SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hangt er beetje vanaf. niet als niet nodig isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Over twee dagen heb jij het er nog steeds over
Do what you love, love what you do!![]()
Is het nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
hangt er beetje vanaf. niet als niet nodig isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
goed door simpelheid opzich wel hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:12 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Beste Elton John nummer OOIT. em eigen sound.
Do what you love, love what you do!![]()
SIMPELHEID?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
goed door simpelheid opzich wel he. em eigen sound.
https://eltonchords.com/_(...)ellow-brick-road.txt
Dit is niet echt simpelNummer heeft een fantastische melodie. Zit qua akkoordenprogressies ijzersterk in elkaar
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
niet zo zeiken blauwe. voor nu is het wmb ok. als je drama van wil maken, ban me dan maar? maar is niet heel veel reden toe.quote:
Dus ok nu is het klaar of doe dat???Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo zeiken blauwe. voor nu is het wmb ok. als je drama van wil maken, ban me dan maar? maar is niet heel veel reden toe.
Dus ok nu is het klaar of doe dat???![]()
Well, life can be a riot
Dat zeg ik al de hele tijd maar je blijft doorgaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo zeiken blauwe. voor nu is het wmb ok. als je drama van wil maken, ban me dan maar? maar is niet heel veel reden toe.
Dus ok nu is het klaar of doe dat???Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou echt de halve woonwagenbewonr in mij naar boven komen en ik reageren met het woord: "DEH"Well, life can be a riot
*quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:10 schreef kree het volgende:
muziekje dan maar. aangezien jullie toch allemaal vrij?
Ga toch weg man.
Ik ben niet vrij morgen. Jij wel dan?
Of maar laf vrij nemen omdat moeilijk moeilijk, korte nacht gehad Enzo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ben nog aan het werkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zekers niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:07 schreef kree het volgende:
over twee dagen is iedereen dit vergeten he?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
jajajaja we weren he nu wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:17 schreef Sally het volgende:
*
[..]
Ga toch weg man.
Of maar laf vrij nemen omdat moeilijk moeilijk, korte nacht gehad Enzo.
Zucht ik heb echt gewoon nog geprobeerd., maar t is op bij mij nu.Do what you love, love what you do!![]()
Laat maar staan... terwijl het PERSOONLIJKE info was?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:06 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dan moet je zien wat je ermee doet he met mods?
geen idee had al wat weg gehaald voor je op verzoek trouwens. [b]want dacht eigenlijk laat maar staan enzo[/b] en is eerlijk verhaal.
Waarvan ik dat van eerder gisteren, via WA had gezegd dat je dat NIET had moeten doen?!![]()
Plus aan de telefoon DUI-DE-LIJK probeerde te maken... dat je dat dus NIET had moeten doen?!
(en het vervolgens nog een keer post....)
Soort persona.quote:Maarja als je een soort persona wil ophangen hier, mij best.
Wat voor persona.Nou, ik heb ook ALLE vertrouwen in jjou wel verloren, want ik vroeg je op 10 februari in DM al of je bepaalde dingen niet wilde zeggen (en toen óók weghalen), Dat begreep je ook niet waarom, bleef je over doorzeuren, maar je zei dat je dat dan zou doen.quote:maarja. zucht. ik wil je vertrouwen enzo maar dat kan ik niet,.
Toen je in die DM én WA laatst maar door bleef zeuren dát je het niet snapte waarom ik dat verzocht, heb ik je geblokkeerd.
In DM, én in WA.
Zo.
En nou optyfen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja maar snapje wel enzo hahahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 05:17 schreef Sally het volgende:
*
[..]
Ga toch weg man.
Of maar laf vrij nemen omdat moeilijk moeilijk, korte nacht gehad Enzo.
Denk dat 'ie met wat er nu in z'n systeem echt in z'n handen moet knijpen dat hij Zaterdag niet ook hoeft te werken
Well, life can be a riot
Bij ons ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: