Zijn collega die er achter is gekomen dat hij een OR functie krijgtquote:
nee joh ging over heel wat anders. maar krijg alleen maar drama als ik dat weer aanhaal. tis ok zoals het nu is ej zoeken ze maar uit ook. met mods of ik ban weer krijg hierom.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn collega die er achter is gekomen dat hij een OR functie krijgt
Hoezo nou weer gay circle?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:52 schreef kree het volgende:
ik laat dit zich oplossen in de blauwe gay-circle van mods en etc en TR's etc die er tussen zitten.
vrede mee
omdat beetje vriendjes politiek met mods. enne ja ik doe dat ook wel eens. zou niet zo moeten. maar zo werkt t wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gay circle?
Omdat 't blauw is?
Hoezo, 'muzikant'....................quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:30 schreef kree het volgende:
tja ik wil we niet meer over praten enzo, want soms botst blijkbaar hoewel alles goed bedoelt.
Maar ok, mss blijft muzikanten wereld wel aparte ofzo. ?
Geen idee ff meer?
't roze driehoekjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zit jij niet in de gay-circle?
Is meer een driehoek dacht ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zit jij niet in de gay-circle?
Is dat de naam van je nieuwe nachtclub?quote:
Ik speel de BASquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo, 'muzikant'....................
Ik zei dat ik géén muzikant ben.
Dus schrap me asteblieft van je rare lijstje, waarin je nog meer mensen - naar ik denk irritant voor hen - mentioned.
Ik speel de BAHAASSSSquote:
gedaan al hoor hoewel met tegenzin, maar ok wat je wilde?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus schrap me asteblieft van je rare lijstje, waarin je nog meer mensen - naar ik denk irritant voor hen - mentioned.
Dat lijstje van kree was toch om een fok bandje te vormen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:56 schreef Sally het volgende:
[..]
neennee,quote:
precies of wat ik nog ff had van eerder aan muzikanten, er was niks mee bedoelt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijstje van kree was toch om een fok bandje te vormen.
Mij nie belle.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijstje van kree was toch om een fok bandje te vormen.
KREE. KAPPEN.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
gedaan al hoor hoewel met tegenzin, maar ok wat je wilde?
Ik denk dat het wel meevalt rest eigenlijk?
Gloeiende gloeiende, mijn voet (maar dat was weer een ander Van Duin nummer)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:59 schreef Sally het volgende:
[..]
neennee,
de bahzj
(kan niet eens nadoen met typen, whahahaha)
is begrepen hoor, maar vond je wel erg hard ff erover, ik had natuurijk dat niet zo bedoeld.quote:
Zat ook al te kijken naar hoe je dat typt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:59 schreef Sally het volgende:
[..]
neennee,
de bahzj
(kan niet eens nadoen met typen, whahahaha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |