijk. Ik weet nu ff niet zo goed wat ik walgelijker vind. Het onderwerp van de pm of de heksenjacht en het erin laten luizen. Het uitlokken.
Maar ik ga hier geen partij in kiezen. Ik wil dit gedoe niet. Niet in mijn PM niet in dit topic. Flikker op gewoon met die schoolpleinperikelen.
Het wordt vrijdag 15 graden.Ik verheug me hier echt al op vanaf dat het bij de 14 daagse verwachtingen stond. Vrijdag alles openzetten want de meeste ruimtes in mijn huis zijn kouder nowdays.
Ik ga morgen vroeger werken zodat dat vrijdag niet hoeft en dan ga ik vrijdagochtend naar hoek van holland fietsen.
Als je ongewenste en ongepaste pm’s krijgt, kun je dat melden en dan kunnen we daar wat aan doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |