Die wil inspringen met peptalk en het moedertje spelen, alles voor de kijkersquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa denkt dat ze beveiliger moet spelen
en op de knop moet drukken als het fout gaat
heb net der instagram bekeken zou ze der vriendin buiten ook zo bestalken?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:01 schreef Was-beer het volgende:
Sharice wordt haar hele leven al gezien als 'vriendin van'. Misschien moet ze dan eens onderzoeken hoe dat komt. Ook hier in BB klampt ze zich weer zo vast aan Milena
Ze is gewoon serieus eng, door dit soort personen worden de beste documentaires gemaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb net der instagram bekeken zou ze der vriendin buiten ook zo bestalken?
Dit gezegd hebbende is het dan wel hard dat de febo haar koos om Nele te spelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Ik ben niet altijd degene die gezien wordt als Sharice. Van jongs af aan word ik gezien als de vriendin van. Maar ik ben hier ook om als Sharice het spel te spelen en niet altijd part of te zijn. Ik wil echt gezien worden als meer een persoon. Wat mij heel erg raakt is, dat als er iets gebeurd.......SL SL SL
vond dat sowieso een misserquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit gezegd hebbende is het dan wel hard dat de febo haar koos om Nele te spelen
Vond dat ook geen toegevoegde waarde hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond dat sowieso een misser
die hele fake ID's
voegt niks toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:06 schreef Flow3r het volgende:
Elsa is echt sneu bezig, flikker toch opOnbeschoft..een beetje hetzelfde als een persoonlijke brief meelezen over iemands schouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:05 schreef Tascha071 het volgende:
Oh we kunnen duidelijk aan haar gezicht zien!!
Elsa is echt sneu bezig, flikker toch opPaar uurtjes nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Elsa is echt sneu bezig, flikker toch opdie is haar koffer aan het pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die komt elke keer bij dat gesprekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die is haar koffer aan het pakken
ach natuurlijk en dat moet NUquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die is haar koffer aan het pakken
Is voor de kijker totaal nutteloos na hun reacties gisteren en eergisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice bezig met mega damage control.
ja omdat ze haar koffer aan het pakken is, die ligt op haar bedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt elke keer bij dat gesprek
haar kleding staat toch ook niet in die suitequote:
1200 uur, bammetjes.uit koelkast halenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:02 schreef Ireth het volgende:
Staat er een stagaire iets te fanatiek die SL knop af te stoffen ofzo???
Uit fatsoen kan ze ook die koffer meenemen naar de gang en daar verder doen, maar madam wil meeluisteren en het liefst meepraten als de goede bemiddelaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:09 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja omdat ze haar koffer aan het pakken is, die ligt op haar bed
Goedpraten lukt niet met al die bewezen leugens....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
dus relletje wel kunnen kijken en goedpraten niet, denk omdat het toch niet klopt haha
Ik denk Jordy ook niet meer met haar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef engine het volgende:
Sharice gaat de band met jordy niet meer repareren
Terecht na haar uitspraken over over de tafel heentrekken en haar eruit trekken en slaag geven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
Maakt zich alleen maar druk over haar job..
Laten we niet vergeten dat Jane zelf ook heel goed weet hoe ze drama moet creėren, ze weet hoe het werkt , ik vind haar een toffe chick maar niet alles wat zij doet klopt met de realiteitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Goedpraten lukt niet met al die bewezen leugens....
En Sharice graaft haar kuil dieper en dieperquote:
Heel stoer met stoere woorden en haar trekken en slaag enz enz.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
Benieuwd hoe dit nabesproken wordt tussen Sharice en Milena
Alles ligt aan Jane en Jane snap Sharice nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
Benieuwd hoe dit nabesproken wordt tussen Sharice en Milena
ja duhhquote:
Welk????quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
Ze wilde weten hoe het met het thuisfront was.. ra ra
denk dat ze het insta bericht wel gelezen heeft
dat was gisteren al duidelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO dus hard op Sharice in zitten praten
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO dus hard op Sharice in zitten praten
In het vorige topic staat een insta bericht van haar moeder..........gericht aan Sharice.. dat ze haar steunen blablablaquote:
Ontvangen, wat toevallig dat ik hier vanochtend lees dat er een berichtje aan haar geschreven is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:18 schreef Droopie het volgende:
Sharice blijft, maar ze wil wel een bericht naar huis sturen
Nou we sturen deze 10 seconden wel als bijlage naar je familie meid.
Edit: ow, ze wil bericht ontvangen
Nou we leven nog en zijn diep teleurgesteld in je.
Groetjes pap en mam
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:20 schreef Ireth het volgende:
Ik versta er zo'n 75% niet van en wat ik wel versta is zelfmedelijden...
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Thanks!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
precies en toen elsa jordy vertelde waarom zij hem stemmen gaf “cause i dont like you” vond ze natuurlijk geweldig..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:19 schreef Verity het volgende:
Het gepest wenst ze nog haar ergste vijand niet toe, maar ondertussen nog wel roepen dat de rest bij haar op het werk thuishoort
Hey Koos, nummer 1 van de Jordy fanclub..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Zo.misselijk gedrag alsof zij is gepest. Wat een naar karakter heeft dat mens. Die dikkerd en weet ik allemaal hoe ze over jordy hebben gepraat. En haren uit willen trekken bij mensen en dan is zij gepest. Opzouten naar mormel
vond het al raar om Elsa daar te zien rond drentelen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
Jolien lag gewoon te slapen![]()
![]()
![]()
dafuq
sta dan op
ga even weg
milena stookt het wel weer opquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane stelt zich volwassen op. Ben benieuwd hoe lang Sharice dit volhoudt... Milena heeft niks beloofd natuurlijk.
Was heerlijk nu terug naar huis. Lekker als passagier deze keer. Mooi weer wel koud en heerlijk ons in de sneeuw vermaakt. Ik op tertas en wandelen en lopend haha de rest op de slee en skiesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hey Koos, nummer 1 van de Jordy fanclub..
41% in de poll he, en terecht
Hopelijk was/ is je vakantie leuk.
Febo was te druk met SL's zodat ze niet eens merkte dat Jolien daar was, zoals wijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
waarom mag Jolien daar gewoon liggen te slapen!!!
Het is vrijdag dus alles mag van de FEBOquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond het al raar om Elsa daar te zien rond drentelen..
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Febo was te druk met SL's zodat ze niet eens merkte dat Jolien daar was, zoals wij
Ik vermoed dat er ook een aantal in de zon liggen te slapen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
waarom mag Jolien daar gewoon liggen te slapen!!!
verstandigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet zeggen Jane heeft dit weer goed aangepakt
Fijn om te horen, veilige reis terug en tot snelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was heerlijk nu terug naar huis. Lekker als passagier deze keer. Mooi weer wel koud en heerlijk ons in de sneeuw vermaakt. Ik op tertas en wandelen en lopend haha de rest op de slee en skies
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Zou jordy ook contact mogen met thuis na het getreiterd van de 2 B vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dus ja wie is de baasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
wow
Milena: ik luister...
ga je het nog vertellen???
De Willem Holleeder methode.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Milena is het type persoon wat een ander eerst naar beneden trap om vervolgens een handreiking te doen als “goede vriendin”
van de week opstoken met die koffie, andere aanpraten dat ze gepest zijn en daarom dit gedrag vertonen of onzeker zijn
om nog maar te zwijgen over het toontje hoe ze praat tegen sharice, alsof het haar kleine kindje is
Had niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
het hele gesprek met Jane had 0,0 zin
aangezien ze zo weer naar Milena gaat
het gesprek een andere draai krijgt
en we zijn weer waar we waren
Haal milena er uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
Maar het moge duidelijk zijn dat gif gif blijft
Ja plus dat draaien met de ogen direct van nou ja stelt niets voor de situatie blijft toch zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
het hele gesprek met Jane had 0,0 zin
aangezien ze zo weer naar Milena gaat
het gesprek een andere draai krijgt
en we zijn weer waar we waren
niet eens meer dominant, dit is gewoon dwangmatig gedrag..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Dominante dame Milena
Hoe ze ook tegen Sharice praat.
Milena komt wel even vertellen hoe ze zich mag voelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Dominante dame Milena
Hoe ze ook tegen Sharice praat.
Ja eensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haal milena er uit
dan kan er nog wat veranderen
haal sharice eruit en er verandert niks
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
Gaat Sharice nu eindelijk eens voor zichzelf denken of?
Contactverbod lijkt me verstandiger.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Sharlena samen eens naar de systeemtherapeut moeten
BB wilt niet dat er nog eens iemand vertrekt, zonder genomineerd te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:35 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom krijgt Sharice nu plots priveleges
dan weet je meteen wie er toxic isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:37 schreef Lillfex het volgende:
Ze versterken elkaar net zoals Milena en Fleur in het begin
Nou ga maar liggen dan Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Fuck hun allemaal, echt, 1 voor 1. Stop!
ja gaat nog steeds kakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Met hoe fok nu loopt, ben ik bang dat we vanavond weer geen forum hebben.
Ik hoop van niet *fingers crossed*
ik heb het idee dat ze zich steeds meer gaat beseffen dat ze slachtoffer is geworden van het stookgedrag van Milena.. continue omlaag halen en slecht praten maar sharice is de enige waarvan het gezien wordtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Toen ik las dat sharice had gezegd op de streams dat jordy bij haat als cliėnt moet zitten dacht ik vam jij bent echt vergif. Net zoals ze hem autist noemde. Ze is gewoon vergif in haar doen en laten. En dan nu slachtoffer spelen. Hoe laf ben je dan. Neem verantwoordelijkheid voor de dingen die je zelf zegt. Laf mens
Neemt nog steeds niet weg, welke heftige dingen Sharice zelf heeft gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
haal Milena eruit
dan is het gif eruit
Ik snap niet dat Sharice niet wat meer afstand neemt van Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
niet eens meer dominant, dit is gewoon dwangmatig gedrag..
Milena weet dat ze door de hele groep wordt uitgekotst en zonder Sharice kan ze helemaal niks meer beginnen tegen de groep.. dus haar belang is dat ze zo lang als mogelijk samen met sharice blijft (tegen de groep).. vandaar ook het opstoken elke keer
kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Neemt nog steeds niet weg, welke heftige dingen Sharice zelf heeft gezegd.
EN ze komt er steeds mee weg, want het gaat steeds tegen Sharice en niet echt tegen haarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Milena komt wel even vertellen hoe ze zich mag voelen![]()
Ik lig al twee dagen dubbel van die twee
Maar Milena is wel de leidende persoon en maakt alles persoonlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Is lastig als je verliefd bentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Sharice niet wat meer afstand neemt van Milena
denk je dat die zich er ook maar iets van aantrektquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ook de FEBO zou om wille van het feit dat ze liever niet meer hebben dat er iemand vrijwillig gaat Milena even de oren kunnen wassen
Klopt, maar ik heb de indruk dat Sharice dat zegt uit onvermogen , jalouzie of boosheid, niet écht vals zoals Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:39 schreef Verity het volgende:
[..]
ik denk zelf omdat ze nóg angstiger zijn om er helemaal alleen voor te staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Sharice niet wat meer afstand neemt van Milena
uhm ik denk het niet maar ja niet geschoten altijd misquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk je dat die zich er ook maar iets van aantrekt
10/10 constateringquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb de indruk dat Sharice dat zegt uit onvermogen , jalouzie of boosheid, niet écht vals zoals Milena
Milena zegt slechte dingen oók maar zorgt er met haar manipulatief gedrag voor dat Sharice de actie onderneemt om Milena te pleasen en Milena lacht om alles ter aanmoediging zodat ze zelf buiten schot blijft
Ik ben meer team Sharice dan Milena
He he Charice wordt wakkerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:35 schreef Flow3r het volgende:
Sharice heeft wel gelijk, iedereen ziet haar als de boosdoener en Milena blijft mooi buiten schot
jolien was laatst degene die aerobics zou mogen doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze gaan natuurlijk vanavond of morgen de popi poll horen van wie er gekozen zijn als team captain. Hoop ergens dat ze de hele top 9 bekend gaan maken.
Ze stond erg hoog bij de belg vorig weekendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
jolien was laatst degene die aerobics zou mogen doen
hoeveel mensen zouden echt haar hebben gekozen?
matt al weken bovenaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze stond erg hoog bij de belg vorig weekend
****** MOD Edit, doe dit maar niet ***** dochter, overal schijt aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Kodiak100 het volgende:
We hebben weer eens de ware aard van Milena gezien
Nee Elsa asjeblieft wegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:43 schreef Tascha071 het volgende:
Ach charice ga toch! Laat Elsa nog in dat huis. Leer haar desnoods hoe ze die massage moet geven. Het is heel simpel gewoon meteen rennen als Milena je roept
Axel stond 4e, Jolien 2e. En voor aerobics vind ik het dan niet gek dat ze boven Matt eindigt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
matt al weken bovenaan![]()
daarna Axel
je weet wel dat mensen toch op een favo stemmenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Axel stond 4e, Jolien 2e. En voor aerobics vind ik het dan niet gek dat ze boven Matt eindigt.
Was wel zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet wel dat mensen toch op een favo stemmen
net als dat Tom vorig jaar beste kostuum had met carnaval terwijl dat totaal niet zo was
Volgens mij heb ik dat toen gezien en dat zag er ook erg raar uit vanuit Milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
Want Milena trok verdrietige Sharice bij haar weg.. 'weet je hoeveel pijn dat deed? x3'
Sharice pest zelf ook, ze doen het beiden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ik het goed heb begrepen komt het gedrag voor Sharice ook voort uit een pestverleden. Daarom klamt ze zich vast aan Milena, ze is nu bevriend met een pester en niet het slachtoffer deze keer. Daarom is het ook beter als Milena zou gaan ipv Sharice.
Ik geloof dat zeker. Ik heb ook al een paar keer gezien dat Milena dit gedrag heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat toen gezien en dat zag er ook erg raar uit vanuit Milena
Ik ga sowieso op hem stemmen om te blijven want in geen geval accepteer ik dat hij een veilige buffer voor sharice en milena gaat spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind dat zo belachelijk he Pootje ga dan aub Dat gezever elke keer dat je naar huis wilt
Ze is bevriend met een pester omdat ze zelf ook een pester isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ik het goed heb begrepen komt het gedrag voor Sharice ook voort uit een pestverleden. Daarom klamt ze zich vast aan Milena, ze is nu bevriend met een pester en niet het slachtoffer deze keer. Daarom is het ook beter als Milena zou gaan ipv Sharice.
Ja Dat was wel mijn droomscenarioquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
We hadden Milena in week 1 weggestuurd kunnen hebben in plaats van Fleur
ja, als dat het grote probleem was geweestquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:52 schreef Verity het volgende:
Sharice zou de groep moeten aanspreken en duidelijk aangeven dat het niet eerlijk is dat ze Milena daar niet op aanspreken.
De groep heeft een betere band met Milena. Ze zit er langer in en Sharice was eerst Nele. Zij hebben Milena zien veranderen op het moment dat ze met Sharice omging. Het is geen gekke gedachte, maar ze mogen ook wel aangesproken worden dat ze beiden evenveel schuld hebben in dit alles.
jullie schuldquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
We hadden Milena in week 1 weggestuurd kunnen hebben in plaats van Fleur
Pootje vind ik op Onslow lijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind dat zo belachelijk he Pootje ga dan aub Dat gezever elke keer dat je naar huis wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |